- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Aktív témák
-
sanyixXx
senior tag
-
Bikeman
aktív tag
válasz knifemaster #3846 üzenetére
Legegyszerűbb, ha bemész egy bringaboltba, mert sokféle tengelyhossz van (+ még van néhány változó, de ezek kikopóban vannak, pl.: monoblock átmérő, menet típusa), ott meg tudják mérni.
-
rétisün
veterán
válasz knifemaster #3846 üzenetére
bár segíteni nem tudok ezügyben, megosztom veled a saját monoblokk-os tapasztalatomat....nyáron, mikor vettem a bringámat, a boltban kicsit átalakítottuk ''saját számíze'' szerint. ebben benne volt a 3-as hajtómű 2-esre cserélése. itt jött a gond, hogy a boltban nem volt olyan mononblokk, ami jó lett volna, mert nem igazán passzolt a vázhoz/hajtóműhöz. végülis most egy sima középcsapágy van a a bicajban (persze tervezem monoblokkra cserélni), a lényeg, hogy célszerű a boltban berakatni, mert nem biztos, hogy a rendelt mononblokk jó lesz, nem beszélve a speckó szerszámról, ami kell hozzá a berakáshoz. amugy a négyszögtengelynek sztem eléggé szabvány mérete lehet, azzal nem lesz gond, inkább a ''láncvonal'' és hasonló adatok dönthetnek, mekkora kell.
mod: mire ezt a sokmindent bepögyögtem, már kaptál választ...nagyjából ugyanazt javasoljuk , csak nekem kicsit tovább tartott
[Szerkesztve]war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Bikeman
aktív tag
válasz knifemaster #3855 üzenetére
Elvitted, megmérték, és csak vakarták a fejüket? Jó bolt lehet...
Monoblockot csak új megvenni/megrendelni nem érdemes/lehet, mert elképzelhető, hogy csak a harmadik méretű lesz tökéletes, ezért kell a bolt mindenképpen.
Legjobb, ha az osztályának (Sora/Tiagra/105/Ultegra/Dura-Ace) megfelelő monoblockot veszed a hajtóműhöz.
Ja és persze az octalinkes hajtóműved kompatibilis más márka octás monoblockjával.
Szerintem próbálj meg egy pár másik boltot is, hátha... -
Bikeman
aktív tag
válasz knifemaster #3911 üzenetére
Legjobb módszer:
Kerekeket kiszeded (hogy kezelhetőbb legyen), és a szerszámot teszed be a satuba (valami erősebb fajtába) és a bringát tekered meg rajta.
Nekem már bevált, ha meg mégsem, akkor be kell áztatni vázastul, volt, hogy 2 hét ''fürdő'' után jött csak ki, igaz, hogy ennél az esetnél nem próbáltuk a ''satus'' módszert. -
raczger
őstag
válasz knifemaster #3911 üzenetére
vagy egy tuti, de kicsit drága megoldás: vidd el vázépítőhöz, tuti kiszedi
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
becuszabi
aktív tag
válasz knifemaster #4611 üzenetére
miért akarod köszörültetni? a súlyán akarsz csökkenteni, vagy esetleg hullámos?
(ha az utóbbi, akkor teljesen reménytelen a próbálkozás, mert soha nem lesz belőle tökéletes tárcsa)"Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
válasz knifemaster #4613 üzenetére
hmmm...esetleg akkor valami tuti síkköszüvel...ha tényleg csak ilyen keveset kell belőle leszedni, az még nem árt a tárcsának
...csak vigyázni kell, hogy a melegedés ne okozzon deformálódást, mert akkor mehet a kukába"Aki szívből él, az élből szív"
-
bmx powa
tag
válasz knifemaster #4663 üzenetére
volt criticalmassan pár videó, hogym iket csinálnak...direkt kikötöttek egy brigát, ami az övéjük volt. Srác odasétál 40cm-es erővágóval, ami egy tesco-s szatyorban volt. Odamegy, szenved vele 30mp-et. Levágja, fölpattan rá, az erővágót odafogja a kormányhoz, és elgurul vele. Ennyit erről
"hát, EZT a verziót kihagynám, nem mintha utálnám Jókerpapát, csak Ő nekem már, khmm, nem elég filigrán, túl férfi és semennyire sem bari... "By Bolondember
-
bmx powa
tag
válasz knifemaster #4665 üzenetére
igazából nem a zárral, hanem Kurvaországgal van a gond
[ Szerkesztve ]
"hát, EZT a verziót kihagynám, nem mintha utálnám Jókerpapát, csak Ő nekem már, khmm, nem elég filigrán, túl férfi és semennyire sem bari... "By Bolondember
-
tekeyagd
tag
válasz knifemaster #4788 üzenetére
menj be a george-ba,ott vannak egész kemény fogaskoszorúk hasonló gondokkal küzdőknek,aztán nem kell váltót is cserélned...
jah,SPD cipőt már használod-é?
[ Szerkesztve ]
-
tekeyagd
tag
válasz knifemaster #4790 üzenetére
a jamaikai meg az spd nem férnek össze,mi?
-
sanyixXx
senior tag
válasz knifemaster #5109 üzenetére
rock shox torát nézzél
Rumot minden pohárba! | https://rumnagykovet.hu/
-
PharoaheUMF
csendes tag
válasz knifemaster #5109 üzenetére
ha nincsenek nagy igényeid akkor manitou black, bár nem tudom még lehet-e beszerezni, ha akarsz ketyeréket is bele mittomén rugóút-állítást akkor meg rockshox tora, de az a villa sztem elég gyik bár azért 91-100 kilót még az is biztos bir ezek a villák 40-50ezer körül vannak ami ettől drágább az már nem túl általános inkább ki van hegyezve valami stílusnak megfelelően pl cc-villa ami könnyü meg jól mozog de hót gyenge és szar(bocsánatért esedezem krosszkántrisok)..
az alatt a 10-20 év alatt még a kosár is lerohad róla
[ Szerkesztve ]
Shook ones
-
becuszabi
aktív tag
válasz knifemaster #5109 üzenetére
Oké, hosszú táv rendben, de akkor sem kellene durung vascsövekből csinálni...egy erősen túlépített cangát min. 10 kilóval könyebb verzióban is ki lehetne hozni...és azt sem feltétlenül ilyen áron. Szivesen megnézném, hogy ezeket a hosszú távra tervezett bicókat milyen alkatrészekből építették fel (pl. csapágyak).
No mindegy, nem nekem kell edzeni rajta...szegény postásokteló: nekem RS Psylo XC-m van, 100 kilóig tesztelt és durva körülmények között is megállja a helyét. Már nincs forgalomban, de valamelyik (szintén acélrugós) utódja hasonlóan megbízható lesz.
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
sanyixXx
senior tag
válasz knifemaster #5243 üzenetére
gyárilag 23 centi körül vannak a villanyakak pont azért, hogy jó legyen mindenbe.
Rumot minden pohárba! | https://rumnagykovet.hu/
-
Pinya007
tag
válasz knifemaster #5315 üzenetére
Ha Shimano váltóknál maradsz, akkor jó lehet a fékváltókar. De ha később kipróbálnál egy SRAM hátsó váltót, akkor azzal már nem kompatibilis. Illetve ha esés során megsérül a fékváltókar és cserélni kell, akkor drágábban jössz ki, mintha csak egy fékkart kellene venned.
Nekem is fékváltó-karom van, ezzel szerelték alapból a bringát, de ha lecserélném akkor külön vennék, fék-, és váltókarokat.[ Szerkesztve ]
Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
-
Kazimír
őstag
válasz knifemaster #5315 üzenetére
Itt centiben adták meg és az ülőcső hosszát, ha megnézed az adatokat, amiket mellékeltem.
Értem a felsőcsőhossz problémát, ebbe igazából még nem is gondoltam bele
A KTM "légvonalban" mér: [link]Ja, és köszönet a tanácsért!
[ Szerkesztve ]
Be köll fizetni, azt' jólvan...
-
Ariadne
őstag
válasz knifemaster #5315 üzenetére
Nekem a Dual Control rendszerű bejött nagyon, most másik bringámon hagyományos külön fék és váltókar van, és ez szenvedés ahhoz képest. Viszont lecserélni egy vagyon lenne, hidrós tárcsafékhez nagyon drága, plusz fordított állású hátsó váltó is kellene hozzá. Szóval tényleg érdemes meggondolni előre.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Pinya007
tag
válasz knifemaster #5320 üzenetére
Ha gyanúsan olcsó érdemes utánanézni hátha olyan régi modell, amit canti fékhez gyártottak.
Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
-
nagyúr
válasz knifemaster #5315 üzenetére
Így van, ezért fontos, hogy csak a nyeregvázcső méretét nézzük, hanem a teljes geometriát.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
becuszabi
aktív tag
-
Bikeman
aktív tag
válasz knifemaster #6070 üzenetére
A linkelt BBB-m van 27,2-es méretben 400-as hosszban, már 4 éve, hibátlan, nagyon jó cső.
Sztem a 2 csavaros rögzítési technikája is jobb, mint a BikePositivenak. -
becuszabi
aktív tag
válasz knifemaster #6104 üzenetére
Tekints úgy az első kerékre, mint egy 26"-os tárcsafékre és mindjárt jobb lesz
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Jancsi
aktív tag
válasz knifemaster #7106 üzenetére
Elsősorban nem, a teló gyártási módjátol és felhasznált anyagoktol, kovácsolták-e ha igen akkor melegen vagy hidegen, a külsőszár alu vagy magnézium, milyen összetételű, milyen formájú, a keresztmetszete kör vagy elipszis.
2 kilóbol lehet csinálni olyan telót is ami laza CC-ra való 70 kilóig és olyat is amivel lehet kicsit zúzni is. Pl nekem volt egy suntour XCP-75LO telóm 75 vagy 80 mm uttal, semmi extra, egy rugó és valami csillapítás szerűség, lock out, némileg 2 kiló fölött, vasággyal vagyok 60 kiló, de érezni lehetett hogy hajlik picit,a tárcsás használatot inkább meg sem említem, tekerte rendesen. Most egy Manitou Splice Super-em van 100-130mm rugóút, olajcsillapítás és picivel 2 kiló alatt, a tárcsa alig csavarja, nem nyeklik semerre. Gondolom nem meglepő hogy két és félszer annyiba került a másik, mert jobban meg kellett kocsávolni azt a vállat, megtervezni és megerősíteni a külsőszárat, gondolom a felhasznált anyagok is jobbmiőségűek.
A gép súlya amúgy sokat számít, de a legolcsóbb tuning ha felnyomod 4 bar-ra a gumikat Egy haver kb 11,5-12 kilós gépét próbáltam ki néhányszor pár km-re hát... 15 kilóval könyebb avgyok nála, de nem tetszett amit azon a gépen éreztem, nem volt olyan rész ami nem hajlot volna valamerre (jó az integált XT hajtómű merev volt, de a váz hajladozása feladtette velem) inkább cipelek 1-2 kilót pluszban, de tudom hogy nem szakad össze a gép egy durvább lefelén vagy esetleg egy bukásnál.Pontosan nem tudom de 70-80% szerintem.
Mod.: Valakinek van tapsztalata a Bagaboo táskákkal kapcsoaltban? pl: ezzel mennyire lehet hordani bicajon, esetelg a legkisebb futárzsákkal.
[ Szerkesztve ]
-
Jancsi
aktív tag
válasz knifemaster #7108 üzenetére
Csak a Sid-et versenyzőknek csinálták és ők nem egy mázsásak, plusz egy szezonnál nem fut többet, arrol nem is beszélve hogy CC-re használják ami ideális esetben nem tul megeröltető a villa számára.
Telónál szeritnem 1700-1800 gramm körül van az a határ amikor még kompromisszum nélkül lehet könnyű, vagyis csak annyi kompromisszummal hogy nem rugós hanem levegős.
Megállsz valahol ahol meg tudsz támaszkodni fékek behúz és beletaposol a ledálba. Villánál inkább csak fékezés közben lehet szemre is látni a csavarodást ha tárcsa van, különben ha kiveszed a telót megfogod, egyik szár egyik kezdben másik szár másik kezdben szépe hajlítgathatod jobbra balra előre hátra ( lehetőleg óvatosan). -
becuszabi
aktív tag
válasz knifemaster #7108 üzenetére
Ha mondjuk 60 kilós ürge lennék (mint ahogy nem vagyok az ), engem azért érdekelne, hogy ne egy 15 kilós szörnnyel cc-zek, tehát fontos lenne a súly. Én csak ebből indultam ki és ezért írtam, hogy "Ha fontos a súly". Azt azért feltételeztem, hogy ponti_ak tisztában van azzal, hogy ha két hasonló felépítésű, rugózási elvű teló közül az egyikben van +2-300 g, azt nem a vicces kedvű mérnökök csempészték bele ólomgolyók formájában hanem az ott van a szerkezetben és erősíti azt.
Ugyanígy nekem se jutna eszembe belepakolni a bringámba egy SID-et...asszem csúnya vége(m) lenne
Ez a 1700-1800 g nálam is egy egyfajta határ, ez alá már nem mernék menni. Most ki is néztem magamnak egy Rock Shox Revelation Air U-turn telót, ha nem is veszem meg (és sajnos nem valószínű), akkor is valami hasonlót szeretnék majd. Kár, hogy nem átütős tengelyű (az nagyon megnyugtat a mostani villámnál)Más, a villanyak minimum hány szászalékának kell beleérnie a stucniba?
A múltkor Jorus, valahogy úgy mondta, hogy a stucni legfelső csavarjának közepéig (tehát, hogy annak a csavarnak is legyen értelme, hogy ott van)."Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
-
sanyixXx
senior tag
válasz knifemaster #8687 üzenetére
jó az. ha túl mélyrü ütöd, akkor nem éri el a csavar majd
Rumot minden pohárba! | https://rumnagykovet.hu/
-
becuszabi
aktív tag
válasz knifemaster #8687 üzenetére
Ez az automata lánckenő szerintem hülyeség. A lánc nem attól szokott tönkremenni, hogy nem kap olajat, hanem mert egyszerűen elkopik. Annyi olajat meg nem fogok ráönteni, hogy folyamatosan mosódjon, mert akkor egy idő után nem csak a meghajtásról, de az egész bringáról vakarhatom az olajos sarat
...annyi idő meg mindig van bringázás közben, hogy leszálljak és kemény egy perc alatt újraolajozzam a láncot.
...ott jó ez, ahol nehéz hozzáférni az olajozandó részekhez, na de egy bringánál..."Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
válasz knifemaster #8692 üzenetére
A leírás alapján a legjobb hatékonyság érdekében 16 km-enként (10 mérföld) 3-4-szer pumpálni kell a kis tartályból, így a 125 ml-es töltet 5-700 km-re elegendő.
Ahogy nézem, az alsó váltógörgőre megy rá a folyadék, amiről aztán a forgás miatt rácsapódik a láncra.
...ááá, ezt már megint a lusta amerikaiaknak találták kinem a fémrészek közzé került kosz miatt van a kopás?
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
válasz knifemaster #8695 üzenetére
Ez így rendben is van, nem is kell hozzá sokat tekerni hiszen hallani is a száraz lánc hangján, hogy valami nem oké.
A mai sűrű láncolajok viszont sokkal nehezebben kopnak ki, mint az említett olajozó kenőanyaga és ha mondjuk csak 200 km-enként leszedem a láncot, kiáztatom a koszt, megszárítom, újraolajozom az is van olyan jó...de hogy olcsóbb az biztos.
...és arról még nem is beszéltünk, hogy nem kell semmi plusz szerkezetet felszerelni a bringára...szóval nekem még mindig nem tetszik ez a cucc"Aki szívből él, az élből szív"
-
Dirtyz
őstag
válasz knifemaster #9115 üzenetére
Ohh, de szép lett gratula és nem csak Neked, hanem minden újbringás fórumtársnak is!
Védd a fákat, egyél hódot!
-
becuszabi
aktív tag
-
TexT-BoY
addikt
válasz knifemaster #9115 üzenetére
Lehet-e tudni milyen összegbevan most egy ilyen verda?
Kiestem egy kicsit a bicikli árfolyamokbólJah barátosném édesanyjának magellan hydráya van, iszonyat jo kecske. Régen féltem tőle...
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
Ariadne
őstag
válasz knifemaster #9750 üzenetére
Részemről kisebb hátizsákkal járok, de sokan kedvelik inkább ezt a deréköves megoldást, mert nem melegíti úgy az ember hátát, mint egy hátizsák, és azért belefér pár fontos dolog még, szóval praktikus. És hát igen, víz az nagyon kell ilyenkor, szóval jól jöhet egy víztartályos változat...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
xcbiker
addikt
válasz knifemaster #9879 üzenetére
Mindkettőt hanyagolnám.
Mászásnál előrébb kerül a testsúly. Hosszabb stucninél nem kell "átlendülnöd" a kormány felett, hogy a súlyeloszlás megfelelő legyen.
Pl a kormányszarv mászásnál ellensúlyozhatja a rövid stucnit a fölfeléken. Ami még lényeges a fölfelénél az a láncvilla hossza. 425mm az ideális vagy picivel rövidebb.A hosszú váz nem előnyös pl teknikás lefeléknél, gyors fordítóknál, meredek letöréseknél. Bár itt is közbeszól a váz egyéb tulajdonsága: fejcső szöge, egyebek...
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
szatocs
őstag
válasz knifemaster #10476 üzenetére
Na akkor ezt még igencsak át kell gondolnom...
De lehet, hogy még így is marad majd a lánc, abban látom az anyagot=== Szatocs ===
-
Jancsi
aktív tag
válasz knifemaster #10585 üzenetére
Sülyeszett fejű M5-ös csavar megy a stopliba, a kereszthornyos kicsit jobban belesimul mint az imbuszos és talán jobban is meg lehet tépni, rozsdamentes alá ne add, a gyári csavarokat nekem ki kellett fúrni a cipőböl miután szétent a fejük.
Kephamos
Függ a telótol, de ha még nem is olajos, akkor is 4-5k, a váltó állítás pátszáz Ft -
Manitou
addikt
válasz knifemaster #10683 üzenetére
A hajtóművekben nincs akkora difi, inkább a súlyt kell megfizetned, alutányér stb.
-
Ariadne
őstag
válasz knifemaster #10683 üzenetére
Szintén zenész. Pedig az enyém octalinkes... Hajtáskor jobboldalt egy bizonyos ponton. Azóta kaptam olyan tippet több helyről is, hogy hiába konkrétan a hajtásból hallja az ember a kattogást, érdemes a nyeregcsövet kiszedni és belülről is kitiszítani (!), és picit beolajozni azt a részét, ami belemegy a vázba. Megdöbbentően hangzik, de egész pontosan két emberről is tudok, akinek ez megoldotta. Én még most fogom kipróbálni, bármilyen megoldásnak örülnék, már vagy egy hónapja ezzel a kattogással élek...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ferdzsoo
addikt
válasz knifemaster #11103 üzenetére
Értem, 25-ért ez különben jó vételnek számít nem? Máskor csak az elsőre kapok 30k- körüli árajánlatot! Így meg mindkettőt megúsznám 25-ből. Ráadásul nem is montizásra kéne hanem egy cross-country bringára! Akkor ezekszerint megérné nem?
ui.: az ezekszerint az XTR pedig a csúcskat?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz knifemaster #11106 üzenetére
Eladó srác direkt mondta hogy ez most qrva akciós és ő is ilyet akar rakatni a saját bringájára, mert ennek alapból 50k körül van az ára.És itt van a shimano-s szórólap a kezemben, tényleg 25K, és fel van sorolva, lx -karok, -agyak, -betétek, -tárcsák. Szerintem holnap betekerek a sráchoz
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
xcbiker
addikt
válasz knifemaster #11106 üzenetére
Elég olcsón lettem halhatatlan.
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
xcbiker
addikt
válasz knifemaster #11106 üzenetére
Ehh..Maga (én) mindent 2x mond...Maga mindent 2x mond?
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz knifemaster #11144 üzenetére
Ki mondta hogy nem LX-lesz a fék? Csak azért érdeklődöm, mert a papíron LX-áll. Van ezekszerint másból is LX? Nem csak Deore-ból?
Igen elmentem amúgy a sráchoz, nekik sincs most, szóval lehet ez ilyen "30.000FT most a Samsung 32"-os LCD-tv, csak éppen nincs rakátron!" - kaliberű dolog."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
tr00p3r
őstag
válasz knifemaster #11158 üzenetére
Tehát a képen egy Non-series tárcsafék van ami biztos nem LX...... Ettől még lehet LX amit adnak, csak nem valószínű (főleg a csomag ár miatt gondolom). A fékkar meg Deore-nek néz ki így életlenül és távolról.....
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz knifemaster #11158 üzenetére
Hát igaz! Az nem lehet hogy a kép csak illusztráció?
Ez így már nem olyan. De akkor ez már milyen megtévesztés? LX-van írva a papíron!"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz knifemaster #11161 üzenetére
Már le is mondtam róla! Szépen bedzsalok oda ahol a bringát is vettem és 33-ért felraknak egy 18-as hayes-t mindenel együt, de csak előre. (Hátulra majd jövőre! )
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
félisten
válasz knifemaster #11175 üzenetére
Knifemaster, Manitou: Köszi a válaszokat! Keresek kerékfűzésre.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- További aktív témák...