- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- 3D nyomtatás
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Analóg fényképezés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
-
PROHARDVER!
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
v1rus
tag
1) Az oldal "about" szekciojat azert linkeltem, hogy lasd a sajat maguk altal leirt tenyt, miszerint csak egy community fan site. Nem is ertem hogyan gondoltad, hogy belinkelem meg1x azt az oldalt, hogy ez a hivatalos, amire 1 pillanattal elotte epp azt mondam, hogy nem az...
2) A komolytalansagat arra ertettem, amit a reakciom elotti kozvetlen hszben mas is megjegyzett, miszerint dragabb a kartya, mint maga a kamera.
3) Ezen termeszetesen lehet vitatkozni, hogy egy szabvanynal ha valami jobb, akkor az elozo szabvanyt is raaggathatjuk-e mint jelzot, de velemenyem szerint nem. Viszont azt mindenkepp kiemelnem, hogy en azt mondtam, hogy nem class10es (besorolasu), azt nem mondtam, hogy a class10es (besorolas) ertekeit nem tudja. Az U3 es a V30 egyebkent teljesen jol van feltuntetve az oldalon, hiszen az 2 kulonbozo standardnal ugyan, de azonos parameteru termeket takar, viszont a regebbi standard szerint nincs ennek megfeleloje, ezt a standardeket kialakito intezet szerencsere jobban tudja, mint a sandisk, es mivel en innen tudom, ezert en is jobban tudom, mint a sandisk, ahogy irtad is De a sandisk akkor is rosszul tudja ha az alapjan dontunk, amit te leirtal, ugyanis az U1, a Class6, 4, 2, valamint a V10, V6 a te analogiad szerint hianyzik a kiirt es bekeretezett C10 mellol, hiszen azokat is tudja, nemdebar?
4) A bitratat meg egyszeruen rosszul tudod, es te magad is leirod az igazsagot a kijelentesed utani kovetkezo mondattal, csak nem gondoltal bele. Elmagyarazom roviden: a video bitrata a te kijelenteseddel ellentetben pontosan abbol all, hogy:
a) hany pixelt kell megjeleniteni (ez ugye maga a felbontas)
b) hany kepkockan kell masodpercenkent ezeket a pixeleket megjeleniteni (ez ugye maga a kepfrissitesi freki)
c) hany biten abrazoljuk a pixelt.
Ebbol jon egy jo kis keplet, miszerint video bitmennyiseg = pixelszam * kepkocka * pixelabrazolas, ebbol meg ugy jon a bitrata mennyisege, hogy az elobbi kepletnel mindent egy masodpercre levetitve nezunk. Ez persze amirol beszeltem, a tomoritetlen videobitratat adja meg, ami igen ritka videok eseteben (a nyers formatum az a ritka eset), hiszen a mai legtobb videoformatumnal tomoritett az anyag, igy a mozgokepnel az eppen nem mozgo dolgokat nem taroljak el ujra es ujra, ezzel sporolva a mereten.
Abban viszont teljesen igazad van, hogy a kesz videofajl merete nem a video hossza beszorozva a bitrataval, mert a hangsavra is kulon van bitrata (mar ha van hangsav), plusz mindig vannak egyeb metaadatok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Milyen monitort vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- 3D nyomtatás
- Gitáros topic
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest