- Bemutatta fizikai szintű, GDDR7-es implementációját a Rambus
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- 27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
- Modding és elektronikai kérdések
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen videókártyát?
- Nagy mennyiségben is gyártja új V-NAND dizájnját a Samsung
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
Aktív témák
-
amargo
addikt
válasz Misály #49903 üzenetére
Már volt részem kipróbálni ilyen csoda out-at, hegyre úgy mentem fel, mint még soha, lefele meg halálfélelmem volt, de azért nem húztam féket csak a sorompó láttán..
rétisün: Szerintem lennénk páran, akik szavadon fognának
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Hasaggymeg
veterán
válasz DemonDani #49950 üzenetére
Én is szeretem látni ha odapillantok,miért olyan nehéz hajtani,fáradok vagy rossz a fokozat.Főleg kemény hegyen jó odapillantva rögtön tudni,hogy még van 1-2-3 további fokozat tartalékban ha már nem bírom.Számomra az is bosszantó ha a kis mutató mondjuk félállásban van 2 fokozat között.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
amargo
addikt
válasz venember83 #49954 üzenetére
erre majd ügyelni kell.
Tavaly is volt, hogy szépen kameráztam, mikor nekem kellet volna chip-ni..“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Meme
aktív tag
válasz Xantomas #49945 üzenetére
azért a fékkar része nem olyan gagyi ennek a shimano cuccnak. olyan szinten van, mint a különálló shimano alap fékkar. az meg határozottan jo egy tektro-hoz képest, és azzal is jol be lehet lőni a bb7-et.
F_Gergely[link]ezen elég sok szám van...na?
[ Szerkesztve ]
Szevasztok bogyókák!
-
tzimash
őstag
Ha már a fékváltókar a téma...
Egy országúti váltót tud tökéletesen működtetni egy montis fékváltókar? természetesen ugyanannyi sebbességfokozatra vannak kitalálva. Vagy apróbb pontatlanságok mindig lesznek egy ilyen kombót használva? -
rétisün
veterán
válasz tzimash #49960 üzenetére
ha jól tudom, hátsóváltónál nincs gond, simán működik, az elsőnél van valami pici eltérés (talán a bovdenhúzásban)
viszont azt is kalkuláld bele, hogy az outi hátsóváltók nagy része csak 27-28 fogas fogaskoszorúval jók, ha nagyobb, egyszerűen eléri a terelőlemez felső része a fogaskoszsrút.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
DemonDani
addikt
ájj de jó idő volt ma ránk
28km sebtiben elmentNEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #49967 üzenetére
Míg ti a kempingszékben ülve végigsörözitek az egész versenyt
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Tamoo
MODERÁTOR
Kimerészkedtem már én is egy kicsit, toltam egy kört. Nem bírja a térdem még ezt az időt meg a kondim is elég gyászos, hiába tekertem a szobabringát télen.Ja meg lehet montival kellett volna menni, nem volt az igazi ez az út 6bar-ra fújt gumikkal
[ Szerkesztve ]
-
SOAD19
addikt
Egy Mongoose Tyax (2008-as) használtan mennyit érhet?! Találtam egyet, képről jó állapotúnak tűnik.
Köszi!
-
Kloden
senior tag
Sziasztok, megint én bocsi
Két kérdésem lenne Hozzátok. Egyik, hogy tudtok-e valami infót a Bikecentral webáruházról?
Nem merek tőlük rendelni mert eléggé hiányos az oldaluk, felettébb olcsó néhány portéka és neten sem találtam semmi infót róluk fórumokban.Másik kérdésem az lenne, hogy egy 28"-os trekking bicajra szeretnék venni külsőt.
Kettőt néztem ki: 28" 1,1/2 (42-635) // 28" 1,75 (47-622)
Namost szeretném ha vékony lenne a köpeny mert aszfalton használnám.
Ha jól számolom az első köpeny kb. 1,5x25,4=38,1mm; a másik 1,75x25,4=44,45mm széles felfújva a felnin?"Ön fél a haláltól?" "Az élettől félek."
-
Xantomas
őstag
válasz Kloden #49973 üzenetére
Kéne tudni, hogy mikori az a trekking bucikli, és hogy milyen mérető, ugyanis, a két gumi, amit kinéztél, eltérő méretű felnire van. Az egyik 622, a másik 635mm átmérőjűhöz.
28" 1,1/2 (42-635) Ez a régi méretű, "tanyabájk" felni méretre való gumi: 635mm-es felnihez, és felfújva ~42mm széles (
28" 1,75 (47-622) Ez a modern méret, (ill gyakran ilyen felni volt a régi orosz, és ukrán bicajokon) 622mm-es felnihez, és 47mm széles a gumi felfújva.
Meg kéne nézned, hogy milyen jelzés van a felnin, ill a mostani gumikon. Ezt a két számod figyeld (622, ill 635)
Érdemes lenne még megmérni, hogy milyen széles a felnid, ahol a fékbetét fogja, mert az meghatározza, hogy milyen széles külső mehet rá.
Yasec írása a külsőkről: érdemes végig olvasni, még akkor is, ha elsőre mégjobban összezavart, később tiszta lesz"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Kloden
senior tag
válasz Xantomas #49974 üzenetére
Köszönöm a részletes választ!!
Sajnos nem tudom mikori a bicó de nem mai darab. (dobfék/silent clutch agy/Shimano Nexave felszereltség/alu váz...)
Átmérő: a felnim ~640mm-es mérés alapján. De a gumi ami rajta van, 622-es. Ezek szerint a 635-ös gumit ledobná?
Szélesség: a köpeny ami rajta van a következő: 37-622 (700x35C-28x 1 5/8)
Mérésem alapján a gumi felfújva 30mm széles 37 helyett mint amennyinek a gumi oldala alapján lenni kéne...Tehát 622-es köpenyek közül kell válogatnom, már csak a gumi szélessége talány hogy miért mérek kisebbet mint kéne
"Ön fél a haláltól?" "Az élettől félek."
-
dany27
őstag
Üdv!
Egy olyan kérdésem lenne hogy ugye elvileg kötelező viselni láthatósági mellényt olyan helyeken ahol nincs bicikli út. Nos ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Mindenképpen olyan sárga "kukás" mellényt kell viselni vagy elfogadnak helyette mást is? (más egyéb fényvisszaverő csíkkal ellátott öltözékre gondolok...)Előre is köszi!
-
rétisün
veterán
válasz dany27 #49978 üzenetére
pontosabban:
"éjszaka és korlátozott látási viszonyok között kötelező a kerékpárosoknak az úgynevezett láthatósági mellény használata lakott területen kívül."
a kresz láthatósági (köznyelven kukás) mellényt ír, de persze más fényvisszaverős cucc is jó lehet. ha éppen nem olyan rendőrt fogsz ki, aki betű szerint veszi a kreszt, és a mellényhez ragaszkodik.
részemről igyekszem úgy szervezni a bicajozásaimat, hogy ne érjen kint a sötétedés lakott területen kívül
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
dany27
őstag
válasz rétisün #49979 üzenetére
Okés köszi!
Csak járok kondizni, de a terem a mellettem lévő községben van, és mindíg délután megyek. Oda fele még nincs gond csak mivel még nincsen sötét, csak vissza fele necces, bár bringa úton megyek. Így talán annyira nem kötekszenek.... De majd akkor beszerzek valamit![ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz F_Gergely #49982 üzenetére
Ha nincsen világításod, akkor maximum tolhatod a bringát ... Rétisün idézte helyesen a
KRESZ-tKÖHÉM rendeletet, bár én sötétedéskor városban is felveszem a mellényt, mert minél több fényvisszaverő felület, annál jobb.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
F_Gergely
őstag
Igen közben én is utána olvastam, lakott területen kívül valóban kötelező a láthatósági mellény, nálunk a helikopter út az lakott területen kívül esőnek számít én mégsem hordok ezek szerint akkor szabálytalanul ilyen mellényt. Van lámpám és nem vagyok hajlandó azt a szart felvenni. Eddig még sose büntettek meg, természetesen ha megbírságolnak kifizetem de felvenni akkor sem vagyok hajlandó, nem ezért van elől hátul világítás a kerékpáron.
-
rétisün
veterán
válasz dany27 #49980 üzenetére
ez mondjuk egy jó kérdés, mert ha a bringaút el van választva az úttesttől, akkor is kell viselni a bringaúton is, ha kiértem a városból?
nálunk is van ilyen, de én se hordtam még soha ezeken a bringautakon sem a mellényt (mondjuk nehéz lenne, mert nincs is ) igaz, van némi közvílágítás, de a szabály erre sem tér ki....igaz, az lenne a logikus, hogy akkor kell, ha az úttesten közlekedsz, de ez így nincs benne.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ludsimon
veterán
válasz rétisün #49971 üzenetére
Te beszélsz? LOL
Mindenhol kikövezett szép járdák/bringautak, rendesen leaszfaltozott utak. Miről beszélsz?
Engem aztán nem tudsz becsapni, mert jártam nálatok.
Bp-en látnád egyszer mi a helyzet.. Itt se annyira rossz, de azért nem lehet összehasonlítani Egerszeget Bp-el. Itt Bp-en annak örülök ha elmegyek egy akna felett és nem szakad be alattam...Az utóbbi pár hétben nem tudom, de annyi ramaty állapotban lévő aknafedőt látok, hogy valami nem igaz. Egyszer mentem bele egybe. Húú utolsó pillanatban vettem észre, már lassításra nem volt idő. Inkább nagyon gyorsan átsuhantam felette és próbáltam elosztani a súlyt... Fényképezni kéne már komolyan ezeket, mert annyira durva...
Bp-en vannak szar utak nem Egerszegen.[ Szerkesztve ]
undefined
-
becuszabi
aktív tag
válasz Kloden #49973 üzenetére
Én ettől a bolttól tartózkodnék.
Az egy dolog, hogy hiányos az oldaluk, írják is, hogy szerkesztés alatt, de ami van, az is elég igénytelen (helyesírási hibák tömege, vagy a 'Shimano' márka leírása 'sch'-val, 'ó'-val stb). Fél év garancia.
Lehet, hogy egy lelkes, jóravaló csapat, de amit magukról mutatnak, az alapján kerülendő."Aki szívből él, az élből szív"
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #49987 üzenetére
nem egészen a városi utakra értettem azokkal tényleg nincs akkora baj, viszont városon kívűl hidd el, vannak olyan utak, hogy csak na.....ott aztán megvan az outi "az út minden repedését érzed" feeling
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
venember83
nagyúr
válasz venember83 #49993 üzenetére
Vagy esetleg a körözésre...
-
rii
nagyúr
-
KaraDani
addikt
válasz venember83 #49994 üzenetére
Az amargo dolga lesz, meg a 6. emberé, ha esetleg ő sem iszik Én inkább sörös vagyok nyáron, bor inkább kaják mellé, mihez mi illik. Úgyhogy láda sörrel készülj, meg fürdőnacival, ilyesmi, ami a strandoláshoz kell. Bicajt esetleg hozhatsz, bár sztem felesleges cipelni, inkább plusz sör helyette
-
beci
őstag
Sziasztok.
26-os,első telós mtb-ra keresnék első-hátsó sárvédőt.
Tudna valaki olcsón pofásat?
Valami ilyesmit,csak nem ennyiért.[ Szerkesztve ]
Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
beci
őstag
Vagy még erre gondoltam,ez könnyen le és fel rakható?
Tehát csak fel és le pattintani kell?[ Szerkesztve ]
Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
Tamoo
MODERÁTOR
[link]+[link] igaz ez is elég drága kombó. De ha normális minőséget és rögzítést akarsz, akkor azért perkálni kell. Mondjuk városba nem vennék ilyet.
SOAD19: Háát pont rossz oldalról van még fényképezve is... valami régi hajtókar van rajta, meg a hátsóváltó is az alsó kategória. Úh így nehéz megmondani. De ha valóban hibátlan újszerű állapotú talán.
-
beci
őstag
válasz venember83 #50002 üzenetére
Megvan,köszönöm.
TAMOO. Stabilan áll,nem lötyög?Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
DemonDani
addikt
HERVIS!
4000 forint, első - hátsó gyorszáras, BBB felirat nélkül!
BBB felirattal boltban 6,5-7000Nekem BBB "feliratos" van, barátnőm meg Pláza akciós napon vett Hervisest -20% kuponnal 3200-ért... nekem darabja volt ennyi és tök ugyan az, sőt még jobb a Hervises, kapott mellé imbuszt, meg kisebb átmérőjű kormánycsőbe illesztéket, meg kézzel csavarható állítócsavarokkal van a hátsó szerelve...
Mind olyan mintha karcos lenne, de bent a boltban, megdörzsölöd, 99%ban csak retek nem tartós karc van rajta
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Nyugdíjas
nagyúr
Nem mertem én eddig ezt a kérdést feltenni.
Lehet túl ámátőrnek tünök,de létezik Budapesten és/vagy környékén olyan útvonal ahol nem nagyon sok az autó (lehet kicsit sok, azt már megszoktam), és járható mondjuk egy 23-ason gördülő merev-vázas kerékpárral is?
De most viccen kivül...Felfogom én technikai edzésnek, hogy kátyút, ágat-bogat, gyökeret kell kerülgetni, de néha olyan jó lenne csak arra figyelni, hogy megyek előre.
[ Szerkesztve ]
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
Nyugdíjas
nagyúr
válasz lorcsi #50013 üzenetére
Keresgéltem pedig ilyeneket. Na majd ügyesebben hasnyálom a keresőt.
Tamoo: Nem vicces, mert nekem is a legnormálisabb ötletem ezzel kapcsolatban hogy kb kéthetente hazamegyek anyámékhoz kerékpárostól, aztán ott lehet ilyeneket elkövet a jó lapos álföldön Nincsen jobb ötletem tényleg...
[ Szerkesztve ]
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
amargo
addikt
válasz Nyugdíjas #50011 üzenetére
A környékébe Szentendre, Pilis mennyire fér bele?
De közelebbi is van, de én csak dombosat ismerek.. ha az is jöhet?
Esetleg Velencei-tó? ha még ez is játszik..
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
KaraDani
addikt
válasz Nyugdíjas #50011 üzenetére
A 2-es szerintem nem vészes autó szempontból. Nem tudom mennyire kell tüköraszfalt, de ha néha kicsit rosszabb rész is belefér, akkor gödöllői dombság akár. Alig van forgalom, és szép is legalább. Meg különböző méretű köröket össze lehet pakolni. Pl nagyon szeretem a Nagytarcsa - Isaszeg- Dány - Zsámbok - Valkó - Gödöllő kiskört, aztán Gödöllőről opcionálisan haza a 3 ason ha elég annyi, úgyis befelé lejt. Vagy ha kell még, Isaszeg felé kerülve. Ha hosszabb kell ezt lehet bővíteni is, pl. Zsámbokról Turára mész, majd Bag, Galgamácsa, Vácegres, Veresegyház, Szada, Gödöllő. térképen Ha még hosszabb kell egy Cserhát kör is nagyon szép. Ha szentendrégi kiverekeded magad, utána a Pilisben van jópár aszfaltos erdészeti út, azok egész jók alapállapotukban, és forgalom általában nincs egyáltalán, mert el vannak zárva.
Nem mondom, hogy ezek mind tüköraszfaltok, de szerintem nem vészesek, én 28 as gumival járok, igaz dísznek van egy szutyok első teló is, ami sokat nem ér -
Nyugdíjas
nagyúr
válasz KaraDani #50016 üzenetére
Annyira nem vagyok finnyás, a dombok meg kifejezetten jól jönnek, bőven van mit erősödnöm lábra
Ez a Gödöllő-környéke dolog elég jól hangzik, asszem azt fogom legközelebb kipróbálni. A Szentendréig kiverekedem magammal van a gond, az a dolog amit odáig épitettek tök jó, hogy van,de ilyen bringával közel járhatatlan, folyton ugrálnom-kerülgetnem kell a repedéseket az uton, és a kivánatosnál hamarabb elfáradok. Persze ez sem baj, csak nem mindig ehez van az enbernek kedve.
Köszi a tippeket amargo-nak is
[ Szerkesztve ]
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
szatocs
őstag
válasz DemonDani #50009 üzenetére
Nekem ilyen van Hervisből. 2k szokott ott lenni, de ősszel mindig felezik az árát, tavaly kivártam, és 1k-ért megvettem. Szeretem, hogy csak feldobom és kész is, nem kell pöcsölni vele, nagyon jól fogja a klipsz, viszont nagyon gyorsan nem ajánlott vele hajtani, 15km/h felett már a táskámon (vagy hátamon) is van sár.
=== Szatocs ===
-
ludsimon
veterán
válasz Nyugdíjas #50017 üzenetére
Én is 23-as mereven gördülök és semmi gond nincsen a Szentendrei úttal. Amíg kiérsz Szentendrére szar az út, de ki lehet bírni azt az 1-2 km-t mert utána full jó út következik.
Az az egyik favorit nálam.
Én nem szeretem a Gödöllő-dombságot, mert igaz, hogy 5-6 percben 1 autó húz el melletted, de az nem 60-al, hanem sokszor 100+-al..
Már jártam arra többször is és nem igazán szeretem.[ Szerkesztve ]
undefined
-
-
KaraDani
addikt
válasz ludsimon #50019 üzenetére
Hát lakott területen kívül sehol nem 60-al fognak elmenni melletted Ennél kevésbé forgalmas tényleg csak a Pilis erdészeti aszfalt van.
Mondjuk mindenkinek más az "autótűrő" képessége ezt már beszéltük, nekem pl. a 3 as úttal sincs semmi gondom, amire többen azt mondták, hogy meg ne próbáljam, mert életveszélyesdqdb: autót vezetni minden további nélkül, most az, hogy 8 vagy 4 sávban van dugó, már oly mindegy Bicajjal meg csak van értelmes alternatív útvonal az ilyen durván forgalmas részek elkerülésére
[ Szerkesztve ]
-
-
Thrawn
félisten
Folytatás itt: Link
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Bemutatta fizikai szintű, GDDR7-es implementációját a Rambus
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Aliexpress tapasztalatok
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Hálózati / IP kamera
- NASCAR
- Büszke apukák és anyukák topikja
- iPhone topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care