- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Aktív témák
-
rétisün
veterán
sziasztok, nem régóta böngészem ezt a topikot (csak mostanában, mióta szegény ezeréves és eléggé átalakítgatott versenybicajomon a vázcsere gondolata foglalkoztat)
aztán találtam egy ilyet: [link] ezmiez? jó, sejtem hogy mi, de hogyan kell használni, mennyire hatásos?
[Szerkesztve]war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz sanyixXx #2631 üzenetére
nekem egy defekt is sok főleg ha utána tolhatom haza a bicajt (nem a gyaloglással van bajom, az elrontott bicajozással) tehát, ezt a szalagot beteszem a belső és a külsö közé, és valamennyire véd a különböző tüskék, csavarok,szögek, ilyesmik ellen? csak a külsőt tudja kilyukasztani az az akármi, ami egyébként a belsőt is kinyirná? (nem vagyok ennyire hülye csak még nem láttam ilyent)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
sziasztok! valaki nálam hozzáértőbb segítségét kérném.....létezik olyan váz (talán trekking? ) amilyekbe jó a hagyományos, merev villa (22mm-es kormányszárhoz), és rá tudok tenni hátsó féknek V-féket ?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
sisak? azmiaz?
más: lehet valahol sixteam vázat kapni? csak váz kellene, a régi ''dolgozóbajáró'' bicajomhoz pont jó lenne......war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
'reggelt! van olyan oldal az ebike-on kívül, ahol alkatrészeket lehet rendelni? trekking váz/vázszett (váz+villa) kellene....(lehet, hogy hamarabb megjönne, mintha itt rendelem meg valamelyik boltban.)
[Szerkesztve]war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
van két bicajom, mindkettőn 622x19-es felni. a gumikon viszont ilyenek vannak, hogy:
- (40-622) 700x38C
- 37-622 (28x1 5/8x 1 3/8) 700x35C
tehetek ugyanolyan tömlőt mindkettőbe? mit jelentenek az eltérő számok a külsőn? miben különböznek?war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz rétisün #3488 üzenetére
na, ha senki nem tudja, melyik szám mit jelent a külsőn, másik kérdés sikeresen összeporoztam a bicajom, ami akkor derült ki, amikor kiértem az erdei utról az aszfaltra. recsegett az egész, gondolom a lánc szedett össze egy csomó port, meg a lánckerekek is. mivel lehet ezt normálisan kitisztítani, illetve mit lehet használni a láncra? mert gondolom az olaj miatt maradt meg a por ennyire mindenhol...
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
láncra visszatérve kicsit: valahol (lehet hogy pont ebben a topikban) emlitette valaki a teflon-spray-t. jobb mint az olajozás, egyáltalán érdemes ilyesmit használni ?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
-
rétisün
veterán
most egy 52/39-es kettes lánckerekem van elől, viszont hármas shimano alivio váltókar van hozzá (nem is igazán láttam ilyenből kettest) át lehet ezt a lánckereket alakítani hármasra, vagy egyszerűbb cserélni? nem igazán tudom hozzá normálisan belőni a váltót
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz TexT-BoY #3690 üzenetére
valami hasonlóval kisérletezek, csak ugyebár a váltókar kér végállása között több a ''bovdenhossz'', mint amennyi kellene a váltó két szélső állásához. mondjuk ezt valamennyire lehet ellensúlyozni a váltóbeállitással, de azt se szeretem, ha bovden nagyon belazul, egyrészt hozzáér a vázhoz, és zörög, másrészt hajlamos leugrani (már jártam így)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
a váltókart abba az állásba teszed, amelyiknél a legkisebb lánckeréken van a lánc. meglazítod a bowdent, ekkor (elvileg) beáll a legkisebb lánckerékhez, ha kell forgasd meg, hogy le tudjon váltani. a bowdent megfeszíted, rögzíted, esetleg (ha van) finomállitóval kicsit utánaigazítsz. kb. ennyi.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
ha bejön a rossz idő, mivel riogatnak a héten már nem igen lesz ilyen gondod, hogy ennyit tekerj (én legalábbis utálok esőben bicajozni, ha nem bicajjal járnék melózni, nem is tenném)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz stargazer #3741 üzenetére
az is egy lehetőség, hogy a boltban kicserélteted a nem tetsző alkatrészeket, amiket a bolt beszámít ottani áron, és annyival olcsóbban veszed meg (ugyanott) azokat a cuccokat, amik tetszenek.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz knifemaster #3846 üzenetére
bár segíteni nem tudok ezügyben, megosztom veled a saját monoblokk-os tapasztalatomat....nyáron, mikor vettem a bringámat, a boltban kicsit átalakítottuk ''saját számíze'' szerint. ebben benne volt a 3-as hajtómű 2-esre cserélése. itt jött a gond, hogy a boltban nem volt olyan mononblokk, ami jó lett volna, mert nem igazán passzolt a vázhoz/hajtóműhöz. végülis most egy sima középcsapágy van a a bicajban (persze tervezem monoblokkra cserélni), a lényeg, hogy célszerű a boltban berakatni, mert nem biztos, hogy a rendelt mononblokk jó lesz, nem beszélve a speckó szerszámról, ami kell hozzá a berakáshoz. amugy a négyszögtengelynek sztem eléggé szabvány mérete lehet, azzal nem lesz gond, inkább a ''láncvonal'' és hasonló adatok dönthetnek, mekkora kell.
mod: mire ezt a sokmindent bepögyögtem, már kaptál választ...nagyjából ugyanazt javasoljuk , csak nekem kicsit tovább tartott
[Szerkesztve]war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
én 700x32-es contitnentalt használok, (pontos tipust nem tudok mondani ) annál keskenyebb már tényleg furán nézne ki szintén magellan corvus (deore)-n.a 37-est kicsit vastagnak találtam (bár a melóbajáró régi bicajomra azért jó lesz)
esetleg tehetsz a gumiba defektgátló-szalagot: [link]
[Szerkesztve]war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
most nézegettem a corvusok adatait, azokon eredetileg is 37-38C-s gumik vannak, ha most teszel rá egy 37-est, ugyanott vagy vagy én értettem félre valamit, nem keskenyebb gumikat szeretnél?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
akkor neked nagyon peched van ezzekkel a gumikkal, én most értem el az 1200 km-t (alig két hónap alatt ) de eddig egyszer kellett pumpálnom egy keveset.... (csak el ne kiabáljam )
[Szerkesztve]war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
mennyire igaz , hogy az aluminium vázak (ötvözet lévén) ugyanúgy korrodálodnak, mint az acél vázak, viszont a tartósság tekintetében nem annyira jók? elöregednek, törnek? vagy ez ugy ahogy van, hülyeség?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
(sztem) olyan kormányt teszel a bicajodra, amilyen jólesik igazából amelyik neked kényelmesebb, jobban kézreáll, jobban be tudod lőni a fék/váltókart. ami mindenképpen a hajlitott kormány mellett szól, az hogy a hajlitott kormányon több az állitási lehetőség. arra gondolok, hogy forgatással tudod állitani a markolat pozícióját, az egyenes kormánynál ugyebár ez a lehetőség nincsen. az meg, hogy hova, milyen bicajra milyen kormány való, (ez megint csak az én véleményem!) abszolút lényegtelen, fontosabb hogy kényelmes legyen.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz 3psilon #4217 üzenetére
én is egy corvust használok (julius óta majd 1700 km ) bár az ára alapján amit néztél, eggyel "alsóbb" kategória. ez mondjuk csak a felszereltségben, a váltó/fék/hajtás stb.-ben különbözik. na, szóval én meg vagyok vele elégedve, városba, kisebb turákra bőven megfelel. de ez csak az én véleményem, várd meg, hátha valaki ajánl hasonló kategóriában mást, jobbat, szebbet....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
fujd fel a régi, defektes belsőt, aztán vízben nézd meg, hol lett lyukas-külső fele, belül a felni felől, oldalt? az alapján keresd a felnin/külsőn, ami csinálja a defekteket.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
valami jó kis szélálló bicajosnadrág kellen nekem, tudna ajánlana valaki? (személyes tapasztalat előny) fontos lenne a szélállóság, mert hordhatnám (micsoda szentségtörés ) melegítő alá, sima gyalogos kiráánduláshoz is, ilyenkor ősszel/télen inkább ezek vannak túlsulyban
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
ma jártam a bicajboltban, ahol szoktam venni a bicajhoz cuccokat (némi átalakítás várható a hétvégén) eldicsekedetem, hogy meglett a 2000-ik km a bicajban . le is lomboztak egyből, hogy olyan 1500km-nél jó lett volna cserélni a láncot, mert akkor jó esetben 3-4 láncot is kiszolgál a fogaskoszorú (ez a hivatalos neve, ugye?) de így majd cserélhetem később egyben, ami nem annyira jó bolt... tényleg?
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
-
rétisün
veterán
a hajtómű kerekei mennyire variálhatóak? van valami min/max fogszám, amit illik betartani két szomszédos kerék között? illetve ha most van egy kettes hajtóművem, abból tudok hármast csinálni hosszabb csavarokkal?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
egy ilyen hajtóműnél mennyire "kötelező" a 8-as rendszer? a 7-eshez is tudom használni? ha jól tudom, a 7-es és a 8-as eléggé kompatibilis egymással, de a 9-essel pl. már nem annyira...
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz raczger #8516 üzenetére
köszi, akkor valószínűleg másfélszeresére fog növekedni a használható sebességek száma a bicajon magyarra fordítva a mostani 52/42-es hajtómű helyett lesz a fentebb linkelt. ma pl. jól jött volna a plusz kisebb lánckerék elől, de nem volt (ha lecserélem, akkor meg tuti fél évig valahogy nem keveredek olyan helyre, ahol kellene )
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
valaki homályosítson fel, legyen szíves...a 28"-osnak írt kerék az a 622x akárhányas? jól tudom, hogy a 700C (amit külsőkre szoktak adni méretnek) is ugyanez a méret?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
-
rétisün
veterán
mi a különbség az octalink, négyszögletes, isis hajtóművek között? nem a kialakításra értem, hanem hogy átlagos, hobbi bicajozásra melyik a jobb/rosszabb, és miért? vagy ilyen hétvégi bringás szinten akármelyik ugyanolyan jó?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz becuszabi #8587 üzenetére
akkor nagyjából mindegy, amelyiket kapok itt a helyi boltok valamelyikében. (bár sztem 3-as országúti hajtómű nem sok helyen lesz raktáron....52/42/30-as főleg)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz golyani #8593 üzenetére
köszi! ahogy nézegetem az árakat, az integráltat drágállom (vázcsere+hajtómű csere lenne) szóval négyszög vagy octalink jöhet szóba, de asszem tényleg az "ilyent kaptam" fog dönteni. (monoblokk meg ugye majd annak függvényében, milyen hajtómű lesz)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz golyani #8599 üzenetére
lehet, hogy félreérthető volt a fogalmazás, mindenképpen vázcsere lesz, hajtóműtől függetlenül, és mivel az integrált drágább, nem biztos, hopgy beleférne a keretbe (meg nem is akarok én annyit rákölteni)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
na, összeméregettük a magellán corvus vázamat egy merida crossway-el, és mivel nagyjából ugyanaz, nem lesz vázcsere......viszont!!! állítólag az ilyen magellán-féle olcsó aluvázak hamar kilágyulnak, nem lesznek annyira merevek. emiatt fárasztóbb lehet ilyen bicajjal menni, "elnyeli" az energiát. tényleg van ilyen, vagy csak azért mondta srác, mert nála egy egész más kategóriába eső bacajokat lehet kapni? (és ugye akkor le kell szólni az olcsóbbat)
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
ma hallottam, állítólag az ilyen magellán-féle olcsó aluvázak hamar kilágyulnak, nem lesznek annyira merevek. emiatt fárasztóbb lehet ilyen bicajjal menni, "elnyeli" az energiát. tényleg van ilyen, vagy csak azért mondta a boltossrác, mert nála egy egész más kategóriába eső bacajokat lehet kapni? (és ugye akkor le kell szólni az olcsóbbat)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz becuszabi #8651 üzenetére
szóval az ugy volt, hogy nekem van egy magellán corvusom, aminek a váza (érzésem szerint) kicsit nagy (20"-os) és valahogy nem igazán akar összejönni egy ilyen igazán kényelmes pozíció. (mondjuk én az évek hosszú során hozzászoktam egy kicsit "rövidebb" bringához (amilyet most is használok melóba járni, aztán ez is okozhatja, hogy egy másik/ujabb tipúsu bicaj az átlag stucnijával hosszúnak tünik)) bementem az említett boltba (is) érdeklődni, milyen vázakat lehetne kapni, esetleg cserélném. aztán mikor a figura meglátta hogy magellán, akkor jött ezzel a dumával, sőt egyből adott egy trek-et, próbáljam ki, az mennyivel jobb, merevebb, blabla....megjegyzem, a trek-et sem találtam hű de kényelmesnek, igaz nem sokat vesződtünk a "testreszabással"....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Okos Otthon / Smart Home
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Yettel topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Brawl Stars
- Suzuki topik
- További aktív témák...