Hirdetés
- E-book olvasók
- Milyen monitort vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen processzort vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen videókártyát?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Mozgásban az Arsene Lupin: Once a Thief
gp A PC-re és konzolokra érkező játék jövő hónap közepén debütál.
-
Barcelonából indul nemzetközi útra a Huawei MatePad 12.2 (2024)
ma Illetve a MatePad Air 2024, amit errefelé MatePad 12 X-nek hívnak.
-
ASUS blog: tágítsunk a látóterünkön!
ph Egy notebook nagyon jó munkaeszköz lehet, de a kisméretű kijelző sokszor kevésnek bizonyul. Ezen segítenek a hordozható monitorok!
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
Sziasztok! Félve kérdezem meg (légyszi ne szedjétek le a fejemet) hogy valaki otthon van e Saab 9-5-ben? Lenne egy 2,3T Linear Automata 875ezerért és 390k km körüli futással, 2006-os évjárat, de nem igazán van tapasztalatom velük. Hallok és olvasok mindenféle dolgot, de kezdek összezavarodni már. Milyen probléma lehet vele? Roszdára mennyire hajlamos például? Egyéb ismert típushibák? Tűzfalról hallottam még...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Köszönöm szépen a választ, a trafósorról tudtam, a turbó nyilvánvaló meg az olaj is, a fojtószelep ha jól tudom a V70-nél is előjön néha...
A szimmering sem egy nagy probléma (inkább idő és eszköz igényes a cseréje), a főtengely vetemülésről hallottam meg a láncnyúlásról is. Ezekkel még együtt is tudnék élni, mivel egy trafósor csere nem egy nagy kaland, a fojtószelep dettó, a többi már neccesebb. Nyilván nem véletlenül nincsen piaci értékük...
Ezt is érinti ez a GM-es tűzfal elrepedés, mint a 9-3-asokat?
Igen, megy egy kis szenvedés, de köszönöm hogy áldoztál rám az idődből. Tájékozódom, mert ha belevágnék nem szeretnék felkészületlenül és tudatlanul beleugrani...
Ha racionálisan nézem akkor őrültség belevágni egy ilyenbe, de szerintem ezt csak emocionálisan lehet csinálni, különben nem szabad, ebben igazad van.@belaazallat: köszi neked is
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Köszi szépen az infót és bocsánat hogy ilyen későn reagálok, csak most egy más élethelyzetben vagyok...
Szóval a 9-5 nem hajlamos rá. Ami még szembe jött és elfogadnam az S80 2.0T, árban okés, de az is 360k km felett jár, a bőrülés gatya sajnos, de azzal még tudnék együtt élni.
Sajnos Volvo és Saab esetén 1M alatt min. 2000ccm töltött motor és automata váltó komboval ezek vannak... 😭"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Köszönöm a választ, ezek a Volvo motorok mennyire kehesek? Van valami típusbajuk? (V70-nél tudom a fojtószelepházas szenzoros elektronikás hibát)
Picit még visszacsatolnék, "fotengely vetemules, nyulo lanc" erre van megoldás vagy komplett motorcsere és reménykedsz a bontott motor "kielégítő" állapotában?
Amúgy ez lenne: [Saab 9-5 2,3T Linear Automata]
És ezt néztem még: [Volvo S80 2.0T Automata]Tudom, a "kukában turkálok"... Nem jót keresek, hanem vállalhatót/menthetőt
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tvrobi #13260 üzenetére
Véleményem szerint ez minden autónál így van, nem csak a Volvo-kat érinti, de a hitvány vacak utak nehéz bódé+peresgumi+nagy alufelni kombó simán kinyírhatja 60ezer alatt a lengéscsillapítókat és a toronycsapágyakat ha valami hitvány vacak lett beszerelve, de még a jobb minőségű utángyártottat is.
Régen volt egy 600-as mercim, abban 50ezrenként eltört valamelyik első rugó BP-en... Hiába kapott vadiúj szilenteket, 15ezer km után nyöszörgött az egész kóceráj már, lehetett újrakenni mindet. W140-es bálna, szóval abban volt még a jóféle német acélból egy kevéske, 2T körül volt a száraz tömege és 255/45R18-as lépőkön gurult, siklott az úthibákon, de ára is volt, minden nyári szezont görgőzéssel kellett kezdeni.
Szóval lehet alapja sajnos...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Sziasztok!
Délután megyek megnézni egy S80-at (2005-ből) 2,5T Executive automata, mi az ami abszolúte no-no hiba, tehát ha észreveszem fussak?
Vezetett szervizkönyv van, de az óra jelenleg 490ezer km-t mutat...
Hobbi/projekt autó lesz, megpróbálom megmenteni mert az ára nevetségesen alacsony, és a futásteljesítmény ellenére látszólag egyben van (na jó, a beltér viharvert).Előre is köszönöm a tippeket!
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz haxxika #13297 üzenetére
Huh, hol is a kezdjem, köszi az infót, de sajnos ott maradt a gép bármennyire is jó volt az ára.
A hirdetés szerint friss fékek kerültek alá, nos itt a múltidőn van a hangsúly, friss volt az 60ezer km-el ezelőtt, most válla van mind a 4 tárcsának, a betét lassan vason elől és hátul is fogyóban. Jó a váltó (leszámítva a sírást hidegen, de az egy folyadék és egy szűrőcserével orvosolható), a motor is elég jó (bár hidegen lakik benne egy harkály), van ereje, egyenletesen adja le, de és itt jön a lényeg:
Bemegyek, mondom miért jöttem, kérem a kulcsot és hagyjanak békén, majd jövök ha gondom van. Kisvártatva jön miszter kupec, duruzsol a füllembe hogy ilyen csecse olyan baba, mondom okés, emeljük már fel ha már ott egy 4 állásos szerelőműhely, "ugyan minek!?"... Kezdtem gyanút fogni, guruljunk egy kört, oké, de ő vezet. WTF!? Jó, legyen, csak haladjunk. Pár méter friss aszfalt után szóltam hogy cseréljünk már. A futómű totál dead, mindene nyisszog-nyüsszög, vacakabb úton rendesen egérkoncert van és elpattog a hátulja az úthibákon, mert az egyik gátló be van állva kb.
890-ért hirdette, mondtam neki hogy 650, annyiért nem megy, legyen 750 de akkor emeljük fel és az összes szilentet ami nyekereg cseréli. Hát az úgy nem jó neki, nem jön ki a matek. 850 az alja így ahogyan van, megköszöntem az idejét és távoztam. Itt nem a pénzről volt szó, hanem elvekről. Értem én hogy jön majd egy madár, de azért ennyire nem kellene kötni az ebet a karóhoz, főleg hogy 400-ért számolta be egy másikba.Nem adtam fel, de még keresgélek, azért ez így nagyon lukra futás volt.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Krisztián980 #13319 üzenetére
A kérdéseidre a választ indirekt módon fentebb találod, az én kérdésemre reagálták...
A 9-5 irányába mennék a helyedben, no offense de ha ez felmerult akkor neked semennyire se ajánlott a Saab. Inkább egy jó volvo"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz milkabrams #13394 üzenetére
Vállalható? Ezt fejtsd ki bővebben kérlek...
Amúgy a 2,4i egy Volvo motor sima szívó benya, semmi flanc, eléggé golyóálló, a 2literes turbó már talán GM, de majd a többiek megmondjak. Az automata még a klasszikus hidrodinamikus, Aisin gyártotta ha jól emlékszem, amennyiben volt cserélve benne olaj meg szűrő időben az is bírja a kiképzést."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Nyilván volt benne egy kis egészséges elcelodes hogy visszarantsa a földre.
Amúgy de, az a legmegbizhatobb amit te hoztál ki a szalonbol, ismered az eloeletet, tud mi mikor volt javitva/cserélve, stb."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz milkabrams #13443 üzenetére
Az enyém is már 3 éves lesz,de azt hiszem nem ment át a lényeg: a használt mindig lutri, olyan hogy nem megy tönkre soha semmi nem létezik.
Érted már? Rohadni nem fog egyik Volvo sem ha nem volt törve és utána a feszer mögött javítva. Motorikusan a szivobenzinben van a legkevesebb hiba forrás de az sem golyóálló. El kell ezt felejteni, ilyen autó nincs és nem is volt soha csak néhány anekdota hogy "csak tankolni kellett 5 évig". Bocs hogy rád öntöm, de nincs valami jó napom és ma te vagy a második ilyen álmokkal, mert ez álom. Se Volvo,se Saab,se Ford,se Honda nem létezik ilyen amilyet te keresel.Ha megengedsz egy jó tanácsot: az északi autók ha nem német/Svájci/osztrák import és nem volt hitvány minőségben javítva akkor nem korrodalnak, motorikusan maradj a szívóbenzinnél (ez a legegyszerűbb muszakilag), felszereltsegben a legfapadosabbat keresd, így lesz a legkevesebb meglepi, ami nincs benne az nem tud elromlani ugye...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz belaazallat #13457 üzenetére
Az első feleségem a w140es bálna 3 hullas csomagtartojat is megtoltotte egy gyerekkel, a második 320literbe is belefer 2 gyerekkel... ki érti ezt.
Ez egy kamu, minél nagyobb a csomagter annál több cuccot pakoltat be veled, tapasztalat."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz TrollBalint #13467 üzenetére
Nekem ha kell még hely, akkor bérelek zárható tetőboxot keresztrúddal, de mivel annak egy szemmel látható ára van így egyik feleség sem vállalta eddig, inkább a fele cucc otthon maradt "nem kell az annyira" jeligével... Lám az élet igazolja önmagát, ha már megnyirbálod a cipő/táska/ruha budget-et akkor hirtelen elég nagy lesz a csomagtere bármelyik autónak.
Ez egy fejlesztési potenciál kedves autógyártók, az elasztikus csomagtartó.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FireFox1996 #13491 üzenetére
Nem szeretnek mert ott rögtön rezsioradijat számolnak minden tételre külön és gyári alkatrészeket, akkor is ha irreálisan drága és simán van pofáját gtk-ig menni a számlával...
Az oda viszem a szerelőt/átvizsgálót meg szívás mert megemelni ugyanúgy nem tudod, és fék,futómű stb olyankor derül ki...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Oh, látom, köszönöm szépen! (gondolom az a magasság/keménység állító)
Ez csak bizonyos évjárat után került bele az S80-ba? (eddig régebbieket néztem a 2,5T automatákból)
Egyébként nagyságrendileg mit jelent a "drága" nálatok? Sajnos csak japán/német autókban vagyok otthon és hát ott is egy darab első gólyaláb toronycsapágy és alsószilent nélkül is 70k körül jár amit még be is szerelnék. (nyilván van olcsóbb de BP-i utakra nem éri meg, mert úgyis 2 évente lehet cserélni annyira gagyi)[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #13506 üzenetére
Gondolom itt csak a lengéscsillapítóban van a különbség, ha egy ilyenbe sima lengéscsillapítót teszel akkor max nem tudod állítgatni, de rögtön negyedeled a futóműfelújítás költségét... Itt inkább az a kérdés hogy kinek mi mennyit ér meg.
Köszönöm neked is az infót!
Most ezt fogok elmenni megnézni: [link] A futása számomra erősen gyanús, ha tekerték inkább otthagyom, mert ha a valós inkább 500+ akkor elengedem (számomra az már nem menthető, sajnálom). Fogynak ezek az utakról és az utolsó mementóit az "ez még autó volt" világnak szeretném megmenteni...
Ha találok normális áron egy jó darabot megveszem...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #13509 üzenetére
Hát jó... A remény hal meg utoljára...
Sebaj, ezt is tudom, ennyivel okosabb vagyok.Amúgy most találtam Four-C lengéscsillapítót a svédautó-nál első 80k/db, hátsó csak rendelésre 135k/db. Azért ez még nem a világ... Egy kettőstömegű is kerül ennyibe... automataváltó felújításról már ne is beszéljünk. Igazából egy némelyik XC Volvot felgumizni is ennyi...
Majd meglátom milyen az az S80, remélem nem sírva fogok eljönni hogy ez is egy újabb rom kiglancolva...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
2ozzmexy
aktív tag
Nem vagyok egy PSA guru, de nem lehet hogy az egyik trafó? Esetleg főtengely jeladó és nem tudja kiegyensúlyozni mert marhaságokat mér? Befecskendező hiba sem kizárható teljesen (ezekben nem tudom milyen van)
Sok ilyen motor fut nem csak Volvoban, igaz nem bulletproof, de talán 4 olajcserénél többet kibírnak
(Gondolom költői túlzás volt a 80k után kuka megállapításod) Volvo régebben is vett francia motort, talán a Renault-tól, azok elég jól bírták a kiképzést..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #13599 üzenetére
Olvasd el újra, lejárt műszakival cruise-oltak vele = közúti közlekedésre alkalmatlan...
A covid műszakissal is csak itthon lehetett nyomulni, amint atlepted "jogisztan" határát úgy elvettek mint a szél. Nem azért mászkálnak sokan külföldi rendszammal hanem azért mert akkor oda megy a bünti. Képzeld el hogy neked küldenék valami banán koztarsasagbol a csekket, te is tennél rá magasról, ott az adásvételi, az elég mindenhol hogy ne téged vegzaljanak, majd a zsandarok kinyomozzak ki áll a tuti gold car kft mögött ha még létezik és nem jogutód nélkül szűnt meg... szerinted van rá kapacitasuk!? Ennyi.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Sziasztok! V50 1,6D mennyire vállalható 300k+ futással?
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz 2ozzmexy #13614 üzenetére
Esetleg ezt is véleményezhetnétek: [S80 2.5T AWD automata]
Elinduljak megnézni hogy megmentsem a bontótól/"lerugósbandától" vagy csak az időmet égetem vele?[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tvrobi #13618 üzenetére
Köszönöm, sajnos fogynak az utakról és ez még az "életrevalóbb" példányok közé tartozik. Hobbi autó lenne, és pont ilyet keresek noha az AWD nem feltétel, nem lesz napi használós és egyben van a belseje is, ami ritka ebben a korban. Főleg találkozókra járnék ki vele...
A többiek ezúttal hallgatnak, bár az ő véleményük is érdekelne.
Ami lelógó az bármi lehet, kézifék kötél? Lehet, de akár kábel is ha van rajt vonóhorog. Az üzemanyag csövet sem zárnám ki, nem látszik. Emeld meg és bújj alá ha tudsz, akkor eléggé egyértelműen látszani fog hova megy... sőt, talán a törött műanyag klipszet is megtalalod. Advanced level: vigyél pár kötegelőt magaddal, hátha meg tudod oldani. ott nincsen jó helyen, ez fix
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Aisin automata váltónál rá szokás tölteni melegen is. Tehát hidegen túl kell folynia, aztán beinditod, járatod, 40fok körül pedig megint túl kell folyni, de szakaszosan. Ha jól emlékszem, de majd a többieknek hátha van kézikönyve a V70 ii automatájához. Ha nincs akkor így csináld, ha csak a szint érdekel akkor 40fokosan kell ellenőrizni. Keress rá youtube-on, elég sok autóba szerelték ezt a váltót pl Avensis, S80, Accord.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Sziasztok! Szeretnék kérni véleményt erre: [s80_2.5_t_awd_premium_automata]
Érdemes elmenni megnézni? Mit nézzek 370k-s futásnál, ami ezeknek gyenge pontja?
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Dr. Mózes #13653 üzenetére
Azért a Saabot nagyon nézd meg, inkább kétszer mint egyszer csak félig, mivel a piaci áruk ilyen alacsony, így az "úrhatnámpolgárok" előszeretettel vették ráadásul ez egy olasz dízel motor, ami azért eléggé kényes tud lenni motorolaj és gázolaj minőségére pl.
Ha "csak 200ezer van benne" akkor el ne hidd, nem azért vettek egy dízel sleepert hogy a sarki tecsóig elguruljanak vele..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #13658 üzenetére
Amennyire csak lehet tökéletes legyen, nem mondom hogy ez egy 2 hónapos projekt lesz, inkább években gondolkodom, de egyszer készen lesz...
Majd felírom a hátuljára hogy van élet 'négyszáeze után is.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
"Szerintem aki városi futkosósnak vesz ilyen kocsikat, az elmebeteg."
Sajnos alacsony a kerítés... Prémiumból csak a dízelt, tudod, az legalább keveset eszik...
Sosem értettem ezt a fogyasztási hisztit, a csikókat itatni kell, ha van benne 200+ ló azok szomjasak... egyébként is, aki prémium minőségű autót vesz, az ne a fogyasztáson rugózzon már vagy azon hogy a Suzukiba miért 10ezer a fékbetét az S80-ba meg 25. Kispénzért kis foci van, ha nagyfocira vágysz az drága lesz.De hogy visszatérjek az eredeti vonalra: És tervezed eladni mostanság!? Gondolom a válasz nem... namost ha valaki eladja az ilyen kaliberű és futású JÓ dízelét, az nyilván nem azért adja el mert eddig ráköltött 2milliót és most már végre jó... Szóval ha jó lenne, nem lenne eladó, tudsz követni? Kinőttük már azt a világot amikor a 10 éveset cserélgettük 5-6 évesre, a 15 éveset 10-11 évesre, stb.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Tény hogy parkolás ügyileg a Bródyban parktikusabb volt a 6N Polo mint a 600SEL...
Fogyasztásban nyilván a Polo nyerte a versenyt, de nem annyival mint elsőre gondolnád, doktorüzemben fűtés meg miegymás mellett a kis 60 pacis 1,4-es 8V is bekapta a 11 litert, mindezt 95-ösből, ami akkor 30 forinttal volt drágább literenként mint a gázolaj. Ugyanezt itta a 600SEL is, csak a felhasználói élmény volt nagyon más és cserébe az télen-nyáron 16-ot fogyasztott. Igaz parkolni macerásabb volt és bölcsebb volt befizetni az akkor még drágának mondható 18ezer/hó parkolóbérletet a szomszédos mélygarázsban. (albérlet volt, matrica nem elintézhető)Az eladást csupán azért hoztam fel, mert a te példádból is látszik hogy azok a példányok amiknek gazdája van/volt azok többnyire nem eladók, főleg nem abban az ársávban ahol a kérdező nézelődik. (nyilván ki lehet fogni, de hamarabb lesz meg a 7 találatom a skandin) Az 1,9 TiD-re ugyanez igaz, kis kettőstömegű, kis alapjárati remegés, itt-ott nyüszögnek már szilentek, esetleg üt az egyik gátló, kér egy új akkut, gázolajszűrőt, váltóolajat, fékfolyadékot, hűtőfolyadékot, pár apróbb szűrőt és egy klíma feltöltést és máris 1-1,5M-nál jár a számla munkadíjjal (úgy hogy a vezérléshez meg a magasnyomásúhoz még hozzá sem szagoltunk), főleg ha még fel is kellene gumizni valami emberivel és nem Giti-vel vagy Tomket-tel...
Az pedig hogy komplett folyadékok-szűrők-szíjjak triumvirátust cseréljük vásárlás után, az gondolom mindenkinek alap, mert a papír mindent elbír, messziről jött ember pedig azt mond amit akar."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Dr. Mózes #13669 üzenetére
Nyilvánvalóan ezek légből kapott számok voltak, lövésem sincsen hogy van e benne kettős tömegű pl, de 100 eladó autóból 99nek véres a torka is, mert az emberek nem azért adják el mert most éppen jó... fiatalabbra cserélni egy 10 év körüli autót amiben még bőven van élet a mai világban pedig egyenesen ökörség, már bocs.
Ki lehet fogni, de ahhoz nagyon érteni kell hozzá és óriási mázlira is szükség lesz. Sajnálom hogy realista vagyok, nem baj ha nem értetek egyet, hidd el mostanság néztem meg pár 9-5t, 9-3at, S60at és S80at, legutóbb egy V70 mellett állva mondtam hogy biztosan nem... volt amit hibásnak árultak, automata váltó hibás, de ha csak annyi baja lett volna elhozom a 470+k futás és váltó gond ellenére 250k-ért, de nem csupán ennyi baja volt, inkább le sem írom, túl hosszú és eltértünk így is jócskán a tárgytól. Azért elarulom hogy az nem állt volna meg a következő műszakin 1,5m-ból, és akkor még a szép állapottól nagyon messze lettünk volna. (Mármint olyantól amit előtetek is vállalnék az arcommal)
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Szia Márk! Ha még nem oldódott meg, akkor itt egy videó: [link]
Azt hiszem a tiéd is ilyen, 50C fokra kell melegíteni a váltót ami kb 20 perc alapjárati ketyegtetést jelent, járó motornál, csak a torx csavart kell kivenni a közepéből és ha elkezd csöpögni akkor jó a szint, ha nem folyik ki semmi akkor kevés, ha pedig folyamatosan folyik akkor sok.
Remélem ez segít és elnézést kérek a késői válaszért.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #13693 üzenetére
Nem tudom ezeknél egyben van e az egész, de szerintem itt is egy csúszóellenállás lesz az úszó karjának végén, vagy kikopott vagy szennyezett lett és ezért mért ökörségeket...
Ha egyben van a pumpa, szűrő meg minden akkor csak egyben cserélhető. Mivel a hatótávot viszont a fogyasztásból és a tank telítettségéből esztimálja, így lehet köze egymáshoz, ám egyenes arányban kellene változtatnia, a fedélzeti mégsem ezt teszi, szóval lehet szoftveres gond is...Táv gyógyításban nehéz lesz kitalálni, első körben egy bontott de működő jeladóval próbálkoznék, ha akkor is fenn áll a hiba, akkor tuti fedélzeti szoftver lesz fos.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #13700 üzenetére
B5254Tx a kód talán és az szíjjas vezérlés, érdemes komplett készletet venni hozzá. (szíjj+görgők+vízpumpa)
Amit még érdemes ilyenkor (ugyanis oldani kell a bal oldali motortartót) az a hosszbordás szíjjak cseréje és a feszítőt sem árt ha már beállt az elmúlt 15 év alatt... (nyilván a generátor és egyébb csapágyakat érdemes átpörgetni, hátha zörögnek már)[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #13789 üzenetére
Az drága!? Mennyibe is kerül felgumizni!? Isten ments hogy egy kuplungot kelljen cserélni kettostomeguvel... de még az sem drága, tudod mi a drága? Biciklivel járni dolgozni Angliában egész évben
Ezek nem nagy dolgok, 4 új befecskendező meg magasnyomású csere, na az drága.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz haxxika #13864 üzenetére
Nem vagyok szakember, de első körben érdemes lenne egy árammérőt betenni a pozitív saruhoz, hogy kiderüljön tényleg valamelyik fogyasztó szívja le, vagy kuka az akku... ha nem ilyen 200mA környékét mutat, akkor nem szívja semmi. (vagy ha a kollégád szeretne még néhány tizessel könnyebb lenni, akkor látogasson meg 10-20 kóklert, mert ennek a mérésnek is megvan a maga eljárása, hogyan kell elvégezni, de ezek szerint az illető nem tudta megállapítani biztosan hogy mi szívja az akksit) Utána el lehet kezdeni biztosítékokat kiszedegetni, bár én azzal kezdeném hogy arról a fránya ventiről lehúznám a stekkert... (ha már ígyis-úgyis döglött akkor nem oszt nem szoroz)
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Dr. Mózes #13868 üzenetére
Nem illik de na, ezt mondtuk többen előre így készülni tudtál rá, nem is fáj annyira...
Egyáltalán nem nyúltál bele, ezek ennyi pénzért mind ilyenek vagy még rosszabbak csak egy hozzám hasonló OCD-s megszállott kezelésbe vette és tisztességesen kitakaritotta és lemosta... (1 napnyi meló kényelmesen csinálva és még egy fékbetét esetleg olajcsere is belefért meg 4 egyforma kerék feldobasa...) aztán kész is a kívül csecse belül kaka autó ami a hahun kiabálja képek alapján hogy vegyél meg, de a szép dukko alatt egy penztemeto.
Szerintem ezek a hibák egy focuson is elojohetnek, sőt ismerve az ilyen "puritanabb" verdák tulajait..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Peti78 #13874 üzenetére
Én ezért nem reagáltam már, nem bunkóságból hanem mert nem hiányzik egy 24 órás ban sem nekem sem mustang08-nak... a beszélgetés pedig olyan irányt vett ami nem fér bele már a topik témájába...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Meridian #13877 üzenetére
Két apróság csupán:
1. biztosan nem eredeti gyertyák voltak benne, mert '98 óta már az égéstérbe csöppentek volna
2. Eddig nem említetted hogy sosem cseréltél még trafókat, azért derék hogy 25 évig elment az a "fos francia" trafó...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Kelecar #13879 üzenetére
"The S40 V40 1.8 also came with a Mitsubishi gasoline direct injection engine (GDI) These were 1834cc, Type designation: B4184SM & B4184SJ. These engines bear no resemblance to the Volvo engines ."
Szóval igazad lehet, akkor ez egy GDI motor lesz ha 1,8 i (B4184SM), tehát Mitsubishi származék. Mea culpa[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz haxxika #13945 üzenetére
Igen, az a fránya folytószelep, aminek az elektronikája szeret csütörtököt mondani... javítani lehet, de nem olcsó szakmunka, gyári szinte nincsen már hozzájuk (ha van is aranyárban bontott), utángyártott ebay-es meg többnyire annyit is ér. A turbósok picit harapósabbak, ellenben szomjasak is, városi 12-13literes fogyin nem kell megsértődni. Amivel még kiegészítenélek:
- Rozsdásodni ott szoktak ahol sérülve voltak/hitvány módon javítva.
- A bőrülések tudnak még bennük csúnyák lenni, de azon lehet segíteni méretpontos huzattal.Sok ilyen korút néztem meg mostanság, főleg automatákat, de nagyon-nagyon nézze meg kitől veszi mert tele van a piac osztrák-német import bontószökevénnyel, az utolsónak a csomagtér aljaa szőnyeg alatt csupa rozsda volt, de alulról frissen volt alvázvédőzve...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FireFox1996 #13947 üzenetére
Minden autón ott szokott megindulni, meg a hátsó hídon, de ne kérdezd miért. Azért ezek az északi autók nem szoktak, sokan ezért is vették, mert egy rossz motor/váltó cserélhető, de a karosszériás drágább tud lenni...
Személy szerint én ezért is mosom a hátsó kerekjarati íveket nagy gonddal minden autón, de kinek a pap, kinek a paplan...
A rozsdában a japánok élen járnak sajnos, bár Németország felzarkózóban van..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hyundai, Kia topik
- Autós topik
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- E-book olvasók
- Milyen monitort vegyek?
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen