- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen processzort vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen notebookot vegyek?
- Dell notebook topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Dell asztali gépek
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Aktív témák
-
nagyúr
A Scutum nem lenne rossz, csak a gyári felszerelése elég gány, plusz giga nehéz. Volt nálam anno tesztre, de aztán abban maradtunk a nagykerrel, hogy inkább nem adjuk le az anyagot - nem sok jót tudtam írni róla.
AMS-t próbáltam többször, de nekem nem jött be a mozgása. Konák túl vannak árazva, de egy Dawg-ot elfogadnék (tavaly nyáron írtam róla, ha jól emlékszem - nekem nagyon keveset mozgott).
Szerintem Trance lesz a nyerő ezek közül.
Telóknál egyértelműen Talas.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Cube-ra csak azt írtam, hogy nekem nem tetszett a mozgása. Igaz Thommey-nak sem, bár az mindegy, ő cécés. Revelation nagyon jó kis teló, mentem a 426-ossal 2 hónapot. Van benne minden, Motion Control, Flood Gate, kompresszió és lockout kormányról vezérelhető, szal elég pöpec kis villa. Nekem kicsit túl sok benne az állítási lehetőség, meg a csicsa (le is törtem a remote control karját véletlenül), de a mozgása nagyon bejött, és simán be tudtam lőni a súlyom alá a kompr.-t, csilit, utat.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Akkor már inkább az Avid. Havernak van 535-öse, hááát... Egyébként lóg itt nálam egy hibátlan BR-M555-ös, hátsó fék. Tárcsa is van vmeik szekrény mélyén, asszem 180-as. Mondjuk pofa kell bele, mert az elkopott. Azt viheted egy 10-esért, ha kell. (Féknyereg, 170-es fékcső, fékkar, feltöltve olajjal természetesen.)
Nem tudom, hogy kapható lesz-e tr00per otthonosabban mozog a hazai piacon. De, ha kell, szólj, és hozatunk kintről.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
raczger
őstag
egy szavazat a tora ellen
hogy miért: CC-re szerintem túl nehéz, meg aztán nekem nem jött be, mikor próbáltam, de az nem ide tartozik. Inkább pl: r7 comp, abban nincs lock out, hanem levegő+olaj, de a lock-out-ot ahogy elnézem nem használják sokanwww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
tr00p3r
őstag
válasz Manitou #1340 üzenetére
nekem CC-re ill. maratonra kellene. na meg városba... arról mit tudsz, hogy ereszti a levegőt? sokan panaszkodnak arra, hogy az R7 nem a legjobban sikerült Manitou villa. bár, ha meg azt nézed a fél Merida Team azzal nyomul. ráadásul pont az R7-el. igaz nem ezzel a verzióval.
[link]
[link]
[Szerkesztve] -
Dirtyz
őstag
válasz Manitou #1747 üzenetére
Nem volt olyan régen az a világkupafutam, pont 10 éve 97-ben. Kint voltam, nagyon jó volt
A ''Corratec-es dán emberke'' Jan Erik Ostergaard volt, és nem Ő nyert, hanem az Ő bicaját lopták el a verseny előtt
Christophe Dupouey nyert, a második az a Cadel Evans lett, aki később országúti versenyző lett, tavaly összetett 5.-ik a Tour-on
Hopsz, holnap Crosskovácsi, jön valaki?
[Szerkesztve]Védd a fákat, egyél hódot!
-
Dirtyz
őstag
válasz Manitou #2547 üzenetére
A #2545-ös hiányzik, már valamelyik modi kitörölte...
Kormányszarv: ameddig egyenes kormányom volt addig használtam szarvat is, egyenest és rövidet ( pazzaz, wcs ), most, hogy hajlított kormányom van, nincs fent. Hülyén is nézne ki és nem is hiányzik, nameg a karbonkrmány sem örülne neki.Védd a fákat, egyél hódot!
-
littlemole
őstag
válasz Manitou #3325 üzenetére
Összeszereléssel egyenlőre még nem próbálkoznék. Ami könyv kinéztem az ez.
[link] Jókat írnak róla, kezdőknek is ajánlott. Úgy döntöttem teszek egy próbát vele.
Hát igen kicsit sokba került a javítás.(40EU hátsó kerék,15EUgumi, 15EU fékek) Azt magyarázta a gyerek hogy a kerék kicsit össze is volt lapulva, és nemcsak egy nagy nyolcas volt benne. Ami kereket beleraktak újat viszont nem annyira jó mint ami benne volt , szóval a következő hónapokban számíthatok bajokra a küllőkkel megint. Ezt megelőzendő, ha megint elszakadnának, rögtön kicserélném, de valami erősebbre.
3326: Ezt tervezném én is. Venni jobb minőségű, erősebb küllőket, és akkor kiküszöbölhetem ezt a problémát legalább nagyjából.
Az előző biciglimmel (2év 13000km) az volt a gond hogy a rakás üvegszilánk miatt ami az utakon és kerékpárutakon van, gyakran kaptam defektet. Amúgy jól bírta az is. Nem hinnétek el, de a kerékpárúton több a szilánk mint az úton, úgyhogy tekerek inkább az úton. Fura mi?
Most is megvan, de tartaléknak használom
Lecseréltem egy tartósabb gumira és mindjárt nem volt vele bajom. Az újra tartósabbakat tettek alapból mert defektem nem volt vele.
Nézegetem az ebike on a szerszámokat, hogy miket lenne érdemes venni, de várok a vásárlással addig míg megkapom a könyvet. Ti milyen alapszerszámokat javasoltok? Villáskulcs, nimbuszkulcs van."We believe we have a moral responsibility to keep porn off the iPhone. Folks who want porn can buy an Android" From Steve Jobs to a Customer (Xiaomi Note 3 PRo)
-
urban racer
senior tag
válasz Manitou #3409 üzenetére
Annyire tömegcucc, hogy ennek az árából 1 komplett bringát lehetne venni
Amúgy nemsokára garaciából kapok egy vadi új MAGELLAN vázat, nagykerár -20 %ért eladó(mondjuk még nem tom pontosan miet kapok, de valamit kapok"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
-
urban racer
senior tag
válasz Manitou #3521 üzenetére
A revelation meg a recon az nehéz. Tora talán egy fokkal könnyebb, de passzolom. a 318-as torát rakják az xtc-kbe is(2007), szal nem lehet gagyi. Az is u-turonos meg lokkos is van aszem.
Igen, versenyzek. Szponzori segitség nagyon nincs, jövőre lenyomok egy fullos szezont minden segitség nélkül, aztán 2009-re keresem a szponzoraimat.
1. M six(első teló)
2. RS pike(dirt, street, urban racing, varacskosdisznólkodás)
3. M six (XC no money power, waiting for pilot)
4. RS pilot XC air assist (lokk hiányában csere)
5. M skareb(lokk, de nem elég merev tárcsához)
6. RS reba(I'm lovin' it!)"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Manitou #3562 üzenetére
A 318-as tora ami levegős és lokkos, az 2 kiló körül van. A súlya az nem annyira vészes, hacsak nem versenyzel, cserébe viszont elpusztithatatlan.
A rebára 1608 vagy 1606 grammot mértem lokáút karral.(2006-os modell)
A revelation meg a reconnak szerintem nagy a rugóútja, az inkább varacskosdisznóbb embereknek való. Hova nem elég 100 mili? Hacsak nem fr-ezel..."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Manitou #3570 üzenetére
1,1 soha nem volt a sid 1,3 inkább... A reba 1806. A revelation nem lehet annyira könnyű. Az csak a gyártói adat, ami nem valós..
Egy revelation van veszprémben a kiskerben, ahol én shoppingolok.
Én osztom a véleményed, rugó+levegő a legzsirabb, habár a reba
mod: a rebára 1606-ot mértem. A gyártó 1581-et mond
[Szerkesztve]"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Manitou #3574 üzenetére
Akkor még nem éltem(éltem, de még pisis voltam). A mostani sid wc-k is mennek 63-on aszem. De gyönyörű nézni, ahogy hajlik a teló a tárcsától Halottam egy srácról, aki r-sevent levitt 1,3 alá. Csak versenyen használja. Vajon mért?
Bocsi, elnéztem, aszittem 1614, nem 1814. Neked van igazad. Olyan 90 körül van a revelation újonnan aszem(de ez nem tuti). Tora olyan 50 körül. Hasznátan is occsó. Megéri +40 ezer, ha nem is versenyzel? Mert én csak abból indulok ki, hogy ha én használnám edzésre, akkor a súlyával nem törődnék, inkább a tartóssággal. (Sztory az 50 ezer kilóméteres deoréről...-de nem én voltam)
[Szerkesztve]"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Azazello-
senior tag
válasz Manitou #3580 üzenetére
kivancsi lennek, hogy egy full carbon 9-10 kilos gep mit szolna az en ~95kg-om hoz egy maraton alatt... sztem kettetorne a vaz alattam
amugy ha a recon-t beallitom 100mm-re az ajanlott 130 helyett, ez nem befolyasolja a mukodeset?
mod: a 318 tora 2,1kg alatt van, szal annyira nem ko nehez. illetve ehhez viszonyitva az en 351-es reconom is pont ilyen nehez...
[Szerkesztve]Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
-
urban racer
senior tag
válasz Manitou #3603 üzenetére
Igen, én is hallottam róla, hogy volt olyan, ami híres volt arról, hogy tört a hídnál, de az régebben volt(talán az még rockshox teló volt és nem sram). Van egy BB-s csávó, valami lóbaszó nagy bringája van. De télleg. A csávó is akkora Nah ő versenyzésre hasztálta tavaly a pike telót. Mondjuk egy siden megnéztem volna...
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Ariadne
őstag
válasz Manitou #3627 üzenetére
Amúgy szerintem a Lockout nem fontos dolog.
Érdekes, tényleg vannak, akik nem használják akkor sem, ha van. Nekem sokat segít mászásnál ha belockolom, szinte érzem, hogy könnyebb lesz kapaszkodni felfelé. Na persze azt meg különösen érzem, ha lefelé menet elfelejtem kilockolni...
Lehet, hogy erőnléttől is függ, én még csak az első aktív évemben vagyok most, és nem bánom, hogy ott a kormányon az a kis leffentyű. (Épp tegnap voltam egy túrán, ami életem leghosszabb és legmagasabbja volt, 100km a Pilisben, benne Dobogókő és Prédikálószék. Sajnos még voltak tolós részek, bár Prédikálószék felé úgy érzem, mindig is lesznek. )
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
urban racer
senior tag
válasz Manitou #3627 üzenetére
Lockout fontossága
Ha valaki hobbi szinten bringázik, nyilván nem fog telót cserélni amiatt, mert nincs lokk. Egy magas emelkedőt nem attól tud megmászni az ember, hogy milyen telója van, és hogy tud-e lokkolni. Ha nem tudod(nem te manitou, csak általában) megmászni az emelkedőt, akkor lokkal se fogod tudni.
A versenyzők azok más tészták, és más technikát használnak. Itt térnék ki arra, hogy mikor fontos a lokk:
Lokkot használunk olyan mászásoknál, ahol alacsony sebességgel mászunk felfele, akár hosszabb távon is.
Lokkot használunk olyan emelkedőkön, ahol nincsenek eget rengető akadályok(gyökér, kő), akár nagy sebességgel is. Ebbe a kategóriába esik az úgynevezett nagytányérból kompenzálható emelkedő. Ennek a lényege: jössz lefele egy hosszú lejtőn, majd egyből emelkedő jön. A lejtő ajlán nagy sebességnél lokk bekapcs, kiállsz a nyeregből, majd magas fordulatszámmal nagy erőt kifejtve nagytányéron mész fel a lejtőt követő emelkedőre.
Lokkot extrém esetekben is használhatunk, pl ha véletlenül slickgumival montin betéved az ember egy országuti verseny nevezési sátrába, és benevez.
Nagyjából ennyi. Hozzátenném még, hogy 10-15 éve is volt VB, akkor merevvillával is nyertek. Most telóval nyernek. Mind1, hogy egy méregdrága fox vagy egy széttuningolt rseven netán egy merev reba, vagy pehelykönnyű sid. A lényeg, hogy versenyzőknek kell lokk. Nem akarom leírni, amit az első bekezdésben, de az illene ide a végére is."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
TexT-BoY
addikt
válasz Manitou #3650 üzenetére
Jó, ne kötözködj, nekem is régi LX hajtomüvem van, és az STX-RC-s idők is mást diktáltak, ezt szerintem a régebbi bringások tudják, akik nem most estek bele a dologba és nem ugy vásárolnak hogy huuuuu full Deore LX em van.
[Szerkesztve]HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
raczger
őstag
válasz Manitou #4839 üzenetére
a bikemarketről rendeltem 12700-ért
sanyixXx: a hajtoművel kapcsolatban egyetértek valamennyire de most csak erre volt pénzem, majd akarok később xt integráltat
a fékkel kapcsolatban, mért lenne gyász? annyira sztereotíp dolog hogy mindenki kipróbálja a shimano féknek a bowdenesét és aztmondják fos, szar a mechanikus... shimano nem tud féket gyártani, ennyi, de az avidnak a bb7-ese az iszonyat jó, nagyon jól fog! csak még koptatom, ma is megyek az utcákban még pár kört!www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
-
nagyúr
válasz Manitou #7109 üzenetére
Téged is látni errefelé?
Az 1994-1996-os években az XT-t a 735-ös és 737-es széria képviselte. A rövidkalitkás FD-M737-nek 22, míg a hosszúkalitkás FD-M735-nek 26 (!) fog a max kapacitása, ami egy 44-32-22-es mai rendszerhez tökéletes nyilván. Klatty. Az, hogy a nagytányér nagyobb, csak annyit jelent, hogy feljebb kell helyezni a bilincset.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Manitou #7882 üzenetére
Manitou Minute Elite: 515 mm
Rock Shox Revelation U-Turn 130 mm: 508 mm
Fox Talas RLC 140 mm: 515 mmFox egyértelműen, utána Minute, aztán RS. Mozgásra nekem nagyon bejött a Minute Elite, de ez jórészt a 20 mm-es átőtengely miatti merevség miatt volt.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Manitou #7897 üzenetére
Na, várj, csak tudtommal 2007-ben csak SPV-s Minute Elite-ek voltak. 2008-tól jött vissza a - szerintem jobb - TPC-s csillapítású Minute Elite. Választható standard és 20 mm-es átütős hex. tengelyes verzióban.
Plusz idén, van olyan Minute Elite Absolute is, ami Absolute Platform csillapítással, és Infinite Travellel készül, és választható standard, és 20 mm-es Hex tengellyel is.
Van többféle átütős agy, de a 20 mm-esek szabványosak, ezek mind 110 mm-es papucstávolságú telókhoz valók. Az átütős telók 99%-a ilyen papucstávolsággal rendelkezik. Vannak persze kivételek, amilyen például a Foes Curnut XTD F1-ese, ami 30 mm-es átütengellyel készül, és természetesen csak a hozzá való aggyal használható. Potom 800.000 Ft körüli árában már benne van a 30 mm-es agy is, tehát meggondolandó befektetés. Jövőre jönnek a 15 mm-es tengellyel szerelt Fox-ok és Marzo-k, amikhez a Shimano 15 mm-es átütőtenegelyes agyát kell használni.
Én személy szerint mindenkinek Saint agyat ajánlok, lévén közel 4 éve használom a sajátom, és még egyszer sem kellett hozzányúlni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow