- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple MacBook
- Milyen asztali médialejátszót?
-
PROHARDVER!
AMD Radeon™ R9 290 / 290X / 390 / 390X téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomdriver
őstag
válasz
KillerKollar #3684 üzenetére
Azért azt tényleg jó lenne tudni, CF-ben mekkora tápot kér, mert ha nem muszály nem cserélném le a nemrég vett 750 Wattos tápomat.
i73770K 4,2 GHZ mellett ez elég lehet?
A másik, hogy nemtom a proci kihajtja e mindkét kártyát, vagy CPU limites lesz a konfig. 3770-nek elvileg nem lehet gond, de szerintetek....?
-
Reggie0
félisten
No sikerult beuzemelni a Giga 290-est. Jo kort szivtam a driverekkel
Biztos azt nem szerette, hogy ez mar a 3. AMD kartya, de egy komplett pucolas megoldotta.
-
Csatlakozom, ez így egy oltári baromság.
Ha nem lenne mértékegysége, mert nem garantált, hogy az 50 izé az 50W lesz, 48W és két kiscica vagy 24 és lefő egy presszókávé, az OK.
De ha mögé biggyesztesz egy ilyen csalóka jelet, hogy százalék, akkor rögtön akaratlanul is keresi az ember gondolatban, hogy mihez képest relatív.
Azt hamar kizárjuk, hogy az adható plusz 50%-a, hisz akkor hol a francban marad a másik 50, és miért nem 0-100% a relatív csúszka, tehát ez nonszensz.
Az egyetlen logikus válasz az marad, hogy a standard TDP-hez relatív, de akkor +50%-ot ép eszű ember nem mer beállítani, mert léghűtéssel leéghet a kártya, illetve még egy átlagos vízhűtéssel is elpukkanhat a VRM. Ezt viszont sejtjük, hogy ilyen csak nem lehet eredeti CCC-ből, úgyhogy vissza az elejére. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Malibutomi #3690 üzenetére
Lightning-ot is kaphatna. Nekem nem jön be ez a vörös sárkányos design.
-
kovsol
titán
válasz
KillerKollar #3671 üzenetére
Ablakban, vagy teljes képernyőre kirakva próbálod? Nekem úgy rémlik ha full screenben toltam akkor használta a második kártyát is, bár rég volt így pénzt nem mernék rá rakni.
-
Malibutomi
nagyúr
MSI is mutat valamit a kártyából..remélem nem volt még...
[link] -
Pug
veterán
(#3686) janos666: Mert maga a paraméterezés is százalékban és nem wattban jut el a hardverhez.
Ettől még továbbra sem értem, hogy logikus módon, az az 50% hogyan lesz 50 watt. Minek az 50%-a? A TDP limitnek? Mert annak nem, ahogy írtad. Akkor mi a ráknak az 50%-a? Mari néni 100 wattos izzójának az 50%-a?
Ez így ebben a formában eléggé muhahah kategória AMD részéről. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
KillerKollar #3687 üzenetére
Természetesen a 250 wattos TDP limit mindenhol él. Ezért fogja majd csökkenteni az órajelet Mantle alatt.
Azért ezek a számolt fogyasztások sokszor igen csalókák. Ha nem multiméterrel van kimérve, akkor lényegtelen, mert csak a teljes gép fogyasztása a megbízható adat.
-
KillerKollar
őstag
Ebben az esetben gondolom Mantle mellett is 250W alatt kell maradnia a fogyasztásnak? Szóval ha beleszámoljuk azt a +20-30 Wattos fogyasztást amit mondtál még úgysem lépheti át a 250-et?Viszont a CF tesztekben amit küldtem szerintem többet esznek,a guru 3D-s tesztben ki is számolták a GPU fogyasztását külön és 551 Wattot számoltak,azaz nem egész 300 Wattot eszik egy kártya full load alatt,de többet mint 250,kitolták manuálisan a maximális áramfölvételt?De elvileg alapórajelen tesztelnek így ha úgy elég neki a 250 akkor hiába nagyobb a max,annál többet nem is szabadna fölvennie,nem?
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #3683 üzenetére
A +50% az lényegében 300 wattra tolja a TDP limitet. A -50% pedig 200 wattra csökkenti.
(#3684) KillerKollar: A legtöbb tesztelő nem olvasta el a Hawaii dokumentációit. Abban világosan le van írva, hogy 250 watt a 0%-os TDP fogyasztás.
A tápokat jellemzően túlajánlják. Ez megszokás már. Leginkább úgy gondolkodnak, hogy inkább vegyél jobbat, minthogy kevés legyen. De ha értesz hozzá, akkor nem kell ezzel foglalkozni.(#3686) janos666: Mert maga a paraméterezés is százalékban és nem wattban jut el a hardverhez.
-
KillerKollar
őstag
Itt 300 Wattot ír. Meg a legtöbb tesztben ahogy olvastam annyit írtak neki.Mondjuk ahogy láttam a PH tesztben meg 520 Wattos tápegységgel ment,igaz hogy az egy kártya de a kártya dobozán meg 750 Wattot ajánl egy kártya mellé,igaz az át van ragasztva,le lehet kaparni és alatta még 550-et ír ha jól emlékszem vagy 600-at de az is több mint az 520.Úgyhogy van egy olyan érzésem hogy erősen túloznak a fogyasztással kapcsolatban egyes helyeken,de ki tudja.Ebben a cikkben 1000 wattot ajánlanak minimum CF mellé úgy hogy 750 volt a full load.Igaz 4.7 GHz-s 3960X,16 giga ram,stb...Itt viszont csak 800-at ajánlanak minimum a CF mellé és 661 volt a teljes rendszer fogyasztása. Szintén 3960X itt 4.6-on ,itt csak 8 giga ram...érdekes.Itt meg 780 a full load 3770K-val...igaz 4.8ig felhúzták.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
KillerKollar #3681 üzenetére
A TDP limit alapon 250 watt/kártya.
-
Pug
veterán
válasz
KillerKollar #3678 üzenetére
A TDP-nél nem fog tudni többet enni a kártya, kivéve, ha kitolod a keret. Szóval alapon így sem igen lehet gondod.
-
KillerKollar
őstag
Van hasonló program ami támogatja a CF-et és kihozza a maximális fogyasztást a kártyából?Vagy nem kell aggódnom,ha eddig elég volt a 850 Watt játékok alatt akkor most is biztos elég lesz?20-30 Wattot írtál,de az gondolom 1 kártyára vonatkozott,két kártya esetén az már 40-60 Wattot jelent ami azért már nem olyan kevés.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
KillerKollar #3671 üzenetére
A Furmark nem támogat AFR-t. Mivel a Radeonok a HD 5000 sorozat óta védik magukat a túlterhelés ellen, így ez a program már csak az NVIDIA kártyáit és technológiáit támogatja. Azokat még szét lehet hajtani és talán el is füstölnek, bár erre is baromira kicsi már az esély.
-
mcwolf79
veterán
Lehet láma kérdés lesz:
Alapfeszen semmi piszkálás mellett ,csak a GPU órajelét veszem fel 1070 Mhz-re.
Miért melegszik jobban a VRM ,ha feszt nem is emeltem, Power limit-et sem módosítottam???Hisz ilyenkor ugyanannyi feszt kap, mint alapon. -
KillerKollar
őstag
Na most kipróbáltam egy furmarkot,írja fölül hogy crossfire enabled(2 GPU),de mégis csak az egyik kártya értékeit írja ki,a másikét nem,illetve már a teszt elindítása előtt is csak a GPU 1-et ismeri föl,a 2 már "not available",de egyszerűbben tesztelve is láthatom hogy nem megy a második kártya,csak odaérintem az ujjamat a gépház hátulján a 2 kártyához,az 1iknél érszem hogy fújja a meleg levegőt,a másiknál nem,játék alatt tisztán érezni mind a két kártyán hogy meleg,a furmark nem támogatja a CF-et?
-
Ja, ez a legszebb blokk hawai kártyákra. Én mégis EK-t rendeltem, mert azt hittem az hamarabb itt lesz olcsóbban, de végül kb. ugyan annyit fizettem és még csak ma kapta meg a DPD futár (mint kiderült totál ki voltak fogyva már akkor is, mikor rendeltem, aztán pedig módosítottuk kicsit díszesebbre a natúr kiadás helyett, mert az jött nekik hamarabb, de picit drágábba...). Most meg lehet hogy ki sem bontom a dobozt, hanem eladom úgy kártyával együtt, ahogy hozza a futár.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
KillerKollar #3658 üzenetére
A Furmarkban mérhető fogyasztásnál nem fog többet kérni. Az átlag játékokhoz képest fogyaszthat úgy 20-30 wattal többet.
-
Mr Bond 007
őstag
válasz
KillerKollar #3663 üzenetére
Nem.
-
KillerKollar
őstag
Szóval lejjebb veszi az órajelet,de mégis növeli a teljesítményt...Ahogy olvastam ugye tuning mellett nem teljesít jobban a mantle mint alapórajelen,eddig rendben van,de ha mondjuk 700-on fut 1 GHz helyett úgy nem lesz nem lesz sokkal lassabb mintha 1 GHz-n futna,ugye szintén mantle alatt?
-
ST05
őstag
válasz
KillerKollar #3658 üzenetére
nem, hanem azonos fogyasztás mellett fog kissebb órajelen üzemelni
( maga a hardvernek van egy tdp limitje, ha eddig ment ezután is fog) -
válasz
KillerKollar #3658 üzenetére
De ez nem jelenti azt, hogy az fps/watt alacsonyabb lesz (legalább egyenlő, inkább nagyobb).
-
-
Reggie0
félisten
Na atvettem a Giga 290-est. Valoban ugy van a Giganal, hogy a doboz gyarilag nincsen leragaszva? Ahogy elnezem nyoma sem volt annak, hogy eltavolitottak rola.
-
CsonkaImo
addikt
válasz
Televan74 #3650 üzenetére
Várom már nagyon én is, főleg a Sapphire Toxic hűtését. Egy ilyenre fogok benevezni ha minden jól megy.
-
Televan74
nagyúr
Én várok egy kicsit a R9 290 -s vásárlással. Kíváncsi leszek az új hűtőkkel ellátott példányokra.
A következő nagyobb fejlesztés nálam úgy is jövő szeptemberben esedékes. -
Sonja
nagyúr
AMD: ‘some degree of performance variability’ expected between Radeon R9 290X press and sample cards
For it’s part, AMD PR sent out this statement on Friday (North America time) that was widely published:
Based on feedback from the enthusiast community, we’ve implemented an all new PowerTune mechanism in the AMD Radeon R9 290 series that exploits the full capability of the individual GPUs rather than clamping performance to a least-common-denominator type of capability level. This has the advantage of improving overall performance but does result in some degree of performance variability. These changes will also result in some degree of run-to-run test variability based on environmental and operational conditions in un-controlled test environments.
The range of performance differential is not expected to meaningfully change the user experience but we’ve taken note of recent reports that the degree of variability is higher than expected. Reasonably we would expect the variability to occur both above and below the performance of the press samples, however it appears that most reported performances are biased towards the low side.
It is important to note that is it to be expected that the more thermally limited the setting the more variation can naturally occur. AMD Radeon R9 290X, by default, ships with two default BIOS settings for different acoustic levels and the “Uber” setting was designed to limit the level of thermal throttling and comparisons in this test mode are more consistent. Furthermore, AMD have implemented comprehensive PowerTune controls within the OverDrive panel of Catalyst Control Center and users can tweak to their own desired balance between acoustics and performance.
AMD said that it is “actively investigating” and will update the public with its findings when it.
-
Xirtam
veterán
Khm, este én is beszállok a klubba.
-
Pug
veterán
válasz
Malibutomi #3639 üzenetére
Irigylem a türelmed.
-
Pug
veterán
válasz
->Raizen<- #3642 üzenetére
-
N.Ferry
senior tag
Engem a Sapphire megoldása érdekelne,remélem jön az is nemsokára!
-
Sonja
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
válasz
->Raizen<- #3618 üzenetére
OC-t nezz man, kivancsi vagyok.
-
Én ilyet alkottam az első Mapen:
200% High 0x MSAA
7970 @ 925/1375 : 29/22
7970 @ 1200/1800: 38/264K számolt felbontáshoz képest nem rossz, pedig robbantgattam szépen.
4x AA-val és Ultra-n 150%-n megfekszik a 7970 min fps-t tekintve. -
válasz
->Raizen<- #3630 üzenetére
Az ügyeletes vagy örökös szerintem jobb szavak lennének erre, mivel nem párhuzamosan túlszárnyalta, hanem kiléptek fölüle.
Bár a saját egyedi véleményem szerint már mindenki túlszárnyalta Carmack-et, aki a DOOM3-étól jobb motort csinált, pedig olyan azért szerintem volt pár. Noha csak abszolút értelemben, nem relatívan, mert talán egyszerűbb nagyokat ugrálni a rögös úton, ha valaki legalább azt megmutatta merre van az az út, mint kvázi a nulláról felépíteni valamit. De a lényeg, hogy akkor gyönyörködtem utoljára valamiben, amihez köze volt, mikor még a félkész DOOM3-at nézegettem. Mikorra megjelent a végleges DOOM3, akkor már az sem tetszett annyira, mert addigra láttam a félkész Half-Life 2-t is, ami nem sokkal a DOOM3 után meg is jelent, és szerintem nem csak játék (ami itt kevéssé érdekes), de összességében vizuális élményben is agyonverte. Mindkettő sokat késett, de a DOOM3 túl sokat, na meg ahhoz képest arányaiban szerintem nem jobb, de rosszabb volt a gépigénye. A HL2 nagyon szépen ment még DX8.1-ben és az FX-eken is (Radeonok-on pedig 9.0-ban is még szó szerint szebben), a DOOM3 hiába volt OpenGL "mesterkézből", se minőségben, se teljesítményben nem váltotta meg a világot jobban, mint a Valve motorja.
A Rage-ről meg szerintem ne is beszéljünk. Egy nagyon elkésett techdemó. -
->Raizen<-
veterán
Kb az új john carmack.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
ricshard444 #3626 üzenetére
Én is úgy gondoltam.
-
-
->Raizen<-
veterán
Mire vagy kíváncsi? Egyelőre csak a 3dmark 11 full default eredményemet postoltam a netre csak. Minden alapórajelen van. A tuning az megint heteket fog elvinni az életemből majd.
(#3623) bombibmw: Bizony hogy leszek! 200% resolution scale-val remélem megy majd ultrán.
Gtx 670 4 gb megfeküdt alatta. csak lowon bírta.
[link] -
Xirtam
veterán
válasz
->Raizen<- #3619 üzenetére
Kíváncsi leszek az eredményre. darky@ majd a beállításaidat elmondhatnád. Mert ahogy látom 1:1 megegyezik a rendszerünk!
-
Xirtam
veterán
Skacok alapon az FX8320 elég lesz a jövevényemnek?
4.2?
-
->Raizen<-
veterán
A hawaii info szerint nem lehet unlockolni r9 290x-re.
Compatible adapters detected: 1
Reading info from primary adapter:
PCI ID: 1002:67B1 - 1002:0B00
Memory config: 0x500013A9 Elpida
Init: 00000000
RA1: F8010005 RA2: 00000000
RB1: F8200005 RB2: 00000000
RC1: F8010005 RC2: 00000000
RD1: F8010005 RD2: 00000000(#3620) Xirtam Most izzítottam be win 8.1-el a rendszerem szerintem minimum 4500 mhz cpu oc kellene ennek a bitang kártyának!
-
Pug
veterán
válasz
->Raizen<- #3616 üzenetére
Nálam 3D-ben is...
Kend el a száját.
-
->Raizen<-
veterán
Na életrekelt a gépem másik táppal. Ideje nyúzni a 290-est. Meglepően csendes 2d-ben.
-
KillerKollar
őstag
A Catalystban a "Játék" fül alatt lévő beállítások mennyit számítanak?(Vonalsimítás,Textúra szűrés).Illetve látom hogy pl Vsync-et is be lehet itt állítani,ha Catalystban beállítom,de játékban kikapcsolom akkor a Catalyst fölülírja a játékbeállításaimat?Vagy fordítva?Ha itt minőségire állítok mindent akkor észrevehetően szebb lesz a játék ugyan azon beállítások mellett?Mennyire zabálja az fps-t?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Amint felrakod és elindul azonnal beleírja a saját PowerTune profilják a kártyába. Teljesen mindegy, hogy változtatsz-e valamit. A profil az újraindításig ott marad a kártyában. Ezért van az, hogy számos programban az AB törlésével megszűnnek olyan hibák, amik AB mellett vannak, miközben a felhasználó semmi tuningot nem alkalmaz így sem és úgy sem.
(#3608) darky@: 4K-ban is számít természetesen.
(#3610) N.Ferry: A fehér részek sosem fognak eltűnni, mert 100%-os kihasználás nem lehetséges, de lényegesen kevesebb lesz. Nyilván az így növekedő terhelés hatására a DX alatt jó tuning Mantle alatt instabil lehet.
Az erősebb kártya fele így is erősebb, mint a gyengébb kártya fele.
A Mantle-re azért kellett várni, mert ez egy low-level API. Ahhoz, hogy jól működjön meg kell tanulni a GCN architektúra működését. Mivel ez van a konzolokban, így a fejlesztők automatikusan megtanulják, tehát ezt a tudást át tudják hozni PC-re. Régebben csak legyintettek volna erre a fejlesztők, mert csak a PC-ért egy architektúrát nem éri meg megtanulni. -
válasz
N.Ferry #3610 üzenetére
Az erősebb kártya mindig gyorsabb volt, ha mindkettő kb. 50%-ig volt kihasználva.
A doboz oldalára írt TFLOPS érték nem tükrözte igazán a DirectX játékok közben nyújtott teljesítményt, illetve a "jövőbe mutató felépítés" nem tudott realizálódni az aktuálisan "jelen" időben. -
CsonkaImo
addikt
válasz
N.Ferry #3610 üzenetére
Szakamilag nem tudom megválaszolni, de szerintem a konzolokban lévő hardverek integráltságából való előnyt kell a pc-n is megvalósítani hogy tudja tartani a lépést. Eddig számokkal adták el a kártyákat és ez elég is volt az embereknek, "ennyivel több van bene" most ami több az ki is lesz használva remélhetőleg.
-
N.Ferry
senior tag
Köszönöm,így már sokkal jobban értem,de akkor ezt azt jelenti hogy a mantle annyival jobb lesz,hogy a "fehér" részek teljesen eltűnnek,ezért a tuning nem fogja tudni azt a célt szolgálni,amit most dx alatt tesznek?
Tényleg le fog záródni egy korszak?
Tulajdonképpen,akkor eddig úgymond "néphülyítés" volt az erősebb kártyák kiadása,mert valójában kb. a felét használta ki annak amit tudna elviekben?
Miért kellett ilyen sokat várni a mantléra? -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
N.Ferry #3606 üzenetére
Vizuálisan talán jobban érthető miért jön ez az API.
A kép mutatja, hogy ma egy agyonoptimalizált Direct3D-s effekt hogyan fut egy GPU-n. A sárga részek a számítást jelölik, míg a fehérek lényegében kihasználatlan erőforrások, amikor egyszerűen a GPU csak malmozik. A Mantle azt a célt szolgálja, hogy a fehér részek helyén is sárga legyen.
Az igazából nem számít, hogy miképp hűtöd. Az a lényeg, hogy a kártya default beállításokkal fusson, mert tuning mellett a DirectX terhelése fentebb látható, és nem véletlen, hogy van a hardverben ennyi tartalék, míg Mantle mellett ez eltűnik, mert a hardver feldolgozóinak kihasználása javul.
Nem az órajeltől függ a hőmérséklet és a fogyasztás. Mantle alatt 700 MHz-en is meg fog enni annyit, amennyit DX alatt 1 GHz-en. Azt kell megérteni, hogy a hardver belül kihasználatlan. Nem ritka, hogy a feldolgozók fele csak pislog, míg a többi dolgozik.A Mantle csak grafikus API. Nem tud hatással lenni az NPC-kre és ezekre a dolgokra. Oda más technológiák kellenek.
-
N.Ferry
senior tag
Bocs,hogy megint hülyeségeket fogok kérdezni,de nekem akkor se tiszta ez a mantle...
Tehát azt állítod,hogy annyira jó lesz,hogy vissza kell fogni a vga-kat,és még úgy is sokkal gyorsabbak lesznek,mint dx alatt oczva?(miért hihetetlen ez nekem? )
De ha nem szabad tuningolni őket,mert elvileg akkor nem is kell nekik,annyira szuper lesz minden,minek kell neki a 95fok?Vagyis ha pl. levizezem többet "ártok" neki mint amit használ?Ezek szerint akkor a ref. 290 is bőven elég,nem kell a costum hűtésre várni,mivel úgyis elég lesz neki kb. 800mhz,amin a hűtő már nem üvölt?
Kérlek világosíts fel,mert ez nekem magas...
Bf4-hez meg annyit hogy azon kívül hogy a táj,és egyéb effektek nagyon szépek,ugyan olyan szar mint pl.a 3 évvel ezelőtti fps-sek...
Gondolok itt az npc-k viselkedésére,fizikájára,kidolgozottságára,stb...
Nekem ez az "előrelépés édes kevés ennyi idő távlatában... -
Reggie0
félisten
válasz
radi8tor #3581 üzenetére
Nem szamit. Ezek a jelszavak disznek vannak. Van a melyik pool nem is ellenorzi, csak irj oda valamit. Nem lehet vele leszivni az accountot, max ingyen besegithetsz neki termelni
(#3578) janos666: en vgat irtam.
(#3601) janos666: A sebesseg nyilvan fugg a core-tol is. De itt erosen fugg a memoriatol is. Ha csak a GPU-t akarod tesztelni akkor bitcoint probalj. Arra is figyelj mire van optimalizalva a kernel, mert nem mindegy.A megfelelo cgminer config megtalalasa nem egyszeru. Nekem is ez volt a bajom 7950-nel, es kb 1 napig szenvedtem vele, de most megy 20-as intensityn gond nelkul.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
Mr Bond 007 #3598 üzenetére
Igen. Telefonon már pár napja el van mentve a link.
Meg fogom nézni. Kiderült hogy a 750 chieftek -es táp biztos kuka amúgy.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha DICE-nak egészében nem is feltétlen, de Repi imádja a PC-t. Tehát neki önmagában fontos ez a platform. Mivel a DICE rá épül, így nyilván a PC számukra értékes.
(#3602) SzlobiG: A többi bug főleg a netkódból ered. A játék komplexitása miatt nagyon sok szinkronizáció történik az egyes gépek között. Az NV-nek volt egy előadása nemrég, hogy van egy szint, amikor a szinkronizáció nehezen kezelhetővé válik, így a komplex multiplayer játékokat érdemes a felhőbe költöztetni. A DICE is épít erre, mert bizonyos dolgokat a felhőből szimulál, mint például a víz hullámai, de zömében a BF4 még egy kliensen futó program.
De abban igaza van az NV-nek, hogy a felhő az egyetlen lehetőség a komplexitás növelésére és ezért írnak saját grafikus motort erre az igényre. -
-
válasz
Reggie0 #3575 üzenetére
Ez sem egészen igaz, hogy csak az azonos VRAM frekvencia melletti 2x bitsávszél adná a 2x teljesítmény különbözetet. Ha visszaveszem a HD5850 GPU órajelét 1000-ről 500-ra, akkor is kb. a felére esik vissza a hash teljesítmény, és ugyan így csökken a 290X esetén is, mikor saját magát tekeri vissza.
Amúgy ma játszogattam vele, és nem találok semmi értelmes beállítást a 290X-nek, amivel értelmes hash sebességet kapok HW hibák nélkül. Még egy másik mining szoftert is kipróbáltam (reaper), de ott is ugyan ez van. Alacsony concurrency és intensity érték mellett (pl. 2816 és 12) is azonnal hiba hiba hátán (11-es I-vel pedig ad ~125 h/s-t).
Már azon is elgondolkoztam ennek kapcsán, hogy talán nem bírják nálam az alapórajelet se a RAM-ok, csak valamiért megúszom a BS-t? (Intenzív játékkal még nem is teszteltem, pedig ideje lenne már.)
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban tilos bármilyen offtopic hozzászólás írása!
Ilyen célra használjátok a Lokál fórumban található offtopicot.
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Lexus, Toyota topik
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Napelem
- Tőzsde és gazdaság
- BestBuy topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 7 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest