Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz ->Raizen<- #28256 üzenetére

    Egészen messzire lehet skálázni a játékot főleg az Xbox Scorpio miatt. Ott ugye konkrétan célhardver felel a rajzolási parancsokért, tehát olyan erő lesz benne, amivel nagyon sok maggal lehet csak tartani a lépést, mert PC-ben ilyen célhardver nincs és valószínűleg nem is lesz egy darabig. Szóval a PC szintjén az lesz a legfőbb procizabáló, hogy marha sok lesz a rajzolási parancs, mert az API már nem jelent korlátot, és igazából a Scorpio sem. A látótávolság pedig széles skálán állítható. Egyébként nem hiszem, hogy a 18 mag kelleni fog. A következő körben leginkább 6-8 mag lesz az igény. A 12 mag valószínűleg kihasználható lesz, de hogy nem lesz megkövetelve az biztos.

    (#28261) Petykemano: Ez erősen feladatfüggő. Aszinkron compute-tal is jó lehet a GPU offload akár dedikált GPU-ra is.
    Az AMD ROCm implementációja Windows 10-re a következő update után jön, kb. az év végén. Más HSA implementációt nem csinál PC-re. A WDDM 2.x lesz az elterjedt megoldás.
    Egyhamar biztos nem. IGP mellé a négy mag ideális, de hat maggal jön a Coffee Lake.

Új hozzászólás Aktív témák