- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- SSD kibeszélő
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Aktív témák
-
TexT-BoY
addikt
válasz Manitou #12452 üzenetére
tisztába vagyok vele, eddig ugye street/dirt vonalon voltam.
Most ehhez már nem vagyok elég, ezért szeretnék valami kényelmesebb, nem agressziv verseny bringát, eggyetlen dolog ami érdekel az a suly. Hirtelenjébe ez szimpatikus volt, ugy hogy 20oldalt megnéztem.
a mostani street dirt gépeket eleve nem néztem, mert amikor én voltam benne a dologba tudom milyen mentalitással árultam meg használtam a kerót, adtam el törött boxert hülyereknek meg hasonlo. De most én érzem magam hülye gyereknek ehhez.
kicsit utána olvasok ariadne miket irt, hátha már irta a véleményét a gépröl.HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
TexT-BoY
addikt
válasz Manitou #12455 üzenetére
na ez ugy nem hangozik rosszul. monjduk a speci nekem igy elsőre szebb
a nehéz könnnyüröl meg annyit hogy amikor streeteltem meg volt fully-m is meg hasonlo, akkor végig 18kiló környkén voltam, az ns beérkeztéig ami 11,02 volt monito black teloval.
Szóval nekem pl a speci az igenis könnyü egyrejobbantetszik.
[ Szerkesztve ]
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
TexT-BoY
addikt
válasz Jancsi #12457 üzenetére
Köszönöm, azért ennyire tudom mi kell
Black RTWD-vel street, probléma vele? Ment szépen, és rohadt könnyü volt.
Szerintem te még életedbe nem ültél olyan könnyü kerón mint amilyen az én konfigom volt, talán valahol fent is van még, minjárt rákeresek.MOD: inkább egy jo biciklibe áljon a pénze, nem értéktelenedik ugy ell mint a számitógép.
[ Szerkesztve ]
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
Ariadne
őstag
válasz Manitou #12451 üzenetére
Igen, ilyen, csak ez 2007 előtti lehet, más betűkkel van rajta a felirat. Meg az enyém fehér alapon piros betűs.
Jó bringa, nekem alapfelszereltséggel, ami nem nagy szám, ehhez hasonló (Deore szintű cuccok, pár fontosabb dolog felette) és egy kőnehéz rugós Reconnal emlékeim szerint 14 kiló körül van, szóval simán lehet 13 alattit csinálni belőle, ha a vázon múlik.
XC-maraton bicó valóban, egy egész kicsit az AM felé hajló geóval, egyenes kormánnyal használom. Felfele is jó, de talán lefelé inkább elemében van.
Az X-Fusion tag egész jó, propredalja persze nincs, de megvagyok vele, amíg egyszer lesz zsé egy foximaxira. Ezen a bicón a Sole fékek azért elég gyengék, és a képen úgy látszik, Mavic 117-es felnije van, ami nekem is, és ami igen nyolcasosodik, pedig nem is durvulok. Röviden ennyi.
mod: Ami viszont kényelmetlen rajta, az a hülye csőhajlítás, ami miatt az első váltót állat nehéz beállítani (már ott tartunk, hogy szervizbe kell vinnem...), mert nem lehet hozzáférni a csavarhoz... Viszont szép.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Jancsi
aktív tag
válasz TexT-BoY #12458 üzenetére
A merevet csak azért ajánlottam mert nem részletezted pontosan mit is szeretnél, tekerni azt is lehet.
Black RTWD jó kis villa, csak street-re talán kevés benne az anyag.
Nagyon könnyű gépem még nem volt, csak a városi, az kb 10kiló, de acél vázas és az van rajta ami a montirol leesett. -
Ariadne
őstag
válasz TexT-BoY #12461 üzenetére
Nem tudom, mikori és ezzel összefüggésben mennyit használták, és hogy, az sem mindegy. Újonnan 300-350.000 az ára egy ilyennek így gyári felszereltséggel, ezért ez nekem legalábbis igen alacsonynak tűnik, már-már gyanúsan... Az ársaccoláshoz nem értek, mióta megvan a kicsike, nem néztem egyáltalán új bringák árait, használtat pláne nem. Mert szeretem őt... De azt megerősíthetem, hogy ha nincs kamu a dologban, ennyit mindenképp megér, emlékeim szerint a váz magában is jóval többe kerül ennél újonnan, de talán használtan is. De mondom, árakhoz a többiek szólnak majd, ők értenek hozzá.
Örülnék, ha márka, sőt fajtárs lennél. Egy szintén tavalyi szintén piros FSR XC tulajt ismerek, lassan csak felbukkan a többi tulaj is.
mod2: Nézem, hogy A1 anyagú váz? Ez más anyag, a tavalyi meg idei FSR XC-k M4-es anyagúak, nem tudom, ennek mennyi a jelentősége ár szempontjából.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
TexT-BoY
addikt
válasz Ariadne #12463 üzenetére
holnap felhivom, de most meme forumtárs 2 olyan ajánlatott tett hogy ajjajjjj
[link]áááj
de a speci mozgatja a fantáziám, szép állapotban van fényképek szerint. mondjuk nem hazsnálnám extrém szinten, csakhát világválság van, autót nem merek venni .
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
-
TexT-BoY
addikt
-
félisten
Sziasztok!
Szerintetek mennyire komoly probléma a V-fékek felni koptató hatása?
Lehet ebből a szempontból nagyon gyenge felnit kifogni?
A fékpofa oldaláról csak a keménységétől függ a felnikoptató hatása, vagy más tényező is van, amire oda kell figyelni?
Érdemes emiatt mechanikus tárcsafékre váltani 160-as tárcsával?
Illetve mennyire jelentős a mechanikus tárcsafékeknél a teló csavarása, küllők nagyobb igénybevétele?Gondoltam, ha összejön elég zsé, akkor egy erősebb telóra is beújítok (csakis olcsó, használt, de jó állapotú), és akkor már odafigyelek a tárcsafék-tűrésére is.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Kephamos
addikt
Haver tavasz környékén szeretne bicajt venni max 80K-ért. Terep+aszfalt párosítás.
A srác elég nagydarab. kb. 195 cm magas és 100+kiló. Mit ajánlotok. Kelly's, Magellan vonalon nézelődtem eddig.
---------------------Látom még ilyenkor is pörög a topic. Jó régen voltam erre, de látom vannak akik még ilyenkor sem restek nyeregre pattani.
-
knifemaster
tag
válasz Kephamos #12470 üzenetére
Ebben az árkategóriában,nem sok diferencia van a márkák között,de én azt gondolom ,hogy 100 kiló alá a felhasználást figyelembe véve,sok lesz a sírás,az amortizációk ideje és mennyisége miatt.De ez csak az én véleményem.
Meridát érdemes megnézni még.
Az élet olyan mint a sakk,csak itt több a paraszt..
-
rii
nagyúr
sziasztok!
van olyan ketyere, amivel a rendes keró szobakeróvá tudna avanzsálni?
ha jól'tom ez kb 40.000-es tétel ...
jahm, és azért lenne rá szükségem, mert a napi mozgás kellene, viszont 200m-en belül fogok költözni a munkahelyemhezpiros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
-
Kephamos
addikt
válasz knifemaster #12473 üzenetére
Most ezt pontosan nem értem.
-
Manitou
addikt
válasz TexT-BoY #12464 üzenetére
Háát a Ghost van vagy 16 kiló szerintem, így ránézésre, szóval könnyű kategóriából már kiesett.
A KTM nem lenne olyan rossz, de abban az első villa nem valami nagy durranás.
Súlyra a ktm kb ~13,5kg lehetViszont a Rocky Mountain amt linkeltem sokkal jobb felszereltségű, és abban Fox F80-as teló van ami mozgásban nagyon nem egy kategória a többivel amit linkeltél. És a Rocky Mountain szeriontem 12kg alatt van ,de max 12kg lehet, igaz ez XC /Marathon keró. Míg a KTM már AM fele hajlik. A KTM-ből lehetne kihozni egy jó kerót, cserélném benne a telót valami jobbra, az sokat dobna rajta.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #12479 üzenetére
Egy kerékpárboltos ismerős szerint a lehető legrosszabb a garanciális ügyintézése ennek a márkának, ő sosem szokta ajánlani. Egy váznál persze ez kevésbé gond, mint teljes bringánál, de azért számolni kell vele, hogy ha bármi gond van, gyakorlatilag kuka a váz.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #12479 üzenetére
Inkább egy Magellan Pyxis-t vennék ennyiért.
Nem tudom miért, de nekem valahogy a Mali nem szimpatikus márka a MTB vonalon. Nem is olyan olcsó, hasonló áron lehet venni jobb vázakat is. -
Ariadne
őstag
válasz Manitou #12481 üzenetére
Én is pont így vagyok vele. A Magellan azért mégiscsak jobbnak tűnik, nem utolsó sorban ezrek szaladgálnak ezeréves Magellanokkal is az utcán, ami azért pozitív jelzés, Malival azért messze nem annyian.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Manitou
addikt
válasz Ariadne #12482 üzenetére
A mali se mai márka már, kb 10-11 éve is volt már normálisnak nevezhető alu MTB vázuk, igaz az akkor olcsó árával hódított, 16 ezer körül vesztegették, akinek nem volt sok pénze , annak nem nagyon volt más alternatíva új alu váz esetén. Nem hiszem hogy eltörne, csak nem kiemelkedően jó vázakat gyárt, hanem amolyan középszerűt, de aztán lehet ez is egy helyen készül a többi neves márkával tajvanban
Ja és a Magellan könyebb 200g-al
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
-
knifemaster
tag
válasz Kephamos #12477 üzenetére
80k-s értékű kerékpárok olyan felszereltséggel bírnak a,mit egy 100 kilós ember pik pakk leamortizálhat.Aszfalton még elmehet,de a terepfelhasználás többszörösen veszi igénybe az alkatrészeket.
Saját példa: RS Tora 302 villa masszív darab,de a gyári rugó kb 75 kg-os ember alá jó,én 100+ vagyok,nemigen birt el..rugócsere.A villa 30k volt a rugócsere 4k.OEM villaként vettem.
Azok a villák a Toránál ólcsóbbak, amik 80k-s gépeken vannak,de van esélyük,hogy nem bírják a terhelést.
A fékek nem biztos ,hogy megfogják,főleg ha tárcsás.
Aztán ott vannak még a kerekek gyenge pont lehetőségeként,hogy mennyire erős a felni,mennyit bír el a kerékagy.
Ha véletlenül sárban esőben terpezik az ember,egy alívió szintű hátsóváló sok bosszúságot tud okozni.
Meg lehet venni egy ilyen gépet is,mert miért ne,csak nagy az esély a további költekezésnek,hogy használható gépet kapjon,és többe kerülne mint ha az elején szánt volna rá magasabb összeget mint 80k.Ráadásul a kedvét is elveheti a tekeréstől.
Persze ez mind csak saját tapasztalatból kialakult vélemény.Na meg meg én télen nyáron használok biciklit.
2006-ben vettem egy kellys spidert,jó ár érték aránnyal,akciósan év végén 92k-ért.
Fél év múlva a teló( RSTcapa T5 ) már kezdett oda lenni a fék elcsavarta a villát,a becsúszószár berágódott,a rugó gyengült. A hajtóművet év végén komplett cserélni kellett,mert nem volt bontható a lánctányér. 80 kiló körül voltam.[ Szerkesztve ]
Az élet olyan mint a sakk,csak itt több a paraszt..
-
Meme
aktív tag
Ez a koptató téma megintcsak használattól függ.
Ha sokat fékezel akkor ~3év egy felni.A felni fékpofa kapcsolatból a kopás nem annyira jelentős, inkább a jobb fékhatás.
Egy puhább betéttől jobban fog a fék, de maga a betét gyorsabban kopik.Azért volt nekem is extrém esetem, párom kerékpárjára megvettem a legolcsobb MAvic felnit, és a legpuhább Jagwire betétben szó szerint alu darabok voltak. Keményebb betéttel már nem csinálta ezt.
Tárcsafékre sztem érdemes cserélni, de csak jóra - Avid vagy Hayes - ami nem olyan olcsó mulatság.
A normális mechanikus t-fék ugyanugy csavar mint egy hidraulikus.
Egy 30mm becsuszós telóval már sok gond nem lehet, Kereket meg normális küllövel kell befüzni.Szevasztok bogyókák!
-
szatocs
őstag
válasz knifemaster #12486 üzenetére
Én átlag 80 vagyok, akkor nekem sem lesz olyan jó a Quartz?
Sokan már lehet ki vannak a linkelt adataitól :Adatai=== Szatocs ===
-
félisten
Köszi a választ!
Egyelőre Avid BB5-re gondoltam 160-as tárcsával.
Gyári WTB Dual Duty FR Disk kerekeim vannak (a felni V-fék kompatibilis, és elvileg minőségiek a küllők).
A jelenlegi V-fékjeim Avid SD7 elöl, SD5 hátul, FR5 karokkal, gyári pofákkal.
A teló még kérdéses. Jelenleg egy Rock Shox Judy XC-m van.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Bikeman
aktív tag
válasz venember83 #12485 üzenetére
Vagy ha gondolod van pofás Cube LTD Valami 35-ért is, meg LTD TEAM 55-ért.
(az árakban nyeregcső+bilincs benne van)
-
Bikeman
aktív tag
válasz Manitou #12493 üzenetére
Nem, van már egy, csak az elöl kék-hátul zöld team Merida '03-mas. Ez meg most épülget...
Ha esetleg valakinek szüksége lenne irányítópultra...
-
venember83
nagyúr
válasz Bikeman #12490 üzenetére
Nagyszerű, tudsz linket adni, ahonnan megvásárolhatók ezek a vázak? Jelenleg is Cube-om van, de csak 16-os, kell minimum egy 17-18-as a 176 centimhez. És nagyon meg szeretném tartani a syncros üléscsövem meg a nemrég cserélt monoblokkot, ami Cube esetén tuti jó lesz. Hálásan köszönöm.
kieg.: Rosszul emlékeztem, a HFS Merida is 55k, akkor már inkább egy ilyen valóban gyönyörű Cube.
[ Szerkesztve ]
-
Bikeman
aktív tag
válasz venember83 #12495 üzenetére
Itten vannak kéremszépen, az LTD Team-ből (fehér-narancs) van (volt... másfél hete voltam ott) 1db 18"-as, és 1 db 22"-es. Hogy milyen márkájú és méretű nyeregcső jár hozzá, azt ne kérdezd.
Az ócsóbból van egy kazalnyi, kb. 6-8 db, bejárattól balra a falon.
Nekem sem tetszenek ezek a mostani HFS vázak (amit néztem, az egy elöl tüzes zöld egyébként full fekete (HFS 3000-D), ezért egy régebbit vettem, nem szólva arról (de mégis... ), hogy a réginek szebb megoldásai vannak, hátsó papucsok, stb. az újnak meg "husibb" a láncvillája de jó... )
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Bikeman #12496 üzenetére
Cube-ok esetén mindegyiknél 31,6-os az üléscső (vagy 31,8, sose tudom, lényeg, hogy ugyanaz). Az oldalon nem látok ilyen árakban vázat, de biztos nem tették fel, vagy nem ideiek ezek a vázak. Mindegy. Kösz szépen elmentem az oldalt a kedvencek közé, remélhetőleg minél hamarabb meglesz a pénz a vázra, már csak azt nem tudom, hogy kinek és mennyiért fogom eladni a jelenlegi vázam, de az a legkisebb probléma.
-
venember83
nagyúr
válasz Bikeman #12496 üzenetére
Pro vagy Comp lehet az olcsóbb 35 kilóért, gondolom, hogy Comp (fekete - fehér), ami alap. Mondjuk nekem nagy valószínűséggel az is bőven megtenné, csak az nem annyira szép. Legalább egy LTD Pro vázat (fekete - piros) szeretnék, pirosat. Fekete vázzal teljesen fekete színben pompázna a bringám, csak a SID meg a fékpillangók és fékkarok lógnának ki.
-
Bikeman
aktív tag
válasz venember83 #12499 üzenetére
A honlapjuk elég ****, semmi nincs kiírva, ezek akciós vázak, úgy 80-90 körül van az eredeti áruk.(Az LTD Team is érdekes, mert ebben a színben (milky-orange) nincs fent a honlapon.)
Az olcsóbb váz pedig LTD Litening (biztos, mert telefonban is rákérdeztem (haveromnak kerestem vázat, azért vagyok ilyen jólértesült.)), sincs most a gyári weblapon fent, múlt évi lehet.
Kb. úgy néz ki (a festése), mint ez a váz.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- SSD kibeszélő
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- ZIDOO médialejátszók
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Python programozás
- Napelem
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Torrent meghívó kunyeráló
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke