Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biga

    őstag

    érdekfeszitö vita....

    Véleményem: sztem eleve alapos atrendezödés varhato a következö években, és van ra nem kis esély, hogy par éven belül a legtöbb europai gyarto mar nem is egymassal vagy a Tesla-val fog versenyezni, hanem a kinaiakkal (igen, a BMW meg a Mercedes és tarsai is). Ahogy volt idö, hogy senki nem gondolta volna, hogy pl a brit vagy svéd auto egyszer nem létezö fogalomma valik, vagy hogy azsiabol csak gagyi jön. Aztan egyszer csak megjelentek olyan hajdan gagyi gyartok, mint a Toyota, vagy a Kia, Hyundai, vagy mas kontextusban: pl a Sony vagy a Samsung, Huawei (igen, emlékszem még ra, mikor ezek mind kb a gagyi szinonimai voltak!).

    A szamok egyelöre azt mutatjak, hogy bizony most a kommersz gyartokra van igény, akkor is ha kopog a müszerfal, vagy esetleg az illesztési hézag több 1mm-nél.

    Remélem, ennél hamarabb magara talal az europai autogyartas, és rajön par gyarto, hogy vagy feladja a prémium imazst (legalabb részben) kiszolgalja a kommersz vevöket és akkor legalabb a marka nem megy süllyesztöbe, vagy megprobalkozhat feljebb kapaszkodni a luxus felé (ha tud). A legjobb talan az lenne, ha sikerül mindkettöt megtartania: maradjon europai a szinvonal, de el kell fogadni, hogy a sznobsagbol nagyon vissza kell venni. Nem tudom, ez utobbi menni fog-e a kontinens gyartoinak...

    [ Szerkesztve ]

    ''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'

Új hozzászólás Aktív témák