Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
A miénk is ugyanaz a típus, csak 2008-as.
Utánanéztem már én is a témának. A 2 dines megoldásnak biztosan működnie kell. Most céges gépen nincsenek meg a linkek, de ha gondolod este berakom őket. Youtube-n is rá tudsz keresni, többen beépítettek már hasonló Win CE alapú multi fejegységet.
A másik variáció amin én gondolkodom, h a gyári navi monitort kellene beépíteni utólag (mivel a hely minden S60-ban ott van a középkonzol tetején), ebay-ről 150 ajrótól már láttam bontottat, s arra kötni valamilyen Win CE alapú navi box-ot, így a rádióhoz, hifihez nem kell nyúlni.
S, emlékeim szerint az alapból is távirányítós, így azzal életre lehetne kelteni.mod.
2 Din-esből is két fajta van, az egyik a teljes szélességű, amivel megmarad a kis fakk, viszont ha ilyet építesz be, itt kötelezően a másik felére kell a gyári pohártartó, vagy a telefon.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Az ebay-es árak nem 10-15%-kal olcsóbbak, pl most amit linkeltem az 100k szállítással együtt, míg az általad is linkelt Bluepower gyártói honlapon 590 ajró, ami több, mint 170.000FT.
Nyilván Kínából jönnének az ebay-en rendelt fejegységek, ott meg minden adózási kiskaput kihasználnak, nem véletlen az ekkora árkülönbség.Attól függetlenül, h két évjáratcsoportra bontja a fejegységeket, szerintem az S60-hoz való két típus bármelyike jó az összes S60-ba, szimplán, ha valaki a HU650-es rádiót cseréli le mondjuk BLP-890-re, akkor muszáj lesz vásárolni mellé pohártartót, vagy telefon egységet.
128mb RAM, 600mhz körüli proci, Win CE alapokon.
Ez kb. egy 7 - 8 éves PDA konfignak felel meg. (De jó is volt annó, az első PDA-m egy Fujitsu N560 pont ilyen specifikációkkal bírt.)
Csodákra nyilván nem lehet számítani, IGO8-at, divx-eket elviszi, és ennyi.Nekem ezért is szimpatikusabb a gyári monitoros megoldás.
Egy részből az a távolság, illetve magasság biztonságtechnikailag kedvezőbb (éppen hogy csak el kell nézni, és átfókuszálni, míg a dupla DIN-nél erősen le kell nézni, nem beszélve arról, h ezek a 800x480 TN paneleknek elég gyatra a betekintési szöge.)
Csak azt kellene megoldani, h egy távirányítóról legyen aktiválható külön a monitor, és a GPS aktiválása.
S, így lehetne rá kötni tolatókamerát is.
A Nav N Go-nak egyébként van egy ún. Limousine nevő dobozkája, amely pont ilyen célra készült, de br 160.000 Ft-ot szerintem baromira nem ér.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
aneda
aktív tag
Szia!
Messze kerüld el azt az "autóhifist", ezek szerint fogalma sincs a témáról.
Nekem '02 V70-em van, aftermarket hifivel volt eddig szerelve, semmi ilyen jelenség nem volt, sőt a Volvo kereskedésben vettem gyári(!) 2DIN (vagy 1DIN+fiók) beépítőkeretet aftermarket rádióhoz.
Ez esetben bukod a fényerőszabályzást, sebességfüggő hangerőt, ha ezekre szükséged van (és tudja az utólagos rádió) kell egy CAN modul is.
A Bluepanther szerintem egy tipikus kínai kacat, azért van belőle kétféle mert 2004-től más lett egy kicsit a középkonzol.
Az erősítő maradhat, "szabványos" jelszinttel dolgozik.
A gyári fejegységgel mi bajod?Az oroszok már a spájzban vannak!
-
runner 125
nagyúr
Igazad van, az a keret fel sem tűnt. Tényleg.
Ennek fényében tényleg csak a BLP 840 építhető be a miénkbe is.
Nah igen, hiányokat tekintve ugyanezt tudom mondani én is...
Ez a Pio nekem egyre szimpibb, sőt, mivel ebben "fémes" hatású a körbefutó keret, így VTN technológiás fóliázással lehet mutatósabb volna az egész beépítőkeretet - persze, ha tudnak - pont olyan mintázatú fóliával bevonatni. Így máris gyáribb kinézete volna.
Már csak egyetlen kérdés maradt.
Vajon egy ilyen Pioneer fejegységen milyen op.rendszer fut? (Gondolom saját fejlesztés..)
Így viszont a navijuk is saját lehet, ami szinte biztos h jóval gyengébb részletességge, kezelhetőséggel bír, mint egy IGO8."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Itt van kompletten beépítőszett, belső kerettel együtt.
Ezt viszont nagyon sajnálom. Egy ilyen..
..nem is nézne ki rosszul, de az a nagy üres semmi felület szerintem nagyon furcsa.
Ez pl olyan beépítőkeret, amiben a kis tartó is meg lett oldva.
echterion
A teljes bekötéssel biztosan bajban lennék én is, de van ismerősöm aki biztosan tudna segíteni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
aneda
aktív tag
Az USB-re a megoldás -> grom
Van ilyenem, korrekt.Szintén két BT telefont használok, én egy Nokia CK-200-al.
A Premium Sound az erősítőben és a hangszórókban tér el a többitől, semmi köze ahhoz amit mond a kókler.
(egyébiránt jó pénzért átvenném a hangszóróidat)DVD, tolatókamera, navi mind rakható a gyári fejre.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
Alvin_ti4200
félisten
Valamiért nagyon rettegek pedig attól az 1.6 HDI Peugeot motortól, ez már csak ilyen A gond inkább az, hogy alig van bézs belsővel rendelkező benzines (1.6-1.8) S40, ami eladó A fejegységet eszem ágában nem lenne cserélni, örülnék végre, hogy használhatom a beépített gyárit, nem kell állandóan leszednem az előlapot, eltenni valahova, majd vissza (és jellemzően mivel utólagos beépítés, ronda is szinte az összes autóban). Hangszórók cseréje nem gond (nem tudom, mennyire macerás cserélni mondjuk a magassugárzókat, a mély-közepek gondolom, 16 centisek. A gerinctámasz valóban a gerincnél van? Nekem a mostani autómban inkább a hátam alsó részénél, ami sokat nem ér...
A megfizethető árú pesti szerviz elérhetőségét szívesen veszem A kuplung mennyire puha, illetve 45-46-os lábam van, azt olvastam pár helyen, hogy ez probléma lehet, mert a cipő teteje már beleérhet valami takarólemezbe A váltó gondolom, pontos és nem lötyög meg ilyesmi Mire érdemes vásárlásnál figyelni? Van jellemző típushibája az autónak, illetve részt vett-e visszahíváson?
-
runner 125
nagyúr
Komoly? Akkor én h h nem találtam?
2704
A miénk is Ivancsics-éktól van, beszámított autó, újat vettek helyette.
Korábban dobtam fel róla pár képet, de ha minimum 2-3x ennyi lenne benne, nem lennének hibátlanok az ülések (főleg az oldaltámaszok), a pedálok, a kormány redőzöttsége, és persze az általános állapota.
Noh de itt is él, h nem futást, hanem állapotot kell vásárolni.
Velünk teljesen normálisak voltak, a srác mondta bármi van, hívjuk nyugodtan.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Alvin_ti4200
félisten
Ebben a márkakereskedésben nem árulnak Volvo-t egyébként, ettől függetlenül természetesen bármihez lehet szervizkönyvet hamisítani Élőben még nem láttam ezeket az üléseket, de képen nagyon tetszenek. Az általad linkelt másik dízel is rajta van a listámon, bár kicsit drága, viszont az tényleg patent állapotban van - űgy tűnik. A belseje mondjuk túlságosan sötét, ami nyilván elegáns, de valahogy komornak hat Élőben még azt sem láttam.
-
runner 125
nagyúr
Ok, de ilyen felhasználású autót is ritkán fogsz találni.
De, való igaz, ha tudod az előéletét, és azt, h a 210.000-et autópályán futotta, gondolkodás nélkül megvásárolható. Noh meg a dieselnél eleve a hidegen hajtás, sűrű városi használt ami kikészíti a motort, gyakorlatilag a pályahasználat e szempontból a legjobb.78.000-rel, Ivancsics-éktól. '44-es születésű első tulaja volt, találkoztunk vele is. Új S60-at vett, ezt meg beszámolták neki.
Vittünk autószerelő rokont, átnézte ő is, illetve az állapotfelmérési lapot is megkaptuk, amin szerepelt minden info. Még a gyári gumigarnitúra van rajta egyébként. Plusz abból is látszik, h nem vörsönyre' vették, h ez a leggyengébb, 120 lovas D5 motor.
Mi is második autónak vettük, az előző VW-be évi 6.000km került, ez a "sors" vár az S60-ra is.2709
..meg piros és sötétkék, micsoda színek már.
A D5 ezzel a kasznival tuti jót megy, viszont az import tuti fake..
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Alvin_ti4200
félisten
Így van, közben én is kimazsoláztam ezeket az infókat. Az egyik legszofisztikáltabb (ráadásul ugye magyar) megoldás a Dension Gateway 500
Az 1.6D-vel kapcsolatban bíztató a fogyasztás, én kímélni szoktam az autót, de extrém alacsony fordulatszámon sosem járok, mert az többet árt, mint használ. A 19 km-es út első 20%-a 60-70-es utazó, az utolsó 20% is, a kettő között meg átmegyek a belvároson (Soroksári út-Közraktár utca-Múzeum körút-Bajcsy-Zsilinszky út). Ez az útjaim 90%-át lefedi manapság
Az elöl lévő mélyközepek 16 centisek (milyen mélységű hangszóró fér be, van erről valami infó)? Van egy elég jól bejáratott rendszerem és gondoltam, ezt a részét áttenném az S40-be majd, ha odáig fajulna a dolog, hogy veszek egyet
[ Szerkesztve ]
-
Alvin_ti4200
félisten
Köszi az infókat! Akkor maradok az audio CD-k írogatásánál, nem fogok belehalni Újraírhatóval is próbáltad esetleg vagy csak sima egyszer írhatóval?
A MacAudio 2.16 beépítési mélysége 5,6 centi ha jól látom, az enyém 6,2, remélem, elfér Kellett egyébként valami átalakító a kábelhez vagy simán kicserélted a gyári hangszórót úgy, ahogy van?
-
runner 125
nagyúr
Apropó, zárás és az indexvillogás.
Emlékeim szerint amikor elhoztuk, távirányítós zárásnál is villogott az index, viszont most nem, csak nyitáskor.
El lehetett ezt "véletlenül" állítani, vagy mi lehet a gond?Köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Hmm, köszi.
Köszi a tanácsot, sejtettem, h már mindenféle módszereket kifejlesztettek, de hála ég az első tulaja szereltetett bele rablásgátlót. Így idegen számára szerintem esélytelen az indítás.
Alvin_ti4200
Sajna ezt nem tudom, mert S40-et én nem néztem.
Írj egy mail-t valamelyik Volvo szerviznek, annó nekem válaszolt gyorsan az összes.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
aneda
aktív tag
Tisztában vagyok hogy a 63,3-at nem lehet feltenni a 65-ös agyra.
Magyarul a "FORD" felni (S40, V50, C30, '08 V70, stb.), nem jó a régi Volvókra (S60 -'09, V70 -'07)!
Fordítva sem, mert nem létezik 63,3/65 központosító gyűrű, max. lemezből lehet valamit tákolni, vagy egy rendes központosítónak fészket kell esztergálni a felniben.
Az ET miatt sem igazán kompatibilisek, a "FORD" felni ET52,5-es, a "Volvo" ET45 vagy ET42, ez nyomtávban 15-20mm csökkenést okoz, ami nem kevés!Az oroszok már a spájzban vannak!
-
runner 125
nagyúr
Ez tényleg elég fullos.
Miénkben 'csak' sima xenon van, nem kanyarkövető. Egy cikk szerint + 80.000FT-os felárért cserébe lehetett kérni új korában a kanyarkövetést, amit egy gombbal ki is lehet kapcsolni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Hm.., a csatlakozót mármint hol? Mint írtam, a jack kábel bedugása nélkül is megvan az alapzaja sajnos, s ahogy AUX-on emelem a hangerőt, a zaj/recsegés is hangosodik.
Noh megpróbálom akkor kicsit kifújatni a bemenetet, majd némi WD40-et belejuttatni, bár nem hiszem, h oda került volna bármi is ...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Alvin_ti4200
félisten
az 1.6 HDI-nek sok a 156 ezer km? Az egy 1 literes benzinmotornak is túró, nehogy már...
Egyébként a márkaszervizben az állapotfelmérésnél nem dugnak rá a fedélzeti elektronikára valami számítógépet és olvasnak ki mindenféle adatokat? Az lenne benne a lényeg...most az, hogy lóg a féltengely meg ilyesmi, bármelyik szervizben megmondják, ahol fel lehet emelni az autót
-
runner 125
nagyúr
Hm, akkor megnézetem egy audiotechnikai szakival.
Kár érte amúgy, de lehet csak ki van dörzsölődve valahol a kábel, csak ezt végigpásztázni..Egyébként alibaba-n kb. 15k-ért találtam olyan külső USB, SD olvasó egységet, amit elvileg a CD tár csatlakozó helyére kell csak dugni, és azonnal működik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
aneda
aktív tag
Simán szoktam a V70-be 72-73L-t tankolni, igaz nem kattanásig, hanem a betölt pereméig!
Jó a fogyid, nekem átlagban 6,7L/100km, pedig kézi váltós és DPF nélküli.
Ha város, akkor azért ennyi mert nehéz az autó, ha országút akkor azért mert előzgetek, tolom neki, sok a falu, ha autópálya akkor meg azért, mert sokat pörög (csak 5 gangos).
Májusban mi is voltunk egy szlovén túrán, ott a pálya miatt nekem is 7L lett.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
runner 125
nagyúr
Komoly.
Viszont tudomásom szerint a részecskeszűrőt nem lehet kiiktatni, igaz? Egy részből bukna műszakin, más részből rémlik, h szenzorok vannak előtte, és utána is, így gyakorlatilag be sem indítható a motor.
Tényleg horror ár. Az S60 2.4D motorjára is ez vonatkozik?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Alvin_ti4200
félisten
Nem sokat fognak, az 1.8-ra kapásból rázták a fejüket, ráadásul ha beszámíttatom a mostanit, akkor - elvileg - a kiírt 2.0-ás ár a mérvadó. Inkább az aggaszt csak, hogy nem volt még dízel autóm (ami nem meglepő, hiszen a mostani az első autóm, ami benzines) és nem tudom, hogy kell vezetni ahhoz, hogy a lehető legjobban vigyázzak rá. 99%-ban városban megyek vele és oké, hogy az út közel fele 70-es szakasz, ahol normálisan lehet menni, de hazafelé már akadnak dugósabb részek, amik tuti, hogy gyilkolják Én nem szeretek extrém alacsony fordulaton közlekedni, a próbaút során is 1500-1700 között járkáltam, nem tudom, ez jó-e/rossz-e. Nyilván a fogyasztásnak nem kedvez, de az érdekel kevésbé.
-
aneda
aktív tag
Akkor van itt tapasztalat az 1.6D-vel!
Tesómnak 1.7DTI Astra G-je van, iszonyat nehezen melegszik be, igaz nincs is benne semmi rásegítés.A 160k-s szerviz szerintem egyikhez sem olcsó történet, nekem most volt a 320k km-s szerviz, maximális kedvességgel 95k volt a kötelező anyag.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
runner 125
nagyúr
-
őstag
az olajnak az a lényege hogy lebegtesse a szennyeződéseket
hogy a fenébe ne lehetne fekete 300km után
olvass utána a témánakettől függetlenül lehet hogy tekergetve van, de ez semmit sem bizonyít
ha az olaj nem fekete a dízel autóban az azt jelenti hogy szar az olaj és nem szedi fel a szennyeződéseketcryptot minden termékemért elfogadom
-
BBalu
tag
Szia!
"A szerviz előéletet mindenképp nyomtattasd ki, legyen a kezedben papír. " - mi tavaly vettünk végig vezetett szervizkönyves 118ezer km-es s80 t6-ot. Az autó gyönyörű állapotban volt. Csak, hogy nem vitaként írom de mindent ki lehet pofozni, a bőr ülés be volt kenve valamivel ami lekopott róla és már látszik is mennyire repedezett. Megvételkor az autó patika állapotban volt, most se csúnya de már a műszerfalápoló, bőrfelújító stb dolgok hatása elmúlt.
De a lényeg a 118ezer nagyon hihetetlen volt nekem is, mivel az összes szerviz Ivanicsnál volt az utolsó Duna autónál, miután megvettem az autót bementem tulajként, hogy szeretném kinyomtattatni az autó előéletét, mire annyit mondtak ilyet nem lehet, rendszeresen szervizbe volt hordva. Bementem másodszor is mert arra volt dolgom, hogy legalább annyit mondjon már meg, hogy a turbóhoz nyúltak-e már, erre is húzták a szájukat.
Pedig, udvariasan rendesen kértem mindent, velem Ivanicsnál nagyon lekezelőek voltak..
-
pomk
őstag
Lehet, hogy ez csak nekem volt nagy szám és újdonság (bár a mai világban szerintem minden közép ill. a feletti kategóriánál így kellene működnie) a következő:
egyik munkatársam vett egy BMW320D-t. Az autót egy pesti ember hozta be külföldről és ~ fél évig használta itthon, majd fel tette eladásra. Ismerősömnek jött az értesítő, azonnal le is csapott rá. Munkatársam felhívott egy pesti BMW szervizt, kért egy állapotfelmérést. Elmentek közösen. Na és itt jön a számomra érdekesség: szervizben elkérték a kulcsot, bedugták egy kütyübe. A monitoron azonnal megjelent az autó története 0km-től. Az izzócserén át a hibakiütésig minden. Kinyomtatták, és nem engedték, hogy az autó régi tulaja megnézze, csak a munkatársamnak adták oda. Ebben szintén benne volt minden.
Másnap felhívták a BMW szervizből, hogy meg volt-e elégedve a szolgáltatással, elegendő infót kapott-e, megfelelő volt-e a kiszolgálás, milyennek ítéli az autót, stb.?
Na erre szoktam Én mondani, hogy nem csak kitörlik az ember szebbik felét, de amikor kész, még tisztára is nyalják.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
..nem tudom tényleg, a kétely persze bennem is meglenne mindig, sőt meg is van, de most h erősen szigorítottak a km tekergetés szankcióin, csaknem csinálják annyian.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Háát, franc sem tudja, én nem esküdnék meg rá.
Modern diesel kapcsán már egyre jobban beépül a köztudatba, h kevésbé megbízhatóak, mint az elődök, drága a szervizelésük, illetve h aki diesel-t vesz, tuti belever évi 50.000-et..., így a futásuk is sokszorosa lehet egy benzineshez képest.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Ez nem túl jó hír.
Székesfehérváriakról nincs ilyen hír? Enyém onnan származik.tjojo
Nézd, maga a cucc alapvetően jó. Gyári környezetbe tökéletesen beleillik, WinCE fut rajta, ami viszonylag stabil rendszert jelent. Sok plusz funkciója van, amit egy gyári rendszer hellyel közzel tud.
Pozitívum még, h a hangzása sokkal jobb. Érezni, h kihozza a maximumot a gyári egyébként is remek hifiből. Van basszus, van magas, van dinamika. Szerintem simán koncert termi ezzel a hangzás, főleg 320kbps-os mp3-mal.
Nyilván mellette szól még az IGO kompatibilitás, kezdetben voltak hülyeségek a GPS-szel, de Lizso féle ájgó-val úgy tűnik egyelőre jól működik (kopp kopp). Van benne BT kihangosítás funkció is. Mondjuk a céges E52-mmel amit csak telefonálásra használok valami gebasz lehet. Nem mindig csatlakozik automatikusan, hiába engedélyezem, illetve kézi kapcsolódással sem mindig áll fel elsőre a BT kapcsolat. Lehet sw frissítés kellene neki, viszont az iPhone-ommal rögvest csatlakozik minden esetben.A legnagyobb szopás, h több mint fél éve várjuk az 5 CANBUS illesztőt, ami azért felel, h legyen kormányvezérlés (szám / rádió léptetés, hangerő állítás), legyen tolatóradar hang, és legyen tolatókamera élőkép automatikus átkapcsolás, ha rükvercbe rakod. Természetesen ki lett fizetve április, május körül az egész pakk, 1,5 hónap alatt a fejegységek megjöttek, az illesztők azóta sem. Nekem már nem válaszol az e-mail-ekre, T_H-nak (index forumos) néha néha, 1-2 hetes csúszással igen. De, csak az ígérgetés megy, előrelépés nincs sajnos.
Mondtam már neki is, igazán nem érdekel, ha kell kifizetem újra az illesztőket, csak oldódjon már meg, mert bosszantó h csak kompromisszumokkal tudom használni.
Ő is utánanézett, nem olyan egyszerű beszerezni ezt az illesztőt, mivel pont ehhez a cucchoz van fejlesztve. Patthelyzet, minden tekintetben. Alternatíva, más gyártó nincs ilyen típusspecifikus kütyüvel, csak ő. Ha, újra vásárlás előtt állnék, s tudnám, h ez a helyzet, nem vágnék bele."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!