Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz
TTomax #18755 üzenetére
Mindenképpen kell javítani, ha ez a felhasználói igény, és látjuk, hogy fel lett fújva....
Én pl. a 6-pines csatiról tudom, hogy ATX szabvány szerint max 75W, miközben megnézve a csatlakozó specifikációját mehetne rajta nyugodtan a duplája is....
(#18756) Gertrius: Akkor nem refet veszel, és nincs gond... OCUK-n már előrendelhető pl. a Sapphire Nitro, alig drágább a refnél, és azzal a 8-pines csatival aligha lesz gond.
-
Laja333
őstag
válasz
TTomax #18726 üzenetére
Nem probléma, hanem opció. User választhat, hogy akar-e +15% teljesítményt alacsonyabb fogyasztással 30-40ezres felárral vagy sem. Figyelembe véve, hogy a fogyasztás csak a hűtés szempontjából lényeges (a villanyszámla már számtalanszor ki lett vesézve, hogy elhanyagolható) és 180-200 W alatt gyakorlatilag bármelyik custom hűtés képes lehűteni halkan a VGA-t.
-
Laja333
őstag
válasz
TTomax #18713 üzenetére
Látom mi várható:
Kapunk egy 980 esetleg afölötti teljesítményt, durván 120 Wattból, viszont 120-140 ezer Ft környékén. Ezzel szemben most a 480 custom lesz 980 szinten, ~180 max 200 Wattból, aminek az ára már most előrendelve is ~100ezer Ft körül alakul.
Nem csak a te nézőpontod van kártyaválasztáskor.(#18717) smkb
Semmi baj, akkor olvasd vissza még egyszer.
Te nem említetted a 960-at, csak hogy "28nm-t a 14nm-el". A 480-nak (14 nm-en) a 380 volt az elődje (28 nm-en) Remélem így világos. -
Laja333
őstag
válasz
TTomax #18706 üzenetére
Persze hogy meg kell nézni. Amint lesz 1060, akkor lesz NV oldalon is konkurenciája a 480-nak.
Jelenleg a 970 lehet árban konkurencia, de attól kicsivel kevesebbet is fogyaszt. A 980 pedig jóval drágább.
Vagy szerinted 960/380-ról a következő lépcső az 1070?
Személyeskedés helyett lehetne, hogy érvekkel próbálsz meggyőzni? -
Laja333
őstag
válasz
TTomax #18701 üzenetére
Értem, tehát aki 960/380-ról vált, az nézze meg, hogy mennyit javult a 970-ről az 1070. Teljesen logikus, én kérek elnézést.
Ne folytasd már ezt a szintet, légyszíves. Szerintem tudsz te normálisan is, már láttam tőled olyat.(#18703) smkb
Talán nem lehet? Mértékegységet is változtattak közben? Mégis mihez hasonlítanád, ha egyszer az volt az előd? -
SpongyaBob
veterán
válasz
TTomax #18697 üzenetére
Piros köd? Most nem azért de nem zöld ködből indult ki ez az egész? Amikor valaki jön és alá is támasztja a miondanivalóját akkor jön a piros köd.. meg szokásos módon ha nincs más ütőkártya akkor szedjük elő a jól bevált fogyasztást
(Ez is csak azóta fontos mióta az nv kevesebbet fogyaszt az AMD-nél.)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #18663 üzenetére
Elbeszélünk egymás mellett. Pár éve a Mantle volt a téma. Azt jóval egyszerűbb beépíteni. Nem azért, mert nagyon eltérő az API, hanem azért, mert aki azt kérte biztosan rendelkezett egy olyan motorral, amely strukturálisan megfelel a célnak, vagy ha nem, akkor rövid időn belül átalakítható. A DX12 és a Vulkan a vezető stúdiók számára hasonló, de az API-k gyártófüggetlen mivolta miatt nem csak a top stúdiók érdeklődnek, és olyan motorok is előkerülnek, amelyek strukturálisan nagyon messze vannak attól, amit ezek az API-k igényelnek.
Mondjuk, hogy egy Nitroust DX12-re felkészíteni egészen más jellegű munka, mint például a Crystal Engine-be belerakni a támogatást. Az előbbivel járó munka nem több pár hétnél, míg az utóbbihoz jópár hónap kell, de nem ahhoz, hogy a DX12-t belerakd, hanem ahhoz, hogy a motor struktúráját annyira átírd, hogy működjön. És akkor ez még mindig csak a működés, lásd Rise of the Tomb Raider. A sebesség ezután jöhet csak. Persze a stúdiók jelentős részénél ez is egy tekintélyes előny a DX11-es szopásokhoz viszonyítva. Még ha nem is hozza a DX11 sebességét, lényegesen kevesebb idő alatt érték el a megcélzott teljesítményt. Ez egy új motor fejlesztésénél nagyon fontos, mert 4-5 éve fejlesztett motoroknál már a DX11 leképező nagyon optimalizált. Tehát innen vizsgálva a DX12/Vulkan API-val egy új motornál hamarabb hozható a célzott teljesítmény.Itt egyébként az AMD már publikusan is árasztja el az ipart a tapasztalataival, és két hónapja elmondták, hogy milyen struktúra az ideális. [link] - na most egy "Stage 3"-ként jelölt struktúrához azért igen durva módosítás szükséges a legtöbb motorban. Ezek azok a tudások, amelyek hiányoznak, mert az AMD ezekről eddig nem beszélt nyíltan, és ugye a többi cégnek nincs három év tapasztalata egy explicit API-val, hogy ezeket tudják. És a beszámoló is csak a felszín, maga a kiindulási alap, onnan még rengeteg limitet kell leküzdeni, mire ebből gyors program lesz. Az iparág problémája innen részben az, hogy a leküzdéshez szükséges tudást is csak az AMD birtokolja. Nyilván három év múlva másnak is lesz ennyi tapasztalata, de a jelenben nincs sok választás.
(#18664) Gertrius: A Valve legfrissebb technológiája nem tartja a lépést a nagyokkal, így számukra annyira nem fontos, hogy kiemelt szerepet élvezzenek egy gyártónál. Tartják a kapcsolatot mindenkivel és fejlesztgetnek. A Valve "amikor kész lesz" fejlesztési modellje egészen más lehetőségeket jelent számukra. Nincs mögöttük egy kiadó, amely esetleg elzárja a pénzcsapot, ha sokszor mondod, hogy csúsznia kell a projektnek. A legtöbb stúdiónál az a probléma, hogy a kitűzött időpont az életben maradást szolgálja.
-
stratova
veterán
válasz
TTomax #18448 üzenetére
Szembetűnő a GTX 1070 RX 480 teljesítmény/fogyasztás viszonya. Jó öreg AMD szokáshoz híven az RX 480-at szépen túlfeszelték, hogy minél nagyobb mennyiség feleljen meg a gyári paramétereknek.
Vagy itt vagy a találgatósban szerepelt már ComputerBase teszt, ahol WattMan-ben csökkentették a feszültséget. Finomhangolás után a legmagasabb P7 state feszültsége alacsonyabb volt mint a gyári P5 szint. A max. terhelésen mért rendszerszintű fogyasztás 266 W-ról 233-ra csökkent, miközben a teljesítmény 104,7%-ra emelkedett. Vélhetően annak köszönhetően, hogy ekkor tartósabban tud magasabb p-state-en üzemelni a kártya. Összességében ezzel a tesztelt kártya teljesítmény/fogyasztás mutatója 119,5%-ra nő a gyári állapothoz képest, amivel ha nem is éri el az NV által GTX 1060-nál reklámozott 145%-ot, de már jobban hangzik.
Sajnos pont ezez az oldalon nem láttam GTX 1070-nél mutatott feszültség értékeket (1,050 V rémlik), de úgy rémlik a legmagasabb is rendre kisebb volt, mint az RX 480-ra P7 state-en gyárilag beállított 1,150 V, amit CB 1,075-re tudott levinni. -
rocket
nagyúr
válasz
TTomax #18448 üzenetére
A kerdes igazabol az, hogy van-e eleg GTX1060 "selejt" GP104, es kaphato lesz-e megfelelo mennyisegben, mert a 250-300$ kategoria nagyobb volumen, es mivel megingott az NV presztizse GTX1070/1080 kapcsan, meg1 soft launch mar nem fog beleferni.
Csavart az adna a tortenetnek, ha elohuznak a GP106-ot a varazskalapbol, de ez jelenleg nehezen hiheto verzio
#18478: Ezt, hogy sikerult osszehozni? eddig ~1.1voltokat mutogattak
-
bozont
veterán
válasz
TTomax #18420 üzenetére
Ha jól rémlik az nV eléggé megnyirbálta a Maxwell-t, míg az AMD meg teletömte mindennel a GCN-t. Szerintem ez okozhatja a különbséget, kell az AMD-nek a kisebb csíkszélesség hogy tartani tudja fogyasztás terén a lépést. A kérdés hogy a Vega mit mutat majd, gondolom nem csak sebesség terén lesz erősebb. Mennyit segít vajon a HBM?
-
#85552128
törölt tag
válasz
TTomax #18418 üzenetére
Redditen már van pár topic erről, az AMD fanoknak sem tetszik
A találgatósban is 100-120W köré várták még tegnap is...A 1080 még hagyján ott a GDDR5X felhozható kifogásnak, de a 1070 ugyanezekkel a 8 GHz-es Samsung a ramokkal jött.
Szerintem még csak nem is az archal van a gond, mert ott bizony látható fejlődés (32 ropos GCN4 hozza a 64 ropos GCN2 teljesítményét).Majd akkor lehet biztosat tudni ha kikerülnek a kártyák és elkezdik az alulfeszelést/tweakelést.
-
#85552128
törölt tag
válasz
TTomax #18416 üzenetére
Reménykedhetnek, hogy a 1060 nem jön ki hamar/nem lesz kapható vagy valami nyesett GP-104 lesz mert hatékonyságban bizony elfogja verni ha külön egy GP-106-os chip lesz...
Nagyon nagy a különbség, szerintem ekkora még a 970/980 - 290/X-nél sem volt perf/wattbanVagy a GloFo finfetje szar vagy eleve majdnem a végére van húzva a kártya és ezért irreálisan magas a fogyasztás.
-
keIdor
titán
válasz
TTomax #18176 üzenetére
Nekem is azonnal feltűnt, pedig te érzékenyebb vagy ezekre, de ha már én is egyből kiszúrom, az elég gáz. Szerintem. Én örülök a játéknak, az utolsó világháborús multik, amikkel komolyabban játszottam az a CoD UO meg a CoD 2 volt. Egyik 13, másik 11 éves, bőven kellett már egy ilyen.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #18067 üzenetére
Attól függ, hogy mire használják. Az itt közölt fejlesztésekből a Barycentrics az, amivel extra effekteket lehet csinálni, például jó minőségű analitikai élsimítást. De ez is használható teljesítménynövelésre, hiszen pixel shaderben is engedi futtatni azokat az eljárásokat, amelyeket eddig csak geometry shaderben lehetett megírni. Ebből például az Emil Persson-féle GBAA ilyen irányú portja sokat profitálhat.
De az egyébként jó hír, hogy a Microsoft a következő DirectX API-ban megköveteli a manuális interpolációt, tehát mindenkinek GCN-szerű interpolációs modellt kell kidolgozni, és az eddigi modelleket el kell dobni. Szóval azért haladunk előre a fejlesztésekkel. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #17768 üzenetére
Természetesen nem reprezentálja. Ebben a tesztverzióban még nem fut aszinkron compute-ban a GPU particles, illetve még nincs kész az a speciális MSAA, amit beleraknak a végleges DX12 kódba. Ettől függetlenül az bullshit, amit Hilbert az MLAA-ról összehord, hogy az akkora "performance hog". Maximum 1 fps-t képes levenni a végső sebességből, és ez nagyon maximum.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #17758 üzenetére
Megnéztem az MLAA-t mennyit eszik. A kapott adatok alapján 4K-ben a 980 Ti-nek 0,61 ms, míg a Fury X-nek 0,94 ms. Tehát a GeForce-on fut jobban úgy ~30%-kal (ez kb. reális, egyébként nagyjából ennyivel fog jobban az FXAA a Radeonokon.). Ugyanakkor a Radeon aszinkron compute-ban futtatja, így náluk ez ingyenessé válik. Mindenesetre annyira kevés erőforrást igényel maga az effekt, hogy maximum -1 fps jöhet belőle hardvertől függően. Nem értem, hogy a Guru3D miről beszél, gondolom ezt is benézték, mint az FCAT-ot az AotS-ben.
-
stratova
veterán
válasz
TTomax #17746 üzenetére
A CPU igényt illetve erre írtam, a másik topikban, hogy pl. GTX 1080 - még ha alapvetően szerintem erre a felbontásra messze túlzás egy ilyen kártya - 1080p-n CPU limites, ennyit hoz, ha 3,0/3,5-ről 4,4-re húzzák "alatta" az i7-5960X-et.
Viszont, szvsz a játék jellegéből és a mai technológa adta lehetőségből adódik, hogy DX12 ide vagy oda, ha egy igazán erős proci mellett nagyon nagy mennyiségű egységet jeleníthetnek meg, akkor azt ki is használják a fejlesztők. S itt most mindegy, hogy ez most egy befutottabb cím, mint a Total War sorozat, vagy egy AotS. -
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Ghoula
senior tag
válasz
TTomax #17746 üzenetére
Az mlaa dolog nagyon is rendben van,szerintem lesz is meg hasonlo a jovoben. Physx remlik? Aki nem nv-n van az tolhatja 1 szalon, cpu-n, x87el? Sot, szivatjak azokat is akik nv hardvert vettek radeon melle fizikara. Pedig ott vettel egy nv termeket ami gyakorlatilag hasznalhatatlan arra.
-
#45997568
törölt tag
válasz
TTomax #17557 üzenetére
Irjanak csak ra 2000-et, vannak torzsvasarloik akik abban a magassagban vasarolnak. Ha csak az NV letezne szepen feldarabolnak, nem fogja hagyni az AMD kiessen mellole, igy is jol megelnek a piacon, meg az sem zavarna oket ha 50%-50% lenne a piaci reszesedes.
Am terjunk csak vissza a problemakra, terelesnek majdnem jo volt. Tavaly ment a horges a paper launch miatt, most csend van, tavaly ment a ref kartyak hangja miatt ahorges most csend van
-
#Morcosmedve
veterán
válasz
TTomax #17395 üzenetére
1070-ben nincs? Főleg hasonlóan AIO-val? Majd szépen jönnek a jó driverek is rá, aztán el is ment a TX mellett még jobban. De egyelőre találgatás, majd kiváncsi vagyok valós tesztekre. Ettől függetlenül Maxwell Fi/TX-ről egyikre se váltanék, csak majd a fullos Pa$$$calra, csak az nem lesz olcsó móka. Persze mindegyik, 1080-at is beleértve WQHD vagy felé érdemes. 1070 még átmenet, WQHD-re is talán, de 980-ról váltva max.
Jobbulást!
(#17398) mlinus: Így van, hiába a "3,5GB" akkor is kiherélték a 7xx-et játékban, így túlnőtt rajta szépen a 970... most pedig úgy tűnik nincs mókolás a hivatalos gyengítésen kívül és szabad az út az újabb felémenésnek.
-
mlinus
őstag
válasz
TTomax #17395 üzenetére
elájulni nem ájultam el, de 960 alatti fogyasztás mellett simán hozza a 980ti/TX szintet, valljuk be, elég jó
Az ára is rendben van.A tuningot majd meglátjuk ha jön a többi teszt meg az AIB verziók.
egyébként a 970 nem volt gyorsabb mint a 780ti megjelenéskor, aztán mégis bombasiker lett
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
TTomax #17209 üzenetére
igaz, nem megfelelo hutes mellett a 290X tudta elegge dobalni az orajeleit, ami stuttert is eredmenyezhet.
nalam ez a viz miatt nem fordulhat elo, emiatt is lehet, hogy AMDnel en nem nagyon lattam stuttert Just Cause 4 kivetelevel, de az NVvel is csinalta steam reviewek alapjan.
-
Malibutomi
nagyúr
-
HSM
félisten
válasz
TTomax #16815 üzenetére
A számolásod teljesen korrekt. Viszont az értelmezés teljesen rossz.
Pontosan alátámasztottad, amit állítottam. Azaz, hogy most csökkent a legtöbbet a csíkszélesség hosszú idő óta, hiszen most majdnem felére (57%), míg a többi esetben csak a 60-70%-ára csökkent a csíkszélesség.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #16293 üzenetére
Nem. De amikor a GDDR5 érkezett, akkor 4 GHz-es lapkákkal nyitottak, és azt az órajelet helyből hozták. Itt nem a lapkákkal van a baj, mert azok a Micronnál működnek, de annyira nehéz megoldani az árnyékolást, hogy egy korlátozott hosszúságú NYÁK-on nem lehet elérni a tervezett órajeleket. A Micron 47 cm-es NYÁK-on hozott 14 GHz-et, és ezt valószínűleg egy 45+ cm-es VGA is tudná.
-
westlake
félisten
válasz
TTomax #16234 üzenetére
Eddig sem kellett senkinek. Az 1000-es széria ezen semmit sem változtat. Így viszont már érthető, hogy az NVIDIA miért nem erőltetett egy dupla GPU-s Maxwell kártyát.
16235: Ja, hogy te a 1070-re gondoltál? Sorry.
Az meg bruttó ~133k. Mondjuk így még benne vagy a 150k-val. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #16153 üzenetére
Rendet tudnak rakni. Ezért kap egy fixet az OS-ben a GPUMMU modul.
Az a baj, hogy mégis az NV-re mutogatnak, mert például a EuroGamer is azt emelte ki, hogy a fagyás Radeonon nem fordult elő utalva a driverbugra. A júzer pedig ennél tovább nem megy. Nem fog utánajárni, hogy ez nem driverbug, hanem egy alternatív lapmérettel dolgozó GPUMMU mód problémája. Ezért fontos a hibák behatárolása.
Egyébként nyilván logikus, hogy ha AMD-n megy és NV-n nem, akkor tutibiztos, hogy driver, de a gyakorlat ennél sokkal bonyolultabb.Nem adták fel. Minden VR játék a LiquidVR-rel a Mantle-t használja.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #16149 üzenetére
Azt látom, hogy őket nem érdekli, hogy miért nem jó. A júzerek többsége azt hiszi, hogy az NV DX12-es drivere a hibás. Valószínűleg azért, mert a EuroGamer is ezt mondta a Quantum Break PC-s videójában. De az NV is tehetetlen, mert a driver előtt az OS szintjén keletkezik a bug, amit hát a meghajtó továbbvisz, mert nem tud mit kezdeni vele.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #15897 üzenetére
Akkor rosszul választottak, mert az AMD-vel kötött üzletük nagyon drága. Az AMD az egész Xbox 360-on nem tudott felmutatni 400 millió dollárnál több bevételt 10 éves életciklusra. Most pedig 1,5 milliárd dollárról beszélnek per konzol per 3-4 év. Ez minden csak nem költségkímélés a konzolgyártók számára. Maga az OEM konstrukció nem felel meg a spórolásnak, mert a kockázatot a beszállító viseli, és azért extra felárat kérnek. Persze az lehet, hogy a Sony és az MS kiszámolta, hogy nekik igazából az jobban megérné, ha a kockázatot a beszállító viselné, és akkor inkább fizetnek nekik többet egy konzol ciklusra, mert összességében így is jobban járnak az elszámolásnál, mintha ők tömnék a rendszerbe az R&D-t. Ennek a hátránya viszont az, hogy nem tudnak majd az AMD-től szabadulni.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
TTomax #15818 üzenetére
Mert ha 960 megy 58-60FPS-el, a 970 80-90FPS-el, a Ti meg 120-135FPS-el az szarul futas nalad? Szerintem nem fut szarul, NV kartyakkal is teljesen jo, jatszhato a sebesseg.
Csak az AMD kartyakon gyorsabb. Na bumm most nem a zold csik lesz a leghosszabb. Senki nem hal bele jatek igy is megfelelo sebesseget tud.De szerintem ez tovabbra is igy lesz az MS jatekoknal, tetszik nekunk vagy sem, nem optimalizalnak atdobjak a konzol kodot a leheto legkevesebb valtoztatassal, NV meg oldja meg.
(#15819) Abu85
Ez jo hulyen hangzik. Remelem nem a hasznalt tesztkartyakat adjak el. -
cyberkind
félisten
válasz
TTomax #15738 üzenetére
Mi, ez is DX12-es lett?
Már alig várom hogy jövő héten játszhassak a Quantum Break-kel, annyira kíváncsi vagyok hogy mennyire szar port lett.
(#15740) mcwolf79
És ez mi?
Engem azért ez érdekel mert a sztori orientált játékokat szeretem de hát manapság a szar multit erőltetik. -
#85552128
törölt tag
válasz
TTomax #15674 üzenetére
Buta kérdés, de miért kéne bármelyik kártyánál is belenyúlni a driver alapbeállításokba ?
Az mondjuk tényleg nem lenne hülyeség, hogy egy kicsit jobb Ti-t "szimuláljanak" azzal, hogy mondjuk a Temp targetet és a venti profilt magasabbra állítják (még csak nem is órajelemelést...) - olyan dolgokat amelyek ugye a custom designos AMD kártyákat alapból felhúzzák...
-
-
#45185024
törölt tag
válasz
TTomax #15382 üzenetére
De Tomax ez még csak nem is AMD Nvidia vita, hanem arról szól hogy annyira tetemesek az AAAs játékok fejlesztési költségei hogy kell hozzá a konzol is és a könnyen portolhatóság.
Ehhez pedig az Nvidiának a Pascalt GCN közelire KELL hoznia...
Vagy nem de akkor szerintem valami gyökeresen újat kellene kitalálniuk.. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #15297 üzenetére
Jó, csak ha ezt te kikötöd, akkor éppenséggel azt várod el, hogy olyan minimum memóriaszelet legyen megadva a specifikációban, amiben garantáltan nem lehet duplikált adat. Ilyen formában egy R9 Fury X 3,5 GB-os, míg egy GTX 980 Ti 1 GB-os. Szóval ez marhára nem egy egyszerű összeadós matek, mert architektúraspecifikus vezérléstől függ a duplikálás mértéke.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #15295 üzenetére
Az a baj, hogy a memóriát úgy képzelitek el, hogy biztosan vagytok benne, hogy minden csak egyszer kerül bele. Nos igen úgy is lehet csinálni, de például az NVIDIA driverei a Maxwell óta alkalmazzák azt a vezérlési sémát, hogy ugyanazokat az adatokat egy GPU-nak a memóriájába többször rakják bele, mindig másik VRAM szeletbe, hogy ne kelljen a Crossbarnak keresztbe címeznie, mert úgy csak felezett sebességű lehet az elérés. Tehát attól, hogy egy adat kétszer van a memóriában, még nem duplikált a memória. A DX12-ben a két GPU-s memóriaelérés elvben nem különbözik attól, amit az NV csinál DX11-ben egy GPU-ra. Azon lehet vitázni, hogy ilyen formában mennyi az annyi, de felesleges. Egyszerűen mindenkinél van valami egzotikus vezérlési séma, ami miatt az x GB a gyakorlatban csak x-y GB.
-
daveoff
veterán
válasz
TTomax #15159 üzenetére
Én már hagyom a francba a benchmarkot, mondom játszok inkább a játékkal, de folyamatosan kifagy, úgyhogy jatszani se tudok vele. Ritka egy szemét játék lett ez. Már rég nem láttam a gaming evolved logot egy játék elején, de ezek után remélem még ritkábban fogok.
Amit eddig láttunk a dx12-ből, az kicsit sem mutat derűs jövőképet, remélem nem az lesz, amitől tartok. Kb mantle szindróma, nem ér semmit, de legalább bugos is. Ennek az egésznek az a lényege, hogy a pc gaminget leamortizálják a segghülye konzolok szintjére....
-
#45997568
törölt tag
válasz
TTomax #15066 üzenetére
Ez nem az a kategoria ami altalanosan elterjedt
Nem sokan mennek el ilyen konfiguracio epitesenek iranyaba, a tobbseg (~95%+) megelegszik a gyarilag biztositott hatarokkal.
Megneztem a Ti topikban a Palit-ot, tenyleg jol ment en emlekeztem rosszul, viz alatt meg jobb let volna
Ez van, majd megnezzuk a kovetkezo szorast ki mit villant.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #14903 üzenetére
A Store vélemény az érdekes. A játék sokkal jobb lenne nélküle. Ez az ami teljesen életképtelenné teszi ezeket a játékokat. Emiatt nem vettem meg én sem. Tesztre is totál alkalmatlan minden Store-os játék.
Az a Hitman béta egy decemberi build volt, persze szűkös a két hónap, de elég idő ahhoz, hogy a decemberben még nem stabil optimalizálásokat beépítsék.
(#14904) Pepeeeee: Nem még.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #14901 üzenetére
Én még nem láttam elégedett júzert az új GoW-val kapcsolatban.
De egyébként ez semmiképpen sem a DX12 hibája. Annyira régi kódot nem lehet már jól felkészíteni egy új API-ra. Ez a remake-ek átka. Már csak azért is egyedi a probléma, mert például az Oxide egy erre írt motorral sokkal többet kihoz a DX12-ből, és akkor még a héten lesz Hitman, szintén DX12-höz tervezett motorral. Ha abban is működik az API, akkor nem azzal van a gond, hanem a GoW-val.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #14895 üzenetére
Természetesen QA nélkül hiba kiadni egy végleges kódot. Ennél az is sokkal jobb lett volna, ha kiadják a QA-s kódot, és azt frissítik egy javítással, így maradt volna idő a QA-ra. Viszont nem tudni, hogy a gyártóknak leadott kódról mik voltak a visszajelzések, csak azt, hogy az AMD-nek sokkal gyorsabban futott. Szerintem a béta elfogadhatatlan volt, mert ezen a héten itt a Hitman és nem bétaként szállítja a DX12-t. Az MS első akart lenni. Ez valami beteges perverzió lehet náluk.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Lexus, Toyota topik
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Nem keres több megrendelőt az Intel 18A node-ra az Intel
- Ismét a Honoré a legvékonyabb hajlítható
- Call of Duty: Black Ops 6
- Sorra igazolja le az OpenAI szakembereit a Meta
- iOS alkalmazások
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Inno3D GeForce iChill X4 RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X 256bit videokártya
- PNY RTX 5080 16GB GDDR7 Overclocked Triple Fan - Új, 3 év garancia - Eladó!
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB videokártya
- Intel ARC B580, 2 év gyári garancia! Számlával, garancialevéllel, gyári dobozában!
- Asus ProArt RTX-4060 OC 8GB (PROART-RTX4060-O8G)
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
- ÁRCSÖKKENTÉS Panasonic Viera 37" TH-37PV8P plazma TV eladó (2 HDMI)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 7 128GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! AMD Ryzen 9 7950X 16 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged