- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- OLED TV topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- OLED monitor topik
- Kompakt vízhűtés
- Megjelent a Red Magic kompakt OLED kijelzős gaming táblagépe
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sipi-
őstag
Kisebbik gyerek két hét kényszerpihenőn, bár hatósági emailt még nem kaptunk, csak az osztályfőnök posztolt facebook-on
Osztálytárs gyerek gyorstesztje pozitív, pcr eredmény még nincs.
-
zetor2000
őstag
#comicpicture:
Én ettől azért elhatárolódom. Nem szeretem a pacalt.
-
Jahno
veterán
válasz
-NoVa- #89989 üzenetére
Rétság felé mentem volna, de ott még kamion is van keresztben az úton. Vagy Gánt. Ott lenne tervem, jól. Amúgy sem jó viccelni a jéggel, lehet túlaggódom, de már régebben kikészítettem a munkavédelmi sisakot, hogy ha Börzsöny jó lesz, akkor nekiszaladok, de tele vagyok programmal és melóval, ezek meg annyira hirtelen dolgok, hogy nehéz kivitelezni. Többi hegytetőt ismerem, azt is ahol nincs webkamera (:-
-
-
blueboi69
őstag
-
npera
addikt
válasz
Bujdy81 #89969 üzenetére
Nekem a végtagjaim hosszúak, ezért a legtöbb kocsiban keservesen nehéz normális (és biztonságos) pozíciót beállítani. Amikor a pedálokat jól tudom nyomni és a térdem is jó szögben van, akkor a kormány nem szokott stimmelni. Be- és kiszálláskor a kormány alatt átküzdeni a lábamat is néha nehéz, kocsitól függ.
Vannak olyan műszerfalak, amikbe szinte garantáltan beleverem a térdemet, arra is figyeljek kell. Meg az A-oszlopot fejelem meg, valamint ha vezetek, akkor a jobb térdem szokott összeakadni a műszerfal középkonzoljával kiképzéstől függően. Még a Taycanban is probléma volt ebből. Van, ahol a fejtámlát nem lehet eléggé feltolni és a gerincemet nyomra tarkó magasságban. Lásd Model S és Model X.
Még a Volvo S90 és V90 is necces a középkonzol miatt, azokban sem ülök biztonságosan igazából, ütközésnél szerintem a jobb térdkalácsom sérülne.
A Toyota ebből a szempontból király, kényelmes a ki- és beszállás, nem fejelem meg az A-oszlopot, nem térdelek bele a műszerfalba és elképesztően kényelmesen neki tudom támasztani a térdemet/combomat a középkonzolnak. Egy tank benzint ki tudok autózni belőle hátfájás nélkül, csillagos ötös.
Sportkocsiból kábé minden reménytelen, kivéve a Porsche Boxster és Cayman vonal. Azt mintha rámöntötték volna.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Bujdy81 #89969 üzenetére
egy ex-munkatarsam tudott vmi olyan hikomatos formaban ulni, hogyha nem latod nem hiszed el....
ha elol ul, akkor az ules hattamlaja ugy all, hogy a mogotte ulonek arctamlaja van/lenne
vezetoulesben ulve, nem latja az auto elejet, ugyhogy 2+ auto tavra all meg a masik mogott
ha utasulesen ul, akkor meg nem elore van nyujtva a laba, hanem mintha torokulesben probalna ulni, nem tudsz tole 5.-t valtani, mert beleutkozik a terdebe a kezed, es nem veszi eszre magat, csak amikor 2.-3.x vered bele a kart, hogy baze vedd mar el innen
mondtam mar neki parszor, hogy mindenkinek jobb lenne, ha hatul ulne -
eattila
őstag
válasz
hobizoli #89973 üzenetére
A fekve vezetőket bírok legjobban. Alacsonyabbak, mint én, de én alig érem el a pedálokat lábbal utánuk. Na az olyanok csak felfelé látnak szerintem. Én spec nem is értem.
mondjuk az se jó, ha a kormányra van ráhúzva az ülés. Volt aki után nem tudtam beülni sem, pedig kb olyan magas, mint én. -
blueboi69
őstag
válasz
Bujdy81 #89969 üzenetére
A bmw-ben a legalacsonyabbra van véve az ülés. A fiestaban csak majdnem. Ott elég bugyután oldották meg a "magasságállítást", mert csak az ülőlap háttámla felőli oldala dől. Elviekben logkius, gyakorlatilag ha legalacsonyabbra állítom, akkor 20p vezetés után 2napig fáj a derekam.
-
Bujdy81
aktív tag
válasz
blueboi69 #89964 üzenetére
Van egy barátom, most káskállyal jár, előtte 307-est vezetett. 203 centi magas. Őt nem zavarja a tükör, megtanulta beállítani az ülést.
MR2-ben néha azt bírtam, amikor a lámpánál álltam és a mellettem álló direkt előrébb gurult, hogy ő legyen előrébb. Aztán egy kicsit én is előrébb mentem. Aztán ő is. A végén már a lámpa alatt álltunk. Ő feküdt a kormányon előre, hogy lássa a lámpát, én meg kinyitottam a tetőt!
(néha azért hiányzik a kisautó...)
-
npera
addikt
válasz
blueboi69 #89957 üzenetére
A panoráma ablakon simán ki lehet nézni felfelé a Totoyában, imádom. Elképesztő mennyiségű fény jön be rajta. Igazán persze hátsó sorból látványos, a kölykök imádják.
A tükör nekem is takar jobb kanyarban, főleg modern kocsikon van ott egy gigantikus szenzordóm néha, ami elképesztően zavaró számomra.
Mondjuk amikor elöl volt a hátrafordított gyerekülés, akkor az kitakarta a jobb tükröt is, na az szerintem konkrétan balesetveszélyes. A kedvencem, amikor parkolásnál asszony elkezd kotorászni a táskában, de ehhez előrehajol és kitakarja fejjel a jobb tükröt....
-
blueboi69
őstag
válasz
-NoVa- #89953 üzenetére
Nekem pont a volvo dacia-s, legalábbis képeken
A tetőablakot a hátul ülőknek jó, én nem nem nézek felfelé. Mondjuk nyáron éjjelente ki szoktam nyitni a bmw-ben, lehet nézni csillagokat, csak veszélyes menet közben.Pont múltkor néztem, hogy autókban általában a középső tükör az nekem szemmagasságban van ,tehát a tükör az nekem kitakarja a szélvédő felét. Szóval a szélvédő jobb oldalának nagyrészén nem is látok ki. Én kibasznám azt a középső tükröt legszívesebben. Városban totál zavaró, mert kitakar táblákat. Mondjuk eddig is így közlekedtem, csakhát néha poénból amíg várok asszonyra lejjebbcsúszok az ülésben, hogy lássam, hogy pl ő mit lát és ég és föld, kurvajó dolog, hogy a 4:3 helyett 16:9-ben látja a világot
-
Jahno
veterán
válasz
Samott #89950 üzenetére
Meg úgy, hogy egy norvég fizuból több sört lehet venni, mint idehaza, arányosan olcsóbb a töltő telepítési költsége, mellé fel tudnak mutatni kb. 50 erőművet, amiből viszonylag egyszerűen jön az energia. És kurva szar az időjárás
Városi busz fogyasztása meg valami embertelen (mármint gázolajból), csak azokat is egyszerűbb tankolni, de már szépen alakul, egyre több elektromos buszt látok. Azért mikor majdnem 3 műszakban körforgásban kell telephelyen töltögetni órákat, akkor az lesz a következő kör.
-
blueboi69
őstag
válasz
Samott #89946 üzenetére
"lyen a padlógázas gyorsítás"
Ezt én már akkor mondtam, hogy a dízeleknél így kéne nézni, amikor még volt külön zöldkártya.Viszont ha már személyautók, akkor legalább ilyen szigorításokat várnék el a teherautók, kamionok, buszok esetében is.
Az a baj, hogy szerintem így nem az elektromos autók lesznek olcsóbbak, hanem a benzinesek drágulnak meg nagyon. De ha ez így lesz, akkor max 10-15év és nem nagyon nem lesz már benzines autó.
-
Samott
addikt
Ide is: Euro 7: az utolsó kör jöhet a belső égésű motornak
"A javaslat ugyanis nem mondja ki, hogy betiltanák a belső égésű motoros (benzines, dízel vagy gázüzemű) autókat, de megvalósulása valójában ellehetetlenítené őket. ... Nem is a határértékekkel van a gond, hanem a mérési körülményekkel. Az az újdonság és a buktató, hogy a határértékeket nemcsak normál üzemben kell hoznia a motornak, hanem extrém körülmények között is. Ilyen a padlógázas gyorsítás, az utánfutó-vontatás hegynek fel, de tudniuk kell mínusz 10 fokos fagyban és 40 fokos kánikulában is, az eddig -7-+35 fokos tartomány helyett."
-
npera
addikt
-
Bujdy81
aktív tag
Nekem múlt csütörtökön volt egy virtuális kerékpár versenyem (Tour de Zwift Stage 6), amire utolsó pillanatban rászerveztek egy céges csapatépítő Teams-t. Na, én a görgőről jelentkeztem be. Az is faja volt, csak az jött ki furán, mikor az egyik alkalommal pont akkor kaptam szót, amikor egy meredek emelkedőn majdnem felértem.
Mivel kép nem volt, ezért lehet, azt hitték, az asszonyról ugrasztottak le...
-
Bujdy81
aktív tag
válasz
Samott #89908 üzenetére
Előbb-utóbb? dr. Bátorfi Bélát váltotta az elnöki székben...
-
-NoVa-
veterán
Valami értelmesebb GoPro tartót kell csinálnom, vagy a hangot telefonnal rögzíteni, de azért a gázadásra horizonteltűnés effekt valamennyire látszik, első próbálkozás:
[link] -
-NoVa-
veterán
válasz
blueboi69 #89933 üzenetére
"mert azt hittem ez gyorsítva van."
Az enyémekről is azt szoktad hinni, pici könnyű gép földközelben repülve kis területen teleportál. A leggygengébbem is képes álló helyzetből 3 másodperc alatt szintén álló helyzetben 60 méterrel arrébb lenni, az 72km/h lenne folyamatos haladásban is. Reflexek meg kialakulnak hozzá repülés közben.
-
npera
addikt
Első mérés:
- CNHL akksi belső ellenállása alacsonyabb (!), mint a GNB, pedig a GNB elvileg 80C, míg a CNHL "csak" 70C. Viszont a CNHL nem HV-akksi, így stabilabb a kémiája.
- a Tattu elvileg 95C, de nem drámaian jobb a belső ellenállása, mint a CNHL. Valamennyivel jobb, de nem 95/70x.Meglátjuk. Átforrasztottam mindet XT30-ra, aztán pár kört futnak és mérem a belső ellenállást. Megpróbálok időt is mérni, de annyira nem tudományos köröket repülök vele.
-
blueboi69
őstag
Oké, én most konkértan néztem az időt is, mert azt hittem ez gyorsítva van. Valszeg nem először repül ott
Viszont nézgettem az FC modulok fejlődését és tudását és látom van rajta uart, spi interfész, több is.
Ez különösen jó, mert lehet hozzáilleszteni mást, pl arduino eszközt. Na ezen majd még elgondolkodom, hogy hogyan lehet a képbe bevinni a programozást, vagy egyéb szenzorokat. Nyilván pluszsúly,de 3"-5" méretben nem lesz már ilyen problémám. Annyi, hogy reálisan 1év múlva fogok sztem ott tartani, hogy be merek majd olyat vállalni.
De lehet előbb elmegyek a sinewhoop irányába és egy minivalamire ráaggatok egy gopro-t vagy hasonlót. Kár, az is olyan baszott drága. Majd keresek használtan. -
npera
addikt
Blueboi. Talán nem kezdő quadnak, de folytatásnak. FPV Cycle (KababFPV) kijött egy új 1S AIO boarddal, most még csak előszéria van belőle a piacon. Annak a továbbfejlesztése, ami nekem van.
Ez a 3"-os, 110 mm-es 60 grammos gép. Most van újabb motor, ami már kábé 13 mm-es, nem 12,5 és a stator hossza is nagyobb marginálisan. Ezzel még potensebb lett a toothpick, ráadásul ugyanaz a motor más kv-vel mehet a többcellás gépekre is.
-
-igu-
veterán
Közben rájöttem, hogy a "behívnak" igét én a hagyományos (normális, megszokott) módon értelmeztem, pedig te újbeszélül használtad
behívnak: valakik, akik bent vannak valahol, behívnak valakit, aki kint van
példamondat: Hideg lesz az éjszaka, behívjuk a kutyát az udvarról.
/- Gyere, Morzsi! Megvesz az isten hidege, gyerebefele, de mán, mer kihűl a ház, nem várok itt reggelig! Akkorottfagyszmeg, nemérdekel.
Jól gondolom, hogy te nem így gondoltad?
-
zetor2000
őstag
Valaki érdeklődött, hogy a Mazda rozsdásodik e?
Nos, itt egy cikk, benne videó, hogy de igen.
Egy 3. gen. 6os Mazda az alany, 5 éves, alul megjelent a rozsda, még 5 év, és kábé bukik a műszakin, ha nem foglalkoznak vele, mondja a cikk. -
zetor2000
őstag
-
npera
addikt
válasz
qnadam #89909 üzenetére
Engem már hívott japán beszállító rosálás közben. A helyi kirendeltségük svéd kollégája. A csaj hallotta a hangomon, hogy erősen visszhangzik (kis méretű csempézett helyiség), de mondtam neki, hogy semmi gond, tudunk beszélni. És letárgyaltuk a műszaki kérdést, aztán tudtam folytatni a tevékenységet békében...
De fogmosás közben is tudok hívást fogadni.
Szóval meeting közben enni aztán abszolút nem kunszt....
-
zetor2000
őstag
-
npera
addikt
Blueboi, lassan lesznek akksi eredmények. Megjött a CNHL és a Tattu akksi.
-
Bujdy81
aktív tag
válasz
Samott #89904 üzenetére
A másik elnökjelölt igen.
Az a duma, hogy az elnöknek nem az a dolga, hogy értsem a triatlonhoz, hanem hogy szerezzen zsetont! Ez [Sárközy Tamásnál] (jégkorong) így is volt.
-
Bujdy81
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Facebook és Messenger
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- További aktív témák...
- Beszámítás! Apple Watch SE 2024 44mm Cellular okosóra garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10750H 16GB RAM 512GB SSD Quadro T1000 W11
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Használt és ÚJ Gamer Monitor Felvásárlás Gyors és Korrekt Ügyintézés!
- Csere-Beszámítás! Felsőkategóriás számítógép PC Játékra! I9 13900KF / RTX 4080 / 32GB RAM / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest