- TCL LCD és LED TV-k
- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Milyen monitort vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Ez a Sony idei legnagyobb tudású tévéje
- Így építsd a billentyűzeted!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Nagy mennyiségben is gyártja új V-NAND dizájnját a Samsung
ph A kilencedik generációs fejlesztősből egyelőre a TLC-s verzió érhető el.
Aktív témák
-
amargo
addikt
Szaisztok!
Ilyen nyerget néztem ki, amit még optimálisnak tartok:
XO Trans Am
Vélemények esetleg vannak?“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
nagyúr
Mien az élet. Épp egy BR-M485-tel szerelt bringát kaptam.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
becuszabi
aktív tag
válasz rétisün #11009 üzenetére
Vannak olyan barométerrel rendelkező órák amelyek képesek időjárás előrejelzésre is...igaz, csak olvastam róluk, nem tudom mennyire megbízhatóak.
Mondjuk ha azt veszem, hogy majd' 24 órányi "tekeréssel" csak 50 méternyi hiba van a szintkülönbségben, az nem is olyan rossz."Aki szívből él, az élből szív"
-
nagyúr
válasz tr00p3r #11014 üzenetére
Az AM sokkal erősebb, mivel FR/AM igénybevételre lett tervezve, ettől még persze használhatod maratonozni, csak azt a 250 grammot kell cipelned pluszban kerekenként. Cserébe valszeg örök élet + két nap lesz az élettartama CC versenyekre használva.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
tr00p3r
őstag
-
venember83
nagyúr
A Hayes márkának miért szűkült ennyire le a modellcsaládja? Van a Stroker három változata (Ryde, Trail, Carbon) s ennyi, a többi termék már az archív termékek közt található. Úgy néz ki engem is elkapott a tárcsafékláz, a Trailre gondoltam, 160-as tárcsával, hogy ne terheljem túl a SID-et, XC-re meg a 65 kilómhoz elég lesz ez. Az Avid Juicy 5 termékhez képest milyen vétel? Ebben az árrégióban még kb. a Magura Julie van a hidraulikusak között, Shimanot kihagynám, túl Avid/Sram/RS-os a bringám.
Kösz a tanácsokat, ha lesznek.
-
xcbiker
addikt
Nem tom mindenki tárcsáz?
Engem sosem vonzott ez.
Nem tetszett a fékkarok forgáspontja, de a plusz súly is zavar. Ill a tárcsás kerék sérülékenysége szállításkor.[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Dirtyz
őstag
válasz xcbiker #11019 üzenetére
Lehet, hogy emlékszel még, ezt a kereket, nem sokat használtam "V" fékkel, áttértem a tárcsára, és a Bükkmaraton utolsó 10 kilijében lerobbant a felni pereme. Na, azt az érzést nem szeretném mégegyszer, amikor az aszfaltos részen tempós balosban egy kurva nagy csattanás és a bicaj keresztbevágódik alattam, én pedig félig az árokban találom magam
Védd a fákat, egyél hódot!
-
nagyúr
Engedelmetekkel ide is felteszem Nati ellopott bringáját. Ha esetleg vki látná, iesmi...
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
becuszabi
aktív tag
válasz venember83 #11026 üzenetére
Úgy van...de azért ritka meggondolatlan volt a tulaj
...Bp, külvároshoz közeli része: mint "békésnek kinéző hely", ez azért durva hasonlat"Aki szívből él, az élből szív"
-
rétisün
veterán
na, a nyekergő-visító fék problémáját egy Avid Single Digit 7-essel sikerült megoldani az a fura, hogy ugyanaz a shimano fék a "barkácsbringámban" alig nyekken meg, a speederben meg a legkisebb fékezést messziről hallhatta minden arrajáró (bár csengő helyett végülis nem volt rossz )
más: létezik 1 1/8-ados a-head-es v-fékes acélvilla? be lehet szerezni vajon ilyesmit manapság?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
szatocs
őstag
Adatokban fékhuzal nyereg és hajtóműben különbözik (lánc nem érdekes, mert egyből csere).
Külalakra pedig ami szembe tűnik, az az, hogy hajlított lett a kormányszár
Meg az újon az ülés kényelmetlenebbnek látszik, persze nem ültem rajta, de keményebbnek tűnik.Vélemények összehasonlítás alapján? Jobb lett a '09 egyáltalán?
=== Szatocs ===
-
becuszabi
aktív tag
válasz szatocs #11031 üzenetére
Én nem váltanék a 200 g fogyás miatt (már ha ez volt a kérdés). Nem tudom, hogy forintban mit jelent a frissítés, de mivel funkciójában nem változott a bringa és a meghatározó részeken sincs érdemi fejlesztés (na jó, háromszorosan húzott csövek, de ennyi), jó az a 2008-as is.
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
nagyúr
válasz rétisün #11030 üzenetére
Szinte minden bringa szervizben lóg jó pár darab, mivel rendszerint otthagyják a boltban, amikor teleszkópra váltanak, mert eladni elég nehézkes, meg ugye azért az pár k-ért kevesen adnak fel hirdetést. Persze vehetsz brutál merev villát is, melyet főként dirtre használnak, de azok ugye már borsosabbak, általában 10k fölött. Ezeknek nagyobb a beépítési magassága, hiszen alapvetően telóval szerelt gépek geometriájába kell passzolniuk.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
szatocs
őstag
válasz becuszabi #11032 üzenetére
Azért nem kérdés, mert már nem lehet '08 - ast rendelni nagykertől
Melyik az az alkatrész, ami miatt nem váltanál? Lehet megbeszélem boltban, hogy cseréljék legalább olyanra, mint a '08 - ason.
"háromszorosan húzott csövek" - Ezt honnan látod?
[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
brownus
veterán
hi,
találtam egy 2005-ben készült bp-i kerékpárút tréképet, frissebbet nem, ha tudtok ilyenről linkeljétek be, köszi!
hétfőtől járok munkába bringával, de egyszer a hihetetlen - reggel! - reflexemen múlt, hogy nem b@sztak el, pedig nekem volt elsőbbségem, (ez úgy látszik nem számít pesten..., a sofőr index és lassítás nélkül bevágott elém a zebrán, de volt már pozitív tapasztalatom is, nem mind kotsog) azért megijedtem egy picit.
-
szatocs
őstag
Kormány szélességéhez és hajlítottságához/nem hajlítottságához mit kell figyelembe venni és mire mi ajánlott?
Városi használat és könnyű terep kombinációhoz mi ajánlható?
=== Szatocs ===
-
rétisün
veterán
tényleg akad, csak pont a beépítési magasság, ami miatt nem nagyon találok...megmértem, olyan kéne, aminek 27 centi a szára (a fejcső vagy mi 17 centi). na jó, ha másmilyen kormánycsapágyat tennék be, lehet elég lenne kisebb is, sőt, kihagyhatok pár távatartót is. szóval akkor azért nem reménytelen.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
esetleg távtartót kéne kihagynom, nem távatartót
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
bmx powa
tag
Nincs valakinek eladó komplett CC elsőkereke?
"hát, EZT a verziót kihagynám, nem mintha utálnám Jókerpapát, csak Ő nekem már, khmm, nem elég filigrán, túl férfi és semennyire sem bari... "By Bolondember
-
Azazello-
senior tag
válasz tr00p3r #11034 üzenetére
kozben vettem egy thomson-t. baratnom csak csutortokig van otthon, es addigra kellett volna elintezni, az pedig csak kapkodas es masok ugraltatasa lett volna.
mindenesetre koszi.thomson elit layback £50 CRC-rol. asszem eleg jo ar.
Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
-
szatocs
őstag
válasz becuszabi #11046 üzenetére
De ha lenne, és hogy mi a jobb az egyikben, mint a másikban, ez érdekelne főleg, mert boltban cseréltetek pár dolgot, ha nagyon kell Pl. nekem egy egyenes kormány jobban bejönne, ülés is valószínű, hogy cserélve lesz. No meg a teló valószínűleg.
Egyszer már kérdeztem, de most mégegyszer, hogy jobban elmélyüljön :
- A telókon a Lock Out mire használható? Milyen helyzetekben szükséges, hogy legyen, melyik helyzetben jó, ha van.
Ez lényegében kimerevíti a telót, és kapok egy merev villát? És sík terepen alkalmazható? Vagy mire? Meg kapaszkodásnál jöhet jól? (amire nekem nem sok szükségem van)És LO - osra érdemes-e költeni, vagy egy keményre állítással hasonló eredményt érhetünk el?
Nyílt olajfürdős Marzocchi a célpont. MX Pro
LO kivitelnél ezt írják: "- PM tárcsafék rögzítés (V-fék rögzítés: opcionális)"
Mivel nekem V fék lesz, gondolom ki is zárhatom az LO kivitelt[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
becuszabi
aktív tag
válasz szatocs #11049 üzenetére
A két bringa között nüansznyi különbségek vannak. Teló, kerékagyak, váltók, váltókarok, hajtókar, stb ugyanaz, maximum a kiadás éve különbözik. Számottevő különbség a vázban, a kormányban és a nyeregben van, ennyi.
Az egyenes kormányt én is jobban kedvelem,de ez csak szokás kérdése, nem jobb, vagy rosszabb az egyik a másiknál.LO: igen, azt jelenti, amit írtál (persze olyan soha nem lesz, mint egy igazi merev villa, de a hazai utak ismeretében ez nem is gond, némi rugalmasság jó ha marad).
Haszna: kiállva tekerésnél nem nyeli el a pedálozás energiáját. A keményre állítás is hasonló eredményre vezet, csak amíg az egy 15-20 mp-es meló (tekerni, vagy fújni kell), addig a lock egy pillanat alatt elvégezhető (ráadásul oda-vissza).
Nekem is van a telón, de nem használom, aszfalton nem igazán állok ki a nyeregből, max ha a hátsó felemben akarom a vérkeringést helyreállítani, terepen meg mindegy milyen a helyzet, mozogjon csak...az a dolgaV-fék opcionális, azaz vagy azt is lehet rátenni, vagy van olyan kivitelű is.
"Aki szívből él, az élből szív"
Aktív témák
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- PayPal
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- PlayStation 5
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Amazon
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...