- Minimalista külsejű, combosnak tűnő léghűtést tol ki a gyárkapun a Cooler Master
- Bizonyos ASUS alaplapok megrongálhatják a videokártyánkat
- A következő években válaszolna az Intel az AMD-féle 3D V-Cache-re
- Az Final Fantasy-re fókuszál a friss Arc meghajtó
- Méri még a legforróbb pontot az új GeForce generáció
- Bluetooth hangszórók
- Mini-ITX
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Vezetékes FEJhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Apple notebookok
- A következő években válaszolna az Intel az AMD-féle 3D V-Cache-re
Új hozzászólás Aktív témák
-
Danex
addikt
Most néztem tesla bjorntől, ott az jött ki ,hogy ~3fokban (ami kb nálunk szerintem pont reális lehet átlagosan a téli időszakra), a hőszivattyúnak kb 750W kell, a PTC-nek pedig 2200W.
Na most ha megy az ember 120-al, akkor az 100km-en, >0.625 kwh/100km-es extra fogyasztás lesz, a PTC esetén pedig >1.8kwh/100km.
Aztán nyilván a hőszivattyúnál ott a plusz előny, hogy mondjuk egy Supercharger töltés után, a meleg akksiból is tud extra hőt visszanyerni...
De cserébe ha beszarik akkor a PTC 150e és elvileg még akár otthon is cserélhető, addig a hőszivattyúnál 350e az anyagköltség és azt már otthon biztosan nem tudja az ember megcsinálni.
Szóval kétségkívül jobb, de ezzel nyilván extra költség és komplexitás is jár.
Új hozzászólás Aktív témák
- MeanWell RSP-500-48 Új! 48V / 10.5A / 500W tápegység!
- ÚJ 36V 10.5Ah Lanway LongRange Kugoo S1 Nagyhatótávú Elektromos Roller Li-Ion Akkumulátor Akku
- Parkside PBSA 12 D4 X12V Fúró Csavarozó Szett Akkuval Töltővel Garanciális
- Baseus tölthető érintésvezérlésű mágneses lámpa
- OBDLink LX LX101 Eredeti Bluetooth OBD Olvasó Diagnosztika
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest