Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
itouchfan
senior tag
Az igen... gyonyorű....hajra norbi!!!
-
Arkar
aktív tag
Iiiiiiiiigen pole!!!!
0,001 ezredre a pályacsúcstól!!
Nagy volt NORBI! -
quby
őstag
Norbi Pole!!!
-
válasz
callmeakos #3989 üzenetére
Kommentátorok amúgy kegyetlenek, főleg Tim Harvey-n szoktam röhögni. Asszem pont Knockhillben volt, amikor az Audis Rob Austin (kurvajól néz ki az a kocsi amúgy
) meglöki az előttelévő kocsit, ő meg nyomja, hogy "did it like a pro, THAT was push to pass" - hát én itt feküdtem.
-
válasz
callmeakos #3987 üzenetére
A4.
Amúgy egyszerű: ngtc specifikáció szerint készül mindkettő és értelmes balanszolási rendszer van. Na... Mobilról írtam csak most latom megelőztek.
-
vlevi
nagyúr
válasz
callmeakos #3987 üzenetére
Ugy, hogy az autok teljesitmenye ott is saccperkabe ugyanaz, legalabbis erre torekednek. Azonkivul nincs gyari csapat, csak privatok, a szabalyrendszer miatt olcsobb, es egyszerubb, emiatt majdnem akarmilyen utcai kocsibol lehet epiteni ngtc szabalyoknak megfelelo versenygepet.
Azert azt ne mondd, hogy Jason Platorol sem hallotal meg?
Amugy a yt-on rendszeresen fenn vannak a futamok.Pl itt [link]
-
ggeleven
őstag
válasz
callmeakos #3987 üzenetére
Azt hiszem ezt nekem is meg kell néznem!
-
callmeakos
veterán
Egyébként most már teljesen értem, miért mondjátok azt hogy a BTCC sokkal jobb mint a WTCC.
Megnéztem a Knockhilli első versenyt, és tényleg jobban szórakoztam rajta, mint bármelyik idei WTCC futamot (Hungaroringet kivéve). Úgy, hogy a komplett mezőnyből csak Turkingtont ismerem.Jó látni a változatos mezőnyt (Audi, Bmw, Vauxhall, Honda, Toyota, MG, Chevy, Morgan), a tényleg test-test elleni keménykedést. Pl. a verseny közepén a fehér Insignia szó nélkül ki lett paterolva, úgy hogy a versenyző nem kapott agygörcsöt
Meg a 32. percél lévő Audi támadás nagyon kész
Ilyet a WTCCben nem tudom mikor láttamJa azt meg nekem magyarázza meg nekem valaki hogy egy 1es BMW hogy tud legyalulni egy S5ös vagy RS5ös (nemtom milyen pontosan) Audit?
-
ruti
Közösségépítő
TV közvetítések holnap REGGELtől:
Időmérő - Eurosport - szo 08:30
Warm up felvételről - Eurosport - vas 06:45
Futamok - Eurosport, Duna - vas 07:15-től egymás utánHAJRÁ
-
[CS]Blade2
addikt
Az csapatnak szerintem többe kerülne annál. Valami 230 milla volt Norbi gépe, valszeg a tervezett kopó alkatrész csomag, fékek, gumik nyomják fel 300 misire. Ha többször törik az további költség. Meg van még nevezési dij, meg egy rakat repülőjegy, kamion, szállítás, szállás, a szerelők fizetése, Norbi fizetése, és ezek egy második autónál is jelen lennének, a tesztelés pedig további költség.
Stadionhoz nem értünk, így azt nem tudjuk felbecsülni, lehet, hogy az meg nem olyan sok, mint amennyit elköltenek rá.
Viszont ja, bőven beleférne, és most kellene megjátszani, mert ki tudja, hogy mit hoz a jövő. Jól megnyomni a következő évet, mert ha jó lesz Honda, akkor Tarquini is vérszemet kap a címért, jobban vezetne most is, ha lenne esélye. -
ggeleven
őstag
válasz
callmeakos #3979 üzenetére
Pedig mennyire nagyon jó kis sorozatot lehetne belőle csinálni!
Ha okosak lennének, akkor lehetne ez az international DTM kb!
Bivaly erős, széirából átépített autók a világ legjobb pályáin...mind a 10 ujjamat megnyalnám egy ilyen sorozatért! -
quby
őstag
[focifika]Kicsit elkalkuláltam az árat. Nem igazán voltam tisztában egy WTCC-s honda költségeivel. De az itt leirtakból kiderül hogy kicsit több mint 1M€ az éves költség, azaz 300M HUF, szal abból a stadionár 1% ból nem csak egy tesztre futnáá
[/focifika]
-
vlevi
nagyúr
válasz
callmeakos #3979 üzenetére
Csak az a baj, hogy 4-5-6 auto, ami a 2014-es szabalyokra epul, a tobbi a mostani marad, talan valami modosito csomagot kap ez-az. Ez nemsorozatgyartas, ahol szazezres darabszamban jon le a szalagrol az uj suzuki wsift. Ezek a kis magancegek, mint az rml, jas, ... nem kepesek evi nehany autonal tobbet epiteni, es kiszolgalni. Csak nehogy a tortenelem ismetelje onmagat, a dtm is megszunt a 90-es evek vegen, es hosszu szunet utan egy teljesen mas koncepcioban indult ujra.
-
válasz
callmeakos #3979 üzenetére
Az előzetes várakozások szerint az új autók körönként három másodperccel gyorsabbak lesznek a jelenlegi gépeknél
Ez meg azért problémás, mert most is szétszakadozik pillanatok alatt a mezőny, ezután pedig eleve azzal fog kezdődni, hogy gyakorlatilag két külön verseny. Ez egy Le Mans szériában, multiclass-ként megállja a helyét, de itt inkább röhejesnek tartom ennyi autóval... szóval az van, hogy jövőre is a BTCC marad a leglátványosabb kis túra sorozat.
-
callmeakos
veterán
válasz
[CS]Blade2 #3978 üzenetére
Kezd széthullani ez a széria (attól függetlenül hogy itt a Honda meg jön a Citröen)
Az RML és a többi előnye jövőre eltűnik, és nem hinném hogy a Chevy gondolkozna a Cruze leváltásán, ha már tavaly kivonultak. Ez pedig egyenesen azt jelenti hogy elkezd azon a lejtőn menni mint a 320TC. Egykoron top autó, de évről évre csökken az előnye.A mezőny 60%át kiadó BMWék jövőre teljesen eltűnhetnek a gyengeségük miatt. Bár azzal a módosítócsomaggal amikkel megfelelnek a jövő évi szabályoknak talán egy-két 320TC marad, de a 80%a elmegy a süllyesztőbe.
A Seat most jelentette be hogy nem mostanában lesz leváltva a régi Leon.
A Lada az valamiért tolja tovább a programot.
Egyébként itt egy újabb példa mért van teljesen sz*rban ez a sorozat: [link]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
callmeakos #3977 üzenetére
Így viszont nem sokat ér, egy Loeb-nek ha itt VB-lesz. De még Norbinak is csökkentik az értékét, ha esik a színvonal. Más hasonló kat. meg valszeg drágább mulatság. Pedig a rallyban a WRC-nek, a túraautóban a WTCC-nek kellene lennie a legmagasabb kategóriának.
-
callmeakos
veterán
Hasonlóképp vagyok én is vele. Totál nem versenyzőalkat, amiért szerintem egyesek le is nézik valamennyire, és erre ő úgy megy privátként, hogy sokszor kilométerekkel jobb mint Chilton. Nagyon szimpatikus nekem a srác, én is remélem hogy látjuk még őt, akár gyári színekben is, mert privát létére 3. az összetettben, ami nem gyenge
ggeleven
Sokaknál sztem csak egy hobbi-autóverseny szintjén áll...
Ez pontosan így van. Lantiék pont említették a Sonomai verseny alatt hogy pl. Coronelnek ez már csak egy jó hobbi. Ő nem veszi véresen komolyan ezt az egészet. Még pénzt se nagyon akar csinálni ebből, mert nincs rászorulva, mert ő civilben egy nagyon durva üzletember. Ha jól emlékszem, valamelyik évben Hollandiában ő volt az év üzletembere. Ennyit erről -
ggeleven
őstag
válasz
callmeakos #3972 üzenetére
Hogy mi?!
Nem vagyok kifejezetten rajongója, de azért azt el kell ismerni, hogy nem rossz pilóta! Van potenciál ebben a sorozatban, de nagyobb felhajtást kellene csinálni körülötte és akkor jönnének a szponzorok is, mert lenne több néző! Sokaknál sztem csak egy hobbi-autóverseny szintjén áll...
Közben pedig izgalmas, szoros, más, mint a sztárolt F1, stb, stb. -
Motion_Blur
félisten
válasz
callmeakos #3972 üzenetére
Ilyen szempontból nagyon komolytalan ez a sorozat...
-
callmeakos
veterán
-
ruti
Közösségépítő
Csak hogy az autósportnál maradjunk: ami a magyar rally bajnokságban történik éppen a pénzhiány/szponzor kihátrálása miatt, az is elszomorító. Milyen jó évadok voltak cca. 10 éve, akkoriban 5-6 WRC autóval, rengeteg N-es indulóval, valódi fieszták voltak, eljártunk az összes futamra, Mecsektől Egerig.
Most meg semmi
--
(gyerekkorom óta focizok, most már csak hobbiból, de megnézem a jó NEM MAGYAR meccseket)
Szánalmasnak tartom ami a magyar fociban történik, méltatlanul a legmagasabb helyen van a sportágak megítélésében, nulla eredménnyel, a világszínvonaltól fényév távolságra, kabaré az egész...
--
Nincs nézőszám, akkor minek a stadion? tévedés, hogy összehozza az embereket...gyerekkel ki sem mernek menni meccsre, mert balhé van...
A Lett meccsre elővételben elkelt 8000 jegy, de csak 4000-en mentek ki. Tehát volt aki megvette a jegyét több ezer Ft-ért, és úgy döntött, hogy nem megy ki...na ez az igazi kritika, és tovább nem is szaporítom, mert felmegy a pumpa...
Én a román meccset 1 perc 36 másodpercig néztem (a kapott gólig). Megelőlegeztem a bizalmat, de felesleges volt.
--
Ja, és a Ringre meg kimennek 40-70 ezren (ki honnan számolja), egy emberért, meg a narancs autóért. Odautaznak, belépő van, drága a fagyi, de kimennek az emberek, mert szerethető.
Nem képmutató, hiteltelen, mint a magyar foci. Hanem világszínvonal, profizmus...megbecsülés nélkül. -
quby
őstag
Ezen gondolkodtam végig a magyar-román "meccs" alatt. Hogy pl.:a debreceni stadion árának 1%-a menyit segitene Norbiékon. 1-2 év közi tesztre tuti futná... 1%, és ez technikai sport ami majdnem a legtöbb lét megeszi. Az 1%-ból az evezősök megoldanának 1 évet. és a többi 99%-ról nem is beszéltünk. És ez csak egy stadion ára...hol a többi..
De bele kell törödnünk hogy magyarországon ez van. Pláne a technikai sportok nem anyira népszerűek (még akkor is ha én egész vasárnapokat ülök a tv elött) így pl. egy Talma szintű versenyző simán eltünhet a süllyesztőben.
Na de jó volt sirni egy kicsit... -
vlevi
nagyúr
Ebben igazatok van, de azért azt is tisztán kell látni, hogy nem azért támogatják számolatlanul a focit, mert az egy olyan jó dolog. Hanem azért, mert az egy akkora pénznyelő, pénzmosó ahol tízegynéhány milliárdot úgy el lehet tüntetni, hogy senki sem veszi észre, ha valakinek a zsebében landol. Szerinted mi az ótvar szarnak kell ennyi tetves stadiont építeni? Akkora pénzekből, amiből több F1-es szintű versenypálya is megépíthető lenne?
-
stvnppp
senior tag
válasz
madmike #3966 üzenetére
Elképesztő, hogy milyen sikereket ér el ez a kis csapat, simán hozzák a gyári csapat teljesítményét, néha még verik is azt. Persze nem csak őket lehetne jobban támogatni, rengeteg olyan sportág van, amiben nagyon jók a magyarok, mégis a foci, a foci, a foci, amiben kb minden második tétmeccs után megy a siránkozás.
Továbbgondolva meg még bőven lenne helye annak a pénznek, pl egészségügy, oktatásügy, stb, de az már nagyon messzire vezet. -
madmike
őstag
válasz
stvnppp #3964 üzenetére
Én is az ellen vagyok, hogy a fociba talicskaszám tolják bele a pénzt. Lehet, hogy sokak ellenszenvét fogom most kiváltani, de mégis azt mondom, hogy nem a WTCC az ahova ezt a pénzt tolni kéne, elvégre ezek profi csapatok, nagy szponzorokkal. Sokkal jobb lenne, ha szétosztanák a sok méltatlanul elnyomott lévő sportág között.
Vegyük pl az evezést. Alig több mint egy hete Galambos Peti bronzérmet szerzett a könnyűsúlyú egypár evezősök között egy olyan mezőnyben ahol mindenki 2013as hajóban evezett, kivévő őt, aki egy többéves, elavult, sokat látott technikában. Egy új fejlesztésű hajóban valószínűleg nem "csak" egy bronznak örülhetnénk...
De ez csak egy példa a sok közül, valószínű tucatszám lehetne hasonlókat írni... -
Integra
titán
kijelző nélkül, érzésből tolni és visszaverni müllert...
-
Sandormaster
aktív tag
Jó kis futam volt ez a második...most már minden verseny előtt "panaszkodni" fogok
-
Integra
titán
na go, gyerünk norbi
-
Arkar
aktív tag
válasz
Sandormaster #3954 üzenetére
6 Chevy mellet nem lehet annyira virgonckodni, főleg egy friss fejlesztésű autóval.
Így is jól sikerült ez a Civic, szinte csak erőben marad el a Cruze-től, és még a Hungaroringi tesztet ki is hagyták sajnos. -
Sandormaster
aktív tag
válasz
!Overdose! #3952 üzenetére
Nem összességében, hanem az utóbbi versenyek alapján látom azt hogy nincs potenciál...de majd a második verseny remélem megcáfol.
-
Integra
titán
válasz
Sandormaster #3950 üzenetére
omg, egy percig sem volt versenyben, kímélte a technikát a második futamra.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Sandormaster #3950 üzenetére
Nézz rá a ponttáblázatra, hogy hogy állnak a Hondás és BMW-s srácok!
-
callmeakos
veterán
Bázzeg még bort isznak lolmár
-
Sandormaster
aktív tag
Nézzük hogy Coronel akciózik, egy bmw-vel... -.-'
Ezzel a Hondával csak hátrafelé lehet lépdelni a versenyen, még szerencse hogy most nincs hova hátrébb...
Remélem a második versenyen végre lesz vmi biztató mert egyszerűen már nem is várom a hvégi WTCC-ket, mert nem lehet harapni ezzel a géppel, a jó bömössel legalább néha volt egy kis pulzusnövekedés, de itt mostanában semmi, de tudom majd jövőre kijön a váltás előnye...ááhhh na mind1, kipanaszkodtam magam, neménvótam' -
callmeakos
veterán
Norbi nagyon ravasz
-
Integra
titán
válasz
Motion_Blur #3945 üzenetére
lol, de egész jól bejött
-
Integra
titán
marha nagy mázli kell ahhoz, hogy kitaktikázzon norbi egy 7. - 8. helyet.... drukk
-
ruti
Közösségépítő
fent vagytok még? mindjárt kezdődik a kvali
-
callmeakos
veterán
-
Arkar
aktív tag
válasz
callmeakos #3938 üzenetére
Elég szoros volt, bár nem tudni ki milyen gumival állt oda, Zengős Honda biztos használt gumikon ment.
-
callmeakos
veterán
Norbi 8, de volt első is
-
Integra
titán
ne godnolkodjatok már hülyeségeken, shit happens, ennyi.
-
ruti
Közösségépítő
jól gondolom, h összeesküvésre gyanakodtok?
-
Arkar
aktív tag
Sajnos motorcsere Norbi autójában. Ez nem ér!
-
Arkar
aktív tag
Hungaroringen tesztelt a Citroen.
Elég durván készülnek, lehet bejárják az összes európai wtcc-s pályát?
De unalmai ez az 1hónap 1futam időszak!
-
vlevi
nagyúr
válasz
Motion_Blur #3927 üzenetére
"Will a push-to-pass system be adopted? It is possible, but not before 2015"
DTM-ben idén jelent meg az F1-hez hasonló DRS -
Motion_Blur
félisten
1,5 mp / km gyorsulást várnak a jövő évi autóktól: [link]
-
Integra
titán
-
ggeleven
őstag
válasz
callmeakos #3923 üzenetére
Igen, sztem is! A csapat is, az ellenfelek is, a sorozat is és mi nézők is jól járnánk! Felsoroltam elég érvet a szerződés megkötéséhez?
-
vlevi
nagyúr
válasz
callmeakos #3923 üzenetére
És nagyon valószínű, hogy sok lengyel eljönne miatta a ringre.
-
ggeleven
őstag
Kubica a 3. Citroenbe?
Jöhet! -
callmeakos
veterán
Norbinak ma van a születésnapja. Isten éltesse
-
ggeleven
őstag
válasz
Integra #3919 üzenetére
Ez így igaz, ahogy mondod, de a végére a legkevésbé sem mosolygós jelet kell tennünk!
Hogy ON is legyek: sztem nagyon erős páros lesz a Citronál és sztem van annyi versenytapaszalatuk, h nagyon hamar bele fognak jönni a dolgokba! Az autó jó alapnak tűnik, a mérnökök nagyon értenek versenyképes autó építéséhez, az istálló maga pedig a versenyzéshez és világklasszis pilótáik lesznek! Ez erős csomagnak tűnik!
-
Z0C!
őstag
válasz
Integra #3917 üzenetére
ha nyernék a lottón, segítenék.
Anno volt olyan, hogy a szurkolók szerettek volna valami bankszámlát csinálni nekik, de ZZoli elutasította ezt a kérelmet.
csak azt nem értem, hogy ha autóversenyzőnk van egy rahedli, tehetségesek, stb...akkor a kibsztt állam miért a focit támogatja ahol bunda bunda hátán van... -
Arkar
aktív tag
válasz
callmeakos #3909 üzenetére
A harmadikra én is kíváncsi lennék!
(#3912) Z0C! : Tudtommal 5 készül 2 gyári Castrol 2db Zengő az ötödik a kérdés?
(#3913) IreN!CuS: A Seat nem készül el csak év végére, addig kit, Chevy kit, Zsiguli? 2-3 autó?, BMW-kit lesz?2014-ben Honda-Chevy-Citro küzdelmekre számítok, egy egy győzelemre bármelyik jó lehet, év végére a Seat is odaérhet, ha elkészül!Szvsz
(#3897) !Overdose!: Köszi akkor tényleg belehibázott!(kezdtem megrémülni, hogy Monteiro ilyen gyors lett a legvégére)
-
IreN!CuS
őstag
válasz
Motion_Blur #3910 üzenetére
Kicsit elhamarkodott kijelentés , amikor van egy Honda és egy Seat a mezőnyben mint gyári csapat , több sokkal több tapasztalattal.
-
Z0C!
őstag
válasz
callmeakos #3909 üzenetére
Honda 3 autó illetve 4 (hallottam ilyet is, hogy Norbiék mellé +1...talán Wéber Gabi..)
Citroen 3 autó - szerintem a mostani mezőnyből valaki...Lopezzel érdemes sztem számolni. Bemutatkozásnál futamot nyerni, felettéb érdekes, pláne hazai pályán..
-
albert8
veterán
válasz
callmeakos #3909 üzenetére
Csak nem Lopez?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
callmeakos #3909 üzenetére
Chevy szerű tripla dobogók lesznek, van egy ilyen érzésem.
És nem kellenek hozzá évek... -
Integra
titán
leigazolták
koki saller tockos, röpködni fog itt jövőre minden a citró oldaláról -
madmike
őstag
válasz
[CS]Blade2 #3906 üzenetére
Esetleg egy Valentino Rossi se mutatna rosszul a rajtnévsorban.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Frenky89 #3904 üzenetére
Ha már ilyen kutyaütő bagázst akarnak összeszedni, akkor én Michael Schumacher-t ajánlanám 3. pilótának.
Ő 7xVB, mellé ott lenne Loeb aki zsinorban nyert 9 VB-t, és ha jól emlékszem Yvan idén lesz 4x-es. Az máris egy szép kerek 20db VB-cím...
Szerk.: Ha már lúd, akkor legyen VB-címekkel kitömve, vagy hogy szól a mondás.
-
Male
nagyúr
válasz
callmeakos #3901 üzenetére
Szintén... a mostani hétvégén mondjuk tényleg nem voltak a csúcson... ennél sokkal jobbak szoktak lenni (talán az ezer fok rájuk sincs jó hatással).
Amúgy a por emlegetése mellett a pálya vonalvezetését dicsérték azért, nem is egyszer hangzott el róla ilyesmi a közvetítés alatt.
Xirtam: Elnézném én is hosszabban, de akkor meg jönne a nagy kivárásos taktikázás, aminek nem örülnék. Itt nyomni kell végig, mert csak 10-12 köröd van előre jutni.
-
Xirtam
veterán
Citroën Racing - WTCC - Sébastien Loeb has something to show
Örülök, hogy a WTCC-be egyre több gyár, és ember fordul meg. Bár a versenyek hosszával pont nem vagyok kibékülve. +5-10 kör bőven beleférne. Így talán nagyobb csaták is kialakulhatnának az első helyért. Nem vagyok egy francia autó kedvelő. De ez a Citroen csinos. Loeb-nek szerintem meg mindenki örülök. Én eleve úgy gondolom, hogy a refleksze alapból gyorsabb mint a versenytársaié. Hiszen a Rally-nál sokkal többször előfordulhatnak olyan nehézségek amik gyorsabb reakció időt kívánnak. Lévén még sem olyan tiszta úton versenyeznek.
Sok sikert kívánok neki.
Bár félek picit, hogy első futamokon túl nagy lesz tőle az elvárás. Azért egy pálya versenyzés és a rally akár hogy is 4 kerék nem összehasonlítható. Ettől függetlenül aszfalton mindig hiper gyors volt a srác. A VB címek önmagáért beszélnek.
-
callmeakos
veterán
válasz
N€T0X|N #3899 üzenetére
Én viszont ha tudom EuroSporton nézem, látszik hogy ők értenek a WTCChez, még ha vétenek ilyen hibát. Ellenben a Dunás kommentátorokkal. Bedobják az ifjabb Knézyt, vagy a Bobákot, akik szegények azt se tudják mi van, csak közvetítik az eseményeket oszt ennyi, mert muszáj, közben meg süt róluk ehhez kapcsolódó tudatlanság...
Új hozzászólás Aktív témák
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Peugeot, Citroën topik
- A Redmi 15 5G-t power bankként is lehet majd használni
- Nintendo Switch 2
- Nők, nőügyek (18+)
- A One Ui 8.5 és a Snapdragon 8 Elite 2 már biztos
- Milyen monitort vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen házat vegyek?
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bezámítás! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook- Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB SSD W11
- HUAWEI MateBook 13 2020 - Kijelző nélkül - I7-10510U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Apple iPhone 14 Plus 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest