Hirdetés
Aktív témák
-
looser
addikt
Sziasztok, teljesen kezdő vagyok. Egy HP 6710b notira tettem Xubuntu-t. Sajnos a root passwordre nem emlékszem, s mivel van mellette egy WXP is, de Xubi az alap a grubban, szeretném a sorrendet megváltoztatni, de ezt csak rootként tehetem meg, ugye?!...
1, Szóval megváltoztathatom-e, vagy törölhetem valahogyan a root passwordot?2, bejelentkezés után azonnal fogad az Orage nevű naptár/eseménykezelő progi beállítópanelje. Nem tudom, hogyan akadályozható meg az indulása, s a naptárat sem szeretném, ha kinyílva (napokat mutatva) indulna, elég, ha a tálcán marad, lekicsinyítve.
3, hibernálás után az usb-s egeret nem látja, csak ha kihúzom és újra bedugom, gondolom ennél van elegánsabb megoldás is.
Egyébként gyönyörű minden, szeretem, letisztult design, egyszerű és gyors kezelhetőség, már ami az ikonról indítható konfigurálási lehetőségeket illeti, mélységében nem ismerem még.
Aktív témák
- Google Pixel topik
- Milyen autót vegyek?
- MWC 2026: Kezünkben a minden tekintetben európai okostelefon
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Asztalos klub
- VR topik
- Gitáros topic
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, Origin, Xbox, PS stb.
- Adobe Előfizetések - Adobe Creative Cloud All Apps - 12 Hónap - 15% AKCIÓ
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- Bitdefender Total Security 3év/3eszköz! - Tökéletes védelem.
- HP EliteBook 845 G8 14" Ryzen 5 pro 5650U, 16GB RAM, 512GB SSD, jó akku, számla, 6 hó gar
- Surface Pro 7+ i5-1135G7 16G 256GB 1 év garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / RTX 2060 12GB / 16GB DDR4 / 500 GB SSD
- AKCIÓ! MSI Claw A1M 512GB SSD kézikonzol garanciával hibátlan működéssel