- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- Milyen TV-t vegyek?
- Mini-ITX
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen egeret válasszak?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Hobby elektronika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
ph De biztosan nem a júniusi Nintendo Direct rendezvényen, hanem valamikor máskor.
-
Befellegzett a HI-FI Rush és a Redfall fejlesztőinek
gp A Microsoft az Alpha Dog Studiost is bezárja, a Roundhouse Studio pedig a Zenimax Online Studios-ba olvad be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz AMD Power #2440 üzenetére
"Mi Európaiak"
Melyik csapat a bajnok?
A chevy? Ami egy dévúúú?
Azzal viszont egyetértek, hogy európai szemmel az amcsi autókra egy szó a megfelelő. Rettenet Belehajítanak egy nagy motort, aztán futómű az semmi. Belső dizájnról, anyagminőségről egyáltalán beszélni is feleslegesAzonban, ha valaki ittfelejtene az udvaron egy Nissan GT-R-t, nem dobnám ki, csak azért, mert japán
-
vlevi
nagyúr
Néztem a warmupot, és a stúdióban arról beszélgettek, hogy ha jövőre a chevy nem fejlesztene semmit az autón, akkor is privát csapatoknál is nagyon ütős versenygép lehetne belőle.
Miért, a BMW fejleszt bármit is évek óta??? -
vlevi
nagyúr
válasz IreN!CuS #2507 üzenetére
BTCC-ben jelenleg kétféle autó van. Az egyik, a WTCC-ben is használt, S2000-es speckónak megfelelő autók, és egy újabb, NGTC (Next Generation Touring Car)-nak nevezett valami. Asszem a Honda ez utóbbiba tartozik.
British Touring Car ChampionshipMondjuk pl. kétezres turbók vannak benne, nem egyhatos. Innentől kezdve nem sok egyezés lehet a kettő között.
NGTC:
"300+bhp 2-litre turbo-charged direct injection engine
fly by wire throttle control.
Over-boost function,
karbon kuplung, satöbbi"S2000:
"Maximum of 2 liter (2000 cc) displacement
És a turbó 1.6-so
No electronic driver aids"Az egyik kimondottan elektronikus gázpedálról beszél, a másik pedig ha nem is zárja ki, de nem említi.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Motion_Blur #2513 üzenetére
"Norbi P3, alig több mint 1 tizedre a Cheviktől"
És pont ezt az időmérőt nem láttam!
Tegyük hozzá, hogy 1 tizedre a chevyktől, az azt jelenti, hogy 1 (de inkább kettő) mögötte van, és még Tarquinit is megelőzte. Ami megintcsak nagy szó, mert idén sokszor az volt az edzés, hogy három dévúúú, aztán tarquini, és azon izgultunk, ki lesz az ötödik... -
vlevi
nagyúr
válasz Motion_Blur #2527 üzenetére
Hallgassuk meg, Zengő Zoli mit mond erről
A BMW fejlesztése (saját magánvélemény), olyan, mint a kutya vacsorája. Vagy lesz, vagy nem. De ha lesz is valami, akkor sem lesz valami nagyon komoly belenyúlás, talán a motorvezérlés, vagy ilyesmi, amiről a túraautó hírblogon olvastam. Itt van pl. a súly. Képtelenek, nemhogy a szabályok által engedélyezett minimum -20Kg -ra menni, de még a gyári minimumsúlyra sem nagyon. Ahhoz pedig, hogy huszonvalahány kilókat megspóroljanak, gyárilag kellene átszabni az autót, az kevés lesz, hogy az oldalüveget plexire cserélik, amit már megtettek, de még mindíg túlsúlyban van az autó, az engedélyezetthez képest.
-
vlevi
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
válasz Sandormaster #2573 üzenetére
"de ezen a pályán a rajton kívül még lehetnek még problémák...mondjuk a közeli falak"
Lazán előfordulhat egy piros zászló, mert mondjuk a hátsó részen van egy olyan visszafordító, hogy egy valamirevaló parkolóházban szélesebb kanyarok vannak. -
vlevi
nagyúr
"most meg a videóból kiderül, hogy a BMWnek sem volt esélye onnan megmozdulni"
Én már akkor láttam, hogy nagyon keresztbe állt az a hátsó szárny, egyből gondoltam, hogy a bal hátulja nagyon sérült.Az, pedig, hogy repülőrajtnál nem olyan jó a BMW, reméljük jövőre változik, ha tényleg fejlesztenek a motoron.
-
vlevi
nagyúr
válasz Sandormaster #2597 üzenetére
Most az egyszer talán nem tehet a dologról Müller. Talán.
Az a kanyar olyan, hogy 230 körüli tempóban padlón, szó szerint faltól falig kell kanyarodni. A videón látszik, hogy a kanyar előtt még kb 1-2 autónyi hely volt köztük, és ahogy az előtte McDowall kicsit megcsúszott, természetes, hogy elvette a gázt, és így érte utol Müller. Hiába fékezett, egy kicsit megpöckölte, de ez is bőven elég volt ahhoz, hogy a még mindíg az előbbi csúszásból ki nem keveredett autót elindítsa a fal felé.Ezen a videón 11:10-től látható.
14:41-nél pedig az látszik, hogy még a kocc előtt megbillen McDowal autója.
16:50-től a visszajátszásban tisztán kivehető, hogy fékez, még akkor, amikor először megbillen McDowal alatt a kocsi.Közben látom, hogy te is találtál egy videót az esetről. Azon is látszik, hogy nem az a helyzet, hogy végig centikre mögötte megy, és egyszercsak megunja, és megpöcköli. Hanem az, hogy hirtelen eltűnt 1 autónyi távolság közülük.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Sandormaster #2600 üzenetére
Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy megvan a Race07, és abban benne van a Macaoi pálya (is). Természetesen köze nincs a valósághoz, de az tény, hogy Monte Carlo ehhez a pályához képest lófütty...
Monacoban legalább a célegyenes végén, és az alagút után van bukótér, ahova ki lehet gurulni, és onnan folytatni a versenyt, néhány másodperc elvesztegetése árán. De itt semmi. Annyira, hogy ha lejtene egy kicsit, akkor bobpályának tökéletes lenne. -
vlevi
nagyúr
válasz Sandormaster #2603 üzenetére
Az első futamban tényleg kijárt volna a piros zászló.
-
vlevi
nagyúr
Hát igen, de ebben az 1-es BMW-s hírben az is benne volt, hogy egyre jobban eltávolodik egymástól a BTCC-ben használt szabályrendszer, azaz a NGTC, amire ezt a BMW-t szánják, és a WTCC-ben érvényben lévő S2000, amit ráadásul bővíteni akarnak állítólag 2014-től.
Én mondjuk nagyon nem bánnám az ígérgetett 400 ló körüli autókat, de felőlem akár jöhetnének hosszabb futamok is (Teljesen egyetértek Wéber Gáborral ) Ez a kettő mindenképp a hátsókerekes autónak kedvezne.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Annakidején, még a Seat kupában, Zengőéknek is sok gumigondjuk volt, hasonló okok miatt. Aggresszívebb kerékdőléseket használtak (ahogy olvastam), mint amit kellett volna, és ez párszor megbosszulta magát.
Salzburgring viszont tényleg különleges helyzet volt ebből a szempontból. A sikánt és a célegyenes ráfordítót kivéve csak balos kanyar van benne, ráadásul egy hosszú, de nagysebességű döntött is, majdnem mint egy oválpálya.
-
vlevi
nagyúr
válasz Sandormaster #2729 üzenetére
Tavalyelőtti árakon nincs véletlenül valakinek?
-
vlevi
nagyúr
válasz callmeakos #2732 üzenetére
Persze, hogy nem sok az ár, én is megyek, ez nem vitás.
-
vlevi
nagyúr
Azért azt is vegyük figyelembe, hogy ez a Honda nem úgy Honda, mint egy utcai autó. Ezt egy kis "manufaktúra" szereli össze, nem egy többezer embert foglalkoztató gyár. Persze, a Honda neve alatt fut az egész project, de mégis más. Ahogy a Chevy-t is az RML építette.
A Chevynek is beletelt pár évébe, míg arra a szintre eljutott. Autóversenyzésben általában minden csak az utolsó pillanatra áll össze, pl. a Williams F1 csapat is kihagyta az első teszteket, mert még nem volt kész az autó, holott két hét múlva rajt van.
Abból a szempontból viszont tényleg sokkal jobb lesz, mint a BMW, hogy azért a gyár mégiscsak ott áll mögötte. Zengőék többször elmondták, hogy a Seat-os időkben ha alkatrészre volt szükség, csak elmentek a box végén a "shopba", azaz a Seat szervízkamionjához, és ott volt minden, ami kellett. A BMW-nél viszont ilyen nem volt, jó előre be kellett szerezni mindent, ami elromolhat.Gondolom senkinek sem újdonság a Zengő csatorna a youtube-on : [link]
-
vlevi
nagyúr
Egy kis JAS Motorsport fényezés a totalcartól : [link]
-
vlevi
nagyúr
válasz callmeakos #2771 üzenetére
Szerintem nem olvastad végig a hírt. Ez nem egy olyan "kötelező" teszt, mint ami az F1-eseknek volt Barcelonában. Jónéhány csapat közösen kibérelte a pályát, és mennek egy kört, ez nem hivatalos WTCC tesztnap.
Zengőékhez hasonlóan sok másik csapat sem lesz ott.
Nekünk kívülállóként marha nehéz azt olvasni, hogy Norbi nem hajtja az autót, mert persze nekünk az lenne a jó, ha minden nap azt olvasnánk, hogy megy, tesztel, egyre több beállításra éreznek rá, de azért csak higgyük el Zengő Zolinak, hogy ő jobban rálát a dolgokra, és jobb döntést tud hozni nálunk. -
vlevi
nagyúr
válasz Motion_Blur #2787 üzenetére
Kerestem a királyi tévén, de nyomát sem látom a közvetítésnek. Tényleg nem foglalkoznak idén a WTCC-vel, vagy csak én nem találtam?
Nagykárlenne, mert legszívesebben kidobná a kábeltévé előfizetésemet, de a hébehóba értelmes adást adó Eurosport miatt nem megy. Főleg így, hogy sok dolgot csak a 2-n adnak, így mégnagyobb kibbb***ss -
vlevi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #2812 üzenetére
Ha így készül a "festés", mint itt [link], akkor hamar megvan.
-
vlevi
nagyúr
válasz Sandormaster #2909 üzenetére
Nem tudom, hogy Dudukalo mit akart ott akkor azon a féktávon, de marhára nem sikerült neki. Még szerencse, hogy Norbi meg sem próbált befordulni, és elment a menekülőútra.
És lehet, hogy jó helyen is van ott a 21. helyen. Mert ha időmérőn ilyenek vannak, mi lesz a futamon? A pályabejáráskor Norbi is említette (0:25-nél) , hogy olyan itt Monzában még nem volt, hogy a repülőrajtnál mindenki elfért volna. -
vlevi
nagyúr
válasz Sandormaster #3007 üzenetére
Nem a JAS-t akarom védeni, de Müller ablaktörlője sem ment
És volt még asszem a Chevynél is párás szélvédő.Amúgy tényleg hasonlít egymásra a Seat és a Honda színezése.
[link][ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
"Ha Max Chilton szállna bele így az F1-ben Bianchiba"
Tavaly, Szingapúr? Rémlik? Ott is volt valami kezdő, asszem Schumachernek hívták, aki nagyjából ugyanígy szállt bele az előtte haladóba, ráadásul ott eső sem volt.
Rengeteg ilyen eset van, hogy mást ne említsek, Norbi is letarolt jópár autót 2 éve a ringen -
vlevi
nagyúr
válasz callmeakos #3050 üzenetére
" az RMLnél kitörne a parasztlázadás, és valljuk be, nem is igazán sportszerű."
A túraautózásban mindíg is benne volt a súlyozás, a probléma csak az, hogy a chevy annyival a többi fölött állnak, hogy az a +40, vagy 60 kiló, ami a szabályok szerint maximum adható, meg se kottyan nekik.Lehet, hogy ez az év ilyen lesz, nem tudhatjuk. Talán jövőre. Mert 2014-re elég masszív szabályváltozásokról beszélnek már régóta, erősebb motorok, szélesebb, gyorsabb autók, satöbbi. Akkorra a BMW is végképp használhatatlan lesz, hiszen nincs gyár, aki új autót adna alájuk, elvileg a chevy sem fog új autót kiadni, és akkor marad a seat, honda, lada. Rebesgetnek valami citromot, meglátjuk. De előbb még itt a május 4
-
vlevi
nagyúr
Na, elszóltam magam
Ez is beszart -
vlevi
nagyúr
válasz Motion_Blur #3099 üzenetére
Énmondatm bammeg, hogy Katarban is mosott már el eső MotoGP futamot
-
vlevi
nagyúr
válasz Motion_Blur #3110 üzenetére
Jaja, én is a Wordltouringcars.com oldalt olvasom (ami a nevével ellenétben magyar oldal).
Ezenkívül természetesen Zengőék oldala, és youtube csatornáik, amiket rendszeresen nézem. Fb...-om meg nincs. -
vlevi
nagyúr
válasz Integra #3115 üzenetére
Az azért odab***, hogy Tarquini 3 századra van Müllertől. Most akkor vagy tényleg eltaláltak valamit a Hondában, vagy Müller nem használta csak az 1-3-5 fokozatokat... ?
Tavalyi köridőktől mindenképpen nagyon-nagyon el vannak maradva.
Qualifying :
1:43.753 / 157.70 kph,
Alain Menu (Chevrolet Cruze 1.6T), 14 Apr 2012Race :
1:44.617/156.39 kph,
Pepe Oriola (SEAT León WTCC), 15 Apr 2012Az is igaz, hogy ezt nem lehet így mérni, mert ez az első szabadedzés volt egy utcai pályán, eső után, amit előbb fel kell gumizni, amivel másodperceket szokott javulni minden versenyautó, és a szabadedzésen senki se tudja, ki, mikor megy sokbenzinnel, használtgumival.
-
vlevi
nagyúr
válasz Motion_Blur #3155 üzenetére
Kommentátor pedig azt mondta rá, hogy ez nem volt olyan vészes, mint a monzai dolog. Nem a ló...t!
Repült vagy 10 métert, és most az AutoGP futamot is halasztani kellett, mert a ahova becsapódott, ott több méterrel hátratolta a betonfalat. -
vlevi
nagyúr
Szerintem csak a keserűség beszél belőled. Akár mondhatták volna a féktárcsás eset után, hogy újra kell kábelezni az egészet, az meg 2-3 hét. Ehelyett segítettek amit lehet.
Ki tudja egyébként, hogy Tarquini a tesztek alatt mit csinált? Mert az egyáltalán nem tartozik a publikumra. Biztos szoptak ők is rengeteget minden csavarral, tömítéssel.
A Lada is csak tesztelt a háttérben, és most mertek előhozakodni egy autóval, amiről feltételezik, hogy megy. Mondjuk nem is megy rosszul, de kellett hozzá 1-2 év, mert látták, hogy az első hungaroringi bemutatkozás helyett vissza kell menni a tervezőasztalhoz.
Szóval én is úgy vélem, lesz még ebből autó.
Halgassuk meg erről a szakértőt : [link] -
vlevi
nagyúr
"ha tudnánk nézni a Qualy-t is!! "
Ha már a juron folyamatosan snooker megy
Ma este a műsorújság szerint valami rally közvetítés lett volna, gondoltam odanézek, jobb, mint a semmi. Hát a lóf...t, ződ asztal megint. Csak azért nem vágtam bele a tévébe a távirányítót, mert egyrészt drága (a távirányító), másrészt akkor nem lesz min nézni a vasárnapi futamokat -
vlevi
nagyúr
válasz Frenky89 #3302 üzenetére
Jó, hát!!!
Hondások is örültek, mint majom a farkának, mutogatták a hármat
Asszem, ha ez így marad, akkor mindenki lenyugszik, még azok is akik leszólták az éveleji autóválasztást
Le lehet nyomni a chevyket. Persze most majd a Hondák kapnak plusz súlyt, ha ilyen jól mennek, de hát ez egy ilyen sport. -
vlevi
nagyúr
válasz callmeakos #3410 üzenetére
"legalább lenne Eurosportom"
DunaTV is adja a futamokat.
Az időmérőt pedig a WTCC honlapján ( http://www.fiawtcc.com/news ) is lehet nézni. Sőt, most megy a szabadedzés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Telekom mobilszolgáltatások
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Milyen TV-t vegyek?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest