- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- OLED TV topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- E-book olvasók
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
Aktív témák
-
Bikeman
aktív tag
válasz tr00p3r #12602 üzenetére
Nem volt olcsó, 5,2k, de már annyit szívtam a mindíg szétrepedő bowdenházvégekkel, kiszálasodó bowdenházakkal, hogy az nem emberi....
Ez remélem jobb lesz, mindenesetre bízatóak a kb. 3 db hosszú gumi izék a bowdenház előtt, amik a por/kosz bejutását akadályozzák meg a bowdenházvégbe/bowdenházba.
Meg shadow hátsó váltóhoz talán nem kell úgy megtörni a bowdenházat (mindíg ott repedt el a bowdenházvég, ahol bemegy a váltóba.)
Apropó shadow, mit hozott a postás a minap...
-
Bikeman
aktív tag
válasz tr00p3r #12604 üzenetére
Lehet, hogy elég lenne neked első körben új (köszörült) bowdenekre cserélni, és levenni a bowdenházvékeket a bowndenházakról, hátha kirojtosodott a bowdenház, és ott akad a bowden, oda be egy kis könnyű szírt, aztán rá vissza a bowdenházvéget.
Meg a váltókarba befújni egy kis WD-40-et.
-
félisten
Sziasztok!
Erről a vázról mi a véleményetek?
Ez és a Hungary:A Pillangó között vacilálok.Inkább erősebb legyen, mint könnyebb.
Az a fox tag ér ennyit, mint a két Hungary tag (levegős és a rugós) együtt?
A két váz egyébként kb. azonos árban van.Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
becuszabi
aktív tag
Ha a rugózási rendszert nézem, akkor inkább a Giant (no meg a Fox tag is vonzóbb lenne számomra).
De valószínűleg egyik sem mai darab, így a fene se tudja, hogy mit kapott az évek alatt (az alu váz azért nem örök élet+1 nap ).
Mennyibe kerülnének? Ha túl olcsó, akkor inkább hanyagolnám....bármennyire is tűnik jó vételnek."Aki szívből él, az élből szív"
-
félisten
válasz becuszabi #12607 üzenetére
35-38 körül mindkettő. Alkuval együtt.
A Giant-ról elég jókat írnak...
Én is az alu elfáradásától tartok, bár valami CU-92-es aluból van, amiről nem találtam semmi infót, de állítólag erős. De vajon tartós is?
Az alu akkor is ugyanúgy fárad, ha össztelós a váz? Úgy értem, hátulról kevesebb ütést kap, mint egy merevfarú, nem.Más téma: Létezik telók, és rugóstagok működéséről, típusainak előnyéről, hátrányairól valami részletes leírás (olaj, levegő, rugó, csillapítás, lineáris, progresszív, stb...)?
Wikit elolvastam, Guglit megkérdeztem, Jorus régebbi hozzászólását is elolvastam, de picit részletesebben szeretnék olvasni róla...Köszi!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
GhostLead
tag
Ez a váz már nem mai darab, én úgy tudom! Alu vázakat 4 év után cserélni szokták, mivel elfárad az anyag! Sztem jobban jársz ha merevfarút veszel! Ennyi pénzből már lehet egy jót venni! Pl: Merida, kicsit kipótolód már vehetsz egy Cube vázat sztem, nem olyan régen irta itt valaki hogy 55eFt-ért van Cube, jól nézet ki!
össztelósat akarsz mféleképpen?
Mire szeretnéd használni? -
becuszabi
aktív tag
Olcsó: kételkedem abban, hogy hosszú távon használható marad.
Jókat írnak, persze, de a legfrissebb hozzászólás is 5 éves . Szerintem is vegyél egy jó merev vázat, vagy gyűjts még pénzt ha tényleg össztelós bringát szeretnél.
A rugóstagnak köszönhetően ugyanaz az erőhatás kevésbé terheli a vázat, ez így önmagában igaz, csak ezeket a vázakat valószínűleg a lehetőségek kiaknázása céljából keményebb körülmények között használhatták."Aki szívből él, az élből szív"
-
Pinya007
tag
Sziasztok!
Ennyiért nekem is lutrinak tűnnek a vázak, végülis sokat nem bukhatsz rajta, bár 35-38k sok akkor ha kiderül, hogy repedt a váz, netán eltörik alattad... De a kockázat minden használt áru vételénél fennáll. Ha nem tudsz rá sokat szánni, szerintem nézelődj erősebb merevfarú all-mountain vázak között. Pontosan milyen stílusban is bringázol?
[ Szerkesztve ]
Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
-
félisten
Köszi a választ mindenkinek!
Még gondolkodom, hogy mi lenne a jó döntés.
Elsősorban XC,AM a "stílusom". Erős vázat szeretnék, méghozzá hosszú távra. Szeretek kisebbeket ugrani; max. 4 lépcsőfok, és ennek megfelelő letörések. Ennél jobban nem tudom behatárolni. Fontos emellett, hogy XC-re is alkalmas legyen a bringa, elsősorban nehezebb terepen.
Az össztelós bringa azért jött számításba, mert gondoltam, hogy ha rugózik a hátulja, akkor kisebb eséllyel törik szét alattam, vagy hossszabb ideig bírja az ALU.
Egyébként nem vagyok egy súlyos ember: 73-77 kiló közötti a súlyom.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Meme
aktív tag
Ha hosszú távra gondolkodsz, akkor felejtsd el ezeket a nagyon régi vázakat.
Az alu vázak élettartama 3 év. Az én öszelós Giantom is 2001-es és egyben van, de most törtem el a láncvilláját, és épphogy sikerül egy 2004-es példányból cserét szereznem.AM/Enduro vázat nézz, ami nem több néhány évesnél, ezek viszont 100-150k körül mozognak.
Ha maradsz annál, hogy kevés pénzem van, abból mindenképpen össztelós, akkor nagyon nagy eséllyel megjárod.
Vagy várj még és gyüjtögess, vagy maradj egy merev enduro váznál.
Szevasztok bogyókák!
-
Meme
aktív tag
válasz Bikeman #12605 üzenetére
Ajánlanám figyelmedbe a WD40 helyett a Motorex Joker440-et.
A WD40 eléggé híg, szerintem kenésre csak potló megoldásnak jó. Tisztitani jó, bár arra megint vannak jobb szerek
A Joker440 egy kapupánt-kenő , valójában univezális kenőanyag. Szintén "spray", de sűrűbb, és jobban ottmarad.
Szevasztok bogyókák!
-
Meme
aktív tag
válasz tr00p3r #12604 üzenetére
A váltókarod nem kattan be a helyére, vagy ennyit nyúlik/akad a bowden?
Ha a váltókar akad, akkor kikopott/elöregedett a zsír benne. Le kell szedni a boritást, minimális pucolás és utána kenés.
Ha a bowden/bowdenház vacok, akkor vagy csere, vagy felujítod.
Az XTR bowdenszettben SP41 bowdenház van, ez hosszanti szálas és szilikon zsiros. Bowdenből vagy alap Shimano vagy alap Jagwire.
Tapasztalataim szerint a rozsdamentesek felülete "recésebb", valamint a teflonos és egyéb csodabevonatosok meg lekopnak, és igy saját magukat akadályozzák.Bowdenház kupakból szintén nem kell nagy varászlás, jók ezek a tömített cuccok, de drágák, és ugyanannyi idő alatt használodnak el.
Ha szettet vásárolnál akkor az XTR mellett van a Jagwire-nek is komplett váltás-, fék, és váltó+fék bowdenszettje. Viszont ezeknek nincs szilikonzsir a bowdenházukban, igy a bowdent kell megzsirozni összerakáskor.
Szevasztok bogyókák!
-
félisten
Meme, Manitou, és a többiek: Köszi a tanácsokat!
Még nézelődöm, amíg tart a téli olcsóság, és ha nem találok össztetósban jót, akkor maradok egy jó erős merevnél.
mod: Egy vadiúj Wenson X-Zone váz 45ért szerintetek? Asszem, tag nélkül ennyi. Elméletileg Enduro váz, triplán húzott csövekből.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Ok, köszi! Még nem mondtam rá se igent, se nemet, elöte akarok róla képeket, és megkérdezlek Titeket is.
Egy tag mitől lesz normális? Gondolom, rugós tagból könnyebb erőset kifogni, mint levegősből, nem?.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Meme
aktív tag
Igazándiból már nem tudok sok-sok érvet felsorakoztatni egyik fajta mellett se.
Mindkét fajta tartós és birja is.
De Manitou kolegával egyet értek egy lockolható levegős jobb választás a suly miatt.Normális tag: normális gyártótól (Manitou, Rock Shox, Marzocchi, Fox ...), nem leharcolt állapotban, ha használt.
Ez is jó lenne, bár talán kicsit túlépített neked, bár haverom is ilyennel nyomja a túrázást:
[link][ Szerkesztve ]
Szevasztok bogyókák!
-
Jancsi
aktív tag
Ez már némileg jobb mint az eddigiek. Garancia mennyi van rá?
Egy új rugóstag alsóhangon 30k [link] A végére vagy 80k-nál fogsz járni, azt pedig már kicsivel megtoldva komoly vázat is vehetsz taggal együtt, igaz azok használtak.Meme
Mégis hogy túrázik egy ilyen vázzal? Vertikálisan? Ez egy freeride váz, 15cm rugóúttal.
GhostLead
Azt ne mond neked nem lenne jó ha nem pattogna a hátsókerék a köveken mászáskor. Jó az össztelós, kemény terepen még mászás nélkül is jobban lehet vele haladni mint a merevvel.
-
Bikeman
aktív tag
Van nekem még egy ilyenem is, benzinben oldott kenőanyag, kifújod, a benzin még nem párolgott el, ezidő alatt eljut ahova kell, azután a benzin elpárolog. És szinte olyan ragadós felületet képez, mint a méz. Nem vastag, de nyúlós, ha hozzáérek. Ez a kenőanyag láncra nem jó, mert túl sűrű, de bowdenházvégbe kitűnő.
Ez is valami olyasmi, amit ajánlottál, de elég ritkán lehet kapni, úgyhogy utána néztek ennek a Jokernek.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Manitou: Oks, akkor igyexem a levegősek közt nézni, de gondoltam, először veszek valami olcsóbbat, és később fejlesztek.
Meme: jó kis váz... Bár "picit" drága nekem. Még meglátom merre indulok el...Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
tr00p3r
őstag
Köszi a válaszod.
A váltókarom teljesen jól megy, kutya baja. Egy szezont mentem a Jagwire Ripcord szettel és ennyire megnyúlt vagy bekoszolódott. Az idei szezont kipróbálom XTR-el. Meglátjuk az mennyire tűri a gyűrődést. Bár amíg nem lesz tavasz és szárazabb idő, addig marad ez. Görgőre is megteszi még.
Amennyire én tudom a Ripcord bovdenek teflonosak, és azok bovdenházát nem szabad zsírozni, mert ütik egymást és egy idő után beáll.
-
ZakRob
senior tag
Sziasztok
A téli időszakban mi az min. hőmérséklet, ami alatt nem ajánlatos tárolni a bringát, ha ugyan van ilyen? Most az enyém kb. 0 fokos helyiségben van.Telónak, rugóstagnak árthat a hideg? -
Ariadne
őstag
Pirulva jelzem, hogy egy össztelós, vadiúj Kelly's Toxic váz is eladósorban van még, az ágy alatt pihenget nálunk. Ez pl. kifejezetten olcsó kategóriájában, mert hát ugye nem olyan nagy név, mint egy Kona vagy Speci, de ettől még nem rossz.
A linkelt Konánál pl. olcsóbb, pláne pH! keróstopik látogatóknak.Tudom, hogy olcsón szeretnéd kihozni, de szerintem fully vázat normálisat 100-120 alatt biztosan nem kapsz. A használt meg rizikós szerintem, ezekkel szoktak durvulni rendesen. Az én kis bicómról is kérdezte egyszer egy csapat suhanc kategóriájú DH-s kissrác, hogy mennyiért lehet kapni, mert milyen jó lenne DH-ra. Ja, csakhogy hiába össztelós és még Speci is, de XC-re van tervezve. A DH használatot nem bírná, egyszerűen nem arra van kitalálva, csak szétvágnák vele...
mod: Ja és a Toxic geója túrázni tökéletes, ebben a részben visszasírja párom a jó kis Wandalt, aminek ugyanilyen geója volt. Jól lehet vele mászni, sima XC váz, levegős telóval.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
félisten
válasz Ariadne #12631 üzenetére
Köszi szépen, de ha anyagi okokból maradnom kell a túrázásnál, akkor a jelenlegi merev vázamat felesleges lecserélnem. Pont a durvulás miatt akarok erősebb-jobb vázat, nem a kényelem miatt. Egyébként én is gondolkodtam egy Toxic-on, de tartok tőle, hogy összetörném.
Más: Egy dirt-street cr-mo váz hosszú nyeregcsővel alkalmas lehet CC-re is?
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
becuszabi
aktív tag
válasz ZakRob #12630 üzenetére
azon kívül, hogy az olaj, zsír, stb. besűrűsödik, szerintem más probléma nem lesz (de ugyanez történik ha a normális hőmérsékletű helyiségből kiviszed a fagyba...szóval ha egyébként használat közben nincs gond, akkor nyugodtan fagyoskodhat)
kivételek persze lehetnek...bizonyos szériahibás hidraulikus XT fékekről hallani mostanában, hogy szeretnek beállni, meg némi olajat elengedni a hidegben
Bici: csak kompromisszumok árán fogod tudni használni...volt itt egy srác, aki 4X gépet nézett ki magának (mert annyira tetszett neki) és hiába mondtuk neki többen, hogy erdei túrázgatásra nem lesz jó az eltérő geometriája miatt, nem hitt nekünk, megvette és két hét múlva azon kesergett, hogy mennyire más bringa kellene neki igazából
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Meme
aktív tag
hajaj, bárcsak ilyen egyszerű lenne...
Az összes cső hossza és szöge mind számít.pl nagyon egyszerűen, megfelelő magasságú a váz, de a nyeregvázcső meredekebb mint kellene, igy ha kihúod a nyeregcsövet a normáls tekeréshez, akkor közelebb kerülsz a kormányhoz és máris "kicsi" a váz...
Szevasztok bogyókák!
-
félisten
Okkay Köszi!
Nos, amíg megkapom a visszajelzést a vadiúj, de jóárasított fulltelós vázról, addig is nézelődöm, erős merev vázak közt is.
Netán van valami javaslatotok, hogy milyen XC-re és kis ugrálásra is alkalmas merev vázat érdemes néznem?
18-as a méretem, és 80-100mm-es telót szánok bele.
Létezik, hogy találok az igényeimnek megfelelő Cr-Mo vázat akár a maiak, akár a régiek között? Úgy tudom, hogy az acél nem fárad el - olyan hamar.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
g4dg3t
senior tag
Sziasztok!
10+ ev utan ujra tekerni tamadt kedvem ...viszont nem nagyon ertek a bringakhoz.
Mindenkepp MTB-re volna szuksegem, mert foleg erdei utakra mennek.
Kona Lanai Elso korben ezt talaltam ami arban meg elfogadhato. Mi a velemenyetek rola? Esetleg mas ajanlat?
182cm-es magassaghoz mekkora vazat erdemes venni? Eleg lehet a 18"? Nem tudom elkepzelni mekkora is valojaban -
Jancsi
aktív tag
válasz g4dg3t #12639 üzenetére
Azt lenne fontos tudni hogy az a 182cm hogy oszlik meg. Mérd le a lábad belső oldalának hosszát, az alapán el tudod dönteni milyen magasságú váz kell. A nyeregnek olyan magasan kell lennie, hogy a sarkaddal elérd a pedált a nyeregben ülve.
pl.: tegyük fel 90cm hosszú a labad és a váz 20"-as
Akkor van egyszer a váz ami durván 50cm magas, ehhez jön a hajtókar hossza ami 17 vagy 17,5cm szokott lenni, a nyeregcső feje és a nyereg még durván 5-7cm-et a magassághoz, a nyeregcsövet akkor kb 16-18cm-re kellene kihúzni, ami telejsen korrekt. De csak hogy bonyolítsam a dolgot 18-as vázzal is "csak" 21-23cm-re ami megoldható egy 350mm-es nyeregcsővel, 85-90kg alatt.
Ekkor jön be hogy milyen hosszú a karod, 20-as váznál messzebb leszel a kormánytól, mint egy 18-ason, itt a nyereg tologatásával lehet játszani néhány centit. Az adatlap szerint 26mm különbség van a 18-as és 20-as között a felsőcső hosszban. [link]
Az én karom kb 56-57cm, a csuklómtól a vállam csúcsági, ha előre nyújtom, ültem már 18-18,5-ös Magellan Pyxis vázon (kb 570mm lehet a felsőcső hossza) és nem volt elvilehetetlenül rossz ( leszámítva hogy kicsit diótörő volt a deszka keménységű nyereg ) a kormány kicsit messze volt, de egy 100-110mm hosszú kormányszár volt a gépen, aránylag hátrébb tolt nyereggel, ha nagyon akartam volna be tudtam volna állítani kényelmesre a 174 centimhez, maximum lecserélem a kormányszárat egy 80-asra.
A 20"-as Kona Lanai felsőcsöve 613mm, ahogy nézem a képeket a kormányzára 80mm-es lehet és a kormánya jól meg van hajlítva.
Ha a lábad 90cm és a karod is megvan 62-63cm akkor inkább 20-as.
Amúgy attol is függ mit hajtottál 10 éve, ha kempinget, akkor lehet jobb a 18-es, a kicsit egyenesebb üléspizició miatt, ha montit akkor a 20-as.
A gép ára amúgy elég baráti így, bár az alkatrészektöl nem kell csodát várni, de 10 év kihagyás után úgy sem tünik fel, hogy kicsit lassú a váltó és nem olyan merev a hajtómű. -
becuszabi
aktív tag
XC-re könnyű vázakat gyártanak, ugribugrira erőset (és így némileg nehezebbet is).
Az acélváz alapból nehéz, van egy-két gyártó, aki még ma is foglalkozik acélvázas montikkal, de ők inkább a kényelmet (rugalmasságot) próbálják meg kihozni belőle. Ezek viszont sokba is kerülnek. A keménykedésre használható acélvázak meg tényleg alkalmatlanok XC-re.
Vegyél valami olcsó vázat, tegyél bele erős alkatrészeket, így nem fog rosszul esni ha pár hónap alatt szétütod"Aki szívből él, az élből szív"
-
tr00p3r
őstag
Szasztok Bringások!
Nektek is berakom, hátha valaki ilyenre vágyik: Eladó XTR hátsó váltó PH-s bringa fórumból jelentkezőknek az ár: 12K!
-
g4dg3t
senior tag
válasz Jancsi #12640 üzenetére
Koszi a kimerito valaszt
Azt hiszem az lesz a legjobb ha elmegyek es megnezem valahol a bringat.
10eve is montit hajtottam, de a hatamnak gondolom jobb volna a viszonylag egyenes ulespozicio, igy jobban hajlok a 18"-as fele...mindenkepp kiprobalom es eldontom.
Sajna ebike-nak ahogy nezem nincs uzlete, igy kenytelen vagyok felkutatni egy helyet ahol megnezhetem. -
Ariadne
őstag
válasz g4dg3t #12644 üzenetére
Ha egyensebben szeretnél ülni, akkor monti helyett érdemesebb cross bringát venni, pl. Magellan Corvus vagy Kelly's. Ezek montihoz hasonló vázú, de "nagy", 28-as kerekű bringák, kicsit öszvér jellegűek. A legdurvább montis terepek kivételével teljesen jól mennek terepen is és városban is jól használhatók. Arra szerintem pont tökéletesek, hogy visszazökkenjen/beleszokjon az ember a bringázásba.
Aztán van akinek városi bicó lesz belőle, van aki pedig erdőben használja (egy ismerősöm még a 24 órás csillebérci montis versenyen is végigment vele az egyik csapatban).
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Meme
aktív tag
Tán csak egy lehelletnyi.
A cross egy álltalános felhasználású 28" kerekű bicaj.
Hajtómű 48as nagytányérral (trekking áttétel)A 29es meg egy mtb csak 28" kerékkel.
Hajtómű 44es nagytányérral (mtb áttétel)A 29es strababiróbbra van építve.
Persze ezeket lehet keverni, igy itt semmi nem biztos[ Szerkesztve ]
Szevasztok bogyókák!
-
Ariadne
őstag
Dehogynem, élőben nézve teljesen egyértelmű a különbség.
A 29-es montiknak normál monti geometriájú vázuk van (előredőltebb üléspozíció), és a szokásosnál nagyobb, de montis (szélesebb felnijű) kerekeik. Szóval ezek teljes egészében montik, csak spec vázzal, kerékkel, telóval. Azt mondják, nehezebb lendületbe hozni, de utána nagyon jól csillapítja a huppanókat terepen. Élőben elsőre csak azt veszed észre, hogy valahogy olyan furcsa az a monti, nagyobb mint életnagyságú.
A cross bringáknak viszont olyan a kereke, mint a városi mamabicóknak, keskeny(ebb) 28 colos felnivel, ráadásul ezek "filigránabb termetű" vázak, a monti és a mamabicó közti üléspozícióval. Nekem pont arra volt jó, hogy első bicóként tudtam vele menni városban is kényelmesen, de az üléspozíció miatt a mamabicóknál jóval tempósabban is, viszont terepen is elment. Aztán ezzel rá is jöttem, hogy nekem csak az úttalan utakon, ösvényeken a helyem, azt szeretem. De edzőbicónak aszfaltra megmaradt a cross, és arra is nagyon jó pl. most télen is.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tr00p3r
őstag
Egy kedves ismerősöm kapott még szeptemberben egy Merida Mission 500-as bringát, de azóta sem volt használva, mert egyrészt nem egy XC/Maraton bringás, másrészt meg nagy neki a váz.
Szóval így elé régóta eladó ez a bringa!
További infó: itt
Ha valakit érdekel szóljon vagy írjon a hírdetésben megadott e-mail címre.
Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OLED TV topic
- Formula-1 humoros
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080