Hirdetés
- Milyen egeret válasszak?
- VR topik
- Duplázik a NAND is: a Samsung 100%-os áremelésben gondolkodik
- Milyen házat vegyek?
- Sok hűhó négyszázért: AMD Ryzen 7 9850X3D
- Hisense LCD és LED TV-k
- Milyen széket vegyek?
- Apple MacBook
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
Aktív témák
-
looser
addikt
Sziasztok, teljesen kezdő vagyok. Egy HP 6710b notira tettem Xubuntu-t. Sajnos a root passwordre nem emlékszem, s mivel van mellette egy WXP is, de Xubi az alap a grubban, szeretném a sorrendet megváltoztatni, de ezt csak rootként tehetem meg, ugye?!...
1, Szóval megváltoztathatom-e, vagy törölhetem valahogyan a root passwordot?2, bejelentkezés után azonnal fogad az Orage nevű naptár/eseménykezelő progi beállítópanelje. Nem tudom, hogyan akadályozható meg az indulása, s a naptárat sem szeretném, ha kinyílva (napokat mutatva) indulna, elég, ha a tálcán marad, lekicsinyítve.
3, hibernálás után az usb-s egeret nem látja, csak ha kihúzom és újra bedugom, gondolom ennél van elegánsabb megoldás is.
Egyébként gyönyörű minden, szeretem, letisztult design, egyszerű és gyors kezelhetőség, már ami az ikonról indítható konfigurálási lehetőségeket illeti, mélységében nem ismerem még.
Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Továbbra is piszok jól néz ki a Crimson Desert
- Futás, futópályák
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Gitáros topic
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen egeret válasszak?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Hardcore café
- További aktív témák...
- Game Pass Ultimate előfizetések 1 - 36 hónapig azonnali kézbesítéssel a LEGOLCSÓBBAN! AKCIÓ!
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- MEGA AKCIÓ! - Jogtiszta Windows - Office & Autodesk & CorelDRAW - Azonnal - Számlával - Garanciával
- Játékkulcsok ! : PC Steam, EA App, Ubisoft, Windows és egyéb játékok
- MS SQL Server 2016, 2017, 2019