Hirdetés
- Hobby elektronika
- Házimozi belépő szinten
- Komoly technikai frissítést kap a Grand Theft Auto V
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Video digitalizálás
- Lézervágás, gravírozás
- Akciókamerák
- L bajonett, Panasonic, Sigma, Leica
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Aktív témák
-
Lenry
félisten
válasz
Kezdő vagyok #45996 üzenetére
ha nem okoz gondot, akkor fölösleges vele foglalkozni.
-
C0d3r
addikt
És ha szüksége van/lesz a wifire? Ez minden, csak nem jó ötlet. R860 tudtommal amúgy is régebbi típus, gyorsabb nethez kevésbé ajánlott.
Eredeti kérdésre válaszolva: Nyugodtan használhatod a switch-et, épp azért lett kitalálva. Rosszabbul járnál az említett router cserével...
[ Szerkesztve ]
-
-
Üdv mindenki!
Milyen távolság van az alaplap tartó lemez,és a ház oldala között?(magyarul mennyi hely kell a hátul elvezetett kábeleknek)? -
kerlac
őstag
Vettem új gépet, szépen összeszarkva (i5200k, AsusP67 alaplap, GTX560Ti, 8gb ram, OCZ SSD, CM Storm E.), letesztelve, SSD benne, hazaviszem, win 7 64-es be, majd kis feket képernyő fogad:
BOOTMGR is missing.
Lemez nélkül is ez ugrik be. Hardveres a hiba, vigyem vissza boltba vagy vmi egyéb baj lehet?
Valakinek van erre ötlete?
köszönöm!
-
Dr. Akula
félisten
-
nyunyu
félisten
válasz
GrandeP #45901 üzenetére
Részemről 2k felett csak a betegek vesznek fülest...
Ez egy füles, vagy doboz hangja van, vagy csak kicsit nincs...Probaltal mar valaha is egy normalis fulest?
Nem ugy nez ki...20k-ért már 2,1-es szettet veszek normálisat, vagy 5,1-esből valami legalját...
20k-ert meg egy tizeneves hasznalt AV erositot sem kapsz, nem hogy 5.1 hangfalat melle.
[ Szerkesztve ]
-
Mito594
csendes tag
válasz
Winner_hun #45975 üzenetére
Dehogy is .
-
törölt tag
Sziasztok!
Van egy CM Storm Enforcer házam és muzsikál benne egy Corsair H60 2db 12cm-es CM ventibe fogatva. Továbbá 2 db 20cm-es CM venti egy felül és egy elől.