- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Melyik tápegységet vegyem?
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Házimozi belépő szinten
- OLED TV topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen házat vegyek?
- Projektor topic
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- ZIDOO médialejátszók
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Aktív témák
-
félisten
Sziasztok!
Szeretnék venni/építeni egy strapabíró bringát 30-35 körül. Természetesen használtra gondoltam. Valami jóféle kromo váz lenne a jó, mert az alu úgy tudom drágább, ha azonos teherbírást nézünk.
Teleszkóp nem feltétel, de előny, ha van elöl. Súly nem számít emberi korlátok között.
Nem downhill-ezni akarok, sem trial-ozni, de szeretném, ha bírná a strapát a cucc. Pl. nem szeretnék folyton nyolcasokat egyengetni. Duplafalú felni jó lenne...
Van egy jó régi 21 sebességes Alivio váltóm és hozzá STX karok. Ez régen tökéletesen elég volt nekem, úgyhogy, ha építésre kerül a sor, akkor ennyivel kevesebb a vásárolni való.Szerintetek hol nézzek körül, merre induljak? Gugliztam, de vagy 20 alatti tesco-bájkokat adnak el, vagy méregdrága csodákat.
Előre köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz rétisün #9638 üzenetére
köszi, megnézem!
Még annyit kérdeznék, hogy mi alapján tudok utánanézni, hogy az én 21-es alivio váltóm milyen fogaskerékre megy rá? Emlékszem, amikor vettem volt a hátsó fogaskerekek távolságában különbség, és asszem a fogak számában is... évek óta nincs bringám, úgyhogy kiestem a témából.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
hi!
Továbbra is foglalkoztat, hogy mi módon tudom megállapítani egy váltóról, hogy milyen fogaskerékhez jó. Adott egy 21 sebességes alivio első-hátsó váltó + stx karok, és egy 24 sebességes acera váltórendszer. Ki szeretném cserélni az acerát az alivio-ra, de nem tudom, hogy pl. a hátsó fogaskerekek távolsága ugyanakkora-e, mint egy 21-esnél. Vagy szélesebb a 8 fogaskerekes tárcsa, vagy sűrűbben vannak a kerekek... Értitek, nem?
Addig nem akarom megvenni az új cuccot gagya váltóval, amíg nem tudom biztosra, hogy az én régi, de jól működő alivio váltóm rámegy-e.Szóval, mit nézzek meg a váltón, vagy a karokon, stb.
Köszi![ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
-
félisten
Sziasztok!
Nézegetek magamnak bringát, és felmerült bennem egy kérdés:
Miért nem látok egy versenybringán sem telót, még a legdrágábbakon sem?
Oké, vágom, hogy részben azért, mert nem terepre valók, de mindenki tükörsima úton jár vele? Az út hullámait sem kell nagyobb sebességnél kiegyengetni? Még valami merevebb megoldást sem láttam sehol.
Valami enyhébb rezgéscsillapítóval biztos le lehetne veni némi terhelést azokról a kis vékonyka kerekekről.De, lehet, hogy tévedek, és egyáltalán nincs szükség ilyesmre.
Szerintetek?Köszi!
ui.: Még mielött megkérdezitek, nem akarok magamnak ilyesmit venni, csak felmerült bennem a kérdés nézelődés közben.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz raczger #10460 üzenetére
Jópár évvel ezelött amikor az alu vázak kezdtek elterjedni a kromo helyett, akkor hasonló helyzet volt, asszem. Az alut országútra, meg trial-ra ajánlották, mert könnyű, de terepre nem javasolták, mert a ridegsége miatt törékeny volt, ráadásul szilánkosan. Elég durva balesetekről lehetett hallani.
Azóta nyilván jobbak lettek.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Segítségeteket kérem; két lehetséges bringa közül szeretnék választani:
Az egyik: kb. 10 éves. Nem tudom, hogy kell-e rá költeni.
A másik: a gazdája szerint nem kell rá költeni semmit, mert minden jó rajta, fékpofák, gumik, stb.Szerintetek?
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
-
félisten
válasz becuszabi #10619 üzenetére
Heló!
Már eldöntöttem a dolgot. A giant lesz a befutó.
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást, és a segítőkészséget!Kicsit más dolog.
A Giant bringán Deore LX váltók vannak (24-es) markolatváltóval, amit én nem tartok kényelmesnek. Viszont van itthon egy 21 sebességes ALivio váltószettem, ami használt, picit kopott, de tökéletesen műxik. Hozzájuk STX váltókarok.
A karokat tuti kicserélem. De ha már 21 sebességes karokat rakok fel, akkor az Alivio váltókat is felraknám.
Szerintetek mennyiért tudom eladni a Deore Lx szettet a markolatváltókkal?
Érdemes a 8 fogaskerekes tárcsát lecserélnem 7-esre?Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Elvittek az orrom elől minden lehetséges occó bicajt.
A többi vagy drága, vagy bóvli.
Elhatároztam, hogy megpróbálkozom az összerakással.
Alivio váltók, STX váltókarok már vannak. (21 sebességes)
Egyszerű bringát szeretnék, semmi extra. 16-17-es, max. 18-as strapabíró kromo vázra gondoltam, egyelőre teló nélkül.
Alivio/STX szint környékén gondoltam a többi alkatrészt is, de picit lehet menni feljebb.
Természetesen mindent használtan, de nem szétbarmolva.
Egyelőre az ülésen, gumikon (külső+belső), első keréken, fékpofákon, markolaton tudok spórolni, mert a régi trágyáról át tudom rakni.Tudtok olyan helyet, ahol lehet régi, olcsó, de minőségi használt alkatrészeket kapni?
Köszi![ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Van két váltóm, amit kb. 10 éve. Alivio-ként vettem (első-hátsó).
A Shimano feliraton kívül csak egy állati halvány VIA feliratot látok rajtuk, de ezt is jól eldugva.
Létezik, hogy ez tényleg az?
21 sebességes, és tökéletesen működik azóta is.Köszi!
(#10737) Kephamos: Az a gáz, hogy nem emlékszem pontosan, hogy Alivio-t vettem, vagy csak ALivio-val egyező minőségű más típust. Akkoriban még az is nagy durr volt, hogy nem egy Shimano SIS kerreg hátul. Tök hülye voltam hozzá. Úgyhogy, ha nem is eredti Alivio, akkor sem biztos, hogy átvertek.
(Úgyhogy ezt a feltételezést ki is vettem felülről; nem akarom másra kenni.)[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Manitou #10743 üzenetére
Noshát, így hosszú évek múlva rájöttem, hogy sorozatszám is létezik a világon, ami alapján rá is kerestem a típusra.
A váltók típusa Acera-X. A '97 stimmel.
A karokra nincs írva semmi, még egy betű sem, de ezek után már nehezen hiszem, hogy STX lenne.
Mindegy, lényeg, hogy szuperul műxik.(#10744) bandus: Hát, ez nem semmi. Annak idején és is el akartam kezdeni, de gyenge voltam hozzá. Egyik srác a telepről majdnem így nyomta BMX-el, mint a srác a videón. Elismerésem azóta is az ilyen Mestereknek!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Hopp, eszembe jutott még egy kérdés.
Láttam neten a hagyományostól eltérő küllő elrendezést; pl. csavarva voltak a küllők, meg volt tök egyenes is, ami nem volt keresztezve sehol.
Ennek a kettőnek mi a pontos, hivatalos neve? Próbáltam rákeresni, hogy bővebben olvashassak róla, de nem nagyon talál semmit a gugli.Köszi!
(#10748) bandus: Ismerősöm Csepel BMX-el kezdte, és azóta is Shwinn csepellel nyomja.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Nemrég vettem egy bringát 18 pénzért (használtan). Ennyire futotta, de majd szép lassan fejlesztem, ha lesz manim.
Acera-X felszerelés: agyak, fékek, váltók.
A kormánycsapágy, középcsapágy meg a pedálban lévő csapágyak nem tudom milyenek, elvileg a bringára full Acera-X volt írva, de lehet, hogy erre nem vonatkozik, és noname-ek. A felnik szimpla falúak.
Első körben annyi kérdésem lenne, hogy van-e valami bevált módszer az első agyról lejáró porvédő rögzítésére. Hamarosan szétszedem, lepucolom, bezsírozom, de a porvédőt mindenképpen valahogy rögzíteni kellene, mert nem akarok minden bányatavi kirándulás után szerelni.
A második kérdés, hogy mi a vélemény Az Acera-X cuccok tartósságáról, és általános minőségéről. Tudom, hogy gagyi kategória, de a testbike-on van, aki lehúzza, van aki kevésbé.
Egyelőre az erőnlétem visszaszerzésén dolgozom (egykerekezni már tudok , bár régen kéz nélkül is ment), de később szeretnék komolyabban nekiállni a bringázásnak. Nem versenyre gondolok, hanem sok-sok túra, erdőben, mezőben, de ~60%-ban betonon.Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Egy jó láma kérdéssel foglak titeket szórakoztatni.
A bringám összes csapágyát a hétvégén szépen helyreteszem.
Addigra szeretnék kiokosodni, hogy mit nézzek meg szétszedett állapotban, vagy összerakás után, amiből az állapotára és minőségére tudok következtetni?
Utoljára 10 éve szereltem névtelen csapágyakat, ott csak arra kellett figyelnem, hogy ne sercegjen, meg ne kotyogjon.
Most arra is szeretnék választ kapni, hogy érdemes-e, vagy kell-e jobb minőségű csapágyakra váltanom.Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Okés, köszönöm a leírást, sok benne a hasznos infó.
Pár dologra rávilágítottál, a váz méreteivel, és kialakításával kapcsolatban, így két újabb kérdés merült fel:
- A középcsapágyat szükség esetén később fogom tudni jobbra, monoblokkos kialakításúra cserélni? Ehhez cserélni kell(ene) az egész középső részt?
- Találok majd olyan telót, vagy rugós stucnit, amit fel tudok szerelni erre a vázra?Köszi!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Okés, köszönöm szépen!
Az egész középső rész alatt azt értettem, hogy a pedálkarokkal, és a fogaskerekekkel együtt (hajtómű a neve egyben?), de a válaszodból az derül ki, hogy azt azért mégsem.
A rugós stucni csak B tervként jutott eszembe, ha nem lehet telót találni. Majd nézelődöm az aprók között, bár egyelőre csak azt akarom lecserélni, amit muszáj.Köszi a segítséget!
(#11136) knifemaster: Neked is köszi a választ!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Egyik BMX-es haverom nemrég kitalálta, hogy neki csavart küllők kellenek a bringájára. Kerestem a neten erre vonatkozó infót magyarul, és angolul is, de eddig semmi használható.
Esetleg tudnátok segíteni, hogy merre induljunk el? Szoktak ilyet házilag csinálni, vagy kifejezetten erre való küllők kellenek?Köszi!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz knifemaster #11175 üzenetére
Knifemaster, Manitou: Köszi a válaszokat! Keresek kerékfűzésre.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Tegnap szétszedtem a bringám Acera-X scapágyait. A középcsapágy, a kormánycsapágy és a pedálokban lévő csapágyak makulátlanok, de az agyak elég siralmas állapotúak. A hátsó még elmegy, át is csoportosítottam a jobb állapotú golyókat oda, így csak kicsit darál, és belülről is csak kicsit kopott. Egy ideig még elmegy, de később ezt is cserélnem kell.
Az első viszont katasztrófa. A gyolyók, nem is golyó formájúak, és a csapágy belső részei is nagyon kopottak. Ez azonnali cserére szorul.
Kérdésem, hogy mit javasoltok? Szeretnék duplafalú felnit is a mostani teszkó gazdaságos helyett. Érdemes komplett kereket vennem, vagy külön felni, és agy?
Hosszú távra szeretnék strapabíró, de nem drága megoldást.
Amire használom: 60% beton (kátyús) és 40% terep (földút + köves erdő + homok (bányató)).Köszi!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz rétisün #11235 üzenetére
Ok, egyelőre az ár a lényeg, és hogy tartós legyen. Nem zavar, ha nem pont olyan típus, amilyet én akarok, hiszen nincs konkrét elképzelésem. Asszem körülnézek komplett kerekek között.
Köszi a tanácsot!Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz rootkiller #11242 üzenetére
Jaa, értem már, azt a kis fémtagot nem figyeltem meg eléggé. Azt hittem az egyben van a hátsó résszel.
Köszi!Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Mire valók a duplavállas telók? És mi egyebet kell tudni róluk? Azt olvastam, hogy erősebbek, mint a sima, de ellentmondó véleményeket olvastam a témában.
Én elsőre azt látom rajtuk, hogy k*rva rondák.
Nem tervezek ilyesmit venni, csak a témában szeretnék művelődni.Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Okés, már ezt is tudom!
A csavarodás mennyire jellemző a jobb fajta sima telókra? Nagy állatnak kell lenni, hogy szükséges legyen a duplavállas teló, vagy egy komolyabb hobbi bringás is profitálhat belőle zúzós terepen?
Köszi az infókat!
Horbal: Neked is köszi az infót!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Horbal #11358 üzenetére
Ok, köszi!
mod: Milyen az a zúzós terep, ahol egy (tapasztalt) hobbi bringás összetöri magát? Valszeg én vagyok eltévedve, és lehet, hogy az ilyen terep meg sem fordul a fejemben, mint bringázásra alkalmas terep.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Jáát, ja...
Kössz, ez a videó lerángatott a földre...
Így nem nagyon fogok bringázni mostanában...Na, ha már a földön vagyok, kérdezek egy gyakorlatit.
A béna kis szotyok vázam eléggé kopott. Ráadásul csúnya a színe is.
Látott már valaki festék nélküli Cr-Mo vázat? Nagyon randa? Rozsdásodik?
Az a perverz gondolatom támadt, hogy valahogy leszedem róla a festéket. Csiszolni nem szeretném, de hátha van valami oldószer, ami az alapozót is leszedi.
Járható út?Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz venember83 #11363 üzenetére
Okés, köszi szépen, akkor valami más megoldást keresek!
(#11364) tr00p3r: Pü.
(#11369) Jancsi: Köszi az infókat, és a linket.
Esetleg nem tudod, létezik olyan lakk, amitől nem nagyon változik meg a fém színe, de a nedvességtől jól védi a Cr-Mo vázat? Netán valami, amire oda kell figyelni váz lakkozáskor? Én is utána nézek guglival, de hátha van valami, amit bringák esetén máshogy kell csinálni.Köcc!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Lehet, hogy tudok venni elég jó áron a mostaninál sokkal jobb bicót.
Egy probléma van, hogy 16,5 colos a váz. 183cm vagyok, és emiatt kissé aggódom.
Józan ésszel végiggondolva, egy hosszú üléscső megoldhatja a magasság problémáját, de a hossz így sem lesz sokkal nagyobb. Főleg a lábam hosszú (belső lábméret: 84cm), így ez kis előnyt jelent.Szerintetek?
A mostani bringám 17-es, és kényelmetlennek érzem, hamar fáradok tőle, de szerintem ez a rövid nyeregcső miatt van - nem tudom kinyújtani a lábamat.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz tr00p3r #11394 üzenetére
Ok, értem, köszi a választ!
Ezek szerint a váz hossza miatt kevés a 16,5 col?
Ha olyan hosszú nyeregcsövet rakok bele, aminél le sem ér a lábam a pedálig - ahogy knifemaster is írta - akkor a magassággal nem lehet probléma, így marad a váz hossza, mint gyenge pont. Nem?
A mostani bringám kényelmetlensége nem gáz, mert el akarom adni. Már most érzem, hogy kevés nekem más szempontból is. Arra jó volt, hogy nagyjából képbe kerüljek, hogy mire van szükségem.(#11392) knifemaster, (#11393) rétisün: Köszi a válaszokat!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
venember83, Jorus, rétisün: Köszi az infókat!
Vagyis, legyen a váz az új bringán legalább 18-as, vagy inkább 19-es, de ha minden kötél szakad, akkor hosszú üléscső, és hosszú stucni is megoldás. Jól értem?Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz knifemaster #11400 üzenetére
Najó, biztonság kedvéért beszerveztem egy 19-es aluvázat az új bringára.
Még nem biztos semmi, mert lehet, hogy elviszik előlem a bringát, ezért nem mondtam biztosat a nagyobb vázra sem.Mi a véleményetek az új cuccokról?
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz knifemaster #11404 üzenetére
Ok, köszi!
Közben a neten keresgéltem mindent, ami a témához tartozik, és felmerült egy kérdés.
Mi a különbség a Cr-Mo váz, és az ALU között?
Amit tudok/olvastam róla:
A Cr-Mo egy acél ötvözet, ami rugalmasabb az ALU-nál, de nehezebb.
Az 5-6 évnél régebbi ALU vázak ridegek, gyakran törnek, de manapság ez már nem jellemző.
Noss, jól tájékozódtam? Valaki megszakértené a témát nekem? Minden vélemény jöhet, ami ide köthető.Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
(#11406) venember83, (#11408) slayer006: Köszi a választ és a linket, már olvasgatom, nagyon hasznos.
(#11407) tr00p3r, (#11409) Kephamos: Nem tudom, miért mondják, hogy rideg meg törik, de mindkét tulajdonságot a régebbi ALU vázakról olvastam.
Én úgy tudom ezt elképzelni, hogy régebben más szempontokat tartottak szem elött, mint ma, de ez csak találgatás.
Ahogy slayer006 által linkelt cikkekben is írják, ez függ kismillió tényezőtől, vagyis nem lehet csak az anyagok alapján kategorizálni, sokkal inkább az a kérdés, hogy a gyártók milyen ALU, és milyen Cr-Mo (acél) vázakat gyártanak.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
-
félisten
Sziasztok!
Vettem új bicót RST 381 TL telóval, ami enyhén szólva gáz, legalábbis nekem annak tűnik. Még sosem volt telós bringám.
- Próbálom kiemelni az elejét: 5 centi meddő emelés, majd hatalmas
katt, és mire kezdene emelkedni a kerék, addigra a gumi hárította a
padkát. :-(
- Hirtelen fékezésnél olyat bólint a bringa, hogy lefejelem a
bácsit, aki miatt fékeztem.
- Köves terepen semmit sem csillapít a rezgésekből, csak a nagyobb
kányúkat tompítja, de azt legalább jól.
- Négy fokos lépcsőn lefelé úgy lebukott az eleje, hogy majdnem
fejre álltam. Nagyon befostam. Hasonló, bukfenc-közeli helyzetet produkált magasabb padkda esetén is, ha picit fékeztem.Szerintetek mi lehet a gáz? Sz@r a teló, vagy béna vagyok? (Pedig, merev villával viszonylag jól veszem az ügyességi részeket.)
Gondoltam arra, hogy beállítom, de mindkét állítója teljesen a "+" jel felé van tekerve. Gondolom, ez a legnagyobb keménység.
Mivel új telóra most nem futja, arra is gondoltam, hogy szétszedem, és átalakítom. A cél az, hogy merevebb legyen, és lépcsőn, padkán ennél sokkal jobban muzsikáljon.Előre is köszi a tanácsokat.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Aktív témák
- Politika
- Microsoft Excel topic
- Suzuki topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- OpenMediaVault
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- További aktív témák...