Hirdetés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
addikt
Én is általában az alap setupokból kiindulva állítottam magamra ahogy igazából is kellene. McLaren GT4-gyel próbáltam saját setupot és sokkal jobban éreztem, hogy mi történik az autóval, az 1 mp-es lemaradás a legjobbamhoz képest meg nem biztos, hogy a változásadja, hanem inkább az, hogy pár hetet kihagytam. Viszont az induló megpörgéseket sokkal jobban meg lehet fogni, sőt egy-egy ilyen akár kontrollált driftbe is átment...
-
biker
nagyúr
Nekem nagyon bejön. Basszus, a hondával négy kerék powerslide doningtonban, itt máskor kilőtt mint a csúzli
-
-
f3rdzs0
senior tag
Annyi a szerencse, hogy az agresszív beállítások viszonylag versenyképesek. Ha nem cseszek bele, akkor azzal azért bőven 1 másodpercen belül vagyok a régi tempómnak. Szóval ha 1 másodpercet lassult minden, akkor ez egy nagyon jó jel.
Mondjuk a Merci agresszív setupja úgy megy mint disznó a jégen, szóval ott még lehet finomítani kell ha azzal akarok menni
-
Laby
őstag
Ezt értem, de gondolom a futamok 5-10%-ban ha jósol egyáltalán esőt, nem gondolnám hogy minden futamon benne van a pakliba hogy félúton leesik.
Persze benne van így a taktikázás korlátalan lehetősége, csak így közel 2x olyan nehéz autóval mész és körről körre időt buksz. Ezen felül meg a gumiban is buksz hogyha túl sokáig mész vele, és a friss gumival meg úgy érsz célba hogy rengeteg tartalék maradt.Persze ettől jó a taktikázás, mert nincs olyan ami egyértelműen jó, de pont ezért kérdeztem hogy megismerjem a te oldaladat is, hogy szerinted miért működőképes ez.
-
-
GalaHU
addikt
Ma reggel én is lecsíptem egy kis időt.
Úgy tűnik ez az 1mp lassulás általános lesz (már ameddig nincs meg az új glinch) Misanoban és Nür-ön is ennyivel vagyok lassabb M4-el mint korábban.
Az új autók közül a Porka számomra ugyanolyan kezelhetetlen csikó mint a régi, elől harap, hátul rúg, ehhez képest a Ferka egy raszta Buddha... De alap agresszív beállítással nem vagyok a BMW időm közelében sem.
Viszont ha már gyötröm a 296-ost, próbáltam Vasilakos paraméterei alapján ideális ablakba hozni a gumikat, mert ott látszik a hőmérséklet is. Hát... Ha ez így marad, akkor kell majd barkácsolni bőven! Ha alacsonyabb guminyomást céloz be az ember (26,0) akkor viszonylag hamar melegszik, de alig éri így is el a 80 fokot, ellenben homorú marad a gumi felszíne. Ha 27-es nyomást lő be az ember akkor bár jobb lesz a felület, de az Istennek sem akar melegedni, 80 alatt marad, az eleje különösen. Ha zárunk a Duck-okon, akkor picit jobb a helyzet, de ilyenkor meg 4 kör múlva megsülnek a fékek...
Valószínűleg futóműgeometrián variálással lehet majd ez úgy-ahogy megoldani, de ez sokaknak fejtörést fog okozni. Dév Bácsinál megint felpörög a kassza!
-
Géjza
őstag
Ilyen szinten nem szoktam eltolni a benya mennyiséget. Általában futam fele, plusz pár környi nyálat rakok első etapba a gépbe. Így van benne azért némi rugalmasság, de nem az van, hogy dögnehéz autóval kell sokat menni.
Nálam többször előfordul az, hogy elévágok, minthogy tovább kintmaradjak.
-
Géjza
őstag
Mentem párat 296-tal meg 992-vel. Lambo még kimaradt a tesztből.
992: Kyalamiban kezdtem vele és ugyanaz a furcsa FFB effekt jött elő vele, mint az NSX-szel (középállás környékén nagyon elgyengült a kormány és bizonytalan volt az irányítás terhelésváltásokkor). Hangja állat, nagyon szépen szól és lehet pörgetni.
296: hangjával nekem nincs különösebb bajom, de valóban lightosabb, mint a 488 vagy 992. Ami nem tetszik benne, hogy iszonyat hosszúak a fokozozatok benne, 6-os nem is kell bele. Olyan, mint mikor bejött az M4. Valamint lehet hogy a nagyon kezdetleges setup miatt, de nálam az van, hogy 2-3 körig nagyon faxa, nagyon direkt, inkább túlkormányzott, majd pár kör után alig-alig akar befordulni.Aztán ma reggel Watkins Glenen megint porkát kaptam elő, ott semmi gond nem volt FFB-vel. Jelenleg kb 1mp-vel vagyok lassabb iitt, mint korábban. Visszamentem vele Kyalamiba és rendben volt immár az FFB itt is (nem tudom a 800 megás extra update javított valamit) és közepes etap végén is tudtam zöld köröket nyomni (gyorsulni).
Úgyhogy részemről 992-re fekszek rá.
-
biker
nagyúr
SRC-ben a 75 perces futamoknak úgy szoktam nekimenni, hogy kb 100+30 liter a stratégia, ezzel ha az első 4-5 kört kihúzom anélkül hogy kiraknak, akkor akkor megyek boxba a 60. percig amikor akarok, ahogy adja a forgalom, vagy egy törés, mert bármikor tele tudom tölteni és új gumi, legjobb esetben a 60 perc környékén új gumi 30+2-3liter és nyomni a végsőkig. és eddig se kreténsetupoztam, igyekeztem normális, stabil setupot, amivel ezt röhögve kibírja
de a 4 óráson úgy mentünk, hogy tele tank egy szett gumi, az kb 1:10-1:15 /stint volt -
JulesTS
addikt
válasz
Bandit21 #5150 üzenetére
próbáld ki a https://armamentario.com/ -t, nekem ez jött be.
Főleg az üzemanyag kalkulátora tetszik nagyon... -
Utóbb átgondolva, a kisebb nyomás miatt puhább az oldalfal és ettől a gumi is végre mint gumi nem pedig mint rugó viselkedik. Ezért lehet talán a kerekvetoket belül is jobban támadni.
A yt setupokkal eddig belső razora ha ramentem 3-4 helyen ahol amúgy fontos lett volna ki dobott. A külsőrol meg fel lőtt az égbe. Most át lehet menni egy csomó helyen gond nélkül. Annyi, hogy a tempó miatt újra kell gondolni pár féktávot. -
Laby
őstag
válasz
Bandit21 #5175 üzenetére
Én is nagyjából 1 mp-t lassultam. Bő 1 hónap játék most kimaradt, mert rendeltem új szettet. Szóval nem volt most annyira a kezemben a bugi, de olyan túl sok már biztos nem volt benne részemről.
Előző szezonban Porsche-val 40:8 volt, most 41:9 az időmérőn, 42:3 futamon az új Porsche-val, Kyalami-n.
(Coach Dave setup-pal)
Új autókhoz már megcsinálták tegnap a setup-kat, gondolom hamarabb megkapták az update-t, hogy tudjanak dolgozni. A régi, de updatelt fizikájú kocsikhoz még nincs setup. -
biker
nagyúr
én mentem párat. nem lettem gyorsabb a mostani (Donington) pályára készülve 720s-el (eleve nem vagyok gyors, eddig is 1:30.1 volt most is, miközben az SRC eleje megy 1:25-öt) de kellemesebben autózható.
Mondjuk ha most 1mp-el lassabbak az autók, ahogy sokan írják, akkor gyorsultamvezetésre jobb, autóbb a reagálás.
új autók: ferka király, porsche fura, nagyon könnyű az eleje, mint a raceroomban a german cup porsche, a lambó jó, de fura hogy nem üvölt a motor, sose akarok még váltani, pedig már limiteren megy
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
adrian360 #5169 üzenetére
Nah ezt nem láttam, még discordon se, pedig most még direkt kerestem is.
Mondjuk azon a héten pont nem fogok versenyezni családozás miatt#5175 Bandit21
Jelenleg a lap record több mint egy másodperccel lassabb. Én is kb fél-egy másodperc lassulást érzek. 1:43.0-t már azért stabilan hozom, de valahol 1:42.6 volt a rekordom. Mikor hétfőn teszteltem, akkor ezt bírtam stabilan hozni, 1:42.2 körüli rekorddal (27 fokos hot stintben). Ahogy nézem az 1500-as splitek 1:42.0 körüli időket mennek, szóval talán annyi bennem is megvan (ha az időjárást figyelembe vesszük), szóval lehet holnap online merészkedek.Igazából az a legnagyobb bajom, hogy jelenleg nehezebben fordul be az autó, viszont kanyar közepén nagyon szívesen elengedi a hátát (vagy csúszkál ide-oda). Szóval ezt a suspensionnel kell valahogy megoldanom, mert ha csak megemelem a hátát, ami eddig mindent megoldott, akkor már kanyar elején kipörög.
-
Próbáltam mindhárom új autót 10-10-10 percre agr-el, (annyit nyúltam bele, hogy a brake pad 1- re vettem) és mindegyik 1,44.500 körül lett kylamiban. Nagyon érdekes mert olyan belső rázókon megy át simán amiről eddig leesett. Ill külső rázóra érve is nyugodtabb.
Gyorsabb is a célegyenesbe talán mind. Bolondbiztosabb és "tohonyább" talán?
Biztos benne van hogy hulla vagyok. Összességében jobb nyugisabb de kene egy 1.9-hez írt e sport setup hogy lássam mi van még benne. Meg egy nyugisabb session hogy lássam bennem mi maradt (sok).annyit azért látok hogy az lfm is lassult kb 1-1,5 mp-et. Van 1-2 ufó aki továbbra is 1,41-et megy de a többség 42-ről 43-44-re váltott.
-
fatal`
titán
Valami félrement? Töltött most még egy 800 megás updatet.
-
GalaHU
addikt
Eddig csak Misanoban tudtam menni az M4-el (itt a legfrissebb az emlék) és úgy tűnik az autó viselkedése a klasszik AC irányába ment. Sokkal kevésbé alulkormányozott, valahogy fordulékonyabb lett a masina.
Ugyanakkor a fékerőt már nem lehet annyira hátra tolni, 1-2%-al vissza kell venni, mert ha picit is keresztbe áll a fékúton, jön a búgócsiga. A gumik viszont tényleg 26-tól kezdenek működni.
Szóval eddig szimpatikus, remélem így is marad.
-
f3rdzs0
senior tag
Attól függ hogy mennyire van FOMO-d. Az új pálya nem érdekel amíg nem lesz LFM rajta, a kocsikkal meg elvagyok most. Így hogy a Merci is javítva lett, valszeg 488 + AMG bohóckodás lesz részemről. Azért van már annyi DLC a játékban, hogy összeadódik a sok €2-5.
Persze ha forintban kapnám a fizetésem akkor valszeg inkább most venném, mert később a sale se biztos hogy hozza ezt az árat
Gyorsan betolom a vacsorát azt én is megyek csapatni.
-
Igen erre jutottam én is épp, hogy biztos lesz egy hello summer vagy akármi sale, és ha 50%-al is tolják, spórolok 6,5 EUR-t.
Akkor inkább megnézem most, miről beszélnek. Jól belőtték amúgy, 15 eur felett szerintem vártam volna, 20 fölött végképp, de ez kb egy gokart futam ára (másfél) hát ennyiért hajrá -
12,9 eur nem is sok a 2023 gt ért nem?
-
mmdms
addikt
klikkeltem egyet a CP regisztrációra és fatal error ... lehet korai volt.
Nekem tök bejön ez a gumimodell, szokni kell még de szerintem nagyot léptek a realisztikus autó mozgás irányába. A tapadásvesztés, és kúszás az olyan raceroomos lett.
Ami nagyon nem tetszik, 8 nm-es csl dd néha clipping-elt 80 %-on, annyival erősebb így a ffb most. -
f3rdzs0
senior tag
WDYM?
Vajon mennyit változtattak a TC1-2-n, hogy így kiemelik?
v1.9 Changelog
GENERAL:
- Added Circuit Valencia Ricardo Tormo as DLC content.
- Added new Lamborghini Huracán GT3 EVO2 as DLC content.
- Added new Ferrari 296 GT3 as DLC content.
- Added new Porsche 911 (992) GT3 R as DLC content.
- Added a batch of new liveries for the 2023 GTWCH season.
GAMEPLAY/UI:
- Added controller preset for Moza steering wheels.
- Added support for new DLC track content in custom championship (via Open Series).
- Fixed track selection not respecting user-defined order in Open Series championship mode.
- Adjusted AI skill level for a number of gold and platinum-ranked drivers.
GRAPHICS:
- Fixed an issue with certain cars receiving an incorrect visual offset in their pitstop position.
PHYSICS:
- Updated Mercedes AMG GT3 EVO with latest advancements, features, and more.
- BOP work
- Improved tyre model
- Improved tyre flex
- Improved tyre heat generation
- Improved tyre rolling resistance simulation
- Improved tyre footprint simulation
- Wider tyre pressure range (slicks 26-27psi)
- Wider tyre temperature range (slicks 70°C-100°C)
- Improved bumpstops simulation
- Improved suspension end of travel simulation
- Improved dampers simulation
- Improved electronics logic (TC1, TC2, ABS)
- New variable engine braking simulation (Huracan EVO2)
- Improved aeromap simulation on yaw and roll. -
fatal`
titán
Kint van az update.
A DLC €12,99.
-
f3rdzs0
senior tag
Nem segít, hogy a bejelentésnél iirc 911-et írtak
Most belehallgattam Traxion streambe, és úgy néz ki, hogy most már nem csak 5-6-ban, de 4-ben is visít a Porsche, szóval valszeg felejtős lesz. Talán amire megveszem a DLC-t romlik annyit a fülem, hogy ne zavarja
Mondjuk az vicces, hogy a régi patch autóit hasonlítják az újakhoz, ami nem biztos, hogy megállja a helyét szerintem.
-
f3rdzs0
senior tag
Az új 911 nagyon érdekel, mert most már főleg csak az tart vissza a mostani Porschetól, mert nem tetszik ahogy sípol magasabb sebességben. Ha új hangokat vettek fel, és már nem ilyen idegesítő, akkor tuti én is váltok.
Bár esélyes, hogy érdemes várni legalább egy Steam Summer Salet, hogy kipatcheljék a bugokat az új kocsikkal.Plusz így, hogy a 488 nem akar megölni a rázókövön, valszeg a többi midengine autó is agresszívabb lesz. Szóval kíváncsi vagyok mennyire tolja el a metát ez a BMWről.
Az mondjuk jó, hogy Rory ott van, mert ha az alienekre építenek játékokat, akkor azok általában játszhatatlanok az átlag embernek
-
Géjza
őstag
Kár, hogy ilyen halk az új ferka. Viszont a 992-es egy állat.
Szerintem nagyon sokan fogják választani ezt a gépezetet. És nagyon sok régebbi autót is "újraépítettek", pl AMG, Mc, 488.
És valóban, extrém setupokat max kvalin lehet majd használni, versenyen ésszerű, reálisabb setupokkal kell menni majd.
Bevonták a fejlesztésbe a neves pilótákat, alieneket, remélhetőleg jó lesz a végeredmény. Mondjuk a rory alexander nem tudom hogy került oda, max akkor szoktam nézni, ha röhögni akarok (iszonyat balfax), nem is értem hogy van neki 70k+ subscribere yt-n...
-
biker
nagyúr
Megy a tesztverseny, jardier meta setuppal 27,9-28psi 105-110 fokos gumival, azt mondta felejtse el mindenki
-
Géjza
őstag
Ahogy néztem CDA setup-ok 1.9-hez csak 7-10 nap késéssel érkeznek. Addig kell nyomni neki kútfőből.
Új ferrárit várom, brutálul néz ki. És remélem nem olyan qrva autó lesz, mint a 488, amit amúgy szerettem, csak könnyű volt eldobálni itt-ott.
-
Itt röviden össze lett szedve mi változik a Vasi videó alapján. Röviden: vége a masszív negatív toe -nak de annyira, hogy még az ffb is updatelve lett miatta hogy az eleje szitaljon a hátulja fékezéskor meg riszáljon ha mégis valaki azzal próbálkozna tovább. Az 1.8 update -nak rója fel talán hogy a negatív toe lett a gyors és ezt vezetik most ki. Meg még millió dolog van de ha a Porsche végre gyors lesz úgy is, hogy nem idegbeteg nekem már megérte.
-
mmdms
addikt
Miafene ez a vasilakos-ozas?
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
JulesTS #5135 üzenetére
Remélhetőleg ez lesz. És nem kell majd fizetni megint setupokért.
Valszeg az nagyobb káosz lesz, hogy a gumik 26-27 PSI között végig ideálisak lesznek csak más handling eredménnyel, ezért mindenki mást fog mondani.
Engem főleg az érdekel, hogy Aris már rallyzott Imolában a Ferrarival, és nem ölte meg az autó, tehát végre nem lesz random kipörgés a szar fizika miatt.
Remélem holnap este tudok valami setupot össze dobni amivel csütörtökön még tudok versenyezni.
Az új kocsikra is kíváncsi vagyok, de azokkal várok egy summer salet, amíg patchelik őket. -
JulesTS
addikt
Srácok elvileg holnap jön az 1.9-es update és lehet újra állítani a futóművet és a guminyomást. Remélem az "esport setup"-ok használhatatlanul rosszak lesznek és a valós beállítások jobban fognak működni...
-
válasz
f3rdzs0 #5133 üzenetére
Én a 22:15 os 5 splitbe mentem be. Teljesen vakon sajna. Setup annó volt a Kyalami porsce challenge hez de ott 15 fok volt egyrészt másrészt majd fél éve toltam le ott a 2-300 köröm. Akkor ment az 1:40:6 de sajna utána jött az Sa gyűjtés aztán az lfm készülés aztán Barcelona kis Misano és végig Audival.
A porsche vezethetetlen nekem most. Gyorsabb lenne egy körön de versenyen nem mernék vele menni.
Le szedtem hozzá a FRI3DOLF setupot de nem éreztem rá 20 kor alatt.
Próbáltam Ferrarit nem volt jobb.
Végül az Audival ment practice fast és 27 fokban 1:42 közepe ideális 1:41 eleje így be mertem menni lfm be.Split 5 be 16 lettem időmérőn, egy jó szar 1.43. közepe idővel. Végig egy BMW mögött mentem aki gyorsabb volt de minden körbe le ment a pályáról. Mögöttünk is jött egy vonat nem láttam hova tudnék félre állni. Ha ez nincs 1.42.7-8 al kb 8 helyről jöttem volna.
Na mindegy a versenyen kimaradtam mindenből első kanyarban volt balhé aztán később is így 10 nek mentem, de jött vissza pár gyorsabb, így 12 nek jöttem be. +19 elo és 0 incident pont miatt+0.47 SR
Kezdésnek nem rossz.
Össze kéne szednem magam mert lenne tempó de előbb autót kéne találnom aztán setupot.
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
Bandit21 #5132 üzenetére
Hát az elmúlt két hétben sikerült azért -2-300 ELO, szóval rájöttem, hogy nem kell tökéletes köröket futnom, hogy tudjak versenyezni
Ebédszünetben összehoztam egy stabil 1:42.1 körüli setupot, és az arra elég, hogy elkocsikázgassak most. Majd jövőhéten talán megtolom ennél jobban.
-
Géjza
őstag
Minden egyes affér más. Annyi reklamáció lenne, mint égen a csillag, adminok nem bírnák egyszerűen.
Azóta megtanultam ennek köszönhetően a tükröt használni, sokkal defenzívebben vezetek és ha látom, hogy hülyeséget készül csinálni a másik mögöttem, akkor már tudom, hogy mit (ne) csináljak. Ha én mérem el a féktávot, akkor amennyire lehet megpróbálom elkerülni, hogy másokat kiüssek, csomószor inkább féktáv felénél elkezdek gázt adni, mert látszik, hogy nem fogok tudni megállni és ki fogom különben ütni. Így kanyarlevágással, pályaelhagyással átvágok előtte és megúszom a csattot. És a másik is. Persze van, hogy nem adja ki.
Van nevelő hatása a páros büntinek. Azóta brutál mód kilőtt az SR-em, sokkal-sokkal kevesebb a "balhém", mióta figyelek a fentiekre.
-
Géjza
őstag
LFM code of conduct-ból:
X. 28-Day-Ban* and deduction of 1.0 SR [+14PP***]
a) Insulting for the first timeDe vigyázz, rád is és rám is ez vár majd, ha nem bírjuk visszafogni magunkat ismét
XII. 84-Day-Ban* and deduction of 1.0 SR [+14PP***]
a) Insulting for the second time -
GalaHU
addikt
Azért az "ennyi pénzért ennyi jár" látásmóddal nem tudok azonosulni.
Egyrészt a Patreonon keresztül sokan támogatják őket dirketben, másrészt a többiek meg adják azt a tömeget amire rá tudják szervezni a célzott hirdetéseket. Dávid bácsi is gondolom szépen tejel nekik, ha már minden sarkon szembejön. Ez egy pénzügyi vállalkozás, valamennyit költenek a rendszerre, a szerverre, arra a pár bíróra aki dolgozik, de ha piros lenne a szám az Excel alján hó végén, egy pillanat alatt megszűnne.
Úgyhogy szerintem igenis elvárható, hogyha lehet jobban csinálni, akkor tegyenek is meg mindent, mert belőlünk élnek.
Az oldalról jövő koccokkal kapcsolatban igazad van, az is előfordulhat, de -szigorúan csak saját tapasztalat alapján- sokkal többször fordul elő hogy igenis a hátulról jövő a ludas, cseszi el ész nélkül a féktávot, vagy agyatlanul befurakszik. Szóval én inkább az esetek többségére hoznék eljárást, nem pedig a töredékére. Ha ennek ellenére valamit rosszul ítél meg, a sértett ugyanúgy riportolhatna.
A chat meg túl van dimenzinálva, de mondjuk a boxutcai gyorshajtás is. Ezek minimálisan (se) befolyásolják a többiek versenyzését, de ultraszigorúan lesúlytunk. Arra van megoldásuk, hogy a csetben felvillanó szöveg ne libbentsen ki a koncentrációból és ne veszítsél pár tizedet, Uram bocsá' 1mp-et, de egy kamikáze nyugodtan kiforgathat, mert abban a témában csak ennyit tudunk szabályozni, hogy mindkét civakodó kölyöknek lekeverük egy-egy pofont tök mindegy hogy mi történt...
Na mind1, részemről a téma lezárva, kiírtam magamból, a terápia sikeres, és 28 napig úgyse az én problémám!
-
Laby
őstag
Nem szívesen ellenkezek, de most kénytelen vagyok.
Szerintem nagyon túlgondoljátok ezt az LFM szapulás témát. Az LFM csak egy keretet ad, egy rendszert, hogy arányaiban sportszerűbb futamokat, és hozzád hasonló erősségű emberekkel rakjon össze. Sokkal jobb (igenis sokkal jobb), mint az open lobby ahol következmények nélkül jöhet a 10 éves gyerek rajtnál mókázni teli gázon, vagy teljesen más tempójú emberekkel vagy körbevéve és senkivel sem csatázol.
Tökéleteset lehetetlen lenne elvárni, még ha fizetnénk érte sem lenne az. Én teljes mértékig elégedett vagyok ezzel. (Hozzáteszem, 1500-2000 ELO fölött azért sokkal kulturáltabbak a futamok, de ez logikus is)iRacing 99%-ban ugyan ezt adja, mint az LFM, csak ott mocskos sok lóvét fizetsz érte.
Ha valakinek ez a szintű rendszer kevés, akkor menjen online bajnokságba, ahol teljes kontroll és következetesség van. Amíg nem ligázik az ember, addig ez a legjobb lehetőség. Hátránya, hogy ott alkalmazkodni kell fix időpontokhoz, 1-2 hetet tesztelsz csak. Majd ott ugyan úgy kilöknek az első kanyarba, csak ott a másik büntetést kap, te meg cserébe vársz még 2 hetet hogy új pályán újra próbáld...
Ebben a szituba a csávó megcsúszott, semmi szándékosság nem volt benne, neked pedig peched volt. Versenybaleset részemről, amiért egyébként járhatna büntetés is, mivel kukázott téged aki vétlen voltál, de azért test a test elleni csatába, erősen benne van, hogy kigyorsításnál megcsúszik az autó, és ez ezzel jár, autósport.
Megértem a dühöd, mert vétlen vagy, és mert utólag pöcsfej volt a csávó is, de azért nem az LFM-et kell hibáztatni szerintem. Ennél sokkal nagyobb gyökérségeket is szoktak csinálni néha.Most elfogult vagy, mert ebbe a helyzetbe kerültél, de ezt félrerakva hogy programozod le, hogy mikor ki a hibás és ki kapjon koccanásért büntetést?
iRacingban ugyan így kap mindenki büntit.
Ez nem olyan, mint a kresz, hogy mindig a hátsó a vétkes, mondván nem tartott követési távolságot.
Gondold el ugyan ezt a szöget, csak az egyenes közepén mentek, amikor ugyan így picit melléd ér, és te meg befelé akarsz menni de már melletted volt, akkor is ő kapjon büntetést, mert még nem ért el a kocsid feléig?!
Az elől menő úgy tud cikázni, rád húzni amikor hogy már mellé értél ahogy akar..stb, rengetegszer nem a hátsó a hibás. Akkor azt szapulnátok, hogy az ilyen nem kap semmi büntetést, neked meg tönkretette a versenyed. Elméletben sem lehet elmondani, nem hogy leprogramozni mindezt.Ameddig a program maga nem tud chat off beállítást, addig én 100%-ig egyetértek ezzel a büntetéssel. Ha pár nap/1 hét lenne, nem érdekelne senkit, így fáj, így van betartási ereje. Amikor regisztrálsz a versenyre akkor is bepipálod, hogy chat off, szabályzatban is benne van, amennyire lehet annyira ki van emelve mindenhol.
Szóval én örülök, hogy nem kell csata közben koncetrációmból veszíteni, mert épp 2 ember szapulja egymás anyját 5 percen keresztül.Személy szerint én sokkal jobban szeretem a minél több fős futamokat, mintha 10-12 fővel bohóckodnánk csak azért, mert ők vannak 100 ELO ponton belül hozzám képest.
ELO pont végeredmény helyett átlag pontszám helyezést néznie, na ezt a pontot adom egyedül...
iRacingból pont ugyan ezt hiányoltam, hogy nem azt nézi, hogy hány nálad jobbat előztél meg, hanem ugyan úgy csak végeredményt néz, és ott súlyozza az addigi pontszámodat, és a lobby erősségét. Ez tényleg relatív könnyen, és igazságosan orvosolható lenne szerintem is.
Bocs, tudom túl sok volt az iRacing, de nálam az a játék egy kicsit etalon az ilyen "bármikor odaülök játszhatok egy jót online játéknak", én azon nevelkedtem, és mocskos sok pénzt fizettem azért, hogy egyáltalán ilyen lehetőség legyen versenyezni, mint amit most az LFM ingyen ad, és tudtommal senki másnál nincs még egy ilyen rendszer?!
-
GalaHU
addikt
válasz
Bandit21 #5121 üzenetére
Az a baj, hogy egy notifikációban érkezett a bünti, olvasás után eltűnt (ez is milyen már, miért nem üzenet?), szóval nem tudom belinkelni. De igen, úgy tűnik 1.0 a veszteség. Ez mondjuk pont nem érdekel, mert az SR-eket elég gyorsan gyűjtöm, de a 28 nap BAN első szabályszegésnél, figyelmeztetés nélkül az jobban fáj.
Pont ebben a 4 hétben van a 2 kedvenc pályám, meg a másik kettő ahol már elég jól kigyúrtam magam.
-
mmdms
addikt
Remek, végre van időm gurulni, regisztráltam a második lfm versenyemre ma, erre szerverleállás van.
-
Nem csesztetni akartalak, bocs. Az is igaz, hogy attól még, hogy gyors, sőt, főleg akkor, igazán várhatott volna. Én továbbra is így gondolom, hogy a fektav előtti bemozdulas vitte el a féktávot neki. De erre meg számítani kell neki is hogy valahogy védeni fogod. Vagy ha nem akkor eldönti hogy bemegy e.
Felső nézetből viszont látszik, hogy egylaltan nem ment ki a razora, első szándékból bőven hagyott egy autónak helyet külső íven. Viszont a tempó nem ilyen szűk ivhez volt szabva ezért elindul a feneke és mire megfogta Te is jöttél vissza a pályára. Nekem továbbra is versenybaleset.
-
GalaHU
addikt
válasz
Bandit21 #5116 üzenetére
Nézd, ha tudom hogy pofáraesek, akkor nem rohanok, hanem leülök. De ez csak utólag derül ki.
A Qualy alatt nincs lehetőség arra, hogy a többiek korábbi statisztikáját átböngészd. Annyit láttam a csákóról, hogy 6 tizeddel jobbat Qualy-zott, szóval nem fényévekkel jobb, pláne, hogy én is tudtam edzésen előtte 52,9-et csak nem jött ki a lépés mert feltartottak.
Ennek ellenére mindig megjegyzem ki végzett Qualy-n előttem és mennyivel, az 1-2mp-el gyorsabb srácokkal nem póverkodok... Ugye az erőviszonyokról a rajtszám is árulkodik, én 13-as voltam ő 18-as, szóval az akkor és ott elérhető információk alapján nem volt közöttünk klasszis különbség, sőt!
A futam elején tényleg kicsúszott (a saját f@szsága miatt) onnan jött vissza. De utolérni csak azért tudott, mert az előttem menő srácot nem tudtam megelőzni, és ezzel időt vesztettem. Amikor felért rám, akkor már miatta is más íveket kellett menni, az előtte lévő kanyarokban is védekezni. Szóval ezért lógott meg az előttem menő.
Talán nem eretnek gondolat, hogy korrekt, sportszerű versenyzést várok el mindenkitől. Ez a kanyar mondjuk pont nem az ahol lehet előzni, ellenben remekül fel lehet építeni egy jobb kigyorsítást és a célegyenes végén, lendületből előzni. Nála is erre számítottam, pláne ha már ekkora "nagymenő"...
De türelmetlen seggfej volt, koncepció nélkül bedobta az autót, aztán amikor a nagy tempó, vagy a kigyorsítás miatt megcsúszott, kivágott a 'csába...
Bunkóság ez, akárhogyan is nézzük, amit meg utána művelt (nem kért bocsánatot, még ő nyomott fel) az meg egyenesen aljasság.
-
Géjza
őstag
Az esetedre: a srác kigyorsításon megcsúszott és amikor korrigált, akkor csúszott neki a seggednek. Nem szándékos hiba, szimplán elbaxta, de az is igaz, hogy kukázta a futamodat.
Csetet nagyon szigorúan veszik. Mondjuk az elég furcsa, hogy ilyen szinten szankcionálják, finoman szólva is eltúlzott ez az 1 hónap bann és 1SR...
A lobby erejétől is függ, hogy hány pontot kapsz. Gyengébb lobbiban nem ad annyi ELO-t, mint egy erősebben. Az adott split átlag ELO-ja nem csak egy fyi statisztkiai adat, hanem azt használja a végén az ELO osztáskor.
Ha baleseted van, akkor 10mp-ig nem számolja az újabb koccokat. Azaz, ha neked megy egy autó, majd még 4 beléd rongyol utána, akkor nem 5x4 hibapontot kapsz, hanem csak 1x4-et. 10mp-ig "védett" vagy.
Versenybíráskodás nagyon nem egyszerű dolog. Abba is biztos csomószor bele lehetne kötni, hogy mindig csak a hátsó kapna büntit (pl. féktávon, ahol már nem változtathatsz pozit, de te mégis berántod elé, akkor ugyanúgy ő menne neked oldalról/hátulról, de a hunyó az te lennél és nem a hátul jövő). Nekem sem tetszik, hogy mindig mindkét fél kap büntipontot, de sokkal jobbat szerintem nem tudnak. Játék sem képes eldönteni, hogy adott szituban ki volt a hibás és mekkora arányban.
Egyértelmű esetben a normálisabbja visszaengedi a másikat. Kétes esetben inkább végigtolja, mert azt hiszi a másik volt a hülye, aztán mikor visszanézi replay-ből, akkor esik le neki, hogy ő volt a hunyó és ilyenkor szoktak ráírni az emberre, hogy bocsi, én voltam a hülye. Ha rád se bagózik, akkor lehet riportolni (én még sosem riportoltam senkit). Viszont engem már riportoltak PM-be küldött "f*cking idiot" miatt és kaptam szintén 1 hónap bannt. Szóval jobb, ha visszafogod magad és szépen adod a másik tudtára, hogy faxkalap volt. Ami nem egyszerű néha.
-
Én kezdtem, hogy nem volt szándékos, meg versenybaleset, de lehet félreértetted. Nem gondoltam, hogy hibáztal volna, csak a sztori amit írtál és a videó nekem nem volt teljesen szinkronban.
Elvileg 5 ként mentél a 4 mögött, és gyorsabb is voltál de hagytad szépen haladni.
A videón viszont, aki előtted megy, elég messze van, viszont az utolsó rövid egyenesben már annyira szorosan jön mögötted az illető hogy be kell menni közvetlen a fektav előtt védeni.
Ebből gondolom már az utolsó előtti kanyarban is védtel, vagy lehetett egy hiba, ami miatt a 4 elment az aussie meg Rád esett?Az utolsó előtti balos körül ha hiba volt és azért esett Rád, vagy már előtte történt valami ami miatt Rád ért, és védőt kellett menni az utolsó elottibe és ezért az utolsoba is, ezek olyan dolgok amik miatt a célegyenesben nem volt hülye döntés a részéről megpróbálni kihasználni a tempóelőnyt.
Más kérdés hogy elrontotta, megcsúszott, és pont Neked ment, de ha ez nincs (kb 5 cm en múlt) akkor mivel moguled ért részben melléd, már a kanyar kijáraton szinte biztos hogy a célegyenes végén a jobbos törés utáni balosban már előtted lett volna.
A lényeg hogy az utolsó kanyar előtt fék tav előtt nem sokkal mentél belülre. Mire erre reagált már fékezni is kellett és túl ment túl gyors volt és csúszott egyet.
Az a baj, hogy nem látszik miért ért oda Rad és miért ment el a 4. messzebbre.
Nyilván jó lenne ha menne máskor mögötted 2 kört megnézné hol van az a 4 tized ahol be lehet menni meg észreveszi hol mész Te jobban és lemásol, és tisztán előz, de ha így mögötted volt és védőt mész 2 kanyaron át nem volt hatalmas hiba amit csinált, és szándékosnak sem hinném.
Abba szinte biztos vagyok hogy alapvetően azért vesztettel több sr-t mert ugyanazért az ütközésért egyforma sr veszett el de míg Te a boxba voltál addig O tudott menni és tudta kompenzálni. 4 perc alatt ment 2.5 kört ha az hiba nélkül ment akkor ez magyarázta hogy kevesebb sr ment el Neki.
Az elo meg, ha 7 ből lettél 20+ O meg előtted végzett, érthető hogy neki kevesebb ment el.
Ha vissza irt Neked, biztos
bansr levonás jár Neki is, keress rá a profiljára, én Rádneztem van egy kis lakat és dátum a profilodnal. (Megnéztem Neki nincs, a ban az insult miatt jár ez alapján)
Az Sr ed viszont még mindig 5.35
Biztos 1 re vitték le? Nem 1 -el?
Vagy az a ban után lesz éles?A srác a profilja alapján a legutóbb 10 versenyen sokszor 2 ből indult és be is jött 2 nek de a két legrosszabb adatát nem nézve is átlag 3.5 ről indul és átlag 5.8 -nak jön be tehát kb fix top 5 pilóta komoly dobogó eséllyel. Ezen a versenyen is 1:34:3 al indult 3 helyről, gondolom valaki kitette és jött fel erősen. 185 versenye van 18% os podium rate -el múlt október óta.
Írtad, hogy sok kezdő lehet bent 1500 As elo-val, én kezdő vagyok, vigyáztam rá de így is 1360-al jöttem ki a rookie ből, igaz más miatt volt egy kiesés ami -60 volt kb. Ha az nincs 1420 körul váltok rookie -bol. Valóban túl gyorsak közé kerülök, és rám van bizva, mennyire vigyázok rájuk.
Itt az ausztrál hibázott egyet de a statjai alapján egyáltalán nem kezdő, nem volt szerintem vészes se a videó alapján.
Azért írom le mert sokszor álltam már fel én is úgy, hogy bakker nem igaz itt mindenki kretén de az esetek fele olyan, hogy ha megnézem ki volt a másik és elemzem akkor minimum én is benne voltam 50% ban.
Itt most egy dobogó esélyes jött vissza Rád aki a 3 helyről lett kiutve valószínűleg és köridő alapján nem kicsit kellett gyorsabb legyen. Lehet úgy votlal vele hogy majd Ő is jó fej lesz veled mint Te a 4-el, de valószínűleg jobb lett volna elengedni és bejönni 6-nak.
-
f3rdzs0
senior tag
A jelenlegi ELO rendszer szerintem arra épül, hogy legyen sikerélményed. Ha a 20. helyért versenyzel valakivel, mert neki jobb az ELO-ja, az tud fun lenni, viszont ha megnyered a pozit, akkor effektíve a következő versenyekben is a 20. helyért fogsz versenyezni.
Viszont ha sok ELO-t vesztesz, akkor simán uralod a mezőnyt, és legalább van sikerélményed. Nem feltétlen a legjobb rendszer sajnos.
Igazából az összes probléma LFM-ben abból jön, hogy nem egy fizetett szolgáltatás, ahol könnyű feljelentgetni és kivizsgáltatni dolgokat, és nem is egy league ahol nincs túl sok verseny, szóval az önkénteseknek van erre idejük.
Amúgy ezt a hét LFM-et nagyon beszívtam. Ma túl fáradt leszek versenyezni, holnap holnapután munka, szóval azután sincs verseny, max gyakorlás. Szerdán patch, tehát brmi setup megy kukába, aztán pénteken elutazok hétvégézni. Max akkor van esélyem csütörtökön, ha az agresszív setupok normálisan fognak viselkedni, különben felejtős.
-
biker
nagyúr
valóban szar ez a rendszer, de túl sokan vannak, valamit ki kell találni. A raceroom féle se jó, akinek van elég skillje, az mehet adott versenyre, aztán ha sokan vannak, akkor érkezési sorrend melyik szerver, kivéve a kiemelt szervezett futamok, ahol prekvali van.
De nem is 280.000 játékos van hanem kb 2800"Ez olyan mintha megkéselnének az utcán, és amíg vérző hassal a mentőre vársz a macskakövön, megbüntetnének illegális területfoglalásért és az elfolyó véred okán szemetelésért."
magyarországon símán
-
GalaHU
addikt
De hogy a sirámok után legyen valami konstruktív javalat is, ezeken kellene változtatni:
- Az ELO gyarapítás alapja ne az legyen, hogy a mezőny első felében végzel-e vagy sem, hanem hogy megelőztél-e olyanokat akiknek a pillanatnyi ELO-ja több. Ekkor elég lenne 2-3 előzés is, hogy pluszban szállj ki a futamból, nem lennének kamikáze előretörők, mert értelmetlen lenne, az elején is jobban odafigyelnének egymásra, általánosságban tisztább lenne a verseny
- Ha kevesebb az összlétszám, legyenek kisebb lobby-k, ne kelljen 500-1000 pontal erősebb srácok ellen menni. Ők meg ne gyarapíthasság íly módon a saját pontjaikat könnyedén, tessék csak a saját kvalitásukkal bíró ellenfelek ellen megküzdeni.
- A SR-t csökkentő Incident pontoknál ne számolja bele azokat a koccokat, amiket azért "okozol" mert téged kilöktek és Newton kénye-kedve szerint pörögsz a pályán, és aki arra jár nekedmegy. Ez olyan mintha megkéselnének az utcán, és amíg vérző hassal a mentőre vársz a macskakövön, megbüntetnének illegális területfoglalásért és az elfolyó véred okán szemetelésért. Az első pont kiosztása után mondjuk 10mp-ig bármi történik, ne jelentsen több IP gyarapodást.
- Ha a koccanás a versenyzőnek hátulról vagy oldalról következik be akkor ne ő kapja a büntit, hanem aki hátulról-oldalról nekiment! Az esetek nagy többségében úgyis az a hunyó! Ha nagyon ragaszkodnak hozzá, hogy az elől menőt is büntetni kell ilyenkor (túl lassú, vagy ilyesmi) akkor az csak a felét-harmadát kapja.
- A többi versenyző játékélményét minimálisan zavaró csip-csupp vacak szabálysértésekért nem járjon ilyen súlyos és végletes büntetés! Ha nagyon zavar a chat, hát tiltsák le 'csába a futam alatt (amilyen szoros kapcsolatban vannak a Kunos-al, gondolom 3 óra "fejlesztéssel" megoldható) vagy tegyék kikapcsolhatóvá, ez gondolom még 1 óra extra fejlesztés. De ne az legyen hogy ezeket a jól mérhető, de arányaiban konkrétan szinte semmit sem zavaró dolgokat drákói szigorral szankcionáljuk, hogy elmondhassuk, hogy itt bizony mekkora rend van, közben meg a Ferroni-félék, meg röhögnek a markukban...
- Ja, és ha már megvan a baj, akkor én kötelezővé tenném a jelenleg csak Genteman-agreement-en alapuló eljárást is, hogyha valakit megkoccolsz, akkor az a minimum, hogy az ebből adódó előny hatására nem előzöd meg, hanem visszaengeded magad elé! Még akkor is ha e miatt akár többen is megelőznek. Mert ezt hívják sportszerűségnek!
Na jó, befejezem, kiírtam magamból a dolgot, jelentős lépést tettem a lelki sebeim gyógyulása útján!
Megtanultam a leckét, chat soha többet, aztán lesz 28 napom eldönteni hogy kell-e ez nekem ebben a formában, vagy megyek az Open-ben, ott legalább nem lep meg ha valaki hülye.
Addig is visszamegyek rally-zni, ott legalább tisztán rajtam múlik, ha a szalagkorláton végzem...
-
f3rdzs0
senior tag
Rookie-ban is megy le az ELO, szóval ha ott végig utolsó vagy, akkor bőven 1000 körül ELO-val indulsz. A probléma az, hogy Rookie-ban nagyon könnyű szerezni ELO-t az 1500-ra, mert nagyon random az eloszlás a skillek között, ezért hülyeség, hogy 1500-ról és nem mondjuk 1250-ről indít.
Amúgy remélem ezért fog kapni büntetést, meg a chatelésért is. Egyértelmű, hogy szimplán csak gyökér volt. Nem tudom hány körön át ment így mögötted, de szerintem szimplán fogalma nem volt arról, hogy hogy kezelje a helyzetet ha valaki ott védi be a belső ívet. Vagy csak gyökér volt és tényleg rádrántotta a kormányt (valszeg ehhez már motec kell, hogy lásd, kipörgött-e a kereke és azért rántotta be).
-
GalaHU
addikt
Az a baj, hogy az egész LFM koncepciója hibás, maximálisan támogatja az ilyen sunyi manővereket.
Nyilván lesarkítva és túlzó keserűséggel, de az LFM-bes simán be lehet jutni kvázi nulla km tapasztalattal, ha nem vagy olyan peches, hogy offline tönkretetted az SA-dat. De vadonatúj steam-acc-al megfuthatod a mostanában nevetségesen alacsony szintidőket, végigkocogsz a 10 Rookie futamon, akár a legutolsó pozícióba is, aztán 1500ELO-val vár a nagyvilág!
Innen ha nem vagy Istenadta tehetség, vagy nem szánod órák százait a gyakorlásra jön a frusztrációval teli zuhanás jópár futamon, mivel 1500-on kezdeni oltári baromság, ütni-vágni fog mindeni. Ha esetleg akkor játszanál ami kiesik a klasszikus időablakból egyszerűen nem lesz elég játékos, és 1000-es ELO-val is simán összerak a rendszer 2000 fölöttiekkel, mert a világ minden kincséért se szedné két húszfősre a lobbyt ha csak 40-en vagytok. Itt konrétan semmi esélyed a mezőny első felébe végezni, mert ha elől esetleg hibáznak, egy másik frusztrált kamikáze fog nekedmenni hátulról, mert az első felébe KELL végezni, bármi áron különben nincs előrelépés.
Szóval hamar rájössz, hogy ez a boldogulás útja! Az első körben nem csinálsz semmit, után meg lehet szépen sunyiban kilökdösni, ész nélkül beszúrogatni mindenkinek, aztán max egy priviben küldött "Sorry"-val meg van oldva! Ha meg pampog az ellenfél, akkor csak előbb kell riportálnod és kész...
-
GalaHU
addikt
Lehet hogy én ülök fordítva a lovon srácok, de úgy gondolom, hogy ha valaki gyorsabb akkor az előzzön meg ha tud. De ha csak 2-3 tizeddel tud jobb időt jönni, az egyszerűen nem elég a biztonságos és szabályos előzéshez, akkor az legyen türelemmel! Ez a 2-3 tized az egész körre vonatkozik, de nincs 2 ember (a földi halandók között) aki ugyanúgy megy, ebből adódóan a pálya egyes részein ez a különbség 4-5 tizedre is nőhet (máshol meg nyilván nulla közeli) szóval keresse meg ezeket a részeket és próbálkozzon ott! Helyezzen rám nyomást, kényszerítsen hibára, érje el hogy védekező íveken forduljak és erre építve egy jobb kigyorsítással előzzön meg! Vagy ha nem védem az ívet, szúrjon be mellém, én tuti nem fogok nekimenni.
De ha valaki csak odáig jut, hogy a kanyar kijárati pontjának legvégén a kocsija jobb első sarkával éppen hogy megtudja koccolni az én bal hátsó sarkomat, az egyszerűen felelőtlen volt, és a saját habzó egója miatt tönkretette egy másik ember versenyét, több órás/napos felkészülését.
És ha a legkörültekintőbb előkészítés és a legnagyobb sportszerűség ellenére is összejön a kocc (naposütötte barátunknál ezekre semmi sem utalt korábban) akkor az a minimum, hogy utána bocsánatot kérek, nem pedig még elküldöm a fenébe a másikat, hogy ő fordult belém. Meg én nyomom fel egy apróságért, hogy mentsem a bőröm. Számomra ez patkányság...
Arról lehet vitatkozni, hogy amit írtam abúzus-e, vagy csak ténymegállapítás. Ugyanis eddig mindenki azt mondta a szitura, hogy az ő hülyesége.
Másrészről meg nem arról érdeklődtem túlzott bizalmassággal, hogy a familiárisan túlpigmentált dédapja már akkor is metélt répával rendelkezett amikor csíkos ruhában partradobták a vitorlásról, vagy csak a rovottmúltú dédanyjával sebtiben kenguruhátán megejtett légyott után végezték-e el a bevatkozást...
Arra meg pláne kíváncsi vagyok, hogy ő is kap-e 28 nap ban-t csetelésért, mert nyilván visszaírt...
-
f3rdzs0
senior tag
Érdekes lesz az update az biztos. Viszont szerintem most már ezzel elvárható lesz, hogy az Agressive setup használható legyen végre (elméletileg azokat a valódi autókhoz állítják, szóval amíg azok nem jók, addig a szimuláció se jó).
Különben ezzel a patch-el is csak tovább növelik a setup oldalak bevételeit, ami nagyon káros a játéknak szerintem.
-
Laby
őstag
Szívesen mennék veled, de szerintem ez sima pech volt részedről, talán versenybalesetnek nevezhető. Pont megcsúszott a csávó, te meg pont annyit jöttél befele, hogy szerencsétlenül összeállt a kettő. Nyilván nem hibáztál, de a megcsúszás az néha benne van. Mondjuk egy ne haragudj pajtás üzenetet megereszthetett volna LFM oldalán.
A chat meg tényleg ilyen, barátomat is eltiltották pedig ő nem is szapult senkit, csak chat-be írt, ugyan úgy 28 nap. Több helyen le van írva, ennek én kifejezetten örülök, hogy futam alatt chat stop van. Nem zavar meg folyamatosan az üzenet, mint a legtöbb szimulátorban.
-
-
biker
nagyúr
válasz
csucsu52 #5101 üzenetére
NEM!
Akkor is bannolnak"A violation or disregard - whether in-game
chat, website chat or Discord - will be punished according to the severity of the
offence and can lead to exclusion from our entire platform.
a) Insults of any kind are forbidden.
b) Discriminating or racist statements are forbidden and will always be
penalized with a lifetime ban.
c) Spreading political or theological content is prohibited and will be punished
with a lifetime ban in case of radicalising remarks.
d) Discriminating behaviour is forbidden and will be penalized.
e) The use of the in-game chat during free practice is allowed. During race
and qualifying the use of the in-game chat is forbidden. You can discuss
the race bilateral via our message system on the homepage. After the
race you are allowed to write short phrases like “good race” etc." -
mmdms
addikt
válasz
Bandit21 #5103 üzenetére
En is azt latom h pont a legrosszabbkor kellett ellenkormanyoznia, szandekossag nelkul, szerencsetlen veletlen. En ezt nem jelentenem. Sot meg semmit se jelentettem, felesleges maceranak tartom, ugyanolyan szar lesz meg ettol nekem.
Ettol fuggetlenul a tobbi kort nem lattuk, lehetett meg akkora tusko h magatol hasad. -
Amúgy szerintem nem volt szándékos a részéről, egyszerűen beléd csúszott. 1;35:1 volt időmérőn amúgy?
A belső ívre miért mentél be védeni? Szertiem lehet az zavarta meg, Te mentél szűkrol szélesre O meg valószínűleg benézte a féktávot szelesrol ment szélesre de pont annyival volt több a tempó, hogy elvesztette.
Nyilván O tehet róla, de valahogy csak utolért aztán rosszul reagált arra ahogy védtel.A sok SR t sajnálalom, még a rajt lemaradás miatt szóltatok itt rám és akkor elolvastam az összes szabályt, sajna ez van csesztetni ha hibás se lehet futam közbe meg chatbe végképp.
Mondjuk eddig kb 10 ből 10 X írta futam közbe akit ki tettek hogy idiot a másiknak azért ez nem a világ vége sztem (6SR mínusz legalábbis sok érte)
Új hozzászólás Aktív témák
- Az Exynos 2600 az első 2 nm-es mobilchip
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Milyen routert?
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Tőzsde és gazdaság
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Windows 11
- Energiaital topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Acer Predator Triton 17X Intel Core i9 13900HX/RTX 4090/64GB RAM/4TB SSD remek áron IGAZI RITKASÁG!
- LOGITECH G PRO X 2 LIGHTSPEED VEZETÉK NÉLKÜLI FEKETE HEADSET
- 0 perces RYZEN laptop eredeti Win10-zel! GARANCIA + SZÁMLA (a Te nevedre)! LEGOLCSÓBB SZÁMLÁS ÁR!
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Corsair Dominator DDR5 32GB 6000mHz
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max (USA Model) / 256GB / Gyári függeteln / (CSAK E-SIM) / 12 Hó garancia
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest