- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- 3DMark (2013) eredmények
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Hobby elektronika
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple MacBook
- Mini PC
Új hozzászólás Aktív témák
-
thon73
tag
Bocs, én csak amatőr programozó vagyok, és csak egyszer használtam ilyet.
Valamiért az volt bennem, hogy lesz egy háttér "ütemadó" szál; de ez a válasz teljesen megvilágított. Így akkor el sem hagyom az UI-thread-et! Végül is teljesen logikus. Köszönöm!

Még egy apró (és alap) kérdésem lenne:
Akkor a custom View osztályban lesz egy mHandler = new Handler(); rész. Ha jól értem, ez rácsatlakozik az UI thread által létrehozott looper-re.
Amikor érintés történik, akkor kiadok egy mHandler.postDelayed() utasítást. Az ebben lévő runnable csak meghívja a custom View egyik metódusát, ill. utána ismét kiad egy mHandler.postDelayed() utasítást, amivel a saját maga után érkező "tick"-et indítja.Hogyan tudom ezt az egészet megállítani? Kiadok egy mHandler.removeCallbacks() utasítást? 1. De mi lesz ebben a runnable? Vagy egy runnable-vel meg tudom csinálni a fenti sort? 2. Azonnal megáll a végrehajtás, vagy a következő "tick" még lefut? 3. Ha leállítom, akkor rögtön indíthatok egy ugyanilyen ütemet, ugyanezekkel a példányokkal?
Előre is köszönöm, és bocsánat az alapvető kérdésekért. De nekem nagyon sokat segítettetek!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Formula-1
- Samsung Galaxy S26 - szeret, nem szeret
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Arena Breakout: Infinite
- Futás, futópályák
- Megérkezett a Samsung Galaxy A37 és Galaxy A57
- Horgász topik
- Mozilla Firefox
- További aktív témák...
- Apple iPhone 16 Pro 128GB Natural Titanium használt, karcmentes 90% akku 6 hónap garancia