- TCL LCD és LED TV-k
- HP EliteBook / ZBook topik
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Otthoni időjárás-állomás
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- A GlobalFoundries kezébe került a MIPS
- Milyen egeret válasszak?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Bronz hatásfokú Rosewill tápok 12V-2x6 csatolóval
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ciccuka
veterán
-
Ventur@
senior tag
LMP1 az Audi kiszállása óta nem kifejezetten érdekel. LMP2, GTPro és Am, de jobban a GT osztály lesz érdekes, mert ott mindig kva nagy csaták vannak. Plusz ugye idén debütál a BMW M8 GTE is és kíváncsi leszek mit mennek. Jó lesz a GT, mert Ferrari, Porsche - nagyon sanszos, hogy behúzzák idén a Le Mans-t -Ford, BMW, Aston Martin, Corvette.....nyam nyam nyam
.
(#9556) Motion_Blur: N-E-V-E-T-S-É-G-E-S!
-
guftabi96
addikt
Idén több a privát LMP1, szóval most kisebb esély van az LMP2 dobogóra.
Rebellion, SMP, Bykolles, Dragospeed és asszem ennyi.
A Toyota szerintem csak 2 autót indít.(#9553) Ventur@
Hát igen, a naptár megint ritka hülyén sikerült... Akkora szünet van benne, ami más szériában két szezon között szokott lenni -
Ventur@
senior tag
Nekem is ez jutott eszembe, mikor olvastam a hírt róla
. Egy világkupa - ami egyébként inkább világbajnokság, csak hát mivel "nincsenek" gyártók hivatalosan, így ezért "csak" világkupa - mindössze egy betétfutama az európai kamion bajnokságnak
.
Bár ahogy nézem, így viszont lesz egy közel 2 hónapos szünet, mert júl.13-15-én Sloring, aztán a következő verseny szept.29-30 Ningbo. Ez így eléggé gáz lesz megint
.
Mindegy is, mert jövőhéten Le Mans
!
-
XFishboneHUN
senior tag
Az, hogy egyértelműen kimondod, hogy pilóta hiba volt, az elég erős. Igen ők is nagy részesei voltak ennek. De a legszarabb döntést a versenyzői bizottság hozta, hogy nem intették le rögtön. Én kint dolgoztam fotósként, és több körön keresztül engedték őket sárga-piros csíkos zászlóval, úgy hogy már a vízfüggönyt húzták maguk után, de nem csináltak semmit, meg is lett a faszkodásnak az eredménye.
Igen mindenki hibázott, de ennyire nyíltan ezt így nem mondanám ki, mint ahogy te ezt tetted.
Sok minden, sok mindennel összefüggött.
1. ) Kezdjük a boxal. Nem a minőséggel van a baj, hogy reflektáljak pár kommenttel előrébbre is. Az úgy jó ahogy, viszont amilyen mennyiségű gumiréteg rákerül a pitekhez egy hétvége során, az nagy esőzéses viszonyok között slick gumikkal, olyan, mintha te a téli gumis autóddal tükör jégen megcsúsznál és nem tudnál semmit tenni. Itt is pontosan ez történt. Így nem tartanám problémának ezt a felvetést. Itt nem a minőséggel volt a baj, hanem a sebességgel. És itt jön a következő pont, amiben ezt taglalom.
2. ) Pilóta hiba? Igen. A szabályzat is kimondja, hogy a versenyző köteles a boxutcában olyan sebességgel közlekedni, hogy a megváltozott időjárási körülményekhez mérten is biztonságosan meg tudjon állni és ezzel ne veszélyeztesse az ott dolgozó sportbírókat és szerelőket.
3. ) Az FIA hibája? Igen. Már rég ki kellett volna inteni a vezetésnek az autókat piros zászlóval és nem hagyni őket versenyezni a csúszós útviszonyra való piros-sárga csíkos jelzéssel.
-
Motion_Blur
félisten
Az egész BoP egy f*szság. Mi lett volna az elfogadható bünetés a Hyundainak? Ha mondjuk TOP10-be bekerül pár autójuk, és leakasztanak pár erős pontszerző helyet? Vagy még az sem?
Az egész egy mesterkélt cirkusz, a mérnöki teljesítmény megcsúfolása. Milyen motivációja legyen egy csapatnak hogy fejlessze az autót, amikor nincs értelme!! Pilóták dettó!
-
-v-
addikt
Nekem egy vicc ez a wtcr ezzel a BoP-vel, meg ezzel, hogy elvileg túraautózásban sok minden belefér, gyakorlatilag meg azért nyilván nem minden, mert vannak szabályok meg sportbírók, akik viszont vagy nem csinálnak semmit, vagy nagyon kérdőjeles döntéseket hoznak .. ok, hogy technikai sportnál mindig sok múlik a szerencsén, meg ilyen olyan dolgokon, de így meg nekem ez már a vicc kategória, teljesen esetleges ..
-
guftabi96
addikt
Michelisz: eredetileg engem védett volna a csapatutasítás.
Tehát eredetileg pont Tarquininek nem lett volna szabad támadnia. Csak hát azzal, hogy Norbi elrontotta a rajtot pont az ellenkezője történt.(#9184) szilva01
Köszi.
Igen, valószínűleg a ph butította le. -
Motion_Blur
félisten
-
Winner_hun
félisten
Miért is nyomatták őt?
Volt csapatutasítás. Engem is meglepett!
Logikus lépés lett volna a helycsere
Ugyanakkor miután Catsburg elé kerültem, és Monteiróval az első, második helyen haladtunk, megfordult a fejemben, hogy bármikor jöhet a rádión a csapatutasítás a helycseréről. Miután az első futamon én nem szereztem pontot, újra nőtt közöttünk a különbség, Monteiro 36 ponttal előzött engem és vezette a bajnokságot. A Hondának az a legfontosabb, hogy egyéniben és csapatban is első legyen. Hogy egyéniben melyikünkkel, az lényegtelen, és most anélkül lehetett volna előnybe hozni a többi riválissal szemben azt, akinek nagyobb az esélye, hogy azzal nem sérült volna a csapatérdek, hiszen a kettős győzelem így is, úgy is meglett volna. Túl vagyunk a szezon felén, már csak négy forduló van vissza, logikus lépés lett volna a helycsere. Különösebben magyarázatra sem szorult volna, és fordított esetben biztos, hogy sokan otthon el is várták volna ezt.
A gesztus, ami rengeteget jelentett nekemÉs akkor jött a rádióüzenet, jött a várt csapatutasítás.
Csak éppen nem arról szólt, hogy adjam át a helyem Monteirónak, hanem épp ellenkezőleg – hogy abban a sorrendben hozzuk be a két Hondát a célba, amiben voltunk. Nem is ragozom tovább, ez a gesztus ebben a helyzetben magáért beszélt, és rengeteget jelentett nekem. Elmondhatatlanul jó érzés ehhez a csapathoz tartozni. Újabb érzelmi injekciót kaptam ahhoz, hogy folytassam a felzárkózást a már reménytelennek tűnő hátrányból. És ugyanúgy csinálok mindent tovább, mint az elmúlt három fordulóban. A cél, hogy folytatva a sort minden időmérőn gyorsabb legyek Monteirónál, és nyomást gyakoroljak rá.
-
A Zéé
addikt
Nem pont ide vág, de a trendeket erősíti: még egy szeg a gyári LMP1 koporsójába?
Nagyon úgy néz ki, hogy ott se marad más, mint a gyártók nélküli, privát csapatoknak fenntartott bajnokság már az LMP1-ben is. GT-ben, kisebb prototípus osztályokban beválni látszik, és a túraautózással is ez lesz. Gyanúsan nagy a csend a jövő évi WTCC-vel kapcsolatosan.És csak jobban erősödik bennem az az elképzelés, hogy Norbiék is azért kalapáltak össze egy TCR-es csapatot már idénre, hogy legyen minél több infójuk a kocsiról, pályákról, körülményekről, hogy ne jövőre kelljen először szembesülniük vele.
-
-
szilva01
őstag
Pont elutazom jovo hetvegen, pedig ez sem nez ki rosszul.
Igen, egyebkent a Hungaroring honlapjan keresgeltem, de nem talaltam semmit, ugyhogy ha vannak meg ilyen titkositott hetvegek tart karokkal varom az infokat.
Blancpain-t is ugy talaltam, hogy tavaly volt rola szo, rakerestem hatha iden is lesz. En egyebkent nem sportbironak, hanem technikai ellenornek mennek szivesen, akitol hallottam errol a lehetosegrol (2-3 eve csinalta) azt mondta barki jelentkezhet, kb. evi ket tanfolyam indul, de az mnasz honlapjan nincsen errol semmi, az imeljeimre meg marcius ~25. ota nem meltatnak valaszolni.
-
rocket
nagyúr
-
Ciccuka
veterán
Wittmann-Blomqvist-Tomczyk-Farfus BMW M6 GT3 42
Farfus-Lynn-Da Costa-Scheider BMW M6 GT3 43Farfus két autót is vezet
-
Bozso68
őstag
Viccet félretéve szerintem Müller egyszerűen tahó, az öreg Python a kis könyvével (amibe bejegyez mindenkit, aki keresztbe tesz neki a pályán) meg tiszta pszichopata. Ráadásul ez utóbbi úgy élhette meg a gyári hondás karrierje végét, hogy Norbi túrta ki. Nem Huffy, mert az tekintélyesebb falat, hanem Norbi. Ezeknek így jár az agyuk a maguk sértődöttségével.
Mindamellett Tiago tényleg bebizonyította, hogy összekalapált kocsival is tud élmezőny-szintű tempóra. Az más kérdés, hogy az a kocsi ténylegesen megfelelt-e minden műszaki paraméternek. A másik dolog: ilyen tét mellett a helyében én is kuncsorogtam volna egy elengedésért. -
Ciccuka
veterán
DTM: Kizárták a bajnoki éllovast a második magyarországi futamról!
És ráadásul nem csak őt: a harmadik helyen végző Daniel Juncadella és a mögötte célba érő Marco Wittmann autója egyaránt megbukott a leintést követő műszaki vizsgálatok során, így kizárták őket a vasárnapi hungaroringi futamról. Ez különösen a BMW pilótáját érinti érzékenyen, hiszen így nem 26, hanem csupán 14 pontos előnnyel utazik a hockenheimi szezonzáróra, ezzel Edoardo Mortara és az Audi esélyei jelentősen megnőttek a címszerzésre - sőt, matematikailag még a 39 egységnyi hátrányban lévő Jamie Green is végezhet a tabella élén. -
Ciccuka
veterán
A sárga BMW-s volt a hibás. Nem nézte a tükröt, figyelmetlen volt (neki kellett volna figyelnie a nagyobb GT3-as autókra).
A Calibra még meg, a Mantát nem láttam (tegnap mintha már a boxban lett volna).
A kigyulladt BMW-t összerakták 130. helyen van most épp (1 óra alatt hoztak 10-15 helyet). -
Ciccuka
veterán
-
Ciccuka
veterán
Ez verseny volt:
Freitag, 27. Mai 2016
16:20 – 19:20 ADAC 24h-Classic Ges Rennen (180 Min.)Hétvégi Program
Szombat
11:00 WTCC 1. verseny-el kezdődik a nap.(M4 Sport)
12:05 Forma-1 3. szabadedzés (M4 Sport)
12:40 WTCC 2. verseny (M4 Sport)
13:45 Forma-1 időmérő (M4 Sport)
15:00 Nürburgring-i 24-órás verseny (Vasárnap 15:00-ig tart)
EuroSport2 21:30 (45perc)
EuroSport1 22:56 (43perc)Vasárnap:
13:30 Forma-1 verseny (M4 Sport) -
a_tesz
Korrektor
Most meg máris elrajtolnak a WTCC-sek, ahogy a BTCC is, stream itt.
-
vwpolopg
őstag
uccsó helyről nem sokat fog tudni tenni ha össze is rakják...
(#6870) Ciccuka : Vagy azért amit lejjebb írtat, vagy mert a turbócsere automatikus hátrasorolás, nem tudom, melyik a kettő közül. De a honda góré mondta az interjúban, hogy ha összerakják akkor hátulról rajtol.
-
szilva01
őstag
Raadasul 2014 ota enkórra sem tolti fel senki a futamokat, a dtm hivatalos csatornajan meg meg nemetul sem lehet nezni a futamokat mert le van tiltva mo-n... Egyebkent iden en is ki szeretnek menni a magyar futamra, ha jol emlekszem 50 (szerk.: csak 45) euro a 3 napos vip jegy, az szerintem boven megeri.
-
XFishboneHUN
senior tag
Így van, a tavalyi is egy elég cudar hétvége volt időjárás szempontjából!
Nekem mondjuk eddig az volt a legkeményebb, amikor Norbi még a BMW-vel jó pár éve sz@rrá törte az autót az első kanyarban, ahol én is ültem, sok ezer honfitársammal együtt és ezt követően ömleni kezdett az eső, se esőkabát, se esernyő, fincsi volt!
Egyéb:
Az árazás egy másik tészta, olyan horror helypénzek vannak, hogy azt ki kell termelni az árusoknak és némi haszonra is kell szert tenni.Nem tudom jártál-e már F1-en élőben, de a 3 deci sör 1-1500, 0,5 l-es üdítők 6-800 és a 2-3-4-5 ezres kategóriájú kajákat találsz. Nekünk magyar embereknek ez irreális ár. De megveszik gondolkodás nélkül, bár mondhatnánk, hogy akinek telik 60-150 ezres jegyekre annak a kajálás, már a legkisebb gondja. Az F1 hétvége helypénze 4-5x-e egy WTCC, vagy WSR, vagy ETRC hétvégének.
Az első 1-2 évben (beetetés) a belépés ingyenes volt, míg utána a belépő 3000, az elmúlt években ment fel 4900-re, (miután rájöttek, hogy kijön 40-60 ezer ember, kell egy kis növelés a haszon miatt)
(#6677) Enzolord
M4 Sport, ahogyan tavaly is.
-
XFishboneHUN
senior tag
-
.LnB
titán
Erre mondják azt, hogy "tipikus rosszindulatú, pesszimista magyar felfogás". De sajnos én is ezen a véleményen vagyok.
Már alapból is azt mondom, hogy ez a Honda egy zsákutca. Ráadásul ez a épp ésszel felfoghatatlan marhaság is. Aztán külön is tették Norbit egy kocsiba. Persze mindenki mondja, hogy semmit nem számít. De igen, azért az ember igen is húzza a száját, és elmehet a Honda a búsba...
A Honda akkor lehet versenyképes ha hoz egy sedan kasznit, viszont már megy a ködösítés, hogy hát az új hatchback forma is kedvezőbb mint a mostani. Aztán mi lesz? A Volvo elver majd mindenkit jövőre a Honda, meg ha még marad akkor majd pislog. És ha kiszállnak Norbival mi lesz?! Vissza Zengőhöz? Vagy ő is rallycrossozni fog!?És néhányan próbálják megmagyarázni, hogy a Honda japán felfogása.. Az a japán felfogás évek óta nem eredményes az autósportban. Mára az európai és legfőképp a Német autómárkák dominálnak... Nincs már az az érinthetetlen japán szakértelem jelen az autósportban.
Úgy tudnám jellemezni a helyzetet, hogy idézem a "méltán" híres Gungan mondatot "A
nabookhondák már nem hiszik, ők a mindent jobban tudja?" @ Star Wars EP1.Persze lehet, hogy minden mesés lesz és csodaszép, bár úgy lenne!
-
A Zéé
addikt
De a privát Citrommal mennyire lenne előrébb?
Az a kocsi másabb, mint a gyáriak, míg a mostani Honda nem. De csak azért nincs most különbség, mert nincs veszélyben a JAS nem létező VB címe... Ha veszélyben lenne, biztos, hogy nem ugyanaz a kocsi lenne a privát, mint a gyári. Ezt sem árt azért szem előtt tartani, amikor a szakmai előrelépésről beszélünk.Illetve egy pilótának, legyen bármennyire is jó, ritkán ajánlanak gyári szerződést, túl sokszor nem lehet visszautasítani, mert többet nem fog ajánlatot kapni. Abban meg biztos vagyok, hogy Zengőék találnak valaki más magyar pilótát, akinek lehet esélye továbbra is mint versenyzőként, mint plakátfiúként.
-
#70869248
törölt tag
Kisebb szériában gondolkodnék, a DTM nagyon kemény, és alig fizet, ismerünk DTM bajnokokat, de nem forognak a pilótapiacon, és nagyon nagy befektetés.
Mindenképpen kisebb technikájú túraautó, elsősorban én Porsche kupa, és Le Mans-i indulás.
Norbi kifejezetten agresszív versenyző volt, biztos finomodott valamennyit, de a DTM méregdrága.
Porsche-val ment már a HunRing-n, és feküdt is neki, jól is ment, és a márkával lehetőség lenne Le Mans-ban indulni, ahol ha a technika bírja nagy esélye lenne, ha Oxxo-Zengő összeállna egy endurance jellegben az zseniális lenne szvsz. -
Yayoh
aktív tag
Az M4 az nevetséges, úgy ígérgették hogy az F1-es hétvégéken le adják az összes szabadedzést, az összes betétfutamot, ehhez képest múlt héten leadták a két szabadedzést meg egy GP2-es futamot összevágva 10 percben.
Ezért tényleg kár volt megvenni a jogokat, a diginél meg alig maradt valami, pedig ott leadtak mindent időben, normális kommentátorral.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PS3 Játékok 1500Ft/db - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- Beszámítás! Apple Mac Mini 2024 M4 16GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest