Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen videókártyát?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fujifilm X
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- DUNE médialejátszók topicja
- Utánajártunk, hogy melyik memória mennyire drágulhat
- Melyik tápegységet vegyem?
- Objektívek topikja
Aktív témák
-
looser
addikt
Sziasztok, teljesen kezdő vagyok. Egy HP 6710b notira tettem Xubuntu-t. Sajnos a root passwordre nem emlékszem, s mivel van mellette egy WXP is, de Xubi az alap a grubban, szeretném a sorrendet megváltoztatni, de ezt csak rootként tehetem meg, ugye?!...
1, Szóval megváltoztathatom-e, vagy törölhetem valahogyan a root passwordot?2, bejelentkezés után azonnal fogad az Orage nevű naptár/eseménykezelő progi beállítópanelje. Nem tudom, hogyan akadályozható meg az indulása, s a naptárat sem szeretném, ha kinyílva (napokat mutatva) indulna, elég, ha a tálcán marad, lekicsinyítve.
3, hibernálás után az usb-s egeret nem látja, csak ha kihúzom és újra bedugom, gondolom ennél van elegánsabb megoldás is.
Egyébként gyönyörű minden, szeretem, letisztult design, egyszerű és gyors kezelhetőség, már ami az ikonról indítható konfigurálási lehetőségeket illeti, mélységében nem ismerem még.
Aktív témák
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Háztartási gépek
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ez lehet az Apple hajlítható telefonjának formája, mérete
- Így változik a Galaxy A37 és A57 kamerája
- Milyen videókártyát?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Parfüm topik
- További aktív témák...
- Akciós kisWorkstation! Dell Precision 3570 i7-1255U 4.7GHz / 32GB / 1000GB / Quadro T550 4GB FHD 15"
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Karácsonyi RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- Samsung Tablet S9 FE, 128GB, 5G, SM-X516BLGA