Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Rolika-
senior tag
Vr high beállításon. Steamben 100%-ra téve és VD-ben High beállítást használva nálam is borzasztóan néz ki. Ráadásul nem is fut jól. Igaz itt csak egy 6700xt van. Steamben húzd fel a felbontást 150%-ra és nézd meg úgy.
Minap játszottam HL Alyxal és ott feltolta 150-re és iracing indítás előtt elfelejtettem vissza venniúgy már elég jól festett, cserébe 40fpsem volt
-
mmdms
addikt
válasz
zsozsa74 #6798 üzenetére
Sima ac tenyleg szep, de ez vr epicen se kozeliti meg.
Egykartya van amdnel ami erosebb, az is par szazalekkal, nem hinnem h kisegitene.
Minden videoba vrdensityt toljak az egekbe, nem ertem miert. Steambe beallitom a nagyobb felbontast, miert kell ezt meg felskalazni? Itt mar pont visszafele kellene. -
mmdms
addikt
Vr-t hasznalok kozul, megmutatna vki az in game grafikai beallitasait? Borzalmasan nez ki mindenkepp, sima ac koroket ver ra
-
válasz
RobbyJr #6794 üzenetére
Az alapja valószínűleg az, hogy a quali setup az arányában meredekebben álló autóval nagyobb leszorító erőt ternel, ami egy verseny távra már sok lenne a gumiknak.
Abszolút jó észrevétel hogy ezt elvileg a benzin helyre tenné hiszen a verseny első részében legalábbis magától lejebb nyomna az autót.
De az acc ilyen szempontból a linkelt hsz alapján hiányos mint SIM és ezt nem figyeli.
Így ahhoz hogy a kocsi a versenyre ne legyen olyan meredek, lejjebb viszed a fenekét.
Csökkent a leszorítóerő, és tovább bírják a gumik.
Hát igen, kronológiat nézve gyakorlatilag a Te kerdesedre adott válasz válaszában volt ez.
De ha nem kérdezed nem jövök megkeresni tehát összességében pont így volt ez jó!
-
Van itt valaki aki nagy ACC szakértő?
Egy dolgot nem értek. Mindenhol azt látom, hogy versenyen 1-2mm-el csökkentsük a hátsó magasságot, a kvalis setuphoz képest. 50-100l közt ha megtankolod az autót, eleve lejjebb ül a magassága, akkor minek csökkentsek még rajta? Nem emelni kellene? Nekem ez így egy kicsit fonák -
Zeban58
tag
A szaggatást a G923 okozza Xboxon ACC-ben, főleg időmérőn, versenyen kevésbé - utánatúrtam, sokan panaszkodnak rá hosszú hónapok óta (kontrollerrel megszűnik azonnal). Nem tudni mi lehet a pontos oka, valami szoftveres gebasz. Fura, hogy nincs rá gyógyír, mert azért messze nem ritka hardverkombóról van szó.
-
Zeban58
tag
Köszi a helpet, a legjobb időm tényleg késve frissült, de már meg is történt.
-
Jozefinovics
tag
válasz
Zeban58 #6786 üzenetére
letöltöd az adott json setup fájlt amit szeretnél beállítani és ebbe be illeszted majd utána szépen egyesével konzolon beállítgatod őket.
-
Zeban58
tag
A szaggatás ha nem is szűnt meg, de mintha minimalizálódott volna, és hát azonnal baromira megtetszett ez a játék, a fizika, a hangok, minden szuper. Egyelőre gyorsköröket mentem csak a Hungaroringen különböző autókkal, de valamiért mintha nem mentené el a legjobb időket, egy tegnapi ócska köröm ideje szerepel fixen a nyitóképernyőn PB-ként (tiszta köröket mentem pedig).
Illetve konzolon hogyan lehet setupokat keresni, másolni, betölteni adott pályákra? PC-n ha jól rémlik valahogy másolgatni lehetett anno setupokat... Vagy marad a manuális beállítgatás Xboxon? Köszi! -
csucsu52
aktív tag
válasz
Zeban58 #6783 üzenetére
Akkor passz, nálam csak a fifa szaggatott ugyanígy néha series x-en, be vilt kapcsolva valami képjavítás, kilőttem megoldotta. Más játék tökéletes volt, ezért gondoltam…
Amikor még series x-en toltam ACC-t nem volt ilyen gondom, igaz még 1.8 volt a játék.
Nem kapott mostanában update-et? Illetve mióta szaggat? Mindig is, vagy most kezdte? -
Zeban58
tag
Xbox Series X-en mi okozhatja a grafika rendszeres szaggatását? Amúgy nagyon tetszene az ACC G923-mal, de ez elég zavaró sajnos. Azt hittem ilyen gondok már nem lehetnek egy ilyen elvileg kiforrott szimunál...
-
Zeban58
tag
G923-hoz tudtok ajánlani kormánybeállításokat? (Xbox Series X) Köszi!
-
Kommy
veterán
SRC - Sim Racing Company FUN verseny:
Kedves Versenyzők! Ne feledjétek, ma este évbúcsúztató fun versenyt tartunk. A jó hangulat garantált, várunk minden szórakozni vágyót TeamSpeak-re. 19:15-kor indítjuk a szervert, majd 19:45-kor kezdünk is. Az alábbi linken tudjátok leadni a jelentkezéseket. https://www.thesimgrid.com/championships/5932 -
Azért ez nem semmi, szegény fogyatékkal él, de így is olyan időket megy, meg ahogyan vezet, fejével vált...
-
válasz
Jozefinovics #6775 üzenetére
Public lobbyban Igen sajnos ez van
Ha ezt el akarod valamennyire kerülni akkor 2 utad van:
Lfm
Játék zárt szerveren (erre ott a ph szerver például)Az elsőnek legalább annyi hátránya van mint előnye, a másodiknal csak a létszám szokott kicsi lenni.
-
Jozefinovics
tag
Az online versenyeken milyen büntetési lehetőségek vannak ? Sima online lobbyra gondolok.
4. Helyről rajtolok szépen le előzöm az előttem lévőket és verseny felétől szépen tartom az előnyöm 2-3mp utolsó 5 percben volt egy elfékezesém és lőtávolon belül került a mögöttem lévő, persze hogy féktávon bevetődik és kibombáz de sikerült megfogni és pozíció maradt, később megint hátulról meglök féktávon de megint nem forgok meg és tartom a pozíciót és akkor gondolom utolsó ötlete ként levágja a kanyart a picsába és megelőz és nyer
Hogy lehet ez ? Miért nem jár ezért valami büntetés? Igazából akkor ki lehet használni a 3 cutot és azon belül azt csinálsz amit akarsz ? -
296-al. 40.6-7 megy Aston, Merci, BMW-el is. Fridolf meg eSports setupokat próbáltam. 27 fokos pálya lfm gyakorló szerver, de ezeket a köröket ugyanúgy Hotlapon is megfutottam.
Később fékez, és nagy féktávnál 100%-ra taposd a féket. Illetve TC 1 5-re van téve a 296-nál, TC 2-3 kikapcsolva.
Audi meg a Porsche is jól mozog itt, meg kell azokat próbálni. -
tome0001
senior tag
Kyalami-ban ti milyen időt mentek?
-
válasz
Jozefinovics #6768 üzenetére
Próbáld középre tenni a Steering ratiot, mert ha a legkisebbre teszed, akkor könnyen túlkormányzottá válik.
-
válasz
Jozefinovics #6766 üzenetére
A setupban is van egy steering lock.
Lehet az a konzolon mas mivel ott inkább mennek az emberek kontrollerrel.Szedj le egy Fri3dolf setupot YouTuberol
Kormányos topicban nézd meg mi ajánlott a kormányodhoz.
Ha át fogas határon nincs meg a sikan akkor valami gond lesz ott.
-
Jozefinovics
tag
Ugye én konzolon játszom és erősen gondolkodom a PC-re való váltáson. Sikerült meggyőzni havert hogy egy fél napra adja már kölcsön a gépét, hogy kipróbáljam PC -n másabb e mennyivel szebb, milyen gép kell akkor valóban hozzá stb stb...
A lényeg, hogy minden kormány beállítást úgy állítottam be ahogy nekem PS-en van, a steerlock-ot nem csak játékban hanem driverben is az autóhoz állítottam de Monza első sikánt PC -n nem tudom bevenni annyit kellene csavarni a kormányon de PS-en ugyan azzal a beállítással meg tökéletes. Mi lehet a gond ? Én rontok el valamit nem jól állítottam be valamit vagy ennyivel másabb? Tudna valaki segíteni ?
-
Ami könnyen kezelhető, az a McLaren, BMV M4, Lambo, ezek beton stabilak, legnagyobb aerodinamikája a McLarennek van. 1-es hátsó szárnnyal Spa-ba lazán lehet menni. Aston, Merci, Audi az ilyen középszerű, a Ferrari meg nálam izgága.
Nyilván ez függ a vezetési stílustól. Én általában agresszívan vezetek, így ennek alapján írtam a sorrendet. -
Géjza
őstag
válasz
szabadosjani #6762 üzenetére
Ha most kezded, akkor inkább könnyebben kezelhető autóval kezdj szerintem (pl. F296, Aston, Meki, M4). Aztán ha már uncsi a stabilitásuk, akkor nyithatsz izgágább autók felé is.
-
mmdms
addikt
válasz
szabadosjani #6762 üzenetére
Nem vagyok tulsagosan mervado fahrer, de az m6 bol atulve minden palyan azonnal hoztam vagy gyorsabb is voltam mint az m6al elert idok, alapsetuppal. Sztem nagyon jo kocsi, a kigyorsitasok illetve ebbol adodoan az egyenesek az lfm bopval mar nem a legfrankobbak, dehat ez van, publikon ahol nem lfm bop van ott durvan le lehet tolni a meklareneket is vele.
-
szabadosjani
kezdő
Még LFM licenszpályához sem lenne meg valszeg a tempóm nem is próbáltam még, viszont a kérdésem inkább
arra irányult volna, hogy megéri-e időt feccolni az audiba, ha esetleg az LFM Rookie licensz sikerül valamikor, vagy köridő szempontból jobb más autókkal próbálkozni.
Azt láttam énis a streamben, hogy 1-es és 2-es TC-t kapcsolgatja mást nem használ, 3-astól felfele már ennyire szar a TC-je? -
Géjza
őstag
válasz
szabadosjani #6759 üzenetére
Kezdő autónak nem nagyon ajánlott, mert csak alacsony tc-vel lehet jó köridőket autózni vele.
-
szabadosjani
kezdő
Fiúk, az Audiról mik a vélemények?
Sok helyen olvasgatom, hogy kiherélték, kinyírták az LFM Boppal, ugyanakkor néztem most a Pénzes Ádám legutolsó élő adását [link] , Audival ment és elég jól mozgott alatta a kocsi. Nem úgy tűnik, hogy nem érdemes vele próbálkozni.Mik a vélemények erről, aki nyüstölte már esetleg komolyabb versenyeken?
-
-
válasz
Jozefinovics #6754 üzenetére
Erről sokszor volt szó néha a topic átmegy milyen gépet vegyek témába.
Nyilván mindenki azt fogja mondani hogy x3d -s (bazi l3 cache) Ryzen proci és bika Nvidia VGA.
Ha van pénz lovera ez igaz isHa nem, akkor a játék azért 200-250 ezres gépen is tud minden Max 100 körüli fps-t még online multiplayerbe is.
Az én konfigom ajánlom de árban le is írom kb;Ház táp 30-40
Egy am4 kozepes alaplap 30
Ryzen 5 5600 nem X gyári hűtovel használt garis 38-42 új 50.
Rám ddr4 3000 2*16 25-30 (ezt egy ideje nem néztem de használtan is megy)
SSD 1 tb 18-22
Egy nagyobb hdd tár 2 tb 25?És a lényeg a VGA
Legalább egy amd 6600 xt (70-80)
Ha mákod van találsz 6650 xt (80-90)
Ha bátor vagy 6700 10 GB nem xt (ritka kártya eladni nehéz lesz cserébe lent az ára 85-100)
Ha ki fogsz egy jót akkor 6700 xt 12 GB (100-120)Vagy nv vonalon nem ismerem annyira magam de egy 3070 vagy egy 4060
Plusz egér bill
Monitor van?
A fenti gep fhd ban kompromisszum nélkül tud 80 FPS -t legalább.
Minimum VGA val 300 alatt megáll részben használt cuxcokkal. Ennél lejjebb nem éri meg menni ha nincs csak 2* 8 ram és csak SSD tudsz fogni rajta 20-30 ezret
250 ből is ki lehet hozni kb.
-
Jozefinovics
tag
Esetleg abban tudtok segíteni, hogy ha váltanék ps5-ről PC-re, akkor milyen konfig kellene ami minimum azt a grafikát esetleg jobbat hozz stabil jól játszható fps-el ? Viszont a csavar annyi a dologban, hogy szeretném minél olcsóbban megúszni, nem tudom mi volna az a minimum összeg ami kellene egy korrekt váltáshoz ?
-
Zeban58
tag
Xbox Series X-en most 2 ezer forint körül akciós az Assetto Competizione, de az nem derül ki számomra, hogy ezért pontosan milyen kontent (autók, pályák) jár. Nagyon csupasz, csak DLC-kkel élhető, vagy alapban is lehet vele kezdeni játszogatni? Illetve lehet hogy megéri inkább kivárni a második részt, ami hamarosan érkezik? Köszi!
(G923-mal vágnék bele amúgy) -
adrian360
őstag
válasz
tome0001 #6746 üzenetére
szerintem ez lesz az [Race Assist]
-
JulesTS
addikt
válasz
tome0001 #6746 üzenetére
Próbáld ki ezt:
https://armamentario.com/
Tud üzemanyagot számolni és guminyomásban is segít. -
biker
nagyúr
ha kell új pálya, szóljatok majd
-
tome0001
senior tag
Nem tudjátok véletlenül ilyet hogy lehet a jobb alsó sarokban lévő HUD-ot az ACC alá applikálni? Pont ugyanezt jó lenne, hátha ismeri valaki. [link]
Köszi -
Chosen
addikt
Sziasztok!
Le van akciózva a Steam Winter Sale-ben a teljes DLC pack elég brutálisan. Nekem kb majdnem csak egy DLC árában az egészet odaadta:
https://store.steampowered.com/bundle/34549/Assetto_Corsa_Competizione_DLC_Pack/
A játék főoldalán nem jelenik meg, csak akkor ugrott fel, hogy ha az egyik DLC-re rámentem. Ez nagyon jó deal szerintem. Ha valaki több DLC-t is tervezett megvenni, akkor tudom ajánlani.
Ha volt már, akkor sorry, én nem ismertem eddig ezt a lehetőséget.
-
válasz
Jozefinovics #6742 üzenetére
Az jó ha jobb lett de meglepő lenne ha a felső lenne a hátsó értek. De nem ps ezem, ez. csak tipp.
-
Jozefinovics
tag
válasz
RobbyJr #6741 üzenetére
PS -en nyomom nem PC-n és fentebbi tanácsra nekem úgy kell csinálni hogy Fri3dolf féle file letöltése utána ACCSetupComparator megnyitása fájl beillesztése és akkor majdnem olyan ablakban adja ki az értéket mint a játékban és akkor PS-n szépen bepötyögöm.
De valószínűleg úgy lesz hogy a felső érték szól hátra, mert marha jó lett az autó. -
válasz
Jozefinovics #6740 üzenetére
Ez miféle setup? Játékon belül állítsd azokat. Fridolf setupot betöltöd, aztán ott szabd személyre a féket. Hasmagassághoz ne nyúlj első körbe.
-
válasz
Jozefinovics #6738 üzenetére
Fridolf setupok nagyon jók, és megállják a helyüket LFM alatt is, szóval azokkal próbálj meg minél gyorsabb köridőket menni.
-
Lanash
senior tag
válasz
JulesTS #6731 üzenetére
Teljesen igazad van. Nem is az a célom, hogy azonnal top versenyző legyek. Csak annyit szeretnék, hogy egy-egy futamon ne az első kanyarba lökjenek ki. Ezért gondoltam az LFM-et elkezdeni.
@Mindenki aki még válaszolt!
köszi. Nézegetem bőszen a videókat, ahogy eddig is, megyek még több kört az adott pályán, aztán remélem sikerül. Csak Ferrarival mentem eddig, de szerintem most kipróbálom a Mclarent. Kíváncsi vagyok, hogy az milyen. -
csucsu52
aktív tag
válasz
Jozefinovics #6734 üzenetére
Minden 1.9-hez való setup működik PS-en is, de bemásolni a játék könyvtáraba, mint pc-n nem tudod, megnyitod a letöltött .json filet online json viewerrel és onnan az értékeket beírod manuálisan ps-en, majd mented a setupot ps-en.
-
Jozefinovics
tag
válasz
JulesTS #6731 üzenetére
csucsu52
Mondjuk amit mind ketten a mondtok a lobby az biztos hogy a többől könnyebb normálisat találni mert itt elég soktól agy húgy követ tudok kapni, mert nagyon sűrűn direkt löknek ki és az ugye nagyon jót tesz a safety ratingemnek....
Esetleg abban tudtok segíteni, hogy ps-hez hogyan vagy honnan tudok setupokat szerezni ?
-
csucsu52
aktív tag
válasz
Jozefinovics #6728 üzenetére
Hidd el, nem lesz különbség, néha használom xbox series x-en is ACC-t, pontosan ugyanazt nyújtja vezetési élményben, ugyanazokat az időket futom meg ugyanazon feltételek mellett.
A PC-vel elérhetővé válik az xbox-ps közösség minimum ezerszerese játékosállományban, ligák, LFM, szóval a user szám fog jelentősen nőni, ennek minden előnyével és hátrányával.
Konzolon és PC-n ugyanaz a fizika van jelenleg, aki az ellenkezőjét írja, az valószínűleg csúnyán elfogult egyik, vagy másik oldalra…
Mindez a PS5-xbox series párosra vonatkozik, ha xbon one-on, vagy ps4-en tolja valaki, annak őrült nagy előrelépés lesz bármire váltani. -
JulesTS
addikt
válasz
RobbyJr #6721 üzenetére
Ja, lehet szerénykedni, de a topiklakók azért tisztában vannak vele, hogy sima CSL pedállal is űridőket mentél...
@Lanash
Szerintem mindenkinek a saját ellenfeleit kell megtalálni és akkor élvezeteseket lehet versenyezni. Nem feltétlenül lesz mindenki első, a 25. helyért is lehet izgalmas vérremenő, de korrekt csatát vívni...
Amikor SRC-nél indultam volt 3 csoport: Invitational (azok a gyorsak akikről tudták, hogy korrekten versenyeznek), Open A (akik bizonyos Hotlap időn belül zudtak teljesíteni), Open B (akik valamilyen okból kimaradtak). Én az Open A-ba kerültem (nem a legjobb eredménnyel) és ott is a 20..30. hely között versenyeztem. Első 10-be kerülni esélyem se volt, de így is élveztem... -
JulesTS
addikt
válasz
Jozefinovics #6728 üzenetére
Ne azért válts PC-re mert gyorsabb leszel, mert szerintem az nem fog változni. Relatív gyorsaság másokhoz képest szerintem megmarad. Hanem a liga versenyek jobbak tudnak lenni, mint az open lobbi.
Szerintem ez jó videó a platformok összehasonlításáról:
https://youtu.be/RqaryBGNTR8
Plusz PC-re előbb jönnek a frissítések, konzolra meg az sem biztos hogy jön... -
mmdms
addikt
Szia!
A teljesitmenyevel nagyon elegedett vagyok, maximum grafikan jatszok 4 k felbontason, egy nem 3D 5800x procival is tartja 90-130 fps kozott, letszamtol fuggoen, szerintem ez egy nagyon jo ertek 4 kban.
Most vettem vr szemcsit, itt is meglepett mit tud, az alap vr high beallitast is 72fpsen tartja (74hzes a szemcsi eco modba), nagyon ritkan esik csak le 60-70 koze.
Ha pc kozelbe leszek mutizok majd egy AB screent franetime fps grafikonrol ha gondolod.
Az viszont mar az oruletbe kerget h nem kepes megjegyezni a ventilator profilt, mindig jatek kozbe veszem eszre mikor mar jon a kartya szaga 100 fok korul, h megint elfelejtettem beallitani. Es itt a masik pont, a melegedes. Jo a ref huto, turheto a hangja is ertelmes ventiprofillal, de nagyon jol szellozo haz kell hozza, erdemesebb valami komolyabb hutessel keresni.
Azt meg fentebb elfelejtettem irni, az fps ertekek undervoltolva 2200 Mhz-es max boostclockra es -10% os TDP limitre korlatozva ertendoek, igy 80 fok korul alakul csak a HS, sajnos default ertekeken mar boven 100 fole megy a hotspot. -
Jozefinovics
tag
válasz
Bandit21 #6723 üzenetére
Elsőkörben ha kész leszek a lakásfelújítással utána első lépés lesz PS-ről PC-re váltani mert azt több helyen olvastam hogy részletesebb az ffb és gondolom a játék is simábban egyenletesebben fut. Utána pedig ha a PS -ről PC-re váltás hoz javulást utána lehet lecserélem a T300rs-t is mert gondolom akkor az is fog majd jelenteni valamit időben.
Viszont ha konzol pc között nem igen lesz különbség akkor ennyi, én vagyok ennyire gatya 😅 -
Köszi szépen, jól esik!
Óvatos voltam végig, bírom az előttem lévőt követni sokáig közelről, csak fordítva ez nem megy nekik, mert vagy belém jön, vagy nyom egy divebombot féktávnál. Inkább elkerültem az incidenseket, meg direkt rá tapadtam, hogy hibára kényszerítsem, aztán elmentem mellette.
Tegnapi srác viselkedése nem tetszett, körönként gyorsabb voltam nála vagy 5 tizeddel, de ő feltartott, meg többször irányt váltott hogy ne tudjam kielőzni, ami szabálytalan. Majd futam után írtam neki üzenetet az oldalon, hogy tanuljon meg tisztán versenyezni, mert nem volt szép tőle amit csinált, erre azt írta, hogy boldog karácsonyt... Azért 400 futammal rendelkező embertől ilyet nem néznék ki. Inkább versenyeznék profik között a középmezőnyben, mint néhány nem normálissal itt rookie-ba. -
-
Géjza
őstag
válasz
Bandit21 #6723 üzenetére
Amit javasolni tudok, hogy mindig profi track guide-dal kell kezdeni minden pályát. Nem elég végignézni egy hot lapot (persze ez is több, mint a semmi), hanem olyat kell keresni, ahol minden kanyart jól bemutatnak, lassítva, kielemezve. Ha ez meg van, akkor lehet indítani a 100+ kör gyakorlást.
Magában gyakorolni nem elég. Mert lehet csomó kanyart rosszul csinálsz (miközben azt hiszed jól veszed őket) és az rögzül be és nem fog jönni a köridő.
Nagy Nm az utolsó tizedek megtalálásában segíthet, másodperceket nem ez hozza. Azt jóval gyengébb kormánnyal is le lehet faragni.
Illetve azt fontos megérteni/tudni, hogy a gumit mire használod. Véges a képessége. Vagy fékezel vele, vagy kigyorsítasz, vagy kanyarodsz. Maximális fékezés közben kanyarodni nem lehet. Iszonyat alulkormányzottság lesz ekkor és nem fogod tudni bevenni a kanyart.
Trail braking ügye az átmenetet jelenti a fékezés és kanyarodás között. Ahogy veszed el a féket, úgy fordítod be az autót. És ha ezt jól kezeled, akkor tudsz gyors lenni kanyarokban alulkormányzottság nélkül.
Minden kanyarnak tudni kell hol az apexe, azt kell mindig becélozni és már apex előtt fullra le kell jönni a fékről, ott már gázon kell állni, hogy jó legyen akigyorsítás.
Ezt a videót mindenkinek ajánlom, nem csak zolderre vonatkozik, alapvető vezetéstechnikai dolgokat is lefed, amit minden pályán lehet használni: [link]
Hosszú, meg angol, de nagyon megéri szerintem. Amiket próbáltam összezagyválni fentebb, azokat mind jól bemutatja, szemlélteti ábrákkal, visszalassítva több nézetből. Nagyon ajánlom. -
Géjza
őstag
válasz
RobbyJr #6721 üzenetére
1-2x összefutottunk már a ph-s szerveren, már ott látszott, hogy nagyon gyors vagy. Ezek a suzukai köridőid meg aláhúzzák ezt.
Rookie futamokon is eléggé domináltál. Hamarosan mehetsz éles versenyekre (nem rookie sprintekre), bár jóval keményebb, izzasztósabb lesz (ott már nem mp-k lesznek a pilóták között, hanem tizedek, századok), de szerintem ott is jól fogsz szerepelni, főleg, ha elég energiát pakolsz bele.
Ha a közelharcokat jól bírod, kezeled (1-2 tizedre követni, nyomni, hibába hajszolni az előtted menőt kilökés nélkül, illetve ha téged nyomnak 1-2 tizedre körökön át, akkor se hibázz bele), akkor továbbra is nagyon gyorsan fog nőni az ELO-d, az fix.
Nyers tempód iszonyatosan gyors.
-
válasz
Jozefinovics #6722 üzenetére
Sajnos ez a lényeg, mert azt hogy mekkora tempót vihetsz be, és át egy kanyaron, az hogy mekkora az a legnagyobb minimum kanyar tempó ami átfér és aztán kigyorsítas közbe mi az a maximum gázállás ami csúszás határon elmegy az mind onnan van meg hogy mit érzel a két kezedben.
Ehhez persze jó a nagy erejű ffb de már volt erről sok szó a kormányos topicban hogy én inkább úgy gondolom hogy az ffb csökkenés észrevétele lehet a kulcs.
És lehet hogy valaki 2 nm kormánnyal érzi ha elmegy 0.2 van aki meg 10 nél hogy 1. Mindkettő 10% erő csökkenés.
De ha valaki ufo és erős cucca is van akkor végképp nem fogjuk meg sose mert neki a 0.2 is feltűnne de ha 20 nm szettje van akkor a 2 nm hiány mellett röhögve látja a 0.2 lépcsőket is, ami nem 10 hanem 1% csökkenés.
És így le tudja venni a tc-t 0-1-2 re és a keze és a lába a tc.
Én azt hittem sok év gokart miatt ügyes vagyok és az lfm menők valami más bolygóról jöttek tényleg de amióta itt vagyok kiderült hogy sajna nem, köztünk élnek.
Nehéz elfogadni, és persze sajnos ha nagyon nem megy akár azt is el kell, hogy nem ez a jó választott hobbi.
Feküdj rá egy pályára es legyen meg rajta 100 kor hotlapba aztán practice aztán verseny hétvége botok ellen egyre erősebb ai val.
-
Jozefinovics
tag
válasz
Bandit21 #6720 üzenetére
Ezt az autó egyensúlyát szerintem nagyon jó hogy felhoztad, mert ezen múlik minden IS, mert videók alapján én is azt érzem, hogy az egyensúllyal van a legnagyobb problémám.... Szóval némelyik kanyarban, sikánban úgy mennek át padlóval vagy padlógázos kigyorsítással hogy én ha csak fele akkora gázt adok akkor hello szia szevasz repülök a picsába. És ott vesztem el azt a 2-3-4 másodperceket, hogy vagy bele kell emeljek / öblögetni kell a gázzal vagy eleve nem úgy tudok kigyorsítani.
-
válasz
Bandit21 #6718 üzenetére
Köszönöm a dicséretet!
Én túl szerény vagyok magamhoz, aztán nem szoktam mondani hogy gyors vagyok, inkább azt, hogy nem vagyok elég gyors.
Igen, nem sikerült annyira rosszul ez a 8 futam, pedig fel tartottak, meg szivattak is versenyen, gondolom látták hogy rookie vagyok...ráadásul a gumi nyomást is rosszul kezeltem, mert melegebb pályán nem el vettem a nyomásból, hanem hozzá adtam...
Én csak azért írtam ezt, mert én most sok időt fektettem a Suzukai pályába, direkt gyakoroltam az LFM versenyekre. Gyakorlás nélkül nem tudtam volna ilyen eredményeket elérni.
Csak, hogy mindenki tisztán lássa, hétfőn 2:01.5 körüli időt mentem FP szerveren, majd csütörtökre sikerült 1:59.1-et menni, mostanra tartok 1:58.9-nél, de mentem is vagy 200 kört.
Ez idő alatt meg magamra szabtam az autót, hogy a lehető legkényelmesebb legyen, és tudtam, hogy az autó mit bír és mit nem kanyarokban, így elértem azt, hogy egyszer sem csúsztam ki.
Nem tartom én ufonak magam továbbra sem, ez inkább a gyakorlásnak meg a kitartásnak az eredménye. -
Elnézést mindenkitől, akit kihagytam az ufo felsorolásból.
Pusztán annyit akartam mondani, hogy sajnos aki rettenet gyors, az azt érzi természetesnek és aki lassú az meg azt.
És ha le lehetne írni mitől ufo az ufo akkor nem lenne ufo.
Mentem Robby val mostanában egész sokat, látom hol gyorsabb de az autó egyensúlyát én nem érzem úgy mint O.
Abba meg nem lehet segíteni.
-
válasz
RobbyJr #6717 üzenetére
Azt tedd már hozzá, hogy 8 lfm futamot mentél még "csak".
De az első 5 az győzelem volt (az első 4 pole bol) azonnal. A 6-7-8 versenyen pedig 3-1-2 votlal (ott már előfordult az a _szegyen" hogy csak 3/4 lettél a qualin) pedig ott már 1700+ volt a sof.
Még nem látszik, de máris 1950 körül van az elo -d.
Emellé 2.5 ről 8 futam után 5.9 az sr-ed. (Igaz megvolt a boost is 5-nel)Ja és az egyik futamon valami bug miatt nem kaptál se Sr se elo pontot.
Már a rookie ből olyan ratinggel jössz majd ki ami sose lesz nekem.
Tudom ez csak suzuka de Biker szerveren minden pályan egyformán kapunk Tőled.
Én egy éve acc zek komolyabban és tavasz óta mentem 30 lfm futamot de 6-7 Sr és 1400-1500 közt vagyok.
A sok kezdő ide jön kérdezni (nagyon helyesen) de inkább ne mondj Nekik semmit, ha rajtam nem segít, rajtuk se fog...
Ok hogy dd1 bázis de sima lc nélküli csl fekkel is majdnem ilyen gyors voltál.
Vannak még páran hasonlók, Laby Gejza, de ritka amikor ufók járnak köztünk, úgyse értjük mit mondotok sajnos, akkor se, ha segíteni akartok.
-
-
GalaHU
addikt
A 296 jelenleg (ez fontos, mert egy frissítés tönkreteheti, mint anno az NSX-et) az egyik legstabilabb, ezáltal legjobb kezdőautó. Szinte minden pàlyán versenyképes, vannak nàla esetenként gyorsabbak, de azokkal nagyon pengeháton kell menni, attól meg még valószínűleg távol vagy.
Mèg az M4-es ilyen kezdőbarát…
Én is szinte csak ezt a kettőt nyúzom…
-
JulesTS
addikt
Először regisztrálj te is ide:
https://www.unitedracingdata.com/
Telemetria elemzés nagyon sokat tud segiteni.
SRC (ha indul Open B, akkor oda kezdők is beférnek):
https://www.simracingcompany.hu/
HVML-t is érdemes megnézni:
https://www.hvml.hu/ -
Lanash
senior tag
-
Laby
őstag
válasz
szabadosjani #6689 üzenetére
Szerintem ha 5-6 mp lemaradásban vagy, ott nem a loadcell-en múlik a dolog. Loadcell az utolsó tizedek megtalálásához is túlzó, inkább csak stabilitást ad. Viszont egy ACC-be ahol 100% fék meg 0% fék van kis túlzással, trailbrakingre meg rá lehet érezni loadcell nélkül is, nem hiszem hogy sokat nyernél.
Egy jó setup, jó guminyomás beállítás hoz pár tizedet, de gondolom az alap probléma hogy sokkal hosszabbak a féktávjaid, és kisebb lendületet viszel át minden kanyarba, így összejön sok másodperc hátrány. 5-6 másodperc azért látványos, ott látnod kéne különbséget egy hotlaps videó és a sajátod között.
-
JulesTS
addikt
Ne vegye el a kedved. Sok gyakorlás kell (nekem is jópár napba belekerült mire meglett a licenszem), de egyébként open lobbi-ban, az LFM futamok is azok, csak kicsit szabályozottabbak, mindig lesznek nem korrekt versenyzők. A liga versenyeken sokkal jobban vigyáznak egymásra a versenyzők, mert a következő versenyen is ugyanazok versenyeznek, meg a verseny bíróság is korrektebb és szigorúbb (inkább baráti társaságokról van szó). Helyedben ligákat keresnék, nézz rá az SRC-re...
-
Géjza
őstag
Volt "szerencsém" gyakorlatilag az elejéről kezdeni lfm-et (egy hülyeség miatt kibaxtak 1 hónapra és levették a 9.99-es SR-em 2-re (elo megmaradt). Rohadtuk féltem, hogy mi lesz rookie futamokon, milyen roncsfesztiválok lesznek és hogy törnek ropira az első kanyarokban.
Ehhez képest olyan sima versenyeim voltak, hogy meglepődtem. Nagyon gyorsan visszahoztam S-re az SR-em (most épp 9.8 körül vagyok ismét). Kellemeset csalódtam az alacsonyabb SR-es futamokban.
-
Géjza
őstag
Amíg még az amúgy elég vérszegény licence köridőt sem tudod stabilan megfutni, addig jobb, ha nem is akarsz lfm futamokon indulni. Még sok gyakorlás vár rád. Vagy csak zandvoortban vagy ennyire lassú?
Az vígasztaljon, hogy ekkore lemaradás esetén nagyon könnyű gyorsan sok mp-t találni 1 körön. Track guide videókat nézz (lehet unalmasnak tűnhet, de ez hozza a legtöbbet, ha jól ismered a pályát, a féktávokat, kigyorsításokat, pályalimiteket).
-
-
Lui76
őstag
Sziasztok!
Jelenleg csak a raceroom amivel gurulgatok, de talán ezt is kipróbálnám.
Érdemes még beszállni ebbe a játékba , van játékos tömeg? -
Lanash
senior tag
Meglett az SA81. Gondoltam kipróbálom az LFM-et, ott csak nem törnek össze az első körben. Most Zandvoort pályán van a licence “verseny”. Viszont nagyon nehéz nekem 1.40… alatti köröket mennem. És 7 körön nem is tudom tartani. Most nagyon szomorú, mérges, dühös vagyok. Eléggé elment a kedvem az egésztől. Ha sima online megyek akkor belém jönnek, vesztek SA-t, offline tudnék mással is játszani, az annyira nem jön be. Mit csináljak? Van setupom, néztem videókat, megnéztem az LFM academy videót is.
-
JulesTS
addikt
válasz
Jozefinovics #6697 üzenetére
Ezt kapcsold be:
https://imgur.com/B9NCV66?r
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS routerek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Nyaralás topik
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Battlefield 6
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Adobe Photoshop
- eBay
- További aktív témák...
- AKCIÓ! GAMER PC: i5-14400F (10mag/16szál) +RX 6600/6700XT/6800/9060XT/9070 +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 7 8700F/9800X3D +RTX 3060Ti/3080/3090/4060/4070 +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- Honor Magic5 Pro garanciális
- Uhh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 16/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- 12 GB-os DDR5 SODIMM laptop memória - garanciával
- Lenovo Legion Pro 7 i9-14900HX 64GB RAM 2TB SSD 16" QHD+ 240Hz RTX 4080 12GB 175W DOBOZÁBAN, MAGYAR
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest