Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #11767 üzenetére

    A probléma forrása az, hogy sok felesleges munkát végez a HairWorks. Nincs semmi különbség 64x és 16x tesszellálás között, de közben minden hardveren jelentősen lassít a 64x mód. Miért van rajta? Tök ugyanaz fog lejátszódni, mint a Far Cry 4-nél. Az AMD megváltoztatja a tesszellálási faktort és a formátumot, amivel gyorsabb lesz az effekt a Radeonon, mint GeForce-on. Erre az NV is megcsinálja ugyanezt, mert az effekt minőségére ennek nincs hatása. Egyszerűbb lenne optimalizáltan kiadni, nem széthackolni a driverben a kész effektet. Aztán az is kérdés, hogy a módosítást csak a Maxwell kapja meg, mint az FC4-nél vagy most a Kepler és a Fermi is.
    Ez gyakorlatilag a saját felhasználóid nagyfokú szopatása végeredményben a semmiért. Ez nagyon árt a PC gamingnek.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák