Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen hangkártyát vegyek?
- HP notebook topic
- Bluetooth hangszórók
- Amazon Fire TV stick/box
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
gp A Deathwatch címet viselő szériában Liev Schreiber szólaltatja meg kedvenc ügynökünket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz FireFox1996 #12214 üzenetére
Ez így kevés. Lehet alacsony futású lelkiismeretesen karbantartott, magas futású 2x visszatekert ott spóroltak ahol tudtak példány. Illetve a motor ami számít még, mert ha benzines akkor nem nagyon lesz vele gond. Ellenben a D5-nél már több minden elő jöhet. Persze nem kell félni tőle nagyon jó motor, de vannak tipikusan elromló részei.
Nekem lengéscsillapítókat kellett cserélnem körbe, illetve a váltó ha sokat futott és nem cseréltek benne olajat lehet problémás. Faternak a kormánymű dobta el az olajat egyszer. Egyik ismerősömnek a hátsó diffi ment szét.
Egy teljes folyadék csere akkor is szükséges ha minden rendesen működik, ami rengeteg. Váltó, szöghajtás, haldex, hátsó diffi, motor olaj, hűtő folyadék, fék folyadék, szervó folyadék, összes szűrő (haldex és üzemanyag is).
Egyébként általánosságban nagy és nehéz autó ami jobban eszi a fékeket és gumikat.
Szóval még ha nem megy tönkre semmi sem olcsó, viszont nagyon jó vezetni és olyan érzésed van hogy ez egy tank ami átmegy mindenen. Illetve terepen is nagyon jól boldogul.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz FireFox1996 #12216 üzenetére
Tedd be ide ha van kiszemelt, és ránézünk amit tudunk segítünk.
-
FeRRaR1
őstag
válasz FireFox1996 #12218 üzenetére
Bár manuálisnak írja de a képeken automata van. Nem vennék facelift előttit, 2006 második felétől egyes régiókban 2007-től. A tükör is színre fújt indexes meg a hátsó lámpa a kockás nem a két körös megoldás.
Benzinesből nem erőltetném a 2.5T-t. Akkor már inkább D5 a nagyobb nyomaték miatt. Illetve sokkal többet enne a 2.5T kb 3-4 literrel láb függő. A sok városi használat nem baj a dízelnek sem ha havonta egyszer kap egy hosszabb utat ahol kitisztulhat minden.
2.5T-t nem is gyártották 2006 után mivel eléggé alul motorizáltnak érződött vele és túl fogyasztott.
-
TheMarci
addikt
válasz FireFox1996 #12218 üzenetére
Nekem mindig gyanúsak azok a hirdetések, ahol nem látszik a rendszám, és a kormány vajon ez alatt a 129.000 km alatt kopott le így?
Lépj be valami volvospecifikus fb csopotba, ott tudsz konkrét összegekről olvasni, vagy akár itt olvasgass vissza.Do You Dream?
-
BigBlackDog
veterán
válasz FireFox1996 #12221 üzenetére
Általános szerviz hozzáállást nem tudom milyen, de én az S60 vétel után besétáltam abba a márkaszervizbe, ahová hordták újkora óta. Elmondtam, hogy nemrég vásároltam ezt az autót és szeretném a szerviztörténetét, meg megadtam az alvázszámot. Pár perc múlva jött a szervizes kolléga egy adag kinyomtatott papírral, amit a kezembe nyomott. Kérdeztem, hogy mivel tartozok, amire mondta, hogy szívesen.
-
BigBlackDog
veterán
válasz FireFox1996 #12223 üzenetére
Igen, de a kérdésen kívül mást nem kértek, nem kellett igazolnom. Illetve, mintha akkor még át sem lett volna írva a nevemre. Egy próbát megérhet, ha van alvázszám. Hátha segítenek.
-
FeRRaR1
őstag
válasz FireFox1996 #12221 üzenetére
Amennyiben kap havi egy hosszabb utat is igen, 2007-től és D5.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FireFox1996 #12228 üzenetére
Attól függ, melyik motor. Nekem csak a V8 rémlik, hogy láncos volt az első generációban.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz FireFox1996 #12230 üzenetére
Nekem 2014-es D5 van, az szíjas. Igaz V60-ban, de szvsz a motor egységes.
-
mody123
tag
válasz FireFox1996 #12369 üzenetére
Volvo szervizben azt mondták tegyek bele 5w40-t
Nem füstöl.Szerk:
330 ezer km van most benne[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz FireFox1996 #12511 üzenetére
na majd ennek utána nézek mennyi lehet kb.
illetve lehet a kulcsot okosítani, hogy le vagy felhúzza az ablakot távirányítóról?FeRRaR1: Jó ezek újabb évjáratok ugye. Az egyik ismerősömnek Lexus Is300 2012es évjárat MArk Levinson zene van, igazából rég ültem benne de nem emlékszem, hogy annyira jobbat szólt volna... A másik ismerősömnek meg X6 2016os van és abban harman kardon van, na az brutál jól szólt! Jó más árkategória persze Viszont mókás, hogy az x6 m packet 2065kg a volvo meg 2144kg
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz FireFox1996 #12514 üzenetére
köszi
-
hito
nagyúr
válasz FireFox1996 #12557 üzenetére
Köszi!
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
senior tag
válasz FireFox1996 #12565 üzenetére
Követlek ám , behozom a lemaradást
-
hito
nagyúr
válasz FireFox1996 #12570 üzenetére
Nagybátyónak autószervize van már vagy 30 éve. Nagy lenne a sértődés, ha nem hozzá vinném Korrektül elmondja, ha valamiben szakmailag nem eléggé képzett. Ilyenkor eltanácsol egy specialistához, nem kontárkodik bele. Vele nézettem át. Rögtön kaptam is egy csinos listát a futóművet illetően, ami utcáról beesett ügyfélnek munkadíjjal együtt közel 700eFt-ba fájna. Nekem munkadíj olcsóbb, alkatrészből is ad kedvezményt és amit nem kell feltétlenül cserélni, azt felújíttatja, ha lehet (pl .szilentek).
Valaki87: én azokat még nem is láttam. Elő kéne venni a user manualt, hogy hogy kell elővarázsolni
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
FeRRaR1
őstag
válasz FireFox1996 #12580 üzenetére
Nálunk is volt a családba amit 540e km-el adtunk el eredeti váltó. A titka hogy hidegbe nem rúgni és folyadékot cserélni.
bprubin
Régebben találtam rá a Ring márkára. A sok folyton kiégő, villogó elszíneződő hiba üzenetet okozó kínai vacak után. Annyi hogy azt a vékony műanyagot ki kell venni ami takarja, illetve ahogy teszed be a ledet ki fogja nyomni mivel hosszabb mint a normál izzó. Cserébe van normális DRL-ed, full gyárinak néz ki, nem ráaggatott led karácsonyfa füzér. Illetve hátul is ég ellenben a "modern" DRL-ek csak elöljével amit nem értek azóta se...Erős, nem villog, nincs hiba, nem színeződik el és nem megy tönkre, az utóbbi szett 3 évig bírta. És akkor még 5 év garral adták szóval ingyen cserélték! Annyi hogy győződj meg róla hogy nem vakít. XC90 és S80-ba is ezt használtam nagy megelégedettséggel.
[ Szerkesztve ]
-
aneda
aktív tag
válasz FireFox1996 #12580 üzenetére
Azt inkább úgy olvashattad, hogy "ha az előző tulajdonos foglalkozott vele és lecserélte 60 ezrenként" .
De mivel az első gazdája rendes volt és márkaszervizbe vitte az autót, nyilván nem cserélték...
Az enyémen 240k-ig ez volt, érződik is a váltón, hiába cserélem azóta is 60k-nál.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
hito
nagyúr
válasz FireFox1996 #12589 üzenetére
Köszi! Érdekes dolgok ezek
Két felniszettem van hozzá egyébként. Egy 17-es és egy 19-es.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
válasz FireFox1996 #12596 üzenetére
Persze, tudom, azért írtam hogy nincs ilyen őrült.
Meggondolom még, de nem kizárt, hogy felvállalom a kockázatot.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FireFox1996 #12594 üzenetére
Nézegetem a dolgokat, rosszul gondoltam valóban - csak egy szimpla váltó dekni leszedésre számítottam más márkák alapján, de arra nem, hogy a fél váltót ki kell előtte szerelni
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FireFox1996 #12622 üzenetére
Olyat találtam még azért, hogy utólagos szűrőt tesznek fel. Bizonyára hasznos... Bizonyára több százezer km után már nem oszt, nem szoroz
-
hito
nagyúr
válasz FireFox1996 #12620 üzenetére
Köszi, megnézegetem őket!
molnarpeter: a napokban megcsinálom. Más kérdés, hogy mennyire fognak hülyének nézni a szomszédok
FB csoportban nem sietik el a beengedést. 2 napja küldtem a kérelmet
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
válasz FireFox1996 #12620 üzenetére
Kb. minden stimmelt, köszi! Momentum (Ocean Race-nek hirdette az eladó) a felszereltség. BT kihangosítót nem találtam a menüben és nagyon szomorú vagyok, hogy nincs benne. Ez az autó telefon kb. semmire sem jó, bobijúing idejében még biztos hasznos és menő volt, de manapság csak a helyet foglalja. BT kihangosító 100x hasznosabb lenne.
Valaki87: köszi, én is megnéztem már, még vásárlás előtt.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
válasz FireFox1996 #12629 üzenetére
Igen, erre én is gondoltam, de már így is van 1 multisimem, nem szeretnék még egyet, ha lehet egyáltalán.
Tényleg, az autóban lévő szoftvert lehet/kell frissíteni? GPS pl. van benne, gondolom jó elavult térképinfóval
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
válasz FireFox1996 #12634 üzenetére
Nekem tökéletesen működött. A hangszórókon hallottam a másik felet, engem meg a másik fél hallott. Tartottam tőle, hogy ilyenkor a mikrofont elveszi a telefontól és headsetként értelmezve próbálja a kábelen nem lévő mikrofonra küldeni a hangot, de nem így lett. Én is hallom az autó hangszóróján a másik felet és engem is hallanak. Problem solved
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
válasz FireFox1996 #12639 üzenetére
Nála nem 12 év volt, hanem 4. 2017-ben jött be az országba és azóta nála volt.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
válasz FireFox1996 #12642 üzenetére
Dehogy nem Na akkor nekifutok még1x.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
válasz FireFox1996 #12654 üzenetére
Persze: link.
Nem írják, hogy az I, vagy a II-höz való-e, de feltételezem mindkettőhöz van nekik és ennyi az ára.
FeRRaR1: köszönöm szépen! Írnál majd egy privit? Megegyezünk valami mindkettőnk számára korrekt árban
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
válasz FireFox1996 #12654 üzenetére
Na, szóval link Elnézést, valamiért nem akarta elsőre
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
senior tag
válasz FireFox1996 #12667 üzenetére
Balf*asz ? ( Tudom, írtam is ironikusan, hogy mikor kérdeztem le, utána... )
Soha nem futottam rá így még semmire, pedig volt pár autóm igaz ez a legkomplikáltabb autóm eddig, és a nagy szerelem ennél volt ahogy megláttam...Jól mondta apám tinédzser koromban, hogy a szerelemmel vigyázni kellFeRRaR1 : Jövőhéten nála a felszólító levél, hogy vegye vissza.
Aztán meglátjuk merre tovább
Viszont nem rossz ötlet ez a totalcar, nem jutott eszembe.[ Szerkesztve ]
-
daninet
veterán
válasz FireFox1996 #12728 üzenetére
az elejéhez egyáltalán nem férek hozzá csak a hátuljához. Alulról lehetne talán aknából ha leszedem a fenéklemezt
Egy V60ról beszélünk egyébként
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
válasz FireFox1996 #12730 üzenetére
mármint hol nyúlsz be? alulról fenéklemez, felülről a műanyag ami a képen van. Szemből pedig kb 15 centire van a rács mögött a hűtő
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FireFox1996 #12734 üzenetére
Szerintem az a patent, aminek a közepén van egy rudacska, ott meg csak akkor van gond, ha elveszik, különben újra használható. Video elején mutatja, hogy csak ki kell nyomni.
-
daninet
veterán
válasz FireFox1996 #12734 üzenetére
ezek ránézésre ilyen kinyomós patentos pöckök. Egyszer újra lett fényezve a lökháritó akkor leszedte nekem a karosszériás szerintem ugyanazokkal lett visszarakva.
Még alszok egyet erre a műveletre meg akarom-e csinálni. Láttam radiátor kiegyensitő fésűt is aliexpressen lehet az is kéne hozzá.
Köszönöm mindenkinek
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
adp
őstag
válasz FireFox1996 #12792 üzenetére
Én meg úgy vagyok vele, hogy százszor fontosabb az, hogy szép állapotú legyen és megbízható minthogy xenon,tempomat vagy ülésfűtés van e benne
-
Weareus
addikt
válasz FireFox1996 #12810 üzenetére
Hát igen.
Jó hogy mondod, a szerelő erősen javasolta az automata váltóban az átmosást + olajcserét.
Ezt fentiek után meg fogom ejteni nála.
Ez a váltó törődéssel és óvatos használat mellett sem a megbízhatóság Csimborasszója, de ennél többet nem tudok tenni "érte".[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
tibor.sz
tag
válasz FireFox1996 #12810 üzenetére
Hova viszed az autót ezeket megcsináltatni? Az összkerékhajtásban nekem is kellene cserélni olajat. Mostanában olvasgattam, hogy a haldexban 30 ezer km-enként illene. Az enyémben van 150k és még nem volt... Az árban már benne van az olajok és szűrők ára is? Mert már önmagában azok sem olcsók.
-
tibor.sz
tag
válasz FireFox1996 #12814 üzenetére
Köszönöm!
-
tvrobi
csendes újonc
válasz FireFox1996 #12827 üzenetére
Az van vagy 300-400ezer.
Az egész kocsi alig ér többet, főleh hogy törve is van a szarvas miatt. -
tvrobi
csendes újonc
válasz FireFox1996 #12829 üzenetére
Autószerelő szedte gatyába mikor megvettem, ő olajat cserélt ha cserélt, akkor még tökèletes volt.
Miskolci Volvo szervíz adott ajánlatot 3x30ezerről olajcserére, 3 átmosás ez. Ha picit tempósabban megyek vagy nagyon meleg van, akkor elég nagyot üt R-be rakva, na ettől félek inkább hogy ez szeleptömb lehet? Reggeli hűvösben semmi ütés. Csereérett olaj megmelegszik? Itt lehet összefüggés? Pár szerelővel konzultáltam, de mindenki mást mond sajnos.
Igazából ha kifekszik, lehet egy opció egy angol bontott lutri, friss olajjal, hát nem tudom.
A Bükkben élek, napi 100 kilométert járok, a falumból Miskolcra és vissza, át a hegyen + Miskolc belvárosba be.
Van céges kocsi, azzal elég gyakran jöhetek haza, így mondjuk a Volvóba havi 1200-1500 km megy csupán.
Belül ha nem is szalonállapot, de igencsak szép állapotban van így lassan 20 évesen, kívül nulla rozsda, tulképp a bal ülésfűtés rendetlenkedik, más baja (most) nincs, 12ezrenként kap olajat, szűrőket, vigyázok rá nagyon. -
tvrobi
csendes újonc
válasz FireFox1996 #12839 üzenetére
Igen, mindig ez győz hogy javítsuk mert másik kocsira nincs pénz.
Horrornak tűnhet, de 6 év alatt már 2 millió felett járok, amit költöttem rá a vételáron túl.
Minimális ütés van még, nem a zavaró kategória, de tudom hogy nem kéne halogatni.
Csak mikor azt hiszem higy na most rendben van, jön mindig valami (és jónni is fog mindig).
De egy új autó még többet elvinne értékvesztéssel, kamattal. -
tvrobi
csendes újonc
válasz FireFox1996 #12845 üzenetére
Egyetértek.
A szarvas tulajdonképp ráugrott a kocsira, bal oldala, motorháztető kuka, lámpa is, szélvédő is csere volt, ha az beszakad és megrug, lehet hogy nem írogatok itt...
Minden erős, masszív, ezekbe van anyag kérem🙂 -
7Sony7
őstag
-
7Sony7
őstag
válasz FireFox1996 #12956 üzenetére
Tudom, teljesen igazad van. Valóban rizikó, de... Nem tudom megmagyarázni, na. abban reménykedtem, hátha valaki tudja, ki a gyári beszállító, de ha nem, akkor megkockáztatom.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
7Sony7
őstag
válasz FireFox1996 #12958 üzenetére
Remélem megszűnik a rezgés. Aztán hogy meddig, majd meglátjuk.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
mmcc02
tag
válasz FireFox1996 #12974 üzenetére
+többiek:
Köszi a választ! A 205k nem a világ vége, mert nyilván jóval többet el kellene menjen nagyobb meghibásodás nélkül, de furcsa nekem, hogy 200k+ kmt mennek ugyanazon olajtöltettel (Subarunál 60k a csereperiódus, automataváltókra is azt mondják, hogy annyinként érdemes váltóolajat cseréltetni) (kevés szerintem <100k volna, évi 7-8k km alatt - bár ez utazóautó, arra van, hogy menjenek bele a km-ek, ami még jobb is, mintha sok rövidtávval kínoznák).
Igen, a Haldexnél van egy szűrő meg még egy kis fémszűrő a pumpával egybeépítve, azt tisztítani szokták.* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
mmcc02
tag
válasz FireFox1996 #12976 üzenetére
Rendben, akkor nem aggódom emiatt különösebben
Elvileg valós, végig dokumentált az előélete. Holnap reggel megnézem élőben is, eddig csak képeken láttam.* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
daninet
veterán
válasz FireFox1996 #12982 üzenetére
Beraktam hősugárzó elé kiszáradt egy fél óra alatt. Most kiszilózom.
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
válasz FireFox1996 #12985 üzenetére
Sima építési szilikon. Kizárt hogy a lámpatest pereme meleg legyen.
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
tibor.sz
tag
válasz FireFox1996 #13105 üzenetére
Én tavaly tavasszal csináltattam V60 D5-ben.
A Lángban a Continental hosszbordásszíj (klímakompresszorhoz) 10.300 Ft,
a Continental hosszbordásszíjkészlet 32.500 Ft,
az INA vezérműszíjkészlet 45.600 Ft volt.
A Bárdiban az Aisin vízpumpa 25.00 Ft.Ha van ismerősöd, akinek van kedvezménye, az alkatrészekbőll le tud jönni akár a fele összeg is. És persze kell hozzá olyan autószerelő, aki úgy megcsinálja, hogy te viszed az alkatrészt. Mert ilyen már nem nagyon van, hiszen ők az alkatrészen is keresni akarnak.
Fagyállóból csak a gyárit, az márkaszervizben kb. 10.000 Ft volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen