Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kavarc

    aktív tag

    válasz SzaboZE #44600 üzenetére

    Szia!
    A szervízbe vittem.
    A hosszú hibalista "miatt" bekérték a központi szervízbe, másnap már ott volt.
    Elég pofátlan a szervíz hozzáállása, hogy ennyi meg annyi nap, vagy munkanap alatt készen van, itt a fórumban is napokat max 1 hetet írnak, de ha gáz van, akkor ezt már hivatalosan nem vállalják.
    A láma ügyfél meg vagy lenyeli, vagy elküldik a fenébe, ami szintén elég gusztustalan.
    Az, hogy egy ilyen cég, de legalábbis a szerződött szervize 1 hónap alatt nem tud megjavítani valamit, az meg vicc kategória; még akkor is, ha consumer kategória. Ha meg ennyire letojják az otthoni ügyfelet, akkor meg lehetne acer árban, vagy azalatt adni a készülékeket, mert így "ez a felár" zéró tartalmat ér.
    Nos ezért merült fel bennem a csere vagy visszafizetés gondolata. Persze nehogy azt hidd, hogy türelmetlen vagyok... csak azért mégis megfordult a fejemben, hogy ennyi idő alatt mennyi mindent meg lehet(ne) csinálni, ha akarják. A láma ügyfél felé nemhogy egy elnézéskérés, hanem egy statusupdate sem fért bele.
    Elég szomorú.

Új hozzászólás Aktív témák