Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
quby
őstag
Mindenkit megbüntettek? Vagy csak kacsa??? Miéért?
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #3596 üzenetére
ide is kell olyan szabályt hozni, hogy aki levezető vagy felvezető körön van, annak a gyors köréhez képest legfeljebb 10-20%-kal lassabban be kell fejeznie a körét.
-
Motion_Blur
félisten
Ez így szánalmas volt...
-
-
quby
őstag
Ez most mi volt?? nem értek fel!! Az a baj hogy a hátul lévőknek esélyük sem volt mert elöl mindenki "állt". Nem baj legalább egy 2. hely a 2. versenyen...
-
badd
tag
Gyakorolták a felvezetőkört.
Coronel még a falban, úgy van. Elég vicc volt ez az időmérő.
De a második hely a második futamon pozitív, 5dik helynél előrébb úgyse lehetett volna jönni.
-
quby
őstag
Ez a helyezkedés már gáz volt...Engstler ment neki az egyik seat-nak? Gyök kettőnél összetörni gáz. Végén Basseng is jó volt ...pont Norbi mögött..
-
Ventur@
senior tag
Azért az első 15 1 mp-en belül volt. Nem semmi Q1
. Norbi és Monteiro között pedig csak 9 század volt, Monteiro javára. Jónak ígérkezik
.
-
madmike
őstag
Mullert jól megszivatták
Tarquini mögött tömörül mindenki, Muller meg nem fért el gyors körön
-
madmike
őstag
Kicsit aggasztó számomra az FP2-es defekt. Remélem nem az lesz mint tavaly.
-
dudikpal
senior tag
Elsőre nem rossz idő.
Remélem az ablaktörlő nem vmi elektr hiba miatt ment...Azért a bmwk mennyire sehol nincsenek.
-
Frenky89
addikt
Van kép és iszonyatos helyezkedés.
-
Ventur@
senior tag
válasz
Motion_Blur #3573 üzenetére
Coronel onboard videójában 247 km/h-át mond: [WTCC 2013 - Salzburgring - Tom Coronel] 1:54-nél.
Hogy most ez egy BMW-féle 247 km/h, vagy úgy mindegyik ennyit megy-e, azt nem tudom
.
-
Motion_Blur
félisten
Van arról infó hogy mekkora sebességet érnek el az egyenesben? 250 körül?
-
Ventur@
senior tag
válasz
Motion_Blur #3568 üzenetére
-
WG: Rob Huff WTCC médiatörténetet ír a hétvégén a Salzburgringen, ugyanis a versenyek felvezető körében és a biztonsági autós fázisok alatt élőben kapcsolják majd a versenyautóban ülve!
A Nascar és a BTCC már próbálta, kiváncsi vagyok, hogy válik be az ötlet.
BTCC-ben nem csak kipróbálták, de évek óta így van. Érdekes adalék a versenyek közben (felvezetőn,SC alatt). Remélem átveszik és meg is tartják.
-
Ventur@
senior tag
-
Ventur@
senior tag
Ezt én is tudom, hogy lesz, de hát a Slovakiaring-es közvetítésnél is sokat b*szakodott. Legalábbis nálam, pedig nincs egy rossz netem
. Majd nézegetek azért stream-et is, hátha akad valami
.
Viszont Zengőék oldalán azt olvastam, hogy vasárnap 8:30-tól felvételről leadják az Eurosport-on, ha más nem akkor marad az
.
Más:
Időjárásra kiváncsi leszek, mert ahogy olvasgattam, kinéz egy kis eső vasárnapra. Az még bekavarhat akkor rendesen.
-
IreN!CuS
őstag
Csesszék meg csak kirakták a mobil ticket ellenőrzést a Ring-es lehajtóhoz 15 k
-
Integra
titán
loeb jövőre a wtcc-ben, már csak az engedélyt várja, ahogy a citroen is.
-
mephi666
nagyúr
válasz
Ventur@ #3559 üzenetére
naja, főleg, hogy a hungaroringes futam alatt nézettségi rekord volt a dunán
nem hiszem el, hogy egy olyan technikai sportot nem tudnak mindenestől közvetíteni, aminek magyar vonatkozása van és látható az igény is rá... arról nem is beszélve, hogy Norbi szép eredményeket ér el... nem egy baumgartner, akinél már azt nagy hangon ünnepelték, amikor véletlenül pontot szerzett, vagy a 15. hely környékén végzett (úgy, hogy kiesett mindenki mögüle)
-
Ventur@
senior tag
válasz
mephi666 #3558 üzenetére
Ugyanez az Eurosport 1-en, 19-én:
12:30
FIA Túraautó Világbajnokság (élő)
Salzburg, Ausztria, 9. kör13:30
FIA Túraautó Világbajnokság (élő)
Salzburg, Ausztria, 10. kör** forrás: Port.hu
Viszont időmérőt megint nem adja egyik sem. Se m1, se DTV, se Eurosport 1-2. Előbbi kettő még oké, de hogy a Eurosport-on nem bírnak 1 órát rááldozni az egészre az cink. Mert az a b*szom kerékpározás, Bundesliga és U17-es foci roppant fontos
. Megint lehet stream-et keresni.
-
mephi666
nagyúr
2013.05.19. DunaTV HD
13:15WTCC 2013, Túraautó Világbajnokság '25
- Salzburgring - Ausztria (élő)
Szerkesztő: Vobeczky Zoltán István13:40WTCC 2013, Túraautó Világbajnokság '60
- Salzburgring - Ausztria (élő)
Szerkesztő: Vobeczky Zoltán István -
Frenky89
addikt
válasz
Motion_Blur #3554 üzenetére
Aztán sorra behullottak a sóderágyba a jobbosban.
-
Male
nagyúr
válasz
IreN!CuS #3549 üzenetére
Hm, tehát a BMW 20-al nehezebb lesz, mint az előzőn, a Honda viszont csak 10-zel, tehát hátrébb kerülnek a BMW-k hozzájuk képest.
A Honda - Seat viszony nem változik, a Chevy meg eddig is gyorsabb volt náluk...Szerintem ezzel most összességében a Hondák jobban jártak, mint ahogy a Hungaroringen álltak.
-
!Overdose!
őstag
válasz
callmeakos #3550 üzenetére
Maximum súlyon nem lesz egyszerű dolguk az biztos.
Másfelől örömteli, hogy ilyen rövid idő alatt indokolja a teljesítményük.
-
IreN!CuS
őstag
Compensation weight Salzburgring
+ 40 kg : Chevrolet Cruze 1.6T, Honda Civic S2000
+ 20 kg : SEAT León WTCC
± 0 kg : BMW 320 TC
- 20 kg : LADA Granta -
Motion_Blur
félisten
Zengőék elvitték borozni a gyári Hondásokat, képgaléria: [link]
Így kell ezt csinálni Zoli bácsi
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #3535 üzenetére
Tegnap mintha azt olvastam volna, hogy megtalálták a benzinszivárgás okát.Rosszul olvastam, most nézem. -
raczger
őstag
Jut eszembe, ki látta azt, amikor Freddy Barth egymaga elkezdte betolni a boxba a BMW-jét?
[link]
Ezen mindenki felröhögött -
raczger
őstag
válasz
Motion_Blur #3531 üzenetére
Igen, tavaly még kompakttal lőttem a képeket, így most visszanézve ég és föld a kettő, de megérte ez az árát
Esetleg valaki talált már arról adatot, hogy hány néző volt kint a hétvégén, illetve csak vasárnap?
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #3538 üzenetére
Dávid "elfogyott az üzemanyaga" Sándort kellene megkérdezni, az üzemanyagok terén ő a szagértő.
Egyébként ezek a hibák maguktól nem javulnak meg, innen már biztos, hogy megvan, hogy hol megy szét. Most meglesz, hogy ugyanott ment-e szét, és ha igen, akkor onnan már talán le tudják szűkíteni a kört, hogy mitől megy szét pont ott/pont az, és ha mást nem, tudnak gányolni rá valami "erősítést", amíg a JAS/Honda nem javítja a problémát. A gyáriakban már biztos, hogy az első versenytől van valami az üzemanyag, a műszerfal, és a kipufogó tartó bak hiba ellen. Lehet, hogy a érintet cuccokat minden edzésre, időmérőre, és futamra cserélik, vagy franc tudja, de valamit tudnak, amit Zengőék nem.
-
Frenky89
addikt
válasz
Motion_Blur #3538 üzenetére
Lehet már tudni valami konkrétat is a 2014-es változtatásokról a szállingózó pletykákon kívül (pl. szélesebb gumi, szélesebb kasztni)?
-
mephi666
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #3537 üzenetére
vagy, ha felhívnák a kofidiszes szerelőt, azonnal megmondaná, hogy "ez bizony hidrotőke"
...vagy fluxuskondenzátor
-
Motion_Blur
félisten
válasz
[CS]Blade2 #3537 üzenetére
Vagy hidraulika?
Valami ilyesmi várható a Seat-tól 2014-re
-
Cobb
tag
válasz
Motion_Blur #3535 üzenetére
Palik megmondaná mi ott a probléma...!
-
Motion_Blur
félisten
Nem tudtam higgyek-e a híreknek, mert tegnap még borda-törés is volt az öregnél, aztán mégse..
Még mindig nem tudják hogy mitől indul meg a benzin (általában a második futam végén) + elmegy a műszerfal is. Ezt kéne kitesztelni egy tartósabb körözéssel, mert nagyon más gond szerencsére nincs
-
Cobb
tag
válasz
[CS]Blade2 #3532 üzenetére
Így van. Törölve lett Tarquini balesete miatt...!
Ezt már tegnap este bemondták a híradóban az m1-en.Azért Norbinak jó lett volna pár kör teszt...!
-
Integra
titán
válasz
[CS]Blade2 #3532 üzenetére
norbi autóján túl nincsen mivel tesztelni
és norbi autóján is kell ezt-azt javítani, kétlem, hogy az ő autóját hozzák elsőnek rendbe, hogy tesztelhessen.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #3516 üzenetére
Azt írja a kommenteknél valaki, hogy a Honda törölte a tesztet.
-
Motion_Blur
félisten
Gábor Wéber
Jobbulást Gabrielének, de erről Müller nem tehetett, már szinte a fűvön volt a mögötte jövő Norbival együtt. Ugyan Laci itt azt mondja, hogy ezért büntetés jár, de végül nem is vizsgálták érte.
Tipikus versenybaleset, majdnem ugyanez történik előttük Coronellel és Chiltonnal is, miközben az előttük fordulók a normál íven, sokkal feljebb vannak.
"Sajnos" teljesen igaza van, ezt most nem lehet Müller számlájára írni.
raczger: köszi, látszott a képeket hogy ez bizony L-es
-
Ventur@
senior tag
Üdv!
Emberek! Ismét megmutattuk, hogy kell szurkolni. Valami fergeteges volt a helyszinen az egész. Eddig mindegyik WTCC-s magyar futamon kint voltam, de már várom a jövő májust.
Nem akarok regényt írni, mert annyi élménnyel lettem gazdagabb, hogy az hihetetlen, ezért csak párat írok:
Mi már szombaton kimentünk barátaimmal és pont ez első bemelegítés elejére értünk oda. Azok a hangok, te jóég
. Hondák messze a legszebben muzsikáltak és hátúl meg olyan disznópörzsölőjük volt párszor, hogy köpni-nyelni nem tudtam. Érdekes, hogy tavaly a BMW-éknek nem volt ennyire karcos hangjuk, de isteni zenét küldtek. Bemelegítő után irány a paddock. KW-s csajokkal fotózás
. Aki volt szombaton a paddockban az tudja miről beszélek
. 2. bemelegítő előtt besettenkedtünk a boxba és az összes autót, nagyjából 1-2 méterről fotóztuk. De az egyik legnagyobb, ami történt:
Csattogunk a boxba rendesen, lőjük a képeket meg minden, erre látjuk Coronel kijön a boxuk elé, valami kék bizbaszt letesz maga alá, elő a tablet, meg teló és nyomogatja. Haverom odament hozzá, hogy egy-két fotót, ha lehet, meg csevej és mondta, hogy: no problem, csak nyugodtam. Beszéltünk vele megint egy jó 10 percet és ezután jött a legnagyobb. Beszélgetés:
Haverom - Coronel! Sok szerencsét holnapra!
Coronel - Köszi, de nincs szükségem szerencsére (vigyorog)!
Coronel - Csak két dologra van szükségem: Pénzre és szexre (hangosan röhög)!Itt feküdtünk meg mi is. Annyira röhögött Coronel is, hogy az kész volt
. Tavaly is alkotott a BMW-s Isten, de ez az idei odatett még egy lapáttal.
Na bocs srácok, ha hosszú lett, de ezt el kellett mesélnem, mert eszméletlen volt
. Van még millió egy élmény, de tényleg nem akarok regényt írni
.
Jövőre, veletek, ugyanitt! Már vágom a centiket
!
-
ruti
Közösségépítő
akkor én is a vasárnapról:
korán reggel már két sorban engedtek felfelé, egyik sávot a benzinkúttól jobbra fel, az erdőbe parkoltatták (szombaton ott álltunk), a másikat meg tovább felfelé a 8-7 kapuk felé, a hegytető utáni völgybe, be a szántóra...kifelé jövet nem hittünk a szemünknek, a fél szántóföld tele autóval, fölfele meg ment a küzdelem, mert a poros-csúszós füvön egyesek elkapartak
a kalandorok meg lentről, vízszintesről indulva lendületből akartak felmászni a hegyoldalon, hááát voltak szituk...
ja, persze az M3 felé esélytelen lett volna elindulni, mert most is ott állnánk, ezért át a szántóföld, dűlőút, Csömör, és M0.
A dűlőúton ment a verseny, iszonyat porolás, előzgetés...igazi Eat My Dustna, szóval a Gold4-en a Warm Up előtt 2 perccel foglaltuk el a perfect helyünket, kivetítővel szemben, középmagasan
aki ott volt, tudja, hol voltak a "Hullámozzatok" Borsodi fiúk a 2. futamon, pont mögöttük pár sorral ültünk,
és tényleg nem jött visszafelé a hullám, vagy kétirányba indult középrőlA paddock-ba én is úgy éltem meg, hogy pont előttem zárják a kordont, és nem engedtek be az autogramosztó asztalokhoz...hiába beszéltem a security-s embernek, azt hajtogatta, Norbi már rég nincs itt...mondom: ember, még bent van 10 versenyző, bemennék...de nem engedett át
amúgy a paddock tömegnyomor volt akkor, du. visszamentem, akkor meg lézengtek az emberek, igaz akkor már pilótával nem találkozhattálegyébként a Zengő Zoli-TC-Nash interjúztatás pont előttem zajlott, pont oda sodort a tömeg, velük szembe álltam az első sorban
a betétfutamokban azért a GP mellett lehetett volna még valami érdekesebb, reméljük jövőre ez alá nem süllyed a betétfutamok színvonala...
a versenyek jók voltak, Coronel nem viccelt, ezért szeretjük
-
IreN!CuS
őstag
válasz
Motion_Blur #3523 üzenetére
Az már reggel fél 9 körül fullon volt (alsóbb székeken volt még pár hely de az "semmi")
Mi WTCC Warm Up Super Gold , után AutoGP Paddoch Terasz majd WTCC első futam Gold 1 pódiummal szembe majd a 2. futam Supergold a meleg miatt.Kicsit sok volt a mászkálás de így sokat is láttunk
-
raczger
őstag
válasz
Motion_Blur #3519 üzenetére
Canon 70-200 F4 L-et használtam.
-
madmike
őstag
válasz
albert8 #3522 üzenetére
Nekem Norbitól fotóm is lett. Tarquinit is sikerült elkapnom a kamionjánál. Én voltam lehet hogy az utso akinek szignózott mielött összetörte magát.
-
Motion_Blur
félisten
Eddig szinte kizárólag Gold4-en voltunk mi is, de mire ma kiértünk (10 óra körül) már fullon volt, így inkább elsétáltunk a célegyenes elejére és helyet foglaltunk a 9-es rajtkockával egy vonalban
elképesztő volt a hangorkán ami a SuperGoldról és a Gold4-ről szépen elgyűrűzött odáig is
-
albert8
veterán
Szerintem is nagyon nagy élmény volt. Nekem ez volt az első látogatásom, de nem csalódtam, főleg amikor a boxokba laviroztam a kocsik közt, hang nagyon ott volt főleg a GP kocsiké, csajok is. Bár a paddock rész elég keskeny volt és nekem sem sikerült versenyzőtöl szerezni szignót, viszont Zengő kapitányt elkaptam és tőle kaptam is. Nagyon közvetlen és kedves volt, bár sietnie kellett. Jövőre tuti megyek, de jó lenne VIP jeggyel.
Gold 5 azért volt lezárva, ha minden igaz, mert nem volt elég biztonságos, vagy mi. Alámosta az eső.
Motion: G4-en kerestelek, de nem láttam a nagy tetkót.
Mellesleg én most értem haza. -
t1
veterán
válasz
Motion_Blur #3512 üzenetére
Igen a parkolás botrányos volt,(a gazt nem lehetett lenyírni) és röpke 2 óra kellet, hogy leengedjenek minket a parkolóból. Ami még nem tetszett, hogy a 2. futamon a célegyenes utáni kanyarnál ültünk és fullosan televolt a lelátó de még 500 ember felpréselődött, komolyan aggódtam, hogy kibírja-e nem hiszem, hogy ennyire tervezték őket és nem figyelte senki mennyi ember van fent. Amúgy maga a WTCC futamok nekem tetszettek, meg maga az egész hangulat is a betét futamok nem jöttek be, összességében örülök, hogy ide is kijutottam
-
rocket
nagyúr
Iden a betetfutamok nagyon szegenyesre sikeredtek.
Latom a haza jutasra sokan panaszkodtok, aki a MOL altal szponzoralt buszokkal akart volna haza jutni az is remalomba csoppent.
20 perccel a 2. WTCC futam utan ertunk oda, kb. 800 ember allt a parkolonal buszra varva, busz sehol, aztan par perc mulva jott egy darab busz, felfertek kb. 60-an, ugy lokdosodtek egymast mintha metroban lennenek es menekulni kene a halalos fust elol.
HEV lett volna a menekulo utvonal, de az onnan kb. 70 perc seta, ahoz mar senkinek nem volt kedve, helyi jarat Mogyorodrol eselytelen, szoval a kitudja meddig tarto varakozas lett volna, ha nagy nehezen nem sikerul szerezni egy taxist aki emberi arban elvitt minket.
Pestre tarto autozas kozben 2 darab MOL-os buszt lattam az M3-ason menni a Hungaroring iranyaba.Tavaly nem kellett varni, tobb busz allt a parkoloban.
Nem ertem miert nem kepesek felmerni mondjuk reggel 7 es delutan 2 kozott kiszalitott emberek mennyisegebol, hogy mennyi busz kelhet a haza szallitasukhoz, es ha kell riadoztassanak parat, penze biztos lenne hozza a MOL-nak, mert ez igy nekik inkabb negativ reklam lett. -
raczger
őstag
Jó hétvége volt, Norbi szépen ment az első versenyen, végig tapadt Müllerre. Az autóból sajnos pont az a kis plusz hiányzott az előzéshez. Második futam káosz volt, célegyenesre ráfordító kanyarnál voltam ma, onnan sokat nem lehetett látni, ugyanis az ott lévő kivetítő nem üzemelt/tönkrement.
A rendezőségnak sajnos egy fekete pontot én is kiosztok, ott volt elrontva, hogy kevés jó betétfutam volt, emiatt a wtcc-vel ért véget ma a nap, egyszerre lódult meg a tömeg, mi is álltunk valahol fent egy órát, mire el tudtunk indulni valamerre.
Mai képadag tőlem
Idén is sikerült leégnem
-
t1
veterán
válasz
Motion_Blur #3515 üzenetére
Mi is ezen agyaltunk
Itt egy röpke videó :[link]
-
Motion_Blur
félisten
Négy körrel a vége előtt, Norbi megszokott üzenete érkezett.:
- Megint érzem a benzinszagot, jön be az üzemanyag! Nem hiszem el!
- Bírd ki, valahogy négy kör van!
- Ok, de elment a műszerfal is!
- Megszoktuk, nyomd a gázt!- jól jön majd a kétnapos teszt
-
madmike
őstag
Valaki árulja el, hogy mi volt az a gumiszerü lap amit a két seprőkocsi utáni pickup huzott? Nem fogok tudni aludni, ha nem tudom meg
-
Sandormaster
aktív tag
válasz
Motion_Blur #3512 üzenetére
Ilyen látogatottság, hangulat mellett én azon csodálkozom hogy nem gondolkodtak még el azon a WTCC fejesei hogy két futam legyen nálunk egy évadban, mondjuk így az elején meg egy augusztus vége szeptember elején WSR-el karöltve.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Sandormaster #3505 üzenetére
Jah, elég gáz volt amikor a celebek felálltak a dobogóra és a hangos beszélőn magát éltette az emberke... a kutyát se érdekelte. De azért megkapták rendesen ("legalább íven mennél a k*rva any*dat", stb
)
AutoGP adta a hangélményt, a WTCC az izgalmakat. Norbin kívül szerintem mindenki Coronelt éltette, elképesztő hogy mennyire gyönyörűen autózik a BMW-vel
Két negatívum volt nekem: az egyik a parkolás, amit nem is részletezek... a másik meg a mindent beterítő sörszag.. komolyan mondom az emberek fele szerintem KO volt és gumi+benya keverék helyett sörszag járta át a tribünöket. Nálam a beb*szás nem összeegyeztethető a sporttal, főleg hogy a bunkó parasztok természetesen elkezdtek ordítani, káromkodni stb. Ilyen szempontból nagyon sok tahó volt. De önmagában a tömeg ismét jól mutatott, és jó hangultatot biztosított
-
proof88
addikt
válasz
IreN!CuS #3508 üzenetére
azt már tavaly használták?! én ezt nem tudtam mert nem voltam f1-en. Én azt hittem hogy még mindig nincs kész. Ugyanis hátul most ha megnézted, nem is érték el a talajt a hátsó tartó oszlopok vagy mik. Én azt hittem hogy szimplán még mindig nics kész! Amúgy én is azt hittem hogy már kész lesz a tribün wtcc-re!
amúgy kíváncsi vagyok a hivatalos számokra hogy hányan voltak, mert ma tömve voltak a megnyitott lelátók. A versenyzők biztos élvezték a közönséget. Norbi főleg, meg biztos Coronel is, Thompsonnak is tapsoltunk még tegnap is, mikor utolsó mp-ben kezdte meg a körét. Sőt ma igazából mindenki kapott tapsot, persze Norbi a legnagyobbat. De mindenki nagyon örült, mikor Coronel előzött. Nagyon szimpatikus figura, most is megnéztem a videóját. Sajnálom hogy Menu máshol versenyez már.
-
proof88
addikt
válasz
Sandormaster #3505 üzenetére
hát igen, a betétfutamokkal volt probléma ... WTCC és AutoGP okés volt, mint mindig. De a Speed Euroseries-re miért csak 6 kocsival jöttek? Néztem a hivatalos oldalon tavalyi futam képeket, bőven többen voltak! Hova lettek? Amúgy a másik probléma, hogy tavaly volt Formula Abarth is meg Italian Formula 3 is. Meg a Lotus Ladies ami olyan amilyen, de inkább azt nézem mint a VIP akármit! Ráadásul csak 2 kapu volt nyitva, nem is a bejutás volt a probléma, hanem hogy gyakorlatilag ez az embertömeg, ami volt, csak a célegyenesre volt korlátozva. Másik tribünökre nem is lehetett menni. Értem én hogy tavaly kevesebben voltak, de legalább vasárnapra megnyithatták volna még az átjárást egyéb tribünökhöz. Persze tudom hogy akkor több biztonságis kell meg ilyenek, na de na. Amúgy meg már nem azért, de ha ezen a mostani WTCC rendezvényen ennyire hering fíling volt, és a női wc-knél km-es sorok álltak, akkor mégis milyen infrastruktúrával oldották meg régen ezt?!
-
[CS]Blade2
addikt
Mi fél órája értünk haza (130km), pedig 15:30-kor indultunk a parkoló
ból, laza 1,5óra alatt már el is hagytuk Kerepest...
-
Sandormaster
aktív tag
Hát nagy élmény volt idén is!
Jó ez a második hely meg a 8. is, voltak izgalmak rendesen, ami viszont kritikán aluli volt az a betétfutamok minősége...Ki a pélót érdekel ahogy Sebestyén Balázs egy Autókereskedés reklámjaként végigmegy egy mercivel gyökkettővel a hungaroringen?! A Speed Euroseries vagy mifene megint vicc volt, 60 perc pötyögés 6 autóval, a végén a fánkozás mentette meg az egészet...
Hazajutást meg már megtanultam, hogy leintés pillanatában egy utolsó tapsot dobva Norbinak sprintelni a kocsihoz majd padlógáz, ha egy percet is csúszol bennragadsz a dugóban és 1,5 órát égetheted a benzint araszolva
Szerk.: a hullámzás jó ötlet volt...csak visszafelé sose jött -
IreN!CuS
őstag
válasz
Motion_Blur #3498 üzenetére
Lent a diplomás rendőrök nem engedték az "oldalról" érkezőket csak a fentről jövőket, mi is álltunk 30 percet mire leértünk a kútig ahol is álltunk még vagy 15 percet mert a jó magyar rendőr tudomást sem vett arról ,hogy ott is van pár száz/ezer autó....aztán az egyik terelős emberke felvilágosította....
hungarikum
Csoda,hogy nem állították elő
Hangulat jó volt bármerre is jártunk!
Grat Norbinak és Zengőéknek is!
Autogram osztásról pont lekéstünk közvetlenül előttünk mondták be hogy vége...kár érte,,,
Szerk .: Azt a kiállított wtcc-s Hondát mennyire nem a 110 kg emberekre tervezték
Naivan azt hittem simán beférek aztán meglepődtem
-
Bozso68
őstag
Megint elment a műszerfal, meg szivárgott a benzin... 4 kört így ment le a végén.
Új hozzászólás Aktív témák
- A HyperOS 3-ra helyezi a fókuszt a Xiaomi
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Építő/felújító topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...