- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Asztrofotózás
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Így építsd a billentyűzeted!
Hirdetés
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
Aktív témák
-
félisten
Köszi a tanácsokat!
Mivel pénzem most nincs új telóra, sőt még merev villára sem szívesen költenék, marad az álalad javasolt megoldás. Teló tuning.
Hétvégén szétszedem az egészet. Mit mérjek le rajta?Köszi!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
bmx powa
tag
válasz knifemaster #11536 üzenetére
KMC Z 410 a jobboldalit nézd.
"hát, EZT a verziót kihagynám, nem mintha utálnám Jókerpapát, csak Ő nekem már, khmm, nem elég filigrán, túl férfi és semennyire sem bari... "By Bolondember
-
bmx powa
tag
válasz didros #11541 üzenetére
Azthittem hogy csórófixit akarsz, olcsónjót ha 140ezer a keret, akkor aztmondom hogy vegyél Miche agyakat meg hajtóművet, ezt rakd bele valami normális vázba pályaalkatrészekkel.
"hát, EZT a verziót kihagynám, nem mintha utálnám Jókerpapát, csak Ő nekem már, khmm, nem elég filigrán, túl férfi és semennyire sem bari... "By Bolondember
-
Runner_fxr
Ármester
Sziasztok! Sajnos anyagi problémák miatt meg kell válnom kerékpáromtól, egy Kona Stinky Dee-lux. 3 hónapja raktam össze zsír új alkatrészekből, az egész bicó karcmentes. Ez egy igazán jó mindenes bicaj. Lehet vele zúzni is meg túrázni is, amit akarsz mindent kibír!
[link] -
Xantomas
őstag
válasz bmx powa #11556 üzenetére
Ezt a csórófixit magamra vettem Az enyém se csórófixi csórószingli, már lassan 30k-ban vagyok, és még nincsenek új kerekek és agyak, de az majd a tavasz szüleménye lesz.
Ma mentem a djágaszággal egy kicsit, városban marha jó vele. Sárhányóval, klipszes pedállal, de bandázs, és festés nélkül pár gramm híján 8 kiló örülök mint majom a farkának.
Viszont megvan a végleges terv a festésre. A csövek sárgák lesznek, a muffok polírozva, és átlátszó szinterezve. A villa muffja szintén polír, és a test pedig fekete, ahogy a kormányszár, és a kormánytest. Bandázs pedig fehér, ahogy a fékkar gumija.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Manitou
addikt
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Sziasztok!
Mi a teendő, ha váz cserénél az új üléscső átmérője nagyobb a réginél, és nem megy rá az első váltó? Nem úgy néz ki, mintha cserélhető lenne rajta a bilincs...
Új váltót kell vennem?A rugós stucniról, mint teló alternatíváról már letettem, de a rugós nyeregcső még kérdéses. Az ebike.hu oldalon túra és trekking bringára ajánlják őket. Ez a kis strapabíróságuk miatt van, vagy más az oka?
Gondolom, nem véletlenül alkalmazzák ritkán montikon.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz raczger #11569 üzenetére
Az üléscső rendben van, de az XT váltót nem szívesen cserélném le.
Asszem, valami okos megoldást keresek, hátha létezik ilyen...
Köszi a választ!Létezik, hogy találok olcsón (<13k) olyan vázat, ami bírja a strapát, és 29mm-es a nyerekvázcsöve?
(#11553) Jorus: Szétszedni nem tudtam a telót, mert eltörött az impuszkulcsom, de a becsúszószár 25,7mm átmérőjű. 7főn megyek új kulccsért.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
becuszabi
aktív tag
válasz Ariadne #11547 üzenetére
Nem jártatok véletlenül ma (10.12) a Szent László-kereszt felé (Prédikálószék).
Onnan zúgtunk le néhányan és lent mondták a többiek, hogy mintha benneteket láttak volna.
Én meg csak az útra koncentráltam...szóval ha Ti voltatok, akkor elnézést kérek"Aki szívből él, az élből szív"
-
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #11572 üzenetére
Sajnos nem jártunk arra, pedig milyen jó lett volna... Már egy hónapja, gyakorlatilag 24h óta nem ültem bringán költözés és ezzel összefüggő pakolási kötelezettségek miatt, és még nincs vége (kb 10 m3 sitt várja az udvaron, hogy hétvégén konténerbe pakoljuk párommal...). Határozott elvonási tüneteim vannak.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tr00p3r
őstag
Vasárnap délelőtt a fiam óvodatársának apjával feltekertük a Börzsönybe Paphegy-i kisvasút megállóig. A lakóhelyünkről Gödről indultunk, de mivel a tekerőtársam másképp áll a tekeréshez mint én, végig a kerékpárúton mentünk Kismarosig. A tempója is lazább, beszélgetős, így aztán el sem fáradtam és a max pulzusom is 164 lett. Az időjárás nem igazán kedvezett a korai indulásnak, 8 C-fok, sűrű köd. Kismarosnál, ahogy elindultunk fel Szokolya felé, már sütött a nap és kitisztult az ég is. Nekem ez ismerős terep és nem okozott gondot a felfelé tekerés. Gábornak viszont megerőltető volt. Ő mondjuk 100 kg körül van és nincs az emelkedőkhöz szokva. Városi bringás és egy régi merev-villás Magellan Draco-val nyomja. A cél Királyrét lett volna, de a Paphegyi kisvasút megállónál lévő fatelep adatainak lejegyzése után, Gábor mondta, hogy már ne menjünk feljebb, így visszafordultunk. Pedig már nem lett volna sok Ákosbá büféjéig. Lefelé gurulva összefutottam egy Bandataggal, akinek ugyan köszöntem, csak nem ismertem fel a lejtőn lefelé. A nadrágja a 2008-as kiadású "sokfehérkevésszürkepirosfekete" volt, csak innen ismertem fel, hogy közös az egyesületünk. Az utunk ezután az ismert úton vissza, de már gyönyörű időben. Ezután a nyugodt tekerés után délre értem haza. Némi adat:
Táv: 65 km
Nettó idő: 3 ó 15 p
Max HR: 164
AVG HR: 126
Szint: említésre sem méltóTervezem, hogy amíg ilyen szép az idő, a következő hétvégén a Csóványoson lévő beton kilátóig meg sem állok. Na jó Királyréten a büfénél Aki érez ingerenciát egy ilyen tekerésre, szóljon!
-
becuszabi
aktív tag
válasz Ariadne #11574 üzenetére
Akkor jó...illetve nem jó, mert ezek szerint nem sikerült kihasználni bringázásra ezt a gyönyörű időt.
Mit meg nem adnék ha egész tél olyan lenne, mint a mostani hétvége időjárása. Csaknem tökéletes nap volt: 63 km/1300 m szint
"Aki szívből él, az élből szív"
-
nagyúr
Émmeg beszereztem a villához passzoló új nyergemet.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Xantomas
őstag
Nem tud valaki Budapesten egy öreg szakit, aki régi bicajokkal foglalkozik?
Kéne orosz menetemelkedésű középtengely csésze, és kormánycsapágy, egy HVZ Fecske Turiszt (XB3) néven ismert orosz félverseny bicajba."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rootkiller
őstag
válasz knifemaster #11582 üzenetére
Hát van egypár középrész szabvány. Olasz, francia, orosz, meg sztem lehet más is.
Artengo TR 990 Pro
-
Senhi
aktív tag
rst t4-ről váltanék valami komolyabbra (rock shox dart3 esetleg manitou axel comp?) és kérdésem, hogy ezt mennyire nehéz cserélni? Neki álljak egyedül 0 tudással vagy inkább szerviz?
-
rootkiller
őstag
Az az igazság, hogy kell hozzá két célszerszám, amivel a kormánycsapágy villanyakra illeszkedő darabját levered (lehet h nem minden kormánycsapágy típusnál van így), valamint egy, amivel beütöd a dugót a nyakba, ami összehúzza az egészet, valamint kell hozzá dugó(nem tom annak a spéci cuccnak a nevét) is, meg nem árt egy spéci befogószerszám se, hogy a villanyakat egyenesen tudd levágni. Valamint érezni kell, hogy mennyire kell összehúzni a cuccot, hogy könnyen forduljon el a kormány, de a csapágy ne kotyogjon. Szal 0 tudással ez igencsak szakszerviz.
Artengo TR 990 Pro
-
Senhi
aktív tag
válasz rootkiller #11585 üzenetére
Köszönöm Akkor asszem ezzel el is dőlt a kérdés. Mellesleg szerintetek a 2 teló közül melyik lenne a jobb? Ill. érdemes arra játszani, hogy most talán lejjebb mennek az árak vagy értelmetlen és vegyem meg most/tavasszal ha esetleg úgy alakul?
-
knifemaster
tag
válasz rootkiller #11583 üzenetére
Na jó,de erről az orosz menetesről az ugrott be,hogy az ISO szabvány mellett saját menetszabványt alkalmaznak.
Az élet olyan mint a sakk,csak itt több a paraszt..
-
venember83
nagyúr
Axel comp-om volt, nem voltam vele kicsit sem megelégedve. Mondjuk dart3-asom meg nem volt, kettest próbáltam, az kb. pariban lehetett az Axelemmel. Én dart3-at vennék. De olyan nagyon-nagyon sokat ne várj ezektől a telóktól, az igazi telók ennek többszörösébe kerülnek.
-
degu
senior tag
válasz knifemaster #11537 üzenetére
Hat lehet,hogy nem a legszerencsesebb helyre cimeztem a *szenya* valaszomat,csak azt ne felejtsd el,hogy nem csak TE vagy a bringas!
A Mari-neni is az,aki Rackeven pedalozik,vilagitas nelkul,es mivel rendszeresen jar templomba,tokeletesen meg van gyozodve,hogy Isten vigyaz ra!
Ne haragudj...hogy beleszoltam...verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
Senhi
aktív tag
válasz venember83 #11588 üzenetére
Tudom, de azért a mostaninál csak jobb lesz nem? (Mellesleg én is a dart3 felé húzok ). Esetleg kicsit többet érdemes (5-10k) belefektetni vagy ez még mindig olyan kategória, hogy drágább, de annyival nem jobb? És ha igen akkor mit érdemes?
-
Senhi
aktív tag
válasz rootkiller #11591 üzenetére
És esetleg egy Rock Shox Tora 302 ? Árban e fölé tavasszal sem szeretnék menni. Annyira azért nem tolom komolyan (főleg csak város és erdei utak),
-
Xantomas
őstag
válasz knifemaster #11582 üzenetére
Igen, orosz. Van angol, olasz, meg orosz menetes. Volt, ahol azt mondták nincs orosz menetes középrész, nem is volt, és az olasz, higyjem el. Aztán nézi a srác a vázat, nézi a muffokat, a meneteket majd vakarja a fejét, hogy ilyet még nem látott. Az ékes rögzítésű hajtóműre is rácsodálkozott. Na mondom, ok, innen meneküljünk.
De volt, ahol tudtak segíteni. Ilyen menetes középtengely volt a régi csepelekben. Nyugodjak meg, csapágycsésze lesz, monoblokkot felejtsem el, ahogy az octalinket is, mert abból csak tengelyt nem fogok kapni.
Négyszögtengely megy az ékes tengely helyére, és új csapágycsészék. Találtam viszonylag olcsón használt, de felpolírozott, négyszöges Shimano Sora hajtókart, új 44-es lánctányérral.Amúgy épp percekkel ezelött fejeztem be életem első bandázsolását. Nem lett a legtökéletesebb, de annyira nem rossz. Csak egy occó műparafa szallag, mert ha kész leszek a 21,5 - A-Head átalakítóval úgyis csereérett lesz, mikor új kormányfejbe megy.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
knifemaster
tag
Nem,nem felejtettem el ,hogy nem vagyok egyedül.Erre nap mint nap emlékeztetnek
Nem haragszom én,nincs miért.Elvileg a monitor egy tökéletes megjelenítő eszköz.Aztán mégsem...na ebből vannak bonyodalmak.Xantomas
Akkor végülis azért hívják ezeket orosznak olasznak stb,mert nem éppen hétköznapi méretekkel dolgoznak a gyártók,és mindegyik más konstrukciót használ,viszont így könyebb azonosítani?
Az élet olyan mint a sakk,csak itt több a paraszt..
-
-
degu
senior tag
válasz knifemaster #11595 üzenetére
Elaludtam?
Kimaradtam valamibol?
Monitorozzaka banyakat,Rackeve legsotetebb utvesztoin?
Vagy adunk,a rackecei banyaknak egy lehetoseget,hogy 17-es valtoval halljanak megverprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
Xantomas
őstag
válasz knifemaster #11595 üzenetére
Ezek ilyen evolúciós dolgok. Van ami tovább fejlődött, van ami kihalt. Az orosz menet pl evolúciós zsákutca. Meg azért is volt, hogy a nyugata kapitalista szennyet ne tudják rátenni a szovjet baráti termékre. Az angol, meg az olasz hétköznapi, a többi nem.
Télleg, ha egy vörös csillagot festek a bringára, az önkényuralmi jelnek számítana?
Amúgy a bicajjal az az érzésem, hogy olyan mintha egy Ladát tuningolnék, mondjuk nem BMW, hanem csak Renault alkatrészekkel, hogy majd azokat idővel leszedjem, és rátegyem egy új Renaultra.
De, mit tegyek vele, a szívemhez nőtt, meg szép is. Télleg szépek a muffok, meg a csövezése.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
slayer006
addikt
Sziasztok
Shimano TX30 hajtóművemet szeretném lecserélni integrált hajtóműre Shimano FC-M660 (esetleg M770). Azt kérdezném nálam tapasztaltabb bringa szerelőktől, hogy milyen speciális eszközökre lesz szükségem? Ha megtenné valaki, hogy felvilágosít sokat segítene nekem.
"Nem könnyű apának lenni, mikor a gyerek a lázadó korszakát éli." - Darth Vader
-
raczger
őstag
válasz slayer006 #11599 üzenetére
A hajtókar levételéhez szükséged lesz egy hajtókarleszedőre [link], és egy monoblokk kiszedőre [link].
Valamint az új hajtómű berakásához pedig az alábbi szerszámra lesz szükséged (jéé ilyet én is veszek, ez két dologra alkalmas, a hajtókart leszedni, és a középrészt kiszedni): [link] .Viszont én a helyedben inkább elvinném egy szerelőhöz, bár nem tudom mennyire vagy gyakorlott ebben.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Aktív témák
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Stellar Blade
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- ASUS routerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...