Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kompakt vízhűtés
- Hobby elektronika
- Fujifilm X
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
.LnB
titán
Slovakiaring tapasztalatok, vélemény:
Összességében én nem ájultam el ettől az egész versenytől, és a pályától. Azt mondom a Hungaroring jobb. Bár ebben lehet nagy szerepe van annak, hogy Norbinak nem voltak jó versenyei. A Citroenek pedig alázták a mezőnyt. A szél iszonyat durva volt, szét fagytam. Pedig volt rajtam 2 poló, pulcsi, mellény. A kapucnimat össze kellett húznom, hogy ne fagyjon le a nyakam és a fülem. Úgy néztem ki mint egy idióta. Ennek ellenére többen póló + rövidnadrágba nyomták, hát nekik respect. Sok csinos csaj volt!
Maga a pálya, azt hittem modernebb az egész, nagyobb komplexummal. Mondjuk hátra ahol a Hondás sátor volt, oda nem engedtek be.. :S Az viszont tetszett, hogy jól belátható a pálya. B és C lelátón ültünk. C szerintem jobb mert ott közelebb van a célegyenes végi kanyar.
Ki volt még kint?Láttam Bugatti Veyron-t élőbe, meg is érintettem. Már ezért érdemes volt elmenni. Nem a kedvenc kocsim, de sose láttam még élőben.
-
Vyndree
őstag
A kamionosoknál sincs minden rendben (még mindig) ...
Kiss Norbi megszerezte a pole pozíciót Hahn, Lackó és Albacete előtt, de elvették tőle a legjobb idejét “veszélyes vezetésért”, mert nem engedte el hűtőkörön a szintén hűtőkörön lévő Lackót, és csak a második legjobb idejét vették figyelembe, ami a negyedik rajtkockához volt elég.
Állandóan ilyen ostoba büntiket osztanak és főleg Norbinak.
Vasárnap volt pole is és futamgyőzelem is!
Grat! -
Z0C!
őstag
Norbinak defekt...majd Sóderágy... :/
-
vlevi
nagyúr
De a q1-t nem adták, pedig (sajnos), minket más most nem érdekelt
-
vlevi
nagyúr
Mostezkomolybazeg? Kerékpár volt kiírva a WTCC előtt, akkor valami focimeccs ment. Most meg a ki....ttul fontos WATTS????
Odamegyek, tököndöfök valakit
szerk.: Na, 5-6 perc késéssel csak hozzákezdenek már...
-
A Zéé
addikt
válasz
[CS]Blade2 #5692 üzenetére
utolsó 3 futamot nézik, és a márka 2 legjobb versenyzőjének időmérő+versenyek legjobb köridejét átlagolják, és az alapján vannak határok, amiken ha belül van, akkor megadja mekkora súlyt kell hozzáadni. Az első max súlyt kap, a többiek meg attól függően vmennyit, amekkora a lemaradás.
-
[CS]Blade2
addikt
Nekem úgy rémlik, hogy az előző kb 2-3 futamot nézik, és talán a legjobb köridőket. Ha az előző futamokon a Norbi és a Monteiro futamot nyert, akkor jár a 60kg, csak az a baj, hogy a Citromba a nyers tempó miatt kellene vagy 120, hogy ne ők legyenek elől. Ha elég lenne kivárni, hogy súlyozással eltűnjön a különbség, akkor nem lenne értelme nyomni bele a lét, hogy a legjobb autód legyen.
A Citrom tuti, hogy számolt vele, hogy azt a 60kg-ot bele is hegeszthetik nyugodtan. A Honda viszont érzésem szerint nem, ott az a baj, hogy nem öntik bele a pénzt. -
Ventur@
senior tag
Az a baj, hogy nem teljesen tudom - és értem - ezt a WTCC súlykompenzációs szabályt, így inkább hülyeséget nem írok, hogy a Honda miért megy max. súllyal
.
Lada csak Moszkvában volt jó. Előtte igazából csak szenvedett. Talán a következő futamra ők is kapnak puttonyt.
Mindenesetre én egy izgalmas hétvégét várok
. Aztán majd vasárnap délután minden kiderül
.
-
Ventur@
senior tag
Mat'o Homola lesz, de ő az eddig nem használt Campos Chevy-be csüccsen be
. Proteam Civic-je így továbbra is kihasználatlan marad.
Amúgy szépen meglesznek pakolva puttonnyal a gépek:
Citroen +60 kg
Civic +60 kg
Chevy +50 kg
Lada +0 kg (ők majd következő futamra kapnak majd valószínűleg puttonyt).Na most leszek kíváncsi mit tud idén a Honda, akár a Citroen ellen, akár a Chevy-k ellen.
Az időjárás viszont nem ígérkezik túlságosan kegyesnek a környéken majd. Szóval akik mennek vigyenek elég pójinkát, hogy meg ne fázzanak
.
-
.LnB
titán
Na de úgy néz ki el nem fogunk aludni. Van egy karton Burn italunk, Norbis
-
.LnB
titán
Ez lenne a 3. WTCC futam zsinórban amin elázom. Örülnék ha nem esne. Oké viszek esernyőt, de azért mégis csak jobb lenne napsütésben ülni.
-
ruti
Közösségépítő
eldőlt, nem megyünk a SloRingre
ráadásul időkép is esőt mond, meg a súlyozás sem kedvez, de ne legyünk pesszimisták -
rocket
nagyúr
-
.LnB
titán
Na valaki Szlovákia Ring vasárnap?
-
-
Vyndree
őstag
Hülkenbert egyszeres Le Mans 24 győztes, Webber meg egyszeres Le Manse ezüstérmes.
Volt már rá példa, hogy aktív F1 versenyző nyerte a 24 órás versenyt? -
Petya25
őstag
Szerintem meg a 2. futamnak semmi értelme a fordított sorrenddel, max fél pontokat osztanék érte. A farok Montéró fixen erre játszik, míg aki az időmérőn hajt azt hártasorolják. Ha hendikep akkor már annak is több értelme lenne, hogy aki pontot szerez az kap súlyt és kész.
-
A Zéé
addikt
válasz
Ventur@ #5667 üzenetére
igen, nekem is az jutott eszembe, hogy az első futamnak így semmi értelme. Mindenki spórol a másodikra, mert az a 15 perc az pont kevés lehet ahhoz, hogy valami komolyabbat javítani tudjanak. Ha lenne 1 óra legalább a 2 futam közt, akkor talán az elsőkön is kicsit bátrabban mennének. Így az első futam csak egy elnyújtott unalmas petting
-
Ventur@
senior tag
Na nem volt rossz ez a moszkvai hétvége. Esküszöm csak 2. futamokat kellene rendezni
. Kegyetlen volt, amit letoltak, szinte már BTCC szintű tökösségeket láthattunk. Úgy látszik Moszkvában nem csak az utakon "hülyülnek" meg az emberek, de a versenypályán is
.
Zengőéknek grat. Kicsit sajnálom, hogy Monteiro-t nem tudta megelőzni, de szép volt így is. Huff előtt le a kalappal. Igaz, hogy minimálsúlyon mentek, de akkor is. Remek volt ez
.
Viszont az durva volt, amit pont Monteiro "splitter-kamerája" mutatott a hátsó egyenesben. Kigyorson ott van Loeb lökösén, erre 3.-ban meg már szinte sehol a Citroen. Úgy nyúlt el, mint a rágó...+60 kg-mal
.
Az biztos, hogy kanyargós pályákon van csak bárkinek esélye a Citroenek ellen és ott is csak a 2. futamokon. Viszont azt hozzá kell tenni, hogy nagyot meccseltek a franciák is...egymással
.
Még egy: Egyébként azt kicsit rossz látni, hogy többen is mennyire spórolnak a technikával az első futamokon. Tudoom nem olcsó mulatság, meg minden, de akkor is. Az "Öreg" volt laza, megmondta, hogy ő nem aprózza el...hát nem aprózta el. Főleg a 2. futamon
.
BTCC: Csúnyán lemaradtam róla és összeségében csak a 3. futam utolsó 2 köre van meg. Az viszont ott volt a szeren
.
-
Yayoh
aktív tag
válasz
callmeakos #5664 üzenetére
A sárga hova ment volna? Szerintem inkább az Astonos a hibás , ő húzta rá .
Mondjuk valóban fékezhetett volna , bár nem tudhatjuk hogy jó volt-e a fék lámpája.
-
.LnB
titán
Ez pedig egy mai GT4-es óriási bukás, az év legdurvábbja:
[link] -
Paff neki. Azért szép volt, jó futam!
-
Nem emlèkszem, mikor láttam utoljára ilyen jó WTCC futamot, mint ez a második moszkvai!
-
vlevi
nagyúr
Mai BTCC időrend (minden idő angol idő szerint).
Time Activity Laps
10.30 – 11.05 Pit Lane Walkabout / Autograph Session
11.30 BTCC Drivers’ Parade
12.05 BTCC Pit Lane Opens
12.17 Dunlop MSA British Touring Car Championship 15
13.00 Renault UK Clio Cup 12
13.40 KICK Start Energy Ginetta Junior Championship 8
14.10 Michelin Ginetta GT4 SuperCup 15
14.50 MSA Formula Championship 20 mins
15.20 BTCC Pit Lane Opens
15.32 Dunlop MSA British Touring Car Championship 15
16.15 Porsche Carrera Cup Great Britain 18
16.55 KICK Start Energy Ginetta Junior Championship 8
17.30 BTCC Pit Lane Opens
17.42 Dunlop MSA British Touring Car Championship 15Akit érdekel, itt nézheti Filmon/itv4
Ventur, Köszi az itv linket! -
Yayoh
aktív tag
Biztos drágán adják az ülést , azért így év közben nehéz lehet olyan pilótát találni aki kicsengeti nekik azt az összeget..Ez is a baja egyébként a WTCC-nek ,hogy folyamatosan csak dragul és így nem sok privát csapat fog meg maradni , az oké hogy a gyáraknak apró pénz...
-
A Zéé
addikt
válasz
Ventur@ #5653 üzenetére
irány a sarok, és térdepelj szétgurult csapágygolyókon!
Ez a Lada most is egyenlő az őskáosszal sajnos. Pedig egész jónak látszódott az év eleje. Az autó nagyon csini, sokat is foglalkoztak vele, de valahogy ez az még mindig nem vb szint. Nem csodálom, hogy Thompson is ott hagyta őket.
Ami viszont fura, hogy a Proteam Civicjébe nem találnak embert. Oké, hogy nem élharcos a technika, de a szezon előtt még autóhiányról volt szó, most meg állnak a kocsik kihasználatlanul. Fene se érti ezt
-
A Zéé
addikt
válasz
Ventur@ #5651 üzenetére
nem nyitott a slovakiaring. Illetve hát körbe lehet menni, de ha látni is akarod a pályát, akkor fizetni kell a lelátókért, és lelátónként külön-külön. Szóval hiába van a nagy lelátóra jegyed jegyed, azzal nem ülhetsz fel a mobil lelátóra, vagy a hátsóra. Ilyen szempontból liberálisabb a hungaroring, mert ott ülhetsz az összes nyitott lelátóra egy jeggyel. Itt nem.
szerk: illetve persze, hogy megnyitják a hátsó részeket is, mert a fő lelátóra felfér kb. 1000-1500 ember, a mobil lelátóra még ~3k, szóval nem ugyanaz a nagyságrend, mint a hungaroring.
-
Ventur@
senior tag
válasz
kisza25 #5649 üzenetére
Ezt az: ülhetsz bárhova, ezt a Hungaroringre írtad
? Mert kétlem, hogy onnan nézed, ahonnan akarod. Nem lehet a sikánhoz sem már elmenni és onnan nézni. 12-13-as kanyarba sem mehetsz. Első WTCC-én nyitva volt az egész pálya, aztán az évek alatt mindenkit "betereltek" a célegyenesbe (tudjukmiért
).
Slovakia Ringen, meg tényleg az egész pálya "nyitott" és sokkal barátibbak a jegyárak is
.
Félreértés ne essék, én nem kampányolok a Slovakia Ring-nek, csak azért szomorú látni, hogy ott mennyivel többet tesznek egy WTCC futamért, mint itthon, ahol kimegy 50-80.000 ember nagyrészt csak Zengőék miatt és szétszedik a házat. ...és egyáltalán nem használják ezt ki a Hringnél.
Az idei versenyhétvégén kívül mindegyik hazai WTCC futamon kint voltam (szombat-vasárnap) és mindig azt láttam, hogy semmi változás nem volt a Ringen. Csak példa: Még mindig ugyanazok az ITONG téglákból összetákolt WC-ék vannak, amik 2010-ben is voltak.
Na de mindegy. Kipufogtam magam megint
.
Egy a lényeg:
Hétvégén WTCC (Moscow Raceway), BTCC (Oulton Park) és F1 (Kanadai Nagydíj), szóval el leszünk kényeztetve
.
WTCC
Qualy - Szombat - 12:30 - Eurosport | Ism. - 16:45 - Eurosport 2
Race 1-2: 11:00 - 13:00 - Eurosport | Ism. - 15:45 - Eurosport 2 -
kisza25
félisten
válasz
Ventur@ #5644 üzenetére
nekem az oda-vissza út többe került, mint a jegy, 5eFt-ért 3futamot lehetett megnézni, jó volt és ott is ülhetsz ahová akarsz, én ki is próbáltam a gold 3-4, supergold, silver2-őt, F1-en voltam kint tavaly silver2-ből néztem 1x ok volt, de tényleg rohadt drága (225euro volt egy jegy és 3-an voltunk) idén ha megyek kivárom a 19900-as jegyet, de még úgy is 40000+ oda-vissza út (400km), de 10évet külföldön gályáztam, mindenről lemaradtam, nyaralni sem voltam sehol, ennyi bele kell, hogy férjen
-
A Zéé
addikt
válasz
!Overdose! #5646 üzenetére
hát itt nekem se jutott eszembe keresni, csak a ring honlapján
Viszont ez a program így annyira nem begyere...(#5643) .LnB
okésDe a tavalyi mocsok után én csakis akkor megyek, ha nem mondanak esőt
-
.LnB
titán
válasz
!Overdose! #5646 üzenetére
Köszi. Én nem találtam.
Ez alapján annyira nem izgatnak a betétfutamok. -
.LnB
titán
válasz
Ventur@ #5644 üzenetére
Azért 5000-et megért az a Norbi győzelem.
Persze nem volt előzetesen borítékolva, de így jó volt. Én csak WTCC-re járok. Egy F1 elérhetetlen árban nekem, meg annyira manapság nem is hat meg (OFF)(Hajrá Hamilton, de ennyi)(/OFF). Szóval egy évben 1x belefér az az 5-ös. És mondom azon kívül én semmit sem költöttem a ringen sem.
-
Ventur@
senior tag
Na ha ilyen közel laksz, akkor mindenképpen megéri kimenni. Betétfutamokról még én sem találtam semmi infót, de biztos hogy nem lesz gond vele
.
Elnézve a jegyárakat, arra jutottam, hogy a Hring bizony elmehet a sunyiba. 3 euróért már lehet vasárnap nézni a futamot a helyszínen (Slovakia Ring). Három!!! Hringen meg 5000 volt a legolcsóbb jegy. Nevetséges komolyan mondom. Nem is bánom már egyáltalán, hogy nem mentem idén a Hringre.
Ja és még egy érv Slovakia Ring mellett: A pálya bármely részére lehet menni!!! Hringen meg....no komment!
-
.LnB
titán
(#5641) A Zéé Köszönöm a infókat. Akkor mi is oda megyünk ha már ott van a sok Magyar. Igazából nekem a kaja árak nem számítanak, viszek szendvicset és kész. Nekem csak a jegybe fog kerülni az egész. Az meg simán belefér. Esernyőt viszünk mert most már rendszeres az elázás ha ilyen programot látogatunk.
Sajnos hiába keresgéltem semmilyen infót nem találok a betétfutamokról pedig ha GT3-as autók lesznek akkor asszem sírva fakadokImádom azt a kategóriát de élőben még sosem láttam. Jó lenne egy részletes programot találni valamikor, hogy tudjuk mi az időbeosztás. De akkor már találkozhatnánk is, ha minden jól megy és kijutunk (az a kérdés haverom kap e szabit). Úgy öltözök majd hogy tuti felismerjél. És ez könnyen fog menni, van is egy ötletem
(#5642) Ventur@ Köszi neked is a választ. Én sem lakom messze, Esztergom mellett kicsivel, szóval az út se gáz.
-
Ventur@
senior tag
Nem voltam még az SkRingen, de ismerősömék voltak tavaly és tavaly előtt is voltak. Ők azt mondták, hogy minden fillért megért a móka, mert nagyon király volt a hangulat meg minden. Jegyárak - ha jól emlékszem - sem vészesek és a környékbeli árak is kulturáltak.
Reméljük idén nem lesz olyan zúhé, mint tavaly volt az időmérőn
.
Még egy: Betétfutamok! Tavaly (vagy tavaly előtt) azt mondta jóbarátom, hogy az is teljesen rendben volt, tehát vastagon megérte kimenni nekik. Igaz a határ mellett laknak nem sokkal
.
Más:
Hohóóó....hétvégén BTCC Oulton Park
. Na akkor vasárnap fél12-től megint ülhetek a gép elé este fél7-ig
.
-
A Zéé
addikt
mi a B jelű mobil lelátóra megyünk majd, ahova 15 eur a jegy. Az F jelű résznél levő kanyar, és a célegyenesre ráfordító kivételével mindent látni.
Célegyenes vége, boxutca kijárat ilyen távolságra:A pálya részét pedig ilyen szinten látni még pluszba, ha csak magad elé nézel:
Szóval egyszerre 4 pályaszakaszt látni közvetlenül, de szemmel majdnem végig lehet követni az autót. Itt volt a michelisz mánia csoport is tavaly, hangulat is volt. Előzési pont is a célegyenes vége is, meg a feléd jövő hurok közepén ott van az a felüljáró rész, az is.
Kivetítő volt tavaly, igaz egy pici, de a semminél több.Igen, tribünönként vannak a jegyek, azt ellenőrzik is végig. Haverom tavalyelőtt a fedetten volt a boxutca felett, azt mondta, hogy neki az annyira nem jött be.
Jegyet helyszínen vettük tavaly is, idén is ott fogjuk.
Parkolás a mezőn van, a kövecses parkolóhelyre csak a vipek mehetnek.
Kaja sokféle volt, ilyen tipikus fesztivál kajások: gyros, kolbász, lángos, kürtős kalács, társai. Árban talán picit drágább, mint Hungaroring, de nem vészes. Kiírva kevés dolog volt magyarul, de a legtöbb helyen a személyzet magyarul beszélt. Budi kinn mobilrötyi van, paddockban rendes, de elég kevés. Viszont akár a Coronel, vagy a Norbi is ott vizelhet melletted
Ha nem lesz fos idő, és idén is jó betétfutamok lesznek (a tavalyi gt3-asokat sajnálom, hogy nem tudtuk nézni), akkor mi is ott leszünk (20-án lesz a playoff meccsünk!!4!!), szerintem legalább olyan jó, mint a Hungaroring, csak kicsit családiasabb. -
.LnB
titán
Úgy néz ki lehet kimegyünk Slovakia Ring-re (WTCC). De mivel még nem voltunk érdekelne a véleményetek. Milyen szokott lenni a verseny? Mennyire látni be a pályát? Parkolási lehetőség? Ilyesmik.
Néztem a pályatérképet és a jegyeket. Azt látom, hogy itt több helyre lehet venni többfajta jegyet, esetleg vélemények a tribünökről?!Szóval szívesen olvasnám a tapasztalataitokat.
-
válasz
Malachi #5636 üzenetére
Persze, hiszen ez a lényeg. Ahogy te külföldi IP-t kérsz mástól, ugyanúgy valaki számára magyar IP címet biztosítasz. Ez a lényeg, ez a Hola megosztás alapja. Ez kicsit hasonlít a tor hálózat működésére.
De ha épp nem akarsz Hola kijáratot üzemeltetni, akkor lekapcsolod a holát.
-
Ventur@
senior tag
-Mike-, schawo és Vyndree: Kösz a segítséget, linket meg mindent
.
BTCC-re már szerencsére találtam "megoldást", de a DTM-re még eddig nem, úgyhogy még egyszer muchas gracias
.
-
Vyndree
őstag
Ez olyan, "mint ha Amerikában lennél". Ennek akkor van jelentősége, például ha az országodból egy videó nem elérhető, csak mondjuk USA-ból, a régió miatt.
Ha külföldön vagy akkor meg ugyanez visszfele. Kintről nem megy neten a Mindig TV (vagy tvgo), olyankor magyar proxyt választasz, hogy "azt higgyék itthon vagy" és máris tudod nézni a magyar csatornákat ingyé,
Erre a célra CyberGhost vagy OkayFreedom-ot használok. Ezek gyorsak, van mobilos verziójuk, sok ország közül lehet választani rengeteg szerverük van és a játékoknál is lehet használni.
-
Yayoh
aktív tag
válasz
Ventur@ #5627 üzenetére
Láttam videót a balesetekről az F3-ban , kemények a srácok
A tegnapi TCR futamról:
Egész jó volt , kicsit olyan volt mint a TC1 előtti WTCC , túrták le egymást a pályáról , az autók közel vannak egymáshoz teljesítményben , igaz itt a Salzburgringen már csak Seat meg Hondák mentek , meg volt egy Opel is, igaz nem sokat ment , ha ment is akkor a mezőny végén kullogott ,pedig azért év elején be volt harangozva jó pár gyártó. Szerintem a jövőben komolyan kell számolni a TCR-el , most csak 14-15 induló volt , de ha lenne egy 20-25 fős mezőny, még több top pillótával , simán a WTCC fölé nőhet , F1-es betétfutamokkal marketing értéke is meg van a sorozatnak.
Zengős oldalról meg nem értem miért nyomatják ezt a Szabó Zsoltit , Seat Eurocupban , meg itt is csak a mezőny végén küzd , bőven lenne nála jobb magyar a helyére. -
Ventur@
senior tag
Tegnapi DTM-hez nem tud valaki valami nézhető/letölthető linket?
Yt-on nem engedte megnézni az országomból
.
Formula 3-at nézte valaki (Monza)? Öcsém az a futam, nem volt semmi
. Többször volt sc, mint amennyit versenyeztek. Majdnem ez volt tegnap Indycar-ban is
.
-
Yayoh
aktív tag
Sport 1-en TCR van most.
-
vlevi
nagyúr
Egy kis érdekesség, Zandvoort 12 órás, magyar résztvevővel.
http://hosszabbitas.hu/wtcc/indul-a-nagy-endurance-kaland
Megszokhattátok már, hogy itt a WTCC Blogon nem kizárólag a Túraautó Világbajnokság eseményeivel foglalkozom, hanem néha kivételt teszek ezzel-azzal. Most is így lesz, már csak azért is, mert ez a projekt megérdemli a figyelmet. És nem kizárólag azért, mert Csuti Laci kollégám és barátom is benne van, hanem mert szakmailag is valami igazán értékesbe fogtak bele. A hétvégén Csuti Laciék csapata, teljes nevén az RCM Psycho Pet Endurance Team megkezdi szereplését a 24H Series Endurance Világkupán a dögös festésű dízel SEAT Leónnal. A helyszín a legendás Zandvoort, egy kőkemény holland pálya, amely rengeteg emlékezetes csatát látott már. A sorozat neve ellenére ez a forduló “csak” 12 órás lesz, ám ezen a körön ennyi is bőven elég. “Még életemben nem volt ennyire kemény pályán. A csapat többi tagjával együtt rengeteget készültünk szimulátoron, és nem egyszerű. Ha hozzá veszem hogy enyhe esőt mondanak, és azt, hogy 12 órán keresztül kell menni, akkor azt mondom, ez komolyabb kihívás lesz, mint előzetesen gondoltuk” – mondta Laci a WTCC Blognak. A futam érdekessége még, hogy a fél napot két nap alatt teljesítik. Péntek este mennek három órát, majd meg kell állni a rajtrácson, ahol leplombálják az autókat, és szombat reggel folytatódik a verseny. Az ok igen egyszerű, szigorúak a zajvédelmi előírások, és hogy mettől-meddig lehet menni a zandvoorti pályán. Kerékcsere gyakorlás by Széki László “Due”! A különböző kategória összevonások miatt az RCM Motorsport dízel SEAT-ja egy jó harmincfős géposztályba került, és a kedvező műszaki paraméterek miatt akár egy igazán jó eredmény is benne lehet a versenyben. “Előnyt jelent számunkra, hogy a mi autónkban egy 100 literes tank van, amivel akár négy órát is kibír a SEAT a pályán. Azzal kalkulálunk, hogy a kategóriánkban lévő benzines kocsik kétóránként jönnek majd ki, úgyhogy akár az elejében is végezhetünk.” A csapat csütörtökön bejárta a pályát, este pedig a boxkiállást és a pilótacserét gyakorolták. Péntek reggel 8-tól már részt vesznek a nem kötelező teszten, a hétvége további programja pedig így fest: Péntek: 12:20 – 13:20 Szabadedzés 14:10 – 14:40 Időmérő edzés 16:00 – 19:00 Verseny, 1. szakasz (3 óra) Szombat: 8:43 – 17:45 Verseny, 2. szakasz (9 óra + 1 kör) Az RCM Psycho Pet Endurance Team projekt kettős céllal jött létre. Egyrészt az olyan tapasztalt pilóták, mint Csuti Laci vagy Elekfy Witold, újra kedvet kaptak a hosszútávú műfajhoz, másrészt ezzel is szeretnének lehetőséget biztosítani az RCM Cup-ban felfedezett tehetségeknek. Pályabejárás. Balról: Elekfy Witold, Nagy Norbert, Tassi Attila, Csuti László, Hatvani Bálint, Monori Gyula. “Az a terv, hogy az Endurance Világkupa minden fordulóján lehetőséget kap valaki, aki az RCM Cup-ból érkezik. Itt van velünk Zandvoortban Tassi Attila, aki ezúttal gyűjti a tapasztalatokat, de Barcelonában már ő is rajthoz áll” – magyarázta Csuti Laci. Hollandiában a Csuti László – Elekfy Witold – Hatvani Bálint – Nagy Norbert négyes osztozik majd az autón. Az edzésekről és a versenyről is élő közvetítés valamint profi live timing lesz a 24H Series Endurance Világkupa hivatalos honlapján, ITT. Ezen kívül a csapat folyamatosan tölt fel információkat, képeket, videókat az RCM Motorsport Facebook oldalra, amit ITT érthettek el.
-- gReader Pro
-
.LnB
titán
Nissan GTR @ Monza Blancpain első kör
Érdemes megnézni! -
válasz
Motion_Blur #5615 üzenetére
UPC-nél nincs Digi.
nuku BL, semmi kézi BL, Premier League, semmi.
-
.LnB
titán
Nascar Sprint Cup Coca Cola 600 Teljes futam
(elméletileg HD-nek van írva de nekem eddig csak 480p a max, szerintem még feldolgozás alatt van.) -
-Mike-
addikt
Indy 500 utolsó 40körére nincs valakinek vmi 720p-s streamje?
-
-
válasz
!Overdose! #5604 üzenetére
+1
Én BTCC fan vagyok. A WTCC is rossz irányba halad. Ezek pedig nem túraautók, hanem GT-k, és mint olyanok számomra érdektelenek. 600 lóerő? WTF? Ha ilyet akarok, arra mindig ott lesz a NASCAR, amikor se DTM, se Class1 nem lesz már sehol.
-
.LnB
titán
Class One
Ez kell nekünk srácok!! -
Ventur@
senior tag
Kösz a BTCC infót, de nekem pont azért kellene valami videómegosztós oldal, hogy ne kellene letöltögetnem
. Csak: click, play and enjoy
.
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Fekete, 1 Év Garancia
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Krémarany, 1 Év Garancia
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Kék, 1 Év Garancia
- Garmin HRM Dual Pulzusmérő Pánt, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia
- Garmin HRM Dual Pulzusmérő Pánt, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / 32GB DDR4 / RTX 3060Ti 8GB / 500GB SSD
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-G5 I 8GB I 128SSD I 12,5" Foltos FHD Touch I Cam I W10 I Gari!
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest