Hirdetés
-
Inteles VGA-val jelentkezett a Biostar
ph Egy gyárilag húzott, 8 GB-os Arc A750 landolt a cég kínálatában.
-
Nagy botrányt okoz az EU kiberbiztonsági terve
it Májusra halasztották az EU felhős kiberbiztonsági címkézését érintő szavazást, egyre több a kritikus hang.
-
Ghost of Tsushima: Director's Cut - Íme a gépigény
gp A PC-s kiadás crossplay és trófea támogatással érkezik hamarosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz adrian360 #2940 üzenetére
Eredetileg az ACC a Blancpain sorozatra készült.
De amióta van British GT DLC, stb, azóta bármi elképzelhető :)
A német VLN sorozatban GT3 autókkal (is) mennek a Nordschleifen, szóval akármi is lehet.
AC-hez megvan a lazer scannelt pálya, nem kellene nulláról megcsinálniuk.
Lemans már más tészta, a GTE autók teljesen mások, mint a GT3. -
biker
nagyúr
válasz adrian360 #2954 üzenetére
hű, de nagy bejelentés volt, mi lesz egy év múlva, meg ps5
túl hozzászoktam az apple féle "holnaptól elérhető" bejelentésekhezElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
v2
senior tag
válasz adrian360 #3029 üzenetére
A fék zöld elöl hátul. Általában 2 elöl és 1 hátul. De én ezt nem értem, nekem sosem volt, hogy egy forma színű lett volna a gumim. Ráadásul nálam a világos zöldből átmegy sárgába ha elmelegszik. Amikor kijövök a boxból már akkor sem egy színű.
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
v2
senior tag
válasz adrian360 #3044 üzenetére
Meg van. Én G2 VR-ban játszom, ezért ugye ott nézem. Most akartam csinálni kép mentést ezért a monitoron mentem egy kanyart, és ezen a megjelenítőn teljesen rendben van. Ezt pláne nem értem. Köszi mindenkinek, jó éjt
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
Kommy
veterán
válasz adrian360 #3054 üzenetére
#3054 adrian360: Hát igen nagyon magasak a vga árak, de sajnos a közeljövőben sem lesznek olcsóbbak szerintem.
#3055 Géjza: Sajnos még nem találtam ki a keretet, ez csak szembe jött mint lehetőség.
#3056 Patrick: Neked is köszönöm a választ.Jelenleg még a kormányt se tudom milyen legyen pontosan, de maradnék a Fanatec-nél de nem nagyon találok eladót belőle, ha meg új lesz akkor a CSL DD lenne, de ha jól látom akkor dec 9 a megjelenés.
-
anorche1
őstag
válasz adrian360 #3151 üzenetére
Megpróbálom így, köszi.
Csak attól félek, hogy a fék pedálnak elég nagy az ellenállása, ha azt erősen hirtelen benyomom, szerintem az eleje elemelkedik. Legalcsonyobb allasban is magas a szekem, a jobb labam sarka nem eleg nagy sullyal tamaszkodik ra. Valahogy emelnem kell rajta. Na majd kitalalok valamit."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
tusi_
addikt
válasz adrian360 #3285 üzenetére
Nem megy a link
Tegnap toltam egy 3 oras versenyt Nurburgringen.
Hat az elmenyek vegyesek. 97%ra vissza kellett vennem, hogy a kozepmezonyben lehessek. Egy nagy rajtkarambolnak koszonhetoen feljottem a 7 helyre. (Minidg utolosrol indulok)
Sikerult parat eloznom es a 3 helyre feljonnom, de azt megtartani.... Remalom.
A gumi nyomasnak semmi koze nem volt ahhoz, amit en beallitottam, szinte az egesz versenyen 27-es nyomassal mentem. Hogy most ennek tudhato be, hogy csuszkaltam osszevissza, azt nem tudom, ki kell majd tesztelnem.
Az AI tovabbra is bena, vakegerek, siman belemfordulnak, pedig tisztan mellettuk vagyuk. A lekorozottek nobel dijat erdemenlnek, hogy kell szarul elengedni. Vegig mennek elottem, dirty airben megjobban gyilkolom a gumit, aztan pl a sumi S elott huzodnak felre, de ugy, hogy az apexen kocsikaznak es en menjek le a szar ivre, ahol halomban all a gumi törmelek.Boxban megeloznek - atmennek rajtam - de en kapok DT-t, ok nem.
Szal ja, latok meg teret a fejlodesre...Kunos reszroleat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
válasz adrian360 #3410 üzenetére
Senkit nem akarok teriteni - es igen, vega vagyok - csak egyszeruen mentem egy par kort adelaiden es spaban es pl spa-ban leesett az allam, mennyivel jobban nez ki a palya, mint ac/acc ben. Ha megnezed a kerekvetoket, beszaras milyen reszletes. MIndezt kisebb gepigeny mellett. Hangok nagyon jok, rsr porsche hangja olyan, mint ac ben a moddolt, a 911 gt3 r merfoldekkel jobban szol, mint az ACC-s porsche...
Viszont ezek a fagyasok idegesitoek....
En az online reszet pont lekullantom, bar tudom, sokaknak ez meghatarozo.
Meg szentelek neki kis idot...
ACC vel az a bajom, hogy unalmasak mar a kocsik, palyak.[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
<Lacy85>
addikt
válasz adrian360 #3649 üzenetére
Persze, értem a hátterét, csak egy kicsit “pfffff”.
Az összes többi játéknál megoldották, hogy tudjon együtt játszani a PS4-PS5 tábor. Itt sem lenne probléma, ha nem kétmaréknyi ember játszaná.
Hagyták volna a fizika részt a francba. Kapott volna egy visual upgrade-et és mindenki boldog.[ Szerkesztve ]
-
-
Win-T
senior tag
válasz adrian360 #3792 üzenetére
Mindig úgy mozog, annyit fordul.
Nem akarom komplikálni, csak azt szeretném megérteni, hogy miért ajánlja egyik szaki azt, hogy 900-on legyen, a második azt, hogy 720-on, a harmadik 540-et, a negyedik, hogy minden kocsihoz annyit amennyi a valóságban, a gyakorlatban meg semmi különbség, akármelyiket használom. -
JulesTS
őstag
válasz adrian360 #3839 üzenetére
ACC-ben ha jól tudom nincs autónként állítható kormányelfordulás. Van aki minden autót úgy szeretne használni ahogy az a valóságban is van, annak állítgatnia kell. Ráadásul az ACC nem kezeli a Fanatec softlock-ját, szóval a driverben is lehet ugyanannyira állítani, mint az ACC-ben.
-
JulesTS
őstag
válasz adrian360 #3853 üzenetére
Elbeszélünk egymás mellett.
A steering lock adott autó és pálya függően (általában 15..20 fok, de ennél vannak kicsit kisebbek és nagyobbak is). Ennyire tudod elfordítani a kerekeket a kormánnyal.
A steering angle amiről beszélünk, meg az, hogy ehhez a kerék elforduláshoz mennyit kell tekerni a kormányon. Ha mondjuk összehasonlítunk egy 900 fokos és egy 360 fokos steering angle-t, akkor egy hirtelen kormány mozdulatnál (pl. 180 fokkal balra rántod) 900 fokosnál sokkal kisebb szögben fordul el a kerék. Amikor megindul az autó hátulja, akkor nagyon rövid idő alatt sokat kell forgatni a keréken. Ilyenkor a reakcióidő is sokat számít, nincs idő arra, hogy a kormányon másfél fordulatot forgassak, főleg nem formula pereccel.
Korábban írtam: "egy erősebb megforgást nem tudok vele megfogni"
Itt arra céloztam, hogy amíg nagy steering angle-vel megforgok, de kisebbel tudtam volna úgy korrigálni, hogy megforgás nélkül továbbmenjek.
És ez a nem mindegy, hogy eldobom az autót és 10..15mp-et vesztek, vagy korrigálok és otthagyok 0.5..1mp-et. -
biker
nagyúr
válasz adrian360 #4267 üzenetére
az nem nagy idő, szerintem rosszul emlékszel. 1:42 volt a simracingcompany idejében a pole, én 1:47-et mentem régen porscheval, és tudom milyen küzdelmes volt a licenc szerzésem, szóval nem hinném hogy 2mp a limithez meglenne nekem annyira nem vagyok penge
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz adrian360 #4271 üzenetére
régen nem volt ennyi alien LFM-ben?
Mikor beléptem még én is tudtam split2 vége split3 eleje időket versenyen, mára ez split4 végeElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tusi_
addikt
válasz adrian360 #4455 üzenetére
"- maximum negatív toe és camber elöl hátul,"
Whhaaatt?? Olyat sosem tesznek a mernokok. Hatul csak pozitiv toe - toe in - lehet!!
Furcsa nekem az ACC ezekkel a setupokkal. Regen siman fel masodpercre voltam Jardiertol, vagy Nilstol (Az O setupjaikkal)
Aztan jott az ido, amikor Vasi Lakos valtoztatott a fizikan, Jardier meg Jabba - Dalking - eltakartak a setupot es 2 seccel lettem lassabb.
eat, sleep, play, replay
-
flashike
tag
válasz adrian360 #4455 üzenetére
Tegnap egy online futam keretében a basic agressive setupban belőttem ezeket:
- maximum negatív toe és camber elöl hátul,
Majd 2 teljes másodperccel voltam gyorsabb Mount Panorama-n. Bár ígyis csak 2:07-et mentem, az elöl haladók ha jól láttam 2:05-öt mentek.Lenovo Legion 5 82RB00HHHV - i7 12700H, RTX 3060, 16GB DDR5, 512 SSD, IPS 144Hz
-
Bandit21
addikt
válasz adrian360 #4517 üzenetére
Szerintem én is ezzel a setuppal megyek. A nincs sajátot úgy értettem hogy még nem kezdtem faragni (mondjuk lehet nem is kellene).
Köszi, hogy rá néztél. Egy 1:41.500 at még érzek talán, de akkor mindennek össze kéne állnia. A 40 és alatta időket ufók futjak.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz adrian360 #4526 üzenetére
Előbb az agressiv -et néztem én is, 1:44 alá nem tudtam bemenni.
Ezzel a setuppal az első pár kor rettenet volt az autó hátulja el kúszott folyton valami teljesen fura módon de miután megvolt mire kell figyelni azonnal jött a 43 aztán a 42 isregisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
GalaHU
őstag
válasz adrian360 #4708 üzenetére
Oké srácok, hiszek nektek!
Viszont a hőmérsékletekkel és a guminyomással ma nagyot szívtam, pedig eddig bejött:
Már eddig is feltűnt, hogy a meghirdetett hőmérséklet (Iron, Coach Dave, Misano) nem ugyanaz ami a versenyen fogad, hanem van pár különbség. Délutáni futamon viszont volt egy olyan korábbról elmentett setupom
ami mind a levegő mind az aszfalt tekintetében szögre ugyanaz volt. Betöltöttem a Qualy-ra ugyanazt a 20 liter benyát, aztán 2 kör alatt olyan 28,2-28,3-as nyomásaim lettel elől, hogy alig tudtam értékelhető időt futni.
A büdösvégèről indultam, az ELO szüret elúszott, de gondoltam akkor megfontolt kocsizással legalább a Safety-n tolok egy picit.
Mivel a Qualy és a Futam ugyanolyan hőmérsékleten futott, visszavettem 5-6 kattintást a nyomásból, hogy bemelegedve 27,7-re menjenek majd fel.
Hát ahogyan azt Móricka elképzeli! 27,1-nél magasabb még akkor se volt amikor blokkoltak esetleg a kerekek… 3 körig tudtam tartani a tempót, aztán a fakezű-félszemű falubolondja is körbehugyozott, annyira nem volt tapadás.
Mi a fene történt?
Ti hogy állítjátok be a nyomást? Én Practice módban, de mivel hőfokot nem lehet állítani az időponttal játszom. Ha meg egy futamon bejön a nyomás mindig hőfokokkal együtt elmentem a setupot újrahasznosításra…
Érdemes lenne online setupolni? Egyszer benéztem egy ilyen FP lobbyba, és hiába volt ugyanaz a neve mint a későbbi futamnak, tök más hőmérsékletek voltak, akkor meg minek kerülhessem a többieket?[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből, garanciával, Lenovo X1 Carbon ,i7-8665U/16GBRAM/512GBSSD FULLHD IPS matt/magyarított bill
- HP ProBook 650 G5 Ezüst i5 8365U/8GB/256GB SSD/Windows 11/HUN BILL - 10% Most Csak 110.150 Forint
- Google Chromecast Audio - Új és használt darabok
- Motorola Edge 40 8/256gb - Újszerű, akár beszámítással
- Xiaomi Poco X5 Pro 8/256gb - Újszerű akár beszámítással