Hirdetés
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bjasq99 #60137 üzenetére
A PC-s DXR-ben nyilván nem egyszerű, mert az API úgy működik, hogy a TLAS és a BLAS-ok közötti kapcsolatok fixen meg vannak határozva a gyorsítóstruktúra kiépítésekor. Tehát menet közben nem lehet eldönteni, hogy mi történjen, ha az adott sugár belép az egyes boxokba. Ehhez programozhatóság kell per-objektum szinten, de ezt maga az API nem támogatja. Viszont technikailag nem nehéz, mert a Microsoft DXR-nek az Xbox Series verziója meg már támogatja ma is. Tehát a kód létezik, csak nincs megegyezés a PC-ben róla, ami valószínűleg abból ered, hogy a PC-s DXR-hez használt egyedi BVH adatstruktúra-formátumot a tulajdonosa nem akarja megnyitni, enélkül pedig programozhatóság sem lesz. Ezért csinálja most azt az AMD, hogy akkor áthozzák PC-be az Xbox nyílt egyedi BVH adatstruktúra-formátumát, és akkor a DXR-rel meg topogjon egy helyben a Microsoft ameddig akar.
#60138 Yany :
- Az RT-t a Microsoft hozta el a DXR-ben.
- Valójában az RT PC-s megvalósításban hígfos, és mindaddig az lesz, amíg nem lesz programozhatóság a TLAS és a BLAS-ok között. Csak olvasd el egy elismert fejlesztő véleményét a témában: [link] - nem úgy írja le, mintha egy működő valami lenne. Az, hogy a user nem ért hozzá az rendben van, de vannak akik érteken hozzá és leírják, hogy nem jó. Máig nincs reakció a felvetett tényezőkre. Illetve az NV tervezett az Adába olyan újításokat, amik ezeket megkerülik, de itt az lesz a probléma, hogy egy generációig működő fejlesztésekről van szó, tehát x játékot mondjuk megírnak Adára, és a next-genen már fos lesz a sebesség, mert nincs rászabva a kód a friss architektúrára. Tehát minden egyes játékhoz kell tartani egy VGA-t abból a generációból, amire ki van alakítva a kerülőút. Tényleg ezt akarjuk? Nem lenne jó mondjuk szimplán per-objektum leprogramozni a problémára a megoldást traversal shaderrel? Persze tudom, jobb a gyártóknak, ha mindig új GPU-t veszel, csak hangosan gondolkodom ezzel az ördögtől való programozhatósággal.
- A DLSS1-et hozták akkor, és mindenki mondta, hogy fos.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti Founders Edition 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- NVIDIA GeForce RTX 2060 SUPER 8GB GDDR6
- AIO Vízhűtéses NVIDIA RTX 2080 SUPER ?? Igen!! Igazi kuriózum eladó csak itt!! - Beszámítás: OK
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- 2025.11.04. Garancia! MSI RTX 3080 12GB GDDR6X TRIO PLUS Videokártya! BeszámítOK