- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laby
senior tag
Sziasztok!
Új vagyok itt a csoportban, de egy másik szimulátoros csoportból továbbított ide Kean_Sorbo!
Nem bonyolítom túl, nyomok egy ctrl+v-t a másik csoportba leírtamra, még akkor is ha itt gondolom többen ismeritek, ezért másképp kéne megfogalmaznom...Egy kis Assetto Corsa Competizione vs. iRacing infó valakinek hátha szüksége van rá.
Régóta iRacingozok, leginkább azért mert az online versenyek kötnek csak le. Már nem akarok ligázni, mert ott lassabban megy minden esemény, alkalmazkodni kell, kötöttség...stb. Szóval iRacingozni bármikor amikor kedvem van odaülök, és játszok bármennyi kulturált futamot.
Nyilván amit mindenki ismer, és az iRacing ellen szól, hogy mocskos drága mulatság.
Lehet többet ismeritek, de biztos nem mindenki. Van az Assetto Corsa Competizione-hoz egy online felület, ami szinte teljes egészében lemásolta az iRacing online versenyzésének a mechanizmusát.
Low Fuel MotorsportVan safety pont gyűjtögetés, az idióták kiszűrésére, van a sikerességednek is egy mérőszáma, hogy hasonló képességűekkel versenyezz, mint amilyen Te vagy, hetente új futamok...stb.
Egy alap játékot kell megvenni ~5000Ft. Utána ha gondolod veszel még 2 DLC-t, amik összesen 7 ezerből megvannak.
Szóval egy iRacing kiadásához képest, konkrétan 2-3 pálya árából itt megvagy a teljes játékkal, DLC-kkel és nincs éves előfizetés sem...
Elég korrekt versenyzők vannak, nagyon jó futamokat lehet menni és nagyon durva sebességgel nő az aktív játékosállomány is.Az egyetlen hátránya, hogy csak GT3 és GT4 autókkal lehet versenyezni. Igazából iRacingban is ez a széria pörög a legjobban, úgyhogy kereslet elég nagy rá. Ha szereti valaki a GT3-GT4 pályaversenyzést, akkor érdemes kipróbálni, mert nagyon nagy tempóban fejlődik az ACC, ahhoz képest hogy honnan indult nagyon messze jár már.
Nekem most ajánlották ismerősök, még én is csak ismerkedek, de én személy szerint nem tudtam hogy van ilyen valós alternatíva már az iRacinggal szemben.
-
Laby
senior tag
iRacingba imádtam a Porsche-t, meg úgy alapból is kicsit Porsche b*zi vagyok.
Ebben a játékban próbáltam a 991 II GT3-at, de borzalmas. Kis tempónál ha picit is a gázhoz lépek, annyira alulkormányozott lesz, valami borzalmas rossz a fizikája. A többi autónál nincs ilyen, és egy korábbi szimulátorban sem tapasztaltam, hogy ennyire minimális gázhoz éréstől ne tudja kanyarodni az autó.Van erre megoldás?
Vagy egyáltalán ez a Porsche a leggyorsabb a 3 közül? Kupás van még, meg ugyan ez a 991 csak az 1 évvel korábbi kiadás. -
Laby
senior tag
Az a baj hogy a tv-ben is ezt látja mindenki, hogy az F1-ben legális úgy védekezni, hogy 4-5 autónyira elhagyod a pályát és a nézők közé tereled már az embert mondván csak azért sem előz meg. A modern F1 erről szól, mindenkit levezetni, vagy kilökni a pályáról úgy hogy 4 autónyiról bevetődsz a belső íven, vagy rajta fékezed meg a kocsit, vagy figyel a tükörből és kivezeted a pályán kívülre... Amíg erről szól a valódi versenyzés is, addig ne várjunk csodát a szimulátorban.
-
Laby
senior tag
ACC is ugyan úgy van megcsinálva, mint az iRacing, hogy csak olyan váltóval lehet váltani, ami igazából is az autóban van?
Tehát H shifterrel nem tudok menni GT4 autóval sem, csak pillangó, vagy szekvenciálissal? -
Laby
senior tag
VR-ban mi a hímvesszőt kell csinálni, hogy lássam a pilótát és a kormányt is az autóban?
Cockpit view résznél ahol van ez ott lockolva van ez a rész, és nem tudom engedélyezni.
Megnéztem mi a gyorsgombja a ki/bekapcsolásnak, és azzal sem tudom elő hozni.
Csak a tengely végét látom, eléggé illúzióromboló így.Plusz a grafika is borzalmas gagyi, egy videó alapján próbáltam beállítani a játékot.
Ha van valakinek annyi energiája, kitudná fotózni a beállításait amivel egész szép a játék?
Oculus Quest 2-vel nyomom, és nVidia 3080. -
Laby
senior tag
Nem, sajnos. A világ összes videóját végig néztem, minden beállítást végig próbáltam, de nagyon csúnya valamiért, és még akadozgat is.
Átlépek iRacingban, ott meg tök szép a kép, és még nem is akad a játék.Szóval feladtam az ACC-t, megpróbáltam minden beállítást…már mindent feltoltam legmagasabb szintre, de még úgy is csúnya az egész kép. Persze akkor akadok még jobban, de csak a grafika miatt kíváncsi voltam.
-
Laby
senior tag
válasz Bandit21 #4566 üzenetére
Hát azért Norbit ne hasonlítsd azokhoz akik neveztek a bajnokságába.
Norbinak semmi ideje nincs szimulátorozni, hosszú évek teltek el mióta nem aktív, és elszokott tőle.
Felment bohóckodni a szerverekre, de ő nem tett bele előtte több napot a tesztelésekbe és gyakorlásba.Szóval nem lehet összehasonlítani azokkal akik évek óta csak szimulátoroznak, legtöbben minden egyes nap. Plusz előtte beleraktak már 1000 kört, Norbi meg gondolom 100-at sem.
Régen szimulátorban is a legjobbak között volt, nem hiába kapta a lehetőséget. Ha most is lenne ideje és kedve is, akkor biztosan ugyan úgy a legjobbak között lehetne.
-
Laby
senior tag
Huhh srácok, nagyon beszívott az ACC most engem.
Már ~1 éve rápróbáltam a játékra, aztán hamar abbahagytam és maradtam az iRacingnál. Most megszűnt a kedvezményem iRacingnál, meg több alkalommal is lehúztak, semmi rugalmasság nem volt bennük, úgyhogy felcsesztek és nem fizetek elő újra.
Pár barátom úgy is ACC-t nyomja, szóval átjöttem én is.LFM-et pörgetjük, nagyon élvezetes. iRacingba nem kötött le a GT3, pedig ott sem volt rossz, de itt valahogy még jobban tetszik.
Barcelonában tegnap a 3. helyről felrajtoltam 1-re, és az egész futamon 0.5-1 mp-n belül jött a 2. a seggembe, egy pillanatig sem hibázhattam. Nagyon idegbe volt minden testrészem 25 percen keresztül eléggé leizzadtam , de sikerült behúzni az első győzelmemet, 1592 átlag split volt.Gondolom lesz*rjátok, de valahol ki kellett adnom magamból az élményt.
[ Szerkesztve ]
-
Laby
senior tag
Kösz-kösz!
Hát igazából elég rövid videó lenne, egy célegyenes és az első féktáv amiben volt izgalom.
Utána csak 25 perc tiszta körözgetés, mert szerencsére az utolsó sikánt mindig jobban vettem, így gyakorlatilag egyszer sem tudott megtámadni sem, csak végig a seggembe jött. Ja, meg villogott körönként 3x hátha megzavar, vagy talán elengedem mert jó fej vagyok, nem tudom, ezt nem teljesen értettem?! -
Laby
senior tag
Én Suzukázok a héten, Spa-n nem tudom magamat hasonlítani ehhez az időhöz, ott ACC-ben még nem mentem.
Én jobban szeretem a sprint futamokat, mint a 45 perceseket, pedig az is jó móka.
Suzukán néztem Split 1-ben a legtöbben BMW-vel meg Hondával mennek. Honda kinézetre, hangra, belső nézetre...stb. sehogysem tetszik nekem, úgyhogy azzal nem akarok menni, pedig állítólag a legjobb autó.
BMW-t próbálgattam, de nem értem hogy mennek azzal az autóval olyan időket. Marha stabil, de akárhogy próbálkozok lassabb vagyok vele. Nálam eddig 2 pályán is Audi, Merci, Porsche volt a sorrend, mármint ami a legjobb időimet illeti. -
Laby
senior tag
[Ezt] hogy a francba tudom kikapcsolni? Szerintem hónapokkal ez előtt, amikor még VR-al szerencsétlenkedtem, akkor kapcsolhattam be valahogy, de nem lelem a kikapcsolás módját.
FPS számláló elég, de azt meg Steam-en bekapcsoltam, úgyhogy ennek nincs haszna számomra.
-
Laby
senior tag
LFM szerintem százszor kulturáltabb, mint az iRacing amiért mocskos sok pénzt kell fizetni és azt gondolná az ember hogy ez a tény legalább megszűri, hogy ki játszik vele (3 évig nyomtam egyhuzamban, 2 hónapja jöttem át ACC-re, szóval van összehasonlítási alap).
LFM rendszere jó eséllyel iRacingról lett koppintva, tehát teljesen ugyan ezek a feltételek ott is, mégis itt LFM-ben ha nekem is jöttek akkor is mire kiléptem a játékból, már a weboldalon várt az üzenet hogy bocsánatot kérjenek, mert véletlenül benéztek valamit.
Elkerülhetetlen hogy 25-30 emberből ne hibázzon senki, és néha ne keveredj bele balesetbe (ahogy valószínűleg mindannyiunk okozott már véletlenül hasonlót), de ez a való életben is így van.Bandit21, habár az eleje az SA gyűjtögetéssel eléggé unalmas ha már gyakorlott szimulátoros vagy, hogy AI ellen bohóckodj, de legalább megszűri a teljesen alkalmatlanokat.
Ha ezen túl vagy, akkor utána már a te életstílusodhoz is tök passzol hogy bármikor oda tudsz ülni 1-2 óra elfoglaltságra amikor épp ráérsz, és versenyzel egyet kulturált körülmények között, kivétel az a kevés alkalom amikor peched van, mert lesz ilyen is. -
Laby
senior tag
LFM boyz!
Eddig csak Sprint futamozgattam, most a héten nincs Indianapolis-om, úgyhogy Suzuka 45 perceseznék. 45 perces, kötelező boxosat sosem nyomtam még ACC-ben.Mi a legjobb taktika? Teli tank rajt, és a végén csak belerakni valamennyit, vagy megfelezni az üzemanyagot? Gumikat érdemes cserélni?
iRacingban ott mindig tele tank volt, amikor kifogyott rátölteni egy keveset, és gumicsere nem érte meg, mert nagyon sokáig tartott.
-
Laby
senior tag
Éveking iRacingoztam, ott az egyik legélvezetesebb kategória a GT2 (GTE). Pont annyival gyorsabb az egyenesben, pont annyival jobb a kanyartempó hogy izgalmasabb legyen, mint a GT3. Cserébe nem könnyebb vezetni, és a tempó miatt precízebben is kell lenni.
Én nagyon örülnék ha jönne, igaz LMP tempó még királyabb lenne, de nem akarok túl mohó lenni. GT2 és Nordschleife pack-ért bárkit le…mármint hajlandó lennék sok pénzt is fizetni. -
Laby
senior tag
Baráti körben forró téma volt Kyalami és Porsche köridő, úgyhogy tegnap kipróbáltam én is a Porsche-t, és felvettem nekik a hotlap időmet, és ha már úgy is vágtam videót, akkor a következő LFM futamról az első körömet is belevágtam, mert tök élvezetes volt belülről.
Viszont ami miatt ide behoznám a témát, az az hogy nézegettem vissza a videót, és akkor láttam jobb alul hogy az FF visszajelző néha-néha elég közel van, vagy talán egy-egy pillanatra bele is nyal a maximumba. Pedig nem gondolnám, hogy túl erősre van állítva az FF-em.
CSW 2.5 a bázis. Ez normális érték, vagy jól gondolom hogy 1-1 kiszámíthatatlanabb történésben kimaxolódik és lesz/van, hogy nem jön át minden infó a kormányra emiatt?
Nektek mekkorára ficánkol ez az FF visszajelző? -
Laby
senior tag
Áhh, szóval ha kimaxolódik az érték, akkor pirosba írja ki? 1-1 pillanatra, mintha maxra ment volna, de pirosba nem láttam, akkor ezek szerint mégsem éri el a tetőt?
Nagy összehasonlítási alapom nincs, iRacingból jöttem ott is elő voltunk fizetve PDS-re (hasonló mint Coach Dave), és mikor elkezdtem ACC-ni nem akartam setupokat halászni, állítgatni így egyből elő lett fizetve Coach Dave-re. Szóval nem tudom mennyivel jobb, mint bármi. Gondolom sokat segítettem?!
Havi 10 euró, hosszabb távra nem lehet előfizetni sajnos.
Köszi!
-
Laby
senior tag
Köszi! Örülök, ha tetszett.
Közkívánatra a setup...nevezzük "saját" setup-nak, így nem leszek illegális.
Talán nem tartóztatnak le ha ezt az egyet megosztom így. Tudom, hogy már nincs Kyalami, de azért pörgessétek a hotlapot, kíváncsi vagyok, hogy mit mondotok a setup-ra.
Én csak ezt próbáltam.
Dave bácsi setup-ján csak a hátsó ABR-t emeltem meg, meg a guminyomást lőttem be. -
Laby
senior tag
Nordschleife után a legkedvencebb pályám, viszont most nyomtam 2 futamot rajta és olyan szinten felidegesítettek a lekörözöttek...Több másodpercet kapnak körönként, de 10-ből 7 legalább ostoba, és nem enged el időben, nem gondolkodnak.
Mielőtt megyünk fel a hegyre, ott vagyok 1mp-re, lengetik a kék zászlót 20+ helyeken mennek, nem csatáznak senkivel, és véletlenül sem állnak félre, megvárják még 0.3-ra beérsz a seggükbe a hegyen elején. Ahol nyilván teljesen esélytelen előzni, így a kör több mint a felét mögötte kell menni, és persze a hegyi szakaszon a leglassabbak. Olyan helyeken fékeznek amit nem is értek, így nyilván össze is törtem a kocsimat, mert bele kellett satuznom egy terhelésváltásnál.
Annyira idegesítő, és szinte mindenki ugyan ezt csinálja. Nem értem miből állna nekik megelőlegezni és félreállni előtte. Nekik sem jó ha a tükröt nézik egész kör alatt és tolja le valaki őket...Na mindegy, azért sikerült jó futamot is mennem. Imádnivaló egy pálya ez.
-
Laby
senior tag
Könnyű ezt mondani, de amikor menekülsz a mögötted levő elől, és harcolsz a pozíciódért akkor ez nem így megy szerintem. Próbálsz közel lenni, jelezni hogy engedjen már el valahol.
Nem szó szerint vagyok a seggébe, hisz ilyen pályán lehetetlen is annyira más tempóba/stílusba vesznek minden kanyart, de azért 3-5 tizedre elég stabilan lehet menni a másik mögött, kivétel amikor totálisan indokolatlan nagy féket nyom egy szinte fék nélküli kanyarban.Szerintem nincs ember aki egy ilyen pályán nyugisan lelassulna ~3 másodpercet a hegyi szakaszon, és fél gázon csordogálna messze az előtte levőtől miközben harcol a dobogós helyéért. Ráadásul, ha messze maradsz ugyan ott vagy, mert megint nem enged el az egyenes szakaszon, ott van 3 kanyar meg egyenesek. Ha meg erre az a válasz, hogy elég csak a végén utolérni, akkor mondom hogy pont a hegyi szakasz legvégén történt az eset. Ha ott nem vagyok közel hozzá, akkor az egyenesben megint nem enged el.
-
Laby
senior tag
Nem akarom osztani az észd vagy ilyesmi, de baráti körben is, és sok más esetben tapasztalom, hogy többen reklamálnak, hogy mindig kilökik őket. Aztán szoktam kérni replay-t és az esetek nagy részében saját helyezkedéssel teljesen elkerülhető lett volna (mégha nem is a mi hibánk, muszáj alkalmazkodni az agresszívekhez/hülyékhez, ahogy a valós versenyzésben is.
Tükröt aktívan kell használni, és észre venni ha valaki hülye, és elengedni ha elfékezte, nem a saját ívben kanyarodni…stb. Persze néha elkerülhetetlen, de abszolút nem radikális a helyzet szerintem. Nyilván minél magasabb split-be kerülsz, annál kevesebb a hülye.
Rajt utáni tömeg első féktávra egy tipp…mindig úgy megyek bele az első féktávba, hogy mielőtt fékeznék 50-100 méterre felvillantom a féklámpát és vitorlázva megyek el a féktávig. Így csak nagyon nagyon ritkán szállnak belém hátulról. Ez jó ellenszer azok ellen, akik nem gondolnak bele hogy tömegbe megnyúlik az első féktáv, és sokkal hamarabb kellene fékezni. Így a lámpa villanásra már tudnak reagálni.
(Nem, nem szoktak megijedni és hirtelen a fékre taposni, ezzel tömeg balesetet okozni. Mielőtt valaki ezzel jönne.) -
Laby
senior tag
Igazából csak annyit, hogy tükörből látod, hogy egy idióta aki nem gondolkozik hogy hol próbálkozik, és hogyan, és kiengeded egyenesen és hagyod befordulni, vagy elfékezni hogy ne lökjön ki.
Van párszor ilyen eset velem is, és mindig rohadtul felmegy a pumpa bennem.
Szoktam villogni ilyenkor a gyökérnek, hogy vegye észre magát hogy az nem előzés, hogy bevetődik és el kell húznom az autómat, hogy ne rajtam fékezzen. Van aki csak véletlenül benézte, és az visszaenged. Aki meg nem, azok őszintén szólva annyira feltudnak idegesíteni, hogy utána a lehető legbunkóbban próbálom visszaelőzni, hogy észrevegye magát.Csak sajnos van hogy gyorsabb csinálja ezt, és akkor nem tudok “revansot” venni az ő módszerével. Csak annyit lehet tenni ellene, hogy tükörből látod és elengeded, majd utána üzenetben elküldöd a vérbe…
Egyébként nem szoktam soha baleseteket okozni, elég korrektül állok minden csatához, rengeteg olyan csatám van, amikor hosszú kanyarokon keresztül megyünk egymás mellett, de ha valaki túl agresszív, vagy idióta, akkor én is elég hamar átváltok, és a saját módszerével próbálok tükröt tartani az arca elé.
-
Laby
senior tag
Hááát nem tudom…Jó is, meg nem is, de nekem inkább a nem felé billen. Ha van egy ember aki stabil, korrekt, biztonságosan megy, akkor büntessék azzal, hogy 1-2-3 splittel magasabbra rakja, hogy ott az utolsó utáni helyekért küzdjön?!
Én legalábbis nem örülnék neki ha csak ezért 500-1000 ELO-val erősebbekhez dobálna, és ezért cserébe rajt után fél körrel már nem látok senkit, de megnyugtat hogy egy korrekt splitbe nem találkozok senkivel…?! -
Laby
senior tag
SA: 99, CC: 89, CN: 96, Átlag: 94,6
LFM: SR: 6.3, ELO: 2071Még csak ~2 hónapja jöttem át, iRacingos csóka voltam. Szóval azért remélem megy majd még feljebb minden.
-
Laby
senior tag
válasz adrian360 #5004 üzenetére
Én is sok év iRacing után jöttem át.
Elsőre furcsa volt nekem is a fizika, főleg hogy itt a 100% fék nem büntet. Könnyebb vezetni, nehezebb összetörni az autót ACC-ben, de azért az alulkormányzottságon egy kis setupolással könnyedén lehet segíteni. Lehet, hogy az alap beállításokkal nem szimpatikus, de nyilván ha állítgatsz rajta, akkor teljesen más irányítást lehet faragni az autóból. Én Coach Dave setup-okat használok, és nincs gondom a fizikával, meg az autó fordulékonyságával.Tény, hogy nem ez a világ legjobb fizikával rendelkező szimulátora, de bőven szimulátor kategóriába esik ez is, emellett olcsó, és az LFM rendszere olyat ad, amit csak az iRacing tud, csak itt nem kell milliomosnak lenni mellé.
-
Laby
senior tag
válasz Bandit21 #5036 üzenetére
Nem akartam közbeszólni amikor írtad, hogy első futamod lesz, annyira biztos voltam benne, hogy valami hasonló élményed lesz.
Rookie, abból is lassabb tempósok vesznek közbe, ott igazából csoda a túlélés.
Sajnos olyan 1500 ELO vagy inkább fölötte kezd már annyira értelmes lenni a mezőny, hogy javarész kiütés mentes csatákat lehet nyomni, és a rajtokat is könnyen túl lehet élni. -
Laby
senior tag
Szívesen mennék veled, de szerintem ez sima pech volt részedről, talán versenybalesetnek nevezhető. Pont megcsúszott a csávó, te meg pont annyit jöttél befele, hogy szerencsétlenül összeállt a kettő. Nyilván nem hibáztál, de a megcsúszás az néha benne van. Mondjuk egy ne haragudj pajtás üzenetet megereszthetett volna LFM oldalán.
A chat meg tényleg ilyen, barátomat is eltiltották pedig ő nem is szapult senkit, csak chat-be írt, ugyan úgy 28 nap. Több helyen le van írva, ennek én kifejezetten örülök, hogy futam alatt chat stop van. Nem zavar meg folyamatosan az üzenet, mint a legtöbb szimulátorban.
-
Laby
senior tag
Nem szívesen ellenkezek, de most kénytelen vagyok.
Szerintem nagyon túlgondoljátok ezt az LFM szapulás témát. Az LFM csak egy keretet ad, egy rendszert, hogy arányaiban sportszerűbb futamokat, és hozzád hasonló erősségű emberekkel rakjon össze. Sokkal jobb (igenis sokkal jobb), mint az open lobby ahol következmények nélkül jöhet a 10 éves gyerek rajtnál mókázni teli gázon, vagy teljesen más tempójú emberekkel vagy körbevéve és senkivel sem csatázol.
Tökéleteset lehetetlen lenne elvárni, még ha fizetnénk érte sem lenne az. Én teljes mértékig elégedett vagyok ezzel. (Hozzáteszem, 1500-2000 ELO fölött azért sokkal kulturáltabbak a futamok, de ez logikus is)iRacing 99%-ban ugyan ezt adja, mint az LFM, csak ott mocskos sok lóvét fizetsz érte.
Ha valakinek ez a szintű rendszer kevés, akkor menjen online bajnokságba, ahol teljes kontroll és következetesség van. Amíg nem ligázik az ember, addig ez a legjobb lehetőség. Hátránya, hogy ott alkalmazkodni kell fix időpontokhoz, 1-2 hetet tesztelsz csak. Majd ott ugyan úgy kilöknek az első kanyarba, csak ott a másik büntetést kap, te meg cserébe vársz még 2 hetet hogy új pályán újra próbáld...
Ebben a szituba a csávó megcsúszott, semmi szándékosság nem volt benne, neked pedig peched volt. Versenybaleset részemről, amiért egyébként járhatna büntetés is, mivel kukázott téged aki vétlen voltál, de azért test a test elleni csatába, erősen benne van, hogy kigyorsításnál megcsúszik az autó, és ez ezzel jár, autósport.
Megértem a dühöd, mert vétlen vagy, és mert utólag pöcsfej volt a csávó is, de azért nem az LFM-et kell hibáztatni szerintem. Ennél sokkal nagyobb gyökérségeket is szoktak csinálni néha.Most elfogult vagy, mert ebbe a helyzetbe kerültél, de ezt félrerakva hogy programozod le, hogy mikor ki a hibás és ki kapjon koccanásért büntetést?
iRacingban ugyan így kap mindenki büntit.
Ez nem olyan, mint a kresz, hogy mindig a hátsó a vétkes, mondván nem tartott követési távolságot.
Gondold el ugyan ezt a szöget, csak az egyenes közepén mentek, amikor ugyan így picit melléd ér, és te meg befelé akarsz menni de már melletted volt, akkor is ő kapjon büntetést, mert még nem ért el a kocsid feléig?!
Az elől menő úgy tud cikázni, rád húzni amikor hogy már mellé értél ahogy akar..stb, rengetegszer nem a hátsó a hibás. Akkor azt szapulnátok, hogy az ilyen nem kap semmi büntetést, neked meg tönkretette a versenyed. Elméletben sem lehet elmondani, nem hogy leprogramozni mindezt.Ameddig a program maga nem tud chat off beállítást, addig én 100%-ig egyetértek ezzel a büntetéssel. Ha pár nap/1 hét lenne, nem érdekelne senkit, így fáj, így van betartási ereje. Amikor regisztrálsz a versenyre akkor is bepipálod, hogy chat off, szabályzatban is benne van, amennyire lehet annyira ki van emelve mindenhol.
Szóval én örülök, hogy nem kell csata közben koncetrációmból veszíteni, mert épp 2 ember szapulja egymás anyját 5 percen keresztül.Személy szerint én sokkal jobban szeretem a minél több fős futamokat, mintha 10-12 fővel bohóckodnánk csak azért, mert ők vannak 100 ELO ponton belül hozzám képest.
ELO pont végeredmény helyett átlag pontszám helyezést néznie, na ezt a pontot adom egyedül... iRacingból pont ugyan ezt hiányoltam, hogy nem azt nézi, hogy hány nálad jobbat előztél meg, hanem ugyan úgy csak végeredményt néz, és ott súlyozza az addigi pontszámodat, és a lobby erősségét. Ez tényleg relatív könnyen, és igazságosan orvosolható lenne szerintem is.
Bocs, tudom túl sok volt az iRacing, de nálam az a játék egy kicsit etalon az ilyen "bármikor odaülök játszhatok egy jót online játéknak", én azon nevelkedtem, és mocskos sok pénzt fizettem azért, hogy egyáltalán ilyen lehetőség legyen versenyezni, mint amit most az LFM ingyen ad, és tudtommal senki másnál nincs még egy ilyen rendszer?!
-
Laby
senior tag
válasz Bandit21 #5175 üzenetére
Én is nagyjából 1 mp-t lassultam. Bő 1 hónap játék most kimaradt, mert rendeltem új szettet. Szóval nem volt most annyira a kezemben a bugi, de olyan túl sok már biztos nem volt benne részemről.
Előző szezonban Porsche-val 40:8 volt, most 41:9 az időmérőn, 42:3 futamon az új Porsche-val, Kyalami-n.
(Coach Dave setup-pal)
Új autókhoz már megcsinálták tegnap a setup-kat, gondolom hamarabb megkapták az update-t, hogy tudjanak dolgozni. A régi, de updatelt fizikájú kocsikhoz még nincs setup. -
Laby
senior tag
Ezt értem, de gondolom a futamok 5-10%-ban ha jósol egyáltalán esőt, nem gondolnám hogy minden futamon benne van a pakliba hogy félúton leesik.
Persze benne van így a taktikázás korlátalan lehetősége, csak így közel 2x olyan nehéz autóval mész és körről körre időt buksz. Ezen felül meg a gumiban is buksz hogyha túl sokáig mész vele, és a friss gumival meg úgy érsz célba hogy rengeteg tartalék maradt.Persze ettől jó a taktikázás, mert nincs olyan ami egyértelműen jó, de pont ezért kérdeztem hogy megismerjem a te oldaladat is, hogy szerinted miért működőképes ez.
-
Laby
senior tag
Srácok ez komoly ez a setup sírás?
Ez egy SZIMULÁTOR (!!)…ha pedig egy szimulátorral játszotok, akkor ne lepődjetek már meg azon, hogy ha nem szántok időt (és/vagy tudást) setup gyártásra, akkor beállítás hátrányban lesztek…
Én gyűlölök setup-olni, réges régen amikor még komolyabban igyekeztem játszani, akkor volt időm-energiám állítgatni mindent egyesével, és kimenni a pályára megnézni, hogy javultam-e tőle...
Már abszolút nem érdekel ilyen szinten a játék, és ha tehetném én is csak fixed setup-os versenyeken indulnék.Ettől függetlenül nehogy már Dave oldala legyen a hibás, hogy van igény a hozzám hasonlóaknak akiknek ideje/energiája nincs, de a gyárinál használhatóbb beállítást szeretne, akkor azt kiszolgálja, kereslet-kínálat.
Egyébként meg ha ennyire setup ellenesek vagytok mondván pay to win, akkor egy LFM rendszerben nem rohadtul mindegy, hogy default setup-pal van 1500 ELO pontotok, ha előfizetnétek meg lenne 1800?! Valójában számít bármit is? Ugyan úgy az aktuális sebességedhez közel azonosakkal mész, legyen az setup-pal, vagy nélküle. A pontszám az csak a kerekítés miatt volt, az érték jelen esetben teljesen mindegy mennyi.
Egyébként a CDA setup-ok is csak jó alapok, amik általában jobbak mint a gyári. Attól még ha komolyabb tempót akar menni az ember ugyan úgy magára kellene szabni a setup-ot minden pályára, az űridőket futó emberkék sem a letöltöm és betöltöm felfogással játszanak.
Ha pedig kapunk egy új fizikát, amivel kifejezetten jobb lett, a játék mint volt, akkor meg ne azt magyarázzuk már bele, hogy ez is biztos azért van, mert még több előfizető lesz. Én inkább örölök neki, hogy igyekeznek egyre jobb játékot csinálni nekünk.
[ Szerkesztve ]
-
Laby
senior tag
válasz f3rdzs0 #5250 üzenetére
A legtöbb szimulátorral összevetve, szerintem még így is messze itt van a leghasználhatóbb default setup.
Miért elvárás, hogy legyen egy weboldal ahol leírnak mindent hogy pontosa nmire állíts? Miért kellene tippet adnia egy szimulátornak?
A valóságban sem ad senki tippet, hogy ekkora nyomással leszel jó.Ráadásul egy szimulátortól miért elvárás, hogy egy érték legyen jó mindenhol?
Most meg lett adva, hogy 26-27 között ideális, attól függően kopik a gumi, lesz más a tapadásod, egyenes sebességed...stb. Sokkal életszerűbb ez, mint a korábbi legyen 27.7 minden pályán aztán tökéletesség van.
A tökéletes setup összerakásához rengeteg idő, és tudás kell. Ha ennyire bele akarja ásni magát az ember akkor nem lehet megúszni azt, hogy kimész a pályára minden egyes kattintás után és leteszteled hogy gyorsultál-e vagy lassultál, hamarabb kopik-e a gumi vagy nem?! Valóságban sem olyan egyszerűen eldöntendő dolog ez, mint ami sokatoknál elvárás.Volt bug a korábbi fizikában, amit szerencsére most orvosoltak. Igyekeznek minél közelebb kerülni a valóságos fizikához, de természetesen ez sem tökéletes, ahogy más játékok sem.
Ismét hozzátenném, hogy nekem sincs energiám (és emiatt a tudásom sem) saját setup-ot gyártani. Nem élvezem a tesztelést, próbálgatásokat, de attól még nem tartom jó hozzáállásnak ezt az irreális/demagóg elvárást a játék felé.
-
Laby
senior tag
Mutass már egy szimulátort ahol a default setup 1-2%-os eltérésen belül van a komolyabb szimulátor versenyzők setupjaihoz. Elég sok (nem mindegyik) szimulátorral játszottam életem során, de szerintem itt van a legjobb alap, illetve legkevésbé rossz.
A játékfejlesztőnek szerintem nem dolga időt tölteni minden pályán, minden időjárás és pályaviszonyba hogy a legtökéletesebb setup-kat teszteltessen nekünk minden pályára külön-külön.
"Másrészről meg mi változott a múlt héten? Hirtelen a sorozat hivatalos gumiszállítója drasztikusan megváltoztatta a keverék összetételét? Ja, hogy a "valóságban" pont semmi, de azért a Kunos rádöbbent, hogy "Bocs, de több mint 4 éve rossz guminyomással dolgoztunk, ez lesz a jó, sok sikert srácok""
Ha van egy 4 évig irreálisan működő fapadosan lefejlesztett része a játékodnak (gumikezelés), akkor nehogy már meg kelljen várni amíg a valóságban történik valami változás a gumikkal, csak azért hogy te is fejleszthess a játékodon, mert ezen a téren elmaradásban voltál. Komolyan a magyaroknak még magyarázkodniuk is kelljen, hogy jobbá, reálisabbá tették a játékot nekünk?!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...