Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2-More

    tag

    válasz hobizoli #157850 üzenetére

    Így van, ezért kell olyan olajhűtő v szendvics, vagy külön adapter, amin van termosztát, hogy feleslegesen ne keringjen benne az olaj. Amúgy, a turbón is azért van a "vízhűtés", mert valamennyit hűt mikor állsz alapjáraton, lévén akkor a víz kering, az olaj meg az alapjárat miatt kevésbé, inkább segít a motornak miharabb bemelegedni. Húzott motornál meg kifejezetten hátrány, az igazán combos raccse turbókon vagy eleve nincs is bekötve a víz, vagy nincs is rajta vízhűtésnek csonk, úgyis magát a turbót a motorolaj hűti.
    A vizes hőcserélőnek, pláne a volvo meg ford féle faszságoknak, ahol a karterben van a radiátor, azért hátránya is van, pl amikor eldurran v elrohad, és beleereszti az olajba a vizet 1sec alatt, aztán mire rájössz hogy esik a nyomás meg baj van, már csapágyasra verted a motrot.

Új hozzászólás Aktív témák