Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz
Motion_Blur #3099 üzenetére
lol, ha ez lesz egész hétvégén.....
de most viccen kívül, tényleg leszakadt?! -
IreN!CuS
őstag
válasz
callmeakos #3094 üzenetére
Nem rosszak ám a német bajnokik ,na de abból van "minden héten" míg wtcc-böl nem sok
-
Integra
titán
válasz
callmeakos #3096 üzenetére
az a szerencséd, hogy mi holnap csak 18:30-kor játszunk
-
Integra
titán
válasz
callmeakos #3094 üzenetére
mondjuk én
-
Integra
titán
Péntek:
16:00 - 16:30 – Teszt (MST World – live timing)
Szombat:
11:00 - 11:30 – Első szabadedzés (Eurosport Player, élő)
14:15 - 14:45 – Második szabadedzés (Eurosport Player, élő)
16:30 - 17:20 – Időmérő edzés (Eurosport Player, élő)Vasárnap:
11:45 - 12:00 – Bemelegítő edzés (Eurosport 2, élő)
17:00 - 18:00 – Első futam (Eurosport, élő)
18:00 - 19:00 – Második futam (Eurosport, élő) -
proof88
addikt
válasz
dudikpal #3088 üzenetére
a hozzászóláshoz közvetlenül nem tudom hogy lehet, de rájöttem hogy benéztem a dolgot, mert ez nem hivatalos oldal
szóval bocs, benéztem
-
proof88
addikt
érdekesség, hogy az audi fészbukon feltett egy kérdést nekünk:
V8 Supercars or WTCC. I want to see Audi cars in ______ -
Bozso68
őstag
válasz
callmeakos #3085 üzenetére
Köszi szépen!
A videó végefelé ott van a szitu, csak én úgy emlékszem, és úgy is kerestem (minden bizonnyal rosszul), hogy egy külön videó szól erről. -
Bozso68
őstag
Szevasztok!
Egy megható youtube videót keresek, alighanem amikor tavaly Norbi a Ringen megnyerte a futamot, és a boxban, talán a pódiumra menetel előtt egy hölgy szipogva-sírva segített neki a sisakkal, egyebekkel.
Kérem, ha valaki tudja, linkelje be! Tavaly ráakadtam, de most sehol se találom.Köszi:
Zsolt -
Sziasztok!
Most már hozzászólok én is, mert csak olvasó üzemmódban voltam eddig itt is meg az F1-ben is (ott maradok is úgy, mert csak ölik egymást az emberek folyton)...
Szóval a BTCC-ből nem feltétlenül érdemes kiindulni. Nyilván a Honda is meg az olaszok is oda fogják tenni magukat, de a két sorozat szabályai - autóépítés szempontból (is) - tök mások. Ott eleve egy NGTC spec. Hondát használnak, amiben még a motor is 2.0t és nem 1.6t. Mások a futóműre vonatkozó szabályok is (ugye tavaly a Fordnál ebből volt is némi herce-hurca, ők is azt a kocsit hozták át jóformán). Úgyhogy nem egyértelmű tény, hogy ha ott jó, akkor itt is jó az autó.
De a japókat persze nem úgy ismerjük, hogy csak úgy nézik, hogy szívnak és nem tesznek ellene... idővel jó lesz ez. De alapvetően igaz, hogy egy új autó/csapat/pilóta (ebből most az autó van soron) első éve mindig tanulóév. A kérdés az, hogy amit most összekaparnak tapasztalatot, az jövőre mire lesz elég az újdonságok tekintetében... -
quby
őstag
Én nem vagyok ennyire borúlátó...tény hogy nem indultak jól. De mégis mit vártunk???? Hogy rögtön lemosnak mindenkit? Aki figyeli a motorsportokat, (nem csak a WTCC-t) márpedig ahogy nézem itt valamilyen szinten mindenki, az látott már valaha csak hasonlót is ahhoz amit itt elvárunk????
Mert én nem....
Bármilyen szar is ezt kimondani, a tavalyi magyar verseny után, de én sejtettem hogy esélye sem lesz. Ha jövöre is ugyanitt tartunk majd...na akkor már lehet aggódni.
Jóhiszemű alázatos magyarok vagyunk, Zengő Zoli jólnevelt inteligens ember (legalábbis kifelé ez látszik). és remélem a megfelelő pillantban kinyitja majd a száját, és az asztalra csap ha kell. Nehogy Norbi legyen az adatgyűjtő úttörő akin az újításokat ki lehet próbálni, mert nem baj ha nem jön be, és ő legyen a mindig beáldozható B csapat. Aztán ha két év után összeáll cucc VB győztesre, akkor jöjjön egy japó vesnyző, aki beül a készreszerelt autóba és atmegy vele a célvonalon...
(Persze gondolom ehhez Tarquininek is lenne egy-két olaszosan keresetlen szava
)
Én inkább ezért aggódok. Nem azért hogy Marrakesh-ben esetleg csak 2 pontot szerzünk..
-
Sandormaster
aktív tag
válasz
Motion_Blur #3079 üzenetére
Norbi is ezt nyilatkozta, "jó lenne túl lenni rajta" ...azért ez nem túl szívderítő egy versenyzőtől
pedig nekem tetszik ahogy aprítják egymást a betonfalak között, legalábbis amíg nem a mi versenyzőnket darálják -
Motion_Blur
félisten
válasz
Sandormaster #3078 üzenetére
"még ha vizes is volt az aszfalt és a 19. helyről akár az 5. helyen is végezhetett volna Norbi!"
Pont az eső segített neki ebben
Marokkó száraz lesz, de az meg egy rakás szar pálya. Jó lenne túl lenni rajta...
-
Sandormaster
aktív tag
válasz
callmeakos #3076 üzenetére
Szerintem most egy kicsit ők is pesszimisták, vagy csak nem mernek pozitívan nyilatkozni, de én azért remélem hogy egy normális száraz futamon talán lesz némi reménysugár hogy nem annyira kuka ez az idei gép, elvégre Monzában is kellett a motorerő még ha vizes is volt az aszfalt és a 19. helyről akár az 5. helyen is végezhetett volna Norbi!
Majd csak kisüt már a nap....itthon is -
callmeakos
veterán
Majd ő rendet tesz
-
callmeakos
veterán
válasz
[CS]Blade2 #3074 üzenetére
Ez bizony atom szívás...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
[CS]Blade2 #3074 üzenetére
Ehhez nem lehet nagyon mit hozzáfűzni, valszeg beáldozás lesz a következő év javára. Azért a Ladákat jó lenne verni.
-
[CS]Blade2
addikt
Friss hír a holnapjukon: [link]
-
Z0C!
őstag
mekkora kamu hír
-
madstunt
addikt
BTW Dudut nem raktak meg ki, keso is lenne mar mast nevezni valszeg amugy is, de nem reg toltak a ladasok a a marakechbe uton levo kamionjaikrol egy kepet es irta az egyik mernok, hogy 2 versenyautot visznek
-
Integra
titán
válasz
Sandormaster #3065 üzenetére
most megy az interjú, mennyivel otthonosabb a btcc mint a wtcc, ahogy egymást ugratják közben és beszélgetnek..
-
Integra
titán
válasz
Sandormaster #3063 üzenetére
a két kakas a végén... azétr becsokiztak egy pillanatra szerintem
-
Integra
titán
kemény rajt volt,
és restart
shedden hogy fogta meg az autót... -
vlevi
nagyúr
Na, elszóltam magam
Ez is beszart -
-Mike-
addikt
-
madstunt
addikt
(bebaszna ha thompsonék elvinnék a honda elől a márkavébét
)
-
proof88
addikt
-
IreN!CuS
őstag
válasz
[CS]Blade2 #3055 üzenetére
Nem hiszem,hogy pont a jelenlegi legnagyobb gyártót kezdenék megsúlyozni .Még végén kiszállnak
-
[CS]Blade2
addikt
-
Male
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #3052 üzenetére
A futamon már plusz súllyal mentek a Chevyk az biztos, mert ott volt a kiírásban a közvetítés során.
-
vlevi
nagyúr
válasz
callmeakos #3050 üzenetére
" az RMLnél kitörne a parasztlázadás, és valljuk be, nem is igazán sportszerű."
A túraautózásban mindíg is benne volt a súlyozás, a probléma csak az, hogy a chevy annyival a többi fölött állnak, hogy az a +40, vagy 60 kiló, ami a szabályok szerint maximum adható, meg se kottyan nekik.Lehet, hogy ez az év ilyen lesz, nem tudhatjuk. Talán jövőre. Mert 2014-re elég masszív szabályváltozásokról beszélnek már régóta, erősebb motorok, szélesebb, gyorsabb autók, satöbbi. Akkorra a BMW is végképp használhatatlan lesz, hiszen nincs gyár, aki új autót adna alájuk, elvileg a chevy sem fog új autót kiadni, és akkor marad a seat, honda, lada. Rebesgetnek valami citromot, meglátjuk. De előbb még itt a május 4
-
callmeakos
veterán
válasz
Motion_Blur #3047 üzenetére
Abszolút igaza van. Sajnos, Úgy tudják csak "szorossá" tenni az élen a versenyeket, ha Muller autóját valami folytán lelassítják, bár erre vajmi kevés az egész, ha meg meg is történne, az RMLnél kitörne a parasztlázadás, és valljuk be, nem is igazán sportszerű.
-
Sandormaster
aktív tag
válasz
Motion_Blur #3047 üzenetére
a "befolyásuknak is el kellett volna tűnnie" ...ez mit takarhat? mármint vmi sportpolitikai/szabályalkotói befolyás vagy mi?
már csak azért kérdem, mert azt ők sem gondolhatták hogy NULLA BMW fejlesztés mellett majd beérik a Cheviket csak mert azokon már nem a gyári matrica van... -
-bh-
aktív tag
válasz
Motion_Blur #3047 üzenetére
Szerintem (ez persze magánvélemény) Marcello Lotti tud valamit:
"A valós képet csak három - négy versenyhétvégével a start után kaphatjuk meg, sőt a szlovákiai megmérettetés alakalmával a 79-es cikkely, azaz a súlykompenzációs rendszer is életbe lép, azt követően pedig meglátjuk, hogyan határoz az FIA Túraautós Bizottsága. Ezt megelőzően ugyanis egyikünk sem szeretne komolyabb módosításokat végrehajtani, sőt lehetőségünk sincs arra, hogy az adott időpont előtt hozzunk döntéseket.”Egyébként is vannak érdekességek: [link] ...és ahogy a cikk is említi, tényleg csak 2 gyártó van a táblázatban: [link]
...a mellékelt ábra alapján a Honda így (ezzel a szerepléssel is) konstruktőri világbajnok...eddig. Aztán meglátjuk, mit alkottak a Renault-csoportnál ( Lada képében)...meg újra előkerültek a pletykák a Ford visszatéréséről [link]. A kérdés: kik fogják építeni?
mod: OFF
-
callmeakos
veterán
Túraautó Hírblog FB:
Az Eurosport munkatársa szerint eldőlt, hogy Mihail Kozslovszkij veszi át Dudukalo helyét a Ladánál.
-
madstunt
addikt
válasz
Frenky89 #3041 üzenetére
vedd hozzá hogy mocskosulszar volt az idő, az esőhöz kó kis fagyos szél is párosult, kb "vízszintesen esett"
azokután, hogy odaát is olcsóak a wtcc jegyek, szerintem sokan úgy voltak, hogy inkább hagyják veszni azt a 20 eurót.
Amúgy elég jó nézőszámokat produkál de főleg a közvetítésekkel. Tavalyi spanyol fordulóról kép, lehet nem véletlen nem lesz idén náluk forduló:Amúgy nem tudom volt-e, de elismerték a ladások, hogy Dudu hibája volt az incidens. Ha kirakják, van éppen egy jó orosz pályaversenyző éppen ülés nélkül idén, pont Lada szponzorációval: Petrov
Valószínűleg a Lada és a Lukoil nem véletlen szeretné, hogy idén mikor orosz verseny is lesz, legyen Thommo mellett egy orosz versenyző -
Frenky89
addikt
Azt jól láttam, hogy Monza-ban kb. 25 néző volt összesen a lelátókon és abból is egy tucat narancs-feketébe volt öltözve?
-
Z0C!
őstag
válasz
callmeakos #3039 üzenetére
én 2 szlovákiaringes napot kérnék a jóistentől, hogy tudjanak tesztelni mint tavaly
-
callmeakos
veterán
Számomra nagyon aggasztó Norbi ezen nyilatkozata.
Főleg e miatt:....A JAS Motorsport is kirendelt mellénk egy szakembert, viszont az volt az érzésem, hogy ő egyedül kevés volt. Ha kértünk valamit, nagyon lassan jött a megoldás, ami a WTCC feszített tempójánál elég problémás....
Ráadásul nagyon mellébeszélés szaga van ennek a mondatának:
“Abban azért bízom, hogy a hungaroringi futamig minden a helyére került, mert itthon már a győzelemért szeretnék harcba szállni”
Azt ő se gondolhatja komolyan, hogy Március végén majd szétesik alatta az autó, ráadásul a gyári csapat is szenved rendesen, a hátrányuk az RMLhez képest meg tetemes, rá majd kicsivel több mint 1 hónap után meg már a győzelemért akar menni, főleg úgy hogy nem tudják mikor jön fejlesztés, illetve még tesztelni se tudnak normálisan addig....
Mind1, kívánom hogy Norbinak legyen igaza, és az én szkepticizmusom vesszen oda, és robbanjon fel a Hungaroring Májusban, bár az tuti felfog
-
Ventur@
senior tag
Simaliba
! Majd orbibálnék az autóban, hogy: Nooorbiii, Nooorbiii, Nooorbiii és ettől megtáltosodik a Honda, aztán ezt látva Muller meg sírva visszavonul és Menu pedig visszatér...(oké, oké felébredtem)
.
Sandormaster: Sajnos egyik autón sem volt soha, túl sok szponzor. Idehaza vannak sikerorientáltabb sportágak, amit érdemesebb támogatni
(igen arra a labdajátékra gondoltam, amiben világverők vagyunk és 22-en kergetnek egy golyót). Ja és szarkazmus off
.
-
Sandormaster
aktív tag
Az lenne a jó egyébként ha tudnának megint tesztelni, úgy mint tavaly a Slovakiaringen!
Bár nyilván Marokkó nem itt van a szomszédban és csak 10 nap van hátra így ez most nem menne, de utána összejönne egy SK teszt akkor jók lehetnének, főleg hogy április végén úgyis oda megy a mezőny!
Kérdés hogy a drága gép miatt van-e költségvetés erre?!...eddig nem vmi sok szponzort láttam amúgy a verdán :S -
Ventur@
senior tag
válasz
Motion_Blur #3034 üzenetére
Zengős hírhez: Én jelentkeztem ablakpáralefúvónak!!! Szurkoljatok, hogy felvegyenek
. Kb. 60 kg-ot nyomok, enni sem kérek sokat, össze is lehet hajtogatni, szóval elférnék ott a Hondaban
.
-
Motion_Blur
félisten
"Tudjuk, hogy mi a probléma, de még nem ismerjük az okát. Fejlesztettek a motoron, de nem lett gyorsabb. Ha nem sikerül megoldani, akkor Marrakeshben és Salzburgban is szenvedni fogunk. Ha az egész szezonban ilyen lesz a kocsi, az rettenetesen megnehezítheti a dolgunkat."
-
Motion_Blur
félisten
Zengő Motorsport
"Sziasztok! Azt gondolom, ismerhettek már minket annyira, hogy olyan banális hibát nem követünk el, hogy nem használunk páramentesítőt az ablakra, ami eddig mindig bevált. Ez most nem működött. A folyékony szappan sem, de igaz, a borotvahabot nem próbáltuk."
-
proof88
addikt
Némiképp árnyalja a képet, hogy időmérőn történt mindez. Időmérőn sikerült a csapat hétvégéjét tönkre vágni. Persze pech, hogy pont a csapattársát kapta telibe, sőt ügyesen kikapta pont Norbi mögül a kocsit, így "mi" megúsztuk a dolgot ... de azt sem felejtem ám el Dudukalo-nak, amikor ész nélkül jött vissza a pályára tavaly valamelyik futamon és ezzel éppen Wéber Gábornak ment neki.
Hozzáteszem, engem kicsit zavart az egész időmérő, nem csak a Dudukalo eset ugye, hanem a többi affér is. Értem én hogy helyezkedni kell meg itt sokat számít a szélárnyék, de kicsit már idegesített a tumultus és hogy nem lehet rendesen tiszta kört menni. -
vlevi
nagyúr
"Ha Max Chilton szállna bele így az F1-ben Bianchiba"
Tavaly, Szingapúr? Rémlik? Ott is volt valami kezdő, asszem Schumachernek hívták, aki nagyjából ugyanígy szállt bele az előtte haladóba, ráadásul ott eső sem volt.
Rengeteg ilyen eset van, hogy mást ne említsek, Norbi is letarolt jópár autót 2 éve a ringen -
madmike
őstag
-
-Mike-
addikt
válasz
Sandormaster #3026 üzenetére
Ha Max Chilton szállna bele így az F1-ben Bianchiban, szerintem sokat ott sem mérlegelnének. Bár azért az ilyen tehetségek már szerencsére nem tudják megvetni a lábukat az F1-ben.
-
-Mike-
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #3017 üzenetére
Amin nem segít, hogy sok a jó autó. Tavaly csak a 3 gyári Cruze volt igazán jó (+ Coronel és Tarquini volt még ott, akik tudtak menni), most úgy néz ki 5 van, amiből mondjuk csak Muller, aki igazán veszélyes. Aztán ott a másik két Honda, valamint legalább a 3-ból 2 All-inkl Seat León-nal számolni kell. A Lada még ?-es, de már ez is 9db autó.
-
Integra
titán
WTCC-2013 Monza 1.Verseny - 6:27-nél a buxa aztán még egy percre rá ismét
WTCC-2013 Monza 2.Verseny -
Ventur@
senior tag
Egy futamon vagyunk túl, szóval szerintem még messze nincs veszve semmi. Azt tudni lehetett, hogy a Chevy-k büntetni fognak, szóval ezzel nem mondot senki újat
.
Láthatóan jó úton halad a Honda, mert azért Norbi sem úgy lett 8. az első futamon, hogy kiestek előle 11-en. Ha van még egy kör, akkor MacDowall-t is behúzza. 2. futamon meg, hogy bepárásodott a szélvédő, az eléggé cink, de ilyen a motorsport, mikor egy valószínűleg pár ezer forintos alkatrész miatt megy el a futam. Én annak örülök, hogy az autó egyben maradt.
Ami meglepő volt számomra, hogy a Seat-ok milyen jól tartották magukat. Basseng-re oda kellesz figyelni szerintem erősen. Viszont gonosz leszek: Oriola kiesésének örültem
.
Várjuk Marrakech-t
.
Ui: [A nagyok mondták...]
.
-
Integra
titán
válasz
Motion_Blur #3017 üzenetére
szerintem meg jól állnak. 9 év előnyt kell ledolgozni. a motor az megvan, az úgy tűnik rendben van. most mehet majd a finomhangolás, váltóáttétel, futómű, bias.. most kell majd összehangolni. hidd el, nem rossz ez, de kell 3-4 futam, muszáj. nézd meg, norbi szekerét kitolták és a futamon tesztelte. ez van.
5k km előnye van tárkonynak norbival szemben, ennek fényében norbi eredménye több mint erős.. még az angol kommentátorok is megjegyezték, hogy ő aztán szó szerint a sűrűjében tanulja az autót nulla vezetett km-rel... -
Motion_Blur
félisten
válasz
Integra #3015 üzenetére
Én úgy tudom hogy a Honda jövőre VB akar lenni. Persze, mindenki az akar lenni de mintha azt olvastam hogy hosszú távon nincsenek terveik, erőforrásaik a WTCC-hez. Valszeg gyors sikert akarnak és utána lelépnek. És egy, vagy akár 2 év alatt azért nehéz lesz megverni Mülleréket.
Ez nem nyavalygás, csak bíztam benne hogy nem kell 2 seces hátrányból nekiindulni az évnek.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Motion_Blur #3013 üzenetére
Ne kezdd már te is! Mégis mit vártál? A megbízhatatlansági probléma félig-meddig jogos kritika, de a tempó rendben volt. Az már most látszik, hogy a Honda gyorsabb, mint a BMW és a különbség csak nőni fog a folyamatos fejlesztésekkel. Biztos vagyok benne, hogy már idén is jobban járt Norbi a váltással és akkor még messze 2014.
-
Integra
titán
válasz
Motion_Blur #3013 üzenetére
miért félelmetes? semmi félelmetes nincsen benne. 9 éve reszelik a chevy-t....
és sem a seat sem a chevy nem tartott ilyen szinten debütáláskor. szóval nem tudom mi ez a nyavajgás megint.. -
Motion_Blur
félisten
Félelmetes volt hogy a Chevy hogy gyorsulja le a Hondát (is)
de még a Seat is jobb volt végsebességre.
Remélem a lassabb pályákon erősebb lesz a Honda mert ez eddig nem sok.
Norbi meg kegyetlen jó tempót ment esőben, Tiagot simán verte
-
Integra
titán
válasz
callmeakos #3009 üzenetére
a jas-nak. a motorral semmi gond. az autót a jas építette. és valóban, ez a kapkodás eredménye szeirntem is. tarkininek meg montejrónak minden klappolt.
hiába fogja magát vissza szerencsétlen a videóban, sík ideg volt, főleg mikor esőben szétküldhette volna a fél mezőnyt... én is idegbeteg lennék a helyében.
-
zoo8800
veterán
válasz
callmeakos #3008 üzenetére
Eléggé szerencsétlen az új autóival. A BMW-vel is meggyűlt a baja az elején.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Sandormaster #3007 üzenetére
Nem a JAS-t akarom védeni, de Müller ablaktörlője sem ment
És volt még asszem a Chevynél is párás szélvédő.Amúgy tényleg hasonlít egymásra a Seat és a Honda színezése.
[link] -
callmeakos
veterán
Emellett véleményem szerint a Hondának, vagy a JASnak villámsebesen át kell néznie Norbi autóját. Olyan ez a Civic, mint egy félkész prototípus autó, aminek egyik porcikája sem megbízható technikailag. Nem is tudom, küzdöttek e valaha ennyi technikai problémával a Zengős srácok. Mindenesetre bármennyire is bravúros Norbi első versenyes eredménye, sürgősen megoldást kell találnia a JASnak legfőképpen, és nem Tarqini meg Monteiro nemlétező sebeit nyaldosni, mert bármennyire is jó Norbi, még az előre prognosztizáltnál is jobban szét fogja szívni a csapat ezt az évet, ami ráadásul nem is az ő hibájuk.
-
callmeakos
veterán
Norbinál biza most törött el a mécses....
Teljességgel megértem
-
Sandormaster
aktív tag
Azért ez így "pikáns" volt hogy a bepárásodott szélvédő miatt nem tudott menni a második futamon
....uhh már kínomban röhögök én is -
Z0C!
őstag
Szép futam volt.
Ez a Basseng nagy figura
Sajnálom, hogy Norbi nem volt versenyben, de Tarquini időket ment..Respect! -
callmeakos
veterán
mind1
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 6 - Bemutatkozik a többjátékos mód
- Milyen széket vegyek?
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Facebook és Messenger
- Házimozi belépő szinten
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Mobil flották
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- Asus ZenBook Duo UX8406 -14" 3K OLED 120Hz Érintő - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - Win11- 3 év garancia
- 12 GB-os DDR5 SODIMM laptop memória - garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest