- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen házat vegyek?
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sokrétű segédkijelzővel gyarapodott a Corsair portfóliója
- TCL LCD és LED TV-k
- Merevlemezek megbízhatósága, élettartama
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yllgrim
őstag
válasz
rocket #12091 üzenetére
Nem szamit, jovore kijon SQ42 az egyszemelyes kampany, addigra mar jonnek ki a rendszerek az MMO-reszhez tesztelni es amikorra osszeall az tolem lehet 2017 is.
Ha ez lesz a mainstream (amit Abu utan szabadon nem valoszinu, de nagyon jo lenne) minoseg akkor vegre azt kapjak a PC jatekosok amit erdemelnek, minosegi munkat, cutting edge technologiaval, kivallo szorakozast.
Kivanom hogy igy legyen!
Addig maradnak az ilyen fercmunkak amiket iden lattunk
Nagy nevek, tragya minoseg...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rocket #12091 üzenetére
Nehezen képzelem el azt, hogy az a grafika mainstream legyen. A motort alá meg lehet írni, de rendkívüli befektetés olyan tartalmat készíteni hozzá, mint amit a CIG csinál. A legtöbb stúdiónak egyszerűen nem lesz rá pénze. Ma többen abba sem fektetnek be, hogy átdolgozzák az előző generációs motorokat.
-
huskydog17
addikt
válasz
rocket #11839 üzenetére
A mikrolaggot a linkelt videóban nem is lehet látni, ahhoz túlságosan rossz a videó minősége (nem csoda, hisz mobiltelefonnal vették fel), ráadásul 60 FPS videó kéne hozzá.
Amúgy hiába memory leak, ez így akkor is Epic Fail, hogy 8 GB VRAM is elfogy! Ha normálisan rakták volna össze, akkor maximális grafikán ne mehetne feljebb 3-4 GB-nál. Szerintem itt nem csak memóriaszivárgás van, hanem - ahogy a Techpowerup is írja - nem jó a játék memóriamenedzsmentje. -
huskydog17
addikt
válasz
rocket #11833 üzenetére
Nem tudom mire gondolsz pontosan, mivel a linkelt videóban nincs semmi különös a frametime-nál: Egy VGA (Fury Nano) esetén 30 ms környékén van, míg 2 VGA (mGPU mód) esetén 10-16 ms között, ez teljesen jó, így ki is jön a 30, illetve a 60 FPS sebesség.
#11834: Te jó ég!
Ehhez képes a Shadow of Mordor 6 GB VRAM igénye egy nudli. A legtöbb pénzzel rendelkező kiadó adja ki a legtrehányabb PC portot? Na szép! Nézzük csak:
"MINIMUM (Steam):
OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit
Processor: Intel® Core™ i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom™ II X4 810 @ 2.60 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 470 @ 1GB / ATI® Radeon™ HD 6970 @ 1GB "Techpowerup:
"We also noticed game crashes as little as 10 seconds into gameplay, on a machine with 8 GB of system memory and a GTX 980 Ti."Huhúúú, milyen cirkusz lesz még ebből! Nem lepődnék meg rajta, ha ebből nagyobb botrány lenne, mint a Batman-ből!
-
nonsen5e
veterán
válasz
rocket #11742 üzenetére
Szerintem simát át lehetne nevezni "Miért utáljuk az AMD-t" topikká az egész témát.
A játékok többségében szinte fej-fej mellett vannak a kártyák, aztán amikor évente kijön 1-1 ProjectCars vagy most az Anno 2205 akkor meg megy a fujjolás, hogy ilyen meg olyan béna az AMD.Ha én ma írok egy játékot, amin egy pixelt lehet mozgatni középpen, de van egy slowNvidia(); függvényem, ami elszámol végtelenig 3x, ezért 60%-kal elhúz minden AMD kártya a zöldektől, akkor már rögtön szar lenne az Nvidia?
Elismerem, a 980 Ti az esetek többségében tényleg gyorsabb mint a Fury X, de csak pár %-kal, ezt látni a legtöbb játékban. Ez a teszt jelen pillanatban mindent tükröz, csak a kártyák valódi erejét nem.
Tegyük fel, hogy az AMD rontotta el.
A leghangosabb Nvidiás megmondóemberek keresnék először a szándékos lassítást, amennyiben a tesztben pont fordítva lennének az eredmények, hogy egy 380 állva hagyna egy 980 Ti-t.
"Mert az biztos nem lehet, csalás az egész, az AMD lefizette, stb..."-----------------------
A Catalyst nekem most is 2-3 mp alatt tölt be és betonstabil. Ezt viszont nem tudtam soha elmondani az NV Control Panelről, ami fél perceket tud gondolkozni meg befagyni másodpercekig ha valami opciót megnyomok. Friss Windows telepítésnél is.
Lehet ez 1 embert érint 1000-ből, de Nekem ez a személyes tapasztalatom velük. -
#85552128
törölt tag
válasz
rocket #11649 üzenetére
Előre várom már a '16Q1 eredményeket... Alázások lesznek mert nem elég, hogy az OEM-ek elviszik az összes Nanót most még 50k+ 390/X blowert is csatába megy.
(#11651) Abu85: "A teljesítménye teljesen stabil."
Tehát soha nem fog throtlingolni thermal limit miatt ?
Ahogy korábban írtam ref nyákos kártya eddig is volt ha ez volt az óhajuk... -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rocket #11623 üzenetére
Ha a HairWorksre gondolsz, akkor az már csak 32x-es tesszellálást használ. Egy patchben visszavették, mert nem jó 10% alá csökkenteni a GPU-k raszterizációs hatékonyságát. Ilyen formában az elvégzett munkának a 90%-a felesleges. A 32x beállítással már "csak" a munka 70%-a felesleges.
De egyébként a HairWorks gondja nem az, hogy sokat tesszellál, hanem az, hogy nagyon ronda. Sajnos a többi GameWorks effekt is hasonló. Egyszerűen jóval jobb minőségben megcsinálták már mások ugyanazt.
A HBAO+ nem számít. Ez gyorsabban fut Radeonon, ettől függetlenül ez is ronda. Bár én az SSAO technikákért nem rajongok. Ma már obscurance fieldset kellene használni, mert az figyelembe veszi a képen nem látszódó részeket is, és azokból is keletkezhet árnyék.
-
korcsi
veterán
válasz
rocket #11608 üzenetére
A 82% nem az aktuális piaci penetració, hanem az utolsó negyedéves eladások mértéke, ha januártól márciusig mindenki AMD vga-t venne akkor az utána következő negyedévben 100%-os amd piaci részesedésről kellene beszélni?
Amúgy igaz az Nvidia piaci elsőbsége, csak ebben az esetben ez nagyon nem jó nekünk, sokkal rosszabb a helyzet mint a processzor piacon.wjbhbdux: Úgy hallottad?
-
Yllgrim
őstag
válasz
rocket #11608 üzenetére
Ugy kb a Witcher 3-et is HW nelkul tesztelik mindenhol, ahol egy kicsit is adnak magukra
Igy a Fallout 4 GW funkcioi is ki lesznek kapcsolva minden olyan oldalon ahol adnak magukra. A miertre is megkapod a valaszt hamar ha vegiggondolod.
Az hogy 82% vagy 18% az mindig egy aktualis allapotot tukroz, amikor a fejlesztok az NV megoldasainak implementalasrol dontottek, akkor meg nem ez volt az arany, erdemes visszalapozni es annak fenyeben ujra elovezetni.
Hogy mi lesz karacsonykor meg jovore az majd akkor kiderul, meg nincs vege az evnek (bar en sem latok semmi valtozasra mutato iranyt) jo volt varni iden valami DX12-es villantast, meg nem kovetkezett be, ettol meg megitelni egy technologiat vagy leirni finoman szolva is elhamarkodott
Az utolso mondatra is van 50% esely, vagy igen vagy nem, kiderul, ha van kristalygombod, adok cimet hova kuldheted, allom a postat, bizti!
szerk: a jelentektelentol meg messze all, de kozeledik, ha nem tud forditani, akkor igy jartunk, az ezen valo oromoket sem mindig erte, foleg ha figyelembe vesszuk hogy a legnagyobb kart a hires PR csapat okozza, a termekekben en nem sok gondot latok...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rocket #11586 üzenetére
2018-ig nem fogják kitermelni a kiadók az aktuális generációba való befektetést. Két eset lehetséges. Azt mondja az MS és a Sony, hogy kérnek egy-egy olyan új APU-t az AMD-től (rohadt drága lesz, mert az AMD úgy áraz, ahogy akar), amelyek figyelnek a visszafelé kompatibilitásra, vagy hoznak olyan új konzolokat, amelyek erre nem adnak lehetőséget, és onnantól kezdve az pedig a kiadókat nem fogja érdekelni, mert úgy nem fognak befektetni rájuk, hogy még dollármilliós mínuszban áll az előző generációs befektetés. Még akkor sem fognak átállni, ha már pozitív lesz a mérleg. Fel fognak menni dollármilliós pluszig. Ez az egész konzolpiac alapja, ha elvágják, akkor az a piac értelmét kérdőjelezi meg.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rocket #11532 üzenetére
A karácsony az NV-nek a Star Wars Battlefront promócióinak az elfedésére megy majd el. Az AMD-nek olyan szerződése van egyébként az összes érkező Star Wars címre, hogy azt a játékot mindenhol csak Radeonon lehet futtatni, illetve Radeonhoz lehet adni, illetve Radeonhoz lehet csak kirakni a reklámot. Ez kétségtelenül nagyon sokba került, de a Star Wars-ot és az NVIDIA GeForce-ot a szerződés miatt egy mondatban nem lehet kiejtenie a hivatalos csatornákon. Még az Intelt sem, és ezért futott mindenhol full AMD-s gépen a Star Wars Battlefront. Az NV-nek a szerződése az EA-vel addig terjed, hogy ki lehet rakni a játékokat a saját oldalukra, de az exkluzívra kötött játékokkal már nem reklámozhatnak.
(#11534) gbors: Nézz utána a neten. Lehet, hogy egy NV-fan megpróbálja megvédeni, de nem NV-fan NV tulajok jó része számára is negatív az élmény vele. Baromira nehéz bármilyen pozitívumot felhozni mellette. Ha most így nekifutok, akkor akármennyire erőltetem, semmivel sem tudom megvédeni a koncepciót. Még azzal sem, hogy az effektek szépek, mert nagyrészt csúnyák és átgondolatlanok.
Te is mit mondasz? Kapcsold ki és boldogság lesz. Oké, ez egy lehetőség, csak nem érv mellette. Vagy ha érv, akkor azt nagyon nehezen raknám a pozitív érvek mellé. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rocket #11159 üzenetére
A Vulkan API-val egy gondja lesz a DICE-nak. Nekik a shaderek HLSL-ben, PSSL-ben vagy az AMD-féle HLSL ext.-ben vannak megírva. A Vulkan egyiket sem fogadja el, mert úgy döntöttek, hogy csak SPIR-V kód szállítható. Persze az megoldható, hogy a DICE ír egy saját fordítót, amely a HLSL, vagy az AMD HLSL ext., vagy a PSSL kódot SPIR-V-re fordítja. A gond az, hogy SPIR-V-hez az AMD-féle HLSL ext. az ideális, de az meg GCN-re szabott kód teljesen, tehát eleve sok átírást von maga után. PSSL szintén, hiszen PS4-re van. A HLSL kód pedig nem éppen SPIR-V-hez való, bár a fordítás így is megoldható, viszont így lassabb lehet a Vulkan, mint a DX12-es opció.
Semmi köze nincs a Vulkan API implementálásának ahhoz, hogy ki a Khronos elnöke. Ő amúgy is csak moderációs feladatokat lát el az ARB-ben.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rocket #10819 üzenetére
Tök mindegy, hogy mi kerül beállításra a driverben DX12-ben a kényszerített szűrők nem számítanak, mert a driver nem tud már kényszeríteni kernel meghajtó hiányában. Másrészt az UE4 új verziója nem támogatja az AF-et. Egy speciális szoftveres szűrést használ a POM miatt.
Egyébként most tök mindegy, hogy ki mér, mert a program csak három előre konfigurált profilt használ. Ezeket egyénileg nem lehet paraméterezni.(#10820) gV: A Kepler csak akkor szerepel rosszul, ha a program nem veszi számításba, hogy független utasítással ki lehet tömni a feldolgozók 33%-át. Mivel a Microsoft nem használ GameWorksöt, így képesek úgy írni a programot, hogy optimálisan fusson Kepleren. Ezek nem nehéz optimalizálások, csak szánni kell pár órát a beépítésükre.
-
pengwin
addikt
válasz
rocket #10289 üzenetére
Mindegy melyikbe vásárolja be magát az MS, az AMD így is, úgy is komoly tőkeinjekció kapna.
Ráadásul szerintem nem fog teljesen szétválni a cég, mivel a CPU részleg magában életképtelen lenne, és senkinek (se az Intelnek, se az MS-nek) sem lenne jó, ha eltűnne az AMD az x86 piacról.(#10285) Askformore
Szerintem annak elégnek kell lennie ha nem nagyon tervezed tuningolni a VGA-t, esetleg kérdezz rá a VGA-ra itt, a tápra pedig itt. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rocket #10248 üzenetére
Nem az AotS kapcsán volt róla szó. Az async DMA és compute egy olyan dolog, amit a konzolra dolgozó fejlesztők jó ideje használnak. Tehát semmi újdonság nincs benne, csak PC-re még nem használták sokan (csak a Thief). Elsődleges célja, hogy ingyenessé tegyen bizonyos számításokat, mert ezeket a hardveren belüli buborékokra rá lehet ütemezni. Például shadow mapoknál a shader feldolgozók 90%-a NOP-ot futtat, vagyis nem csinálnak semmit, csak várják, hogy végezzen a ROP a számítással. Ezekre a feldolgozókra ki lehet osztani feladatokat, amelyek addig végeznek, amíg a shadow mapok számítása zajlik. Ergo a teljes számítás, amit ezekre kiosztottak gyakorlatilag ingyenessé válik. Számolt a rendszer egy csomót, de közben kvázi semmit sem lassult a tempó, mert a shadow map számítása tovább tartott így is.
A multi-engine ezeknek a hardveren belüli idle buborékoknak a betömésére jó.
Aztán ott a gyakorlat, hogy ezt ki hogyan használja, mert egészen sok lehetőség adódik azzal a modellel, amit a DX12 lehetővé tesz. Nem muszáj buborékokat tömködni, akár elindítható több alacsony prioritású compute feladat is a grafikai feladatok mellett. Valószínűleg a Nitrous eleve egy nagyon kiegyensúlyozott motor, így nem sok buborékot lehet betömni, ami miatt inkább párhuzamos megközelítéssel dolgoznak a fejlesztők. De az valóban igaz, hogy a motorok 99%-a a Nitrous teljesítményének a töredékét sem képes hozni, és így logikus, hogy jóval több idle buborékok lesz a hardvereken belül. Így például ezeknél a motoroknál lehet más megközelítéssel is élni. Írtam az ezzel kapcsolatos cikkben, hogy az NV valószínűleg azért nem tiltja le csípőből ezt a képességet, mint az Intel, mert egyrészt szeretnék használni az async DMA-t, másrészt nagyon valószínű, hogy van olyan megközelítés, amitől a Maxwell 2 is gyorsul, mert valószínű, hogy a compute bizonyos grafikai state-ekre épül. Bár a Maxwell 2-ről nincs dokumentáció, de nagyon jellemző, hogy stateful hardvereken a compute és a pixel feladatok ugyanazokat a state-ket használják. Nyilván, ha az NV azt gondolná, hogy a fejlesztők nem képesek olyan kódot írni, ami a hardverükön gyorsul, akkor nem is gondolkodnának a multi-engine hardveres kezelésén.Az meg teljesen normális, hogy egy fejlesztő letilt dolgokat, bizonyos alternatív kódrészletekkel, ha az adott implementáció nem felel meg az adott hardvernek. Pontosan ezért van a Nitrousban egy NV-re kialakított kódrészlet a fő programkód mellett. Ez nem tudom, hogy miért újdonság, hiszen lassan egy évtizede folyamatosan alkalmazott praktika.
-
válasz
rocket #10138 üzenetére
Ez egyébként jó hír, mert a Silver Lake olyan dolgokba szokott beszállni amik felfutóban vannak. Úgy értve hogy van a cégnek egy olyan technológiája amitől nagy piacbővülést és innovációt várnak (hogy a cég amibe bevásárolnak nővelni fogja értékét).
Lehet a Zen sikerére építenek most (előre), ezek szerint jó úton halad a fejlesztés a háttérben.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nincs pedig. Szinte mind a piacra megy. Kb. egy tucat kártya van tesztekre globális szinten. Ilyen helyzetben gyakorlatilag az olvasottság dönt, és ebben a TechReport nem olyan jó, mint mások, sőt kifejezetten rosszak. Egész Európába két számjegyű mennyiség érkezik a Nanoból a start hetére. Lesz olyan gyártó, aki csak egyetlen egy kártyát szállít le.
-
#85552128
törölt tag
Jó, hogy nem szeptember 9-én szólnak nekik.
Kár mert jó teszteket csinálnak és nem csak a szokásos avg. FPS-t mérik mint sok más oldal. Az ok meg mindegy, vagy ennyire kevés a kártya, vagy nem tetszett nekik az utolsó Nanós cikk amiben a kétes benchmark beállításaikat/eredményeiket vitatják és inkább a külső tesztek eredményeinek várására buzdítják az olvasókat (jogosan)... -
mert nem volt hiba. egyszerűen azokat a kártyákat még nem mérték le, amikor nézted. most már van, nézz rá újra.
btw a test scenario a sivatagban lovaglás 20 másodpercig, amiről nem mondható el, hogy worst-case scenario lenne.
@Ren Hoek: annyit állítottam, hogy a purehair fogja használni, és nem azt, hogy csak az fogja használni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. A Nano is Fiji. Valójában egyik GCN3-as GPU-ban sincs nyolc ACE. Négy ACE van két HWS-sel. Az a lényeg, hogy egy HWS pontosan arra képes, mint két ACE, tehát lehet jelezni 8 ACE-nek vagy 4 ACE-nek és 2 HWS-nek is. A HWS extra képességei, mint a finomszemcsés preempció kezelése vagy a Quality of Services támogatása HSA, illetve LiquidVR alatt használhatók ki. Később ezekre majd lesz a szabványos API-kban is támogatás, hiszen a VR-hez kell a finomszemcsés preempció.
Technikailag csupán a DX12, Vulkan és OpenCL API-kre levetítve teljesen mindegy a blokkdiagramm. A 8 ACE és a 4 ACE+2 HWS is ugyanúgy 8 OOO logikás compute motort ad motoronként 16 parancslistával.
-
Laja333
őstag
Persze, ma egy belépőszintet képviselnek. DX11 api overheaddel, async nélkül.
Most akkor képzeld el ugyanezt overhead nélkül (majdnem) és acync-el. Egy kiadó nem azt fogja mondani, hogy "PC mustard race, játékot csak dgpu-val". Neki az célja, hogy bővítse a piacot. A játékot ebbe az irányba fogja fejleszteni/tetni. Ha van rá lehetősége, hogy kibővítse a piacát az APU-kra is, akkor meg fogja tenni. Ezt most meg is teheti a DX12-vel. dGPU piac csökkent, míg az APU eladás 25%-al nőtt. Méghogy nem kell belevenni... cöhJó, hogy mondod az Intelt. Bár nem tudom az ő APU-jaik mennyire dx12, async barátak. Gondolok itt főként az újakra. Ha azok, akkor még egy ok az Async felé tolódásra. Senkit sem fog érdekelni az NV 80%-a, ha attól egy nagyobb piac áll rendelkezésre.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerintem te nem olvastad el a DX12 specifikációját. Ezért hiszed, hogy az aszinkron compute kikapcsolható. Ekkor ezt tegyük tisztába. A multi-engine a DX12 alap képessége. A feladatok jellege alapján ezek három motorba tölthetők: copy, compute és grafika. Így kell kötelezően írni egy DX12 alkalmazást. A fences használata, ami nem kötelező, de aki async kódot írt az biztosan használja. Innen az egész async compute csak úgy kapcsolható ki, hogy az eredeti kód mellé kerül egy olyan kód, ami a validátor javaslatai ellenére mindent a grafikai parancslistába tölt. Persze ez lényegében egyenlő a kikapcsolással, de ez nem olyan munka, hogy írnak egy sort a kódba, hogy OFF és kész.
-
Laja333
őstag
Mivel a játékfejlesztés nem korlátozódik csak dGPU-ra, így nem is lehet a többi tényező fölött eltekinteni. Szerinted egy játékot az alapján fejlesztenek, hogy kinek milyen VGA-ja van? A konzolosakat hidegen hagyja, hogy 80% NV van. De a PC oldalon is bele kell venni azokat, akinek csak egy APU van a gépében. Árnyaltabb a kép annál, hogy 80-20%.
-
Televan74
nagyúr
A DX12 -es PC -s konzolportoknál nem biztos hogy érdekleni fogja a fejlesztőket hogy a piacból kinek hány százaléka van.Ha nem tetszik a játékosnak az adott hardveren a sebesség,majd vált ahogy azt eddig is tette.
De nem hinném hogy Nvidia annyira gázos lenne. És mire jönnek tömegével a DX12 -s címek addigra már jön a Pascal is. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AotS-ben csak annyit csináltak, hogy a validátor javaslatait ellenére van egy olyan path, ami minden feladatot a grafikai parancslistába tölt be. Semmi sincs igazából kikapcsolva, csak az NV kérésére írták egy validátoron hibazó szabványos kódot is. Ami azért extra munka. Nyilván puszi a hasukra érte, de a legtöbb fejlesztő a validátorra fog hallgatni. Az mondjuk megint marha jó kérdés, hogy a validátort az MS miért vette át egy az egyben az AMD-től. Tudhatták, hogy az a GCN-hez van igazítva, amikor visszajelez bizonyos problémákat. Honnan a fenéből tudja egy fejlesztő, hogy a validátor javaslata jót tesz-e a többi architektúrának. Még ha rá is jönnek a kiadás előtt, hogy nem, akkor sincs már idő lényeges módosításra. Ezért kedvezőbb a Vulkan, mert ott ugyan az AMD validátora az alap, de a nyílt specifikáció miatt lehet alternatív validátorokat fejleszteni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A multi-engine kötelező funkció a DX12-ben. Ezért fogadja el rá az MS a szoftveres támogatást. Maga a validátor ki fogja adni a kódvalidálásnál, hogy mely feladatok vannak rossz engine-be töltve. Szóval itt nincs olyan, hogy nem támogatja a program. Maximum nem lesz ra szinkronizálás, de ettől egy adatfeltöltésre ki fogja adni a hibát a validátor, hogy nem a copy engine-ben van a feladat.
-
Malibutomi
nagyúr
Jozan esszel belegondolva, nem lesz olyan hogy asyncron off kapcsolo. Valoszinu ha lesz "kikapcsolas" akkor ugy mint most az Oxide-nal, hogy az NV-n nem megy es kesz.
(#9545) imi123
Jo lenne, de mar ezutan az egy teszt utan is van kulfoldi forum ahol tiz oldalon at megy a siras, hogy szemet AMD berenc Oxide, nem lehet az NV kartya lassabb mint az AMD szar a teszt fujfuj.Annyi eszuk nincs hogy megvarjak amig lesz tobb taszt vagy par jatek, mar megy a siras.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindegyik gyártó károg. Egyedül a Microsoft és az Oxide elégedett. De majd később, ahogy javul a DX12 kód, és ahogy kezdik megtanulni a gyártók a működést egyre nagyobb lesz az elégedettség.
(#9340) rocket: A Crytek anyagi helyzete össze sem hasonlítható az Oxide-dal. És ez meglátszik az optimalizáláson is, amiben még mindig hihetetlenül jók, de érezni lehet, hogy a CryEngine 3.4-től kezdve az optimalizálás eltolódott a dokumentált Intel és AMD architektúrák felé.
-
Ren Hoek
veterán
Ezen teljesen ledöbbentem én is. A piacon lévő legfejlettebb GCN arch, a legbrutálisabb HBM memó sávszélesség, a jövő játékaira optimalizált sok compute, kevesebb ROP és egy AOTS, ami compute,sávszél és úgy minden szinten megeszi a mai generációt.
Erre a Fury a 980 Ti-hez képest (Maxwell2, GDDR5-el, TIER2 stb...) arányaiban semmit sem gyorsult konkrétan DX12 alatt.
Na itt mi történt? Erre nem magyarázat a 2 mag lock sem, főleg, hogy eddig AMD logó alatt demózták az egészet és volt idejük reszelni. Vagy az Oxide-nál k..úrták el a Fury-t, vagy én nem tudom ez mit jelent. (A Fury mellett Ti-vel szemben egyetlen érv volt eddig, az a DX12...) -
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindig elfelejtjük, hogy a DX11-nél az MS sosem ajánlott olyan drivereket, amelyek 2000 batchnél többet tudnak 60 fps-sel, és erre jó oka volt a cégnek, mert ha egy meghajtóinfrastruktúra fölé megy, akkor onnantól kezdve az AI és a gameplay innováció ki van végezve, mert a processzoridő nagy részét viszi el a grafika. A DX12-ben pont ezt a problémát kezelték a gyökerénél szimplán úgy, hogy kidobták a fenébe a teljes grafikus kernel driver infrastruktúrát.
Csak kérdezd meg a topik játékosait, hogy mennyire várnak már valami AI innovációt. Nem szakemberek ők, nem tudják, hogy ez ma azért lehetetlen, mert a DX11 kernel driver infrastruktúrája lehetetlenné teszi a processzoridő 80%-ának elérését, viszont a DX12-ben pont lehetséges lesz. -
Ren Hoek
veterán
Ez remek hír a 970 tulajoknak... DX12 alatt muszáj lesz rá is optimalizálni, belevéve az 512 MB stiklit. Ha ennyire sok van kint, nem lehet elmenni emellett - még jóideig.
Egyre kevésbé félek a DX12-tôl
Csak akkor adom el max, ha nagyon lemegy az ára. Egyelôre 3 hó alatt 0 Ft-ot csökkent az új AMD széria ellenére... pedig milyen jóslatok voltak júni elején
-
kovsol
titán
-
sayinpety
tag
FL szintnek semmi koze a D3D12 tamogatashoz: Direct3D 12 programming guide
FL szint tamogatasa nem szukseges optional function tamogatashoz. Minden function kulon detektalhato.
UE4 base D3D12 functiont tamogat MTCBR, multiengine, multiadapter, execute indirect. Egyetlen optional function a minimum FP precision. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A Mirror's Edge Catalyst ugyanazt a Frostbite motort használja, mint amit a Need For Speed, a Star Wars: Battlefront, stb. Csak azért nem fogják a leképzőt nagyrészt átírni, hogy működjön rajta egy zárt middleware. Nem tudom kitől olvastad ezt, de ki van zárva, hogy a Frostbite Team eltölt azzal 4-5 hónapot, hogy megfeleltessék a motorjukat olyan shadereknek, amelyeket nem láttak még soha, és ezért nem is tervezték rá a motort.
Ha úgy gondolod, hogy a GameWorks csak egy checkbox, akkor nagy tévedésben élsz, sokszor a leképző felét át kell írni, hogy egyáltalán működjön, ami azért manapság jó 2000 sor, és még így sincs garantálva semmi, ahogy láthatod, hogy a leszállított HBAO DLL a Batman: AK-ban inaktív effektet eredményezett, tehát újra neki kell ülni a leképzőnek. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt van az AMD grafikai middleware-je: [link] Sosem mondták, hogy nekik nincs olyanjuk, mint a GameWorks, csak azt mondták, hogy ők olyat kínálnak, amit optimalizálni is lehet. Régen az NV is ilyet kínált, azért is használ például a Frostbite 2/3 HBAO-t és FXAA-t. Ma inkább elzárják a kódot valamiért, és buktak is egy csomó partnert.
-
Ciki lenne, ha egy Star Wars élményt a Disney engedné hogy csak a piac 25%-a se élvezzen. Pláne a film előtt nemsokkal.
Persze nyilván őket a konzolbiznisz érdekli amugy... ott fognak nagyot szakítani ezzel majd. Azon belül is a PS4 a húzó platform eddig legalábbis úgy néz ki.
-
-
-Solt-
veterán
Azért írtam, hogy jelenleg, mert a VR és a DX12 miatt még változhat a véleményem... előbbi nekem kiemelten fontos, tehát, ha ott realizálódik az emlegetett szoftveres és hardveres előnye, akkor szó nélkül perkálok.
Jelenleg viszont egy 980Ti sajnos jobb választás... főleg 1080p-re.
A HDMI 2.0 meg nálam vicc kategória... gumicsontnak jó, de én ezt sem bánnám, ha HDMI csatlakozó sem lenne rajta!
-
Elolvastam a cikket, és döbbenten pislogok. Teljesen hülye ez az ürge (Huddy)? Ha a Witcher 3 megjelenése után rögtön jönnek ezzel a dologgal, és telekürtölik vele a netet, akkor azt mondom, hogy kemény, de az nVidia ellen ezt kell csinálni, ez vezet eredményre. Ehhez képest az uborkaszezon közepén elkezdi a 4 éves Crysis 2-t emlegetni? OMGWTFDTIT?
-
Anubris
őstag
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- Greenwashing és zöld sivatag miatt támadják az Apple Watch-ot
- Windows 11
- További aktív témák...
- Apple iPhone Xs Max 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Microsoft Surface Laptop 5 13,5" i7-1265U 16GB 512GB magyarbill 1 év garancia
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- PS Plus előfizetések kedvező áron
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5600 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 Super 8GB Zalman Z1 Plus ADATA 600W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest