Új hozzászólás Aktív témák

  • Lovi24

    senior tag

    válasz Herczi #636 üzenetére

    Az Amazonnál másképpen működik a gariztatás. Személyes tapasztalat alapján mondom ezt.
    -Jelzed nekik a problémád ( én kihagynám,hogy leesett .... )
    -Ők illedelmesen sajnálkoznak rajta
    -Megkérdezik,hogy cserét szeretnél vagy a pénzed visszakapni
    A cserénél nem tudom,hogy működik. De valahol mintha olvastam volna,hogy először elküldik az új készüléket és amikor már "belaktad",visszaküldöd nekik a rosszat. De ebben nem vagyok biztos.
    Azonban amikor én visszakértem a pénzt,akkor is készségesek voltak.
    Küldtek egy doksit,azt kinyomtattam,ráraktam a becsomagolt telóra. Címzett,minden rajta volt. Feladtam kilencezer párszázért. A nyugtát beszkenneltem nekik és másnap visszautalták a csomagküldés árát. Amikor visszaért a teló hozzájuk,akkor meg a készülék teljes árát utalták vissza.
    Javítani nem szoktak készüléket.
    Chat-en kérdezz rá,az a tuti!

Új hozzászólás Aktív témák