- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Riasztó topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Oké, szóval a Resident Evil 2 nem úgy működik, ahogy az látszik. Ezt azért nem tudjátok még, nem mondták el a fejlesztők publikusa, hogy mi mit jelent.
Egyrészt b.-nek üzenem, hogy a program aktuális verziója nem támogatja direkten a HBCC-t. Egyszerűen csak a driverben beállíthatod az igényelt memóriát a VGA-nak, és ha mondjuk 64 GB-ot állítasz be, akkor az összes alkalmazás 64 GB-os VGA-t fog látni. A Resident Evil 2 Graphics Memory részénél ez lenne odaírva: 12.**GB / 64.00GB. Tehát a HBCC-t nem kell direkten támogatni. Lesz egyébként a HBCC-re inkluzív cache mód is, de ezt nem ígéri a Capcom a megjelenésre, mivel bonyolultabb, mint a driverben szimplán engedélyezhető exkluzív cache mód, ami nulla befektetett munkát igényel programozói oldalon. Ezt csak tisztába akartam rakni, hogy ebből ne legyen félreértés.
Másrészt. A Resident Evil 2 eredetileg a mostaninál kisebb minőségi szinttel jött volna, csak az AMD most azt csinálja, hogy jobb minőségű textúrarészletességet kér, hogy az új programok VRAM igénye 10 GB fölé fusson, esetenként bőven. Ez régen azért nem volt jó ötlet, mert a DirectX 12-es leképezők memóriamenedzsmentje nem igazán szívlelte ezt a helyzetet, és például nehezen voltak kezelhetők a 8 GB-os, nem HBCC-s Radeonok. Mára viszont készítettek egy olyan kiegészítést az RSL-hez, ami ezt a problémát eléggé jól kezeli. Ergo a fejlesztőknek nem kell agyfaszt kapniuk a potenciális szemeteléstől, ha megnövelik a textúrarészletességet, mert van egy olyan, könnyen beépíthető menedzsment, amibe van egy úgynevezett texture resolution control opció. Ha ezt aktiválják, akkor a program képes lesz arra, hogy ha a hardver nem tudja mondjuk kezelni a legmagasabb részletességet, akkor elkezdi automatikusan kisebb részletességű textúrákra cserélni a már betöltött adatokat. Ez néha ugyan jár pár akadással, de úgy 30-40 másodpercnyi futás után kialakul egy olyan minőségi egyensúly, amivel az alkalmazás fut. Effektíve ezzel a módszerrel még egy 4 GB-os kártyán is be lehet állítani a maximális részletességet. A Resident Evil 2 jelezni fogja, hogy ennek igazából 12 GB kellene (a legkevésbé agresszív kontrollal), de semmi gond, a játék közben korrigálja magát az alkalmazás, és a high textúrákat low-ra cseréli, ha elfogy a VRAM, tehát a futtatási teljesítmény ilyen módon adott. Ettől persze lehetnek a játék közben további akadások, erre az esetre ott van a textúrarészletesség manuális beállítása, amit a Graphics Memory sorral könnyen a hardverhez lehet igazítani. Ezért van egyébként memóriaméret a beállítás mögé rendelve, hogy a minőségcsökkentő kontroll mennyire legyen agresszív. Nyilván a High 8 GB a legkevésbé agresszív, gyakorlatilag mindig próbálja a legmagasabb szintet betölteni, míg a High 0,25 GB a legagresszívebb, ami inkább tölt be alacsonyabb részletességet, ha kezd tele lenni a VRAM. Az egész gyakorlatilag streaming hatékonyságra van hatással. Kevés VRAM-os kártyán észre lehet majd venni, hogy ha gyorsan fordulunk, akkor picit visszaesik az fps, illetve esetleg pop-up is lehet.
Az a helyzet, hogy jobb megoldás nem igazán van, mert elég nagy a különbség a hardverek között a VRAM tekintetében, plusz a HBCC lehetőségei. Az sem volt ideális, amikor a textúrarészletesség szintjeit konkrétan VRAM mennyiséghez kötötték. Ez az újfajta menedzsment sokkal jobban igazodik az adott hardver memóriájához. Sokkal több lehetőséget ad a felhasználó kezébe, hogy mi legyen a végeredmény.
De majd erről a módszerről írok egy részletesebb hírt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Microsoft Excel topic
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest