Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    válasz szabonagyur #92918 üzenetére

    :DDD :R

    #92921 Dragon3000: Én először a DIGI-t kerestem e-mailben és azt a választ kaptam, hogy:

    Tisztelt Levélíró!
    Köszönettel vettük ügyfélszolgálatunkhoz érkezett megkeresését!
    Kérjük, hogy felmondási kérelmét szíveskedjen részünkre a pontos szolgáltatási cím és/vagy szerződésszám megjelölésével,a mellékelt megkeresésben levélben (DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. 1385. Bp., Pf.: 832), faxon (061 707-6700) vagy e-mailben pdf. vagy elektronikus kép formátumban megküldeni, vagy személyesen ügyfélszolgálati irodánkban bejelenteni.
    [...]
    Köszönjük együttműködését!

    Viszont az általa mellékelt kérelem műholdas TV előfizetés lemondására jó csak. Ezt a részt írtam át úgy, hogy a "[...]címen lévő műholdas televízió előfizetésem[...]" helyett "[...]címen lévő otthoni és mobil előfizetésem[...]" van írva. Viszont választ nem kaptam az e-mailre, miközben az még mindig kérdés, hogy az ONT-ot mikor kéne vissza vinnem, illetve egyáltalán feldolgozták-e a kérelmem.

    Magát a cuccot aláírtam és bescannelt formában küldtem el nekik. Illetve a felmondási időt is úgy adtam meg, hogy ma vagy holnap indítva a folyamatot még beleférnek a 9 napba. Viszont ha várnak 3-4 hetet a válaszadással, akkor már nyilván nem.

Új hozzászólás Aktív témák