Hirdetés
- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Megszellőztették az MSI Unify-X alaplapsorozat visszatérését
- Asztrofotózás
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Milyen processzort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kompakt vízhűtés
- Milyen videókártyát?
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
ma A Nothing Ear (Open) a fülre akadó kampós dizájnt hozza, a márkára jellemző átlátszó borítással.
-
Már Steamen is játszható a Witchfire korai kiadása (PC)
gp Ahogy várható volt alig egy évvel az Epic Games Store után a Valve áruházából is beszerezhető lett a játék.
-
Ismét a vietnámi OLED-gyártásba fektet a Samsung
it További 1,8 milliárd dollárt fektet be Vietnámban a Samsung az OLED-kijelzők gyártása kapcsán.
Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
őstag
érdekfeszitö vita....
Véleményem: sztem eleve alapos atrendezödés varhato a következö években, és van ra nem kis esély, hogy par éven belül a legtöbb europai gyarto mar nem is egymassal vagy a Tesla-val fog versenyezni, hanem a kinaiakkal (igen, a BMW meg a Mercedes és tarsai is). Ahogy volt idö, hogy senki nem gondolta volna, hogy pl a brit vagy svéd auto egyszer nem létezö fogalomma valik, vagy hogy azsiabol csak gagyi jön. Aztan egyszer csak megjelentek olyan hajdan gagyi gyartok, mint a Toyota, vagy a Kia, Hyundai, vagy mas kontextusban: pl a Sony vagy a Samsung, Huawei (igen, emlékszem még ra, mikor ezek mind kb a gagyi szinonimai voltak!).
A szamok egyelöre azt mutatjak, hogy bizony most a kommersz gyartokra van igény, akkor is ha kopog a müszerfal, vagy esetleg az illesztési hézag több 1mm-nél.
Remélem, ennél hamarabb magara talal az europai autogyartas, és rajön par gyarto, hogy vagy feladja a prémium imazst (legalabb részben) kiszolgalja a kommersz vevöket és akkor legalabb a marka nem megy süllyesztöbe, vagy megprobalkozhat feljebb kapaszkodni a luxus felé (ha tud). A legjobb talan az lenne, ha sikerül mindkettöt megtartania: maradjon europai a szinvonal, de el kell fogadni, hogy a sznobsagbol nagyon vissza kell venni. Nem tudom, ez utobbi menni fog-e a kontinens gyartoinak...
[ Szerkesztve ]
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
Új hozzászólás Aktív témák
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- PlayStation 5
- Asztrofotózás
- Autós topik
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autószerelők, autószerelés
- Milyen processzort vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen