- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
- Apple asztali gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen videókártyát?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Az érkező Call of Duty is megnehezíti a csalást
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
jattila48
aktív tag
válasz
McSzaby #8926 üzenetére
Nem tűnik bonyolult feladatnak, mondhatni szokásos. Én C-ben írnám meg az egészet, a szerver és kliens részét is. A szerver, ha sok klienstől, de kis csomagszerű adatforgalmat fogad, akkor UDP-vel kommunikálhat. TCP-vel akkor, ha viszonylag állandó a kapcsolat, és stream-szerű az adatforgalom. Szerintem neked az UDP lesz megfelelőbb. Ha UDP-t választasz, és valami titkosítás/hitelesítés is kell, akkor azt magadnak kell megoldani. Ez sem bonyolult, kész algoritmusokat találsz, pl. AES, RC4/MD5. UDP esetén szerintem blokkolt socket kezlést alkalmazhatsz, thread-pool-lal. Ha a TCP-t választod, akkor titkosítás/hitelesítés-re használhatod az OpenSSL-t, bár ez szerintem kicsit túllövés. Ha sok kliensed van, akkor TCP-nél a nem blokkolt socket kezelés hatékonyabb lehet, de egy kicsit bonyolultabb programozni. Szkripteket hívogatni és SSH-t kezelni, biztos, hogy nem lesz elég hatékony. Persze, ha csak néhány száz kliensed van, akkor még ez is működhet.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- MacBook Pro 16 2021 M1 Max 32GB 512GB 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3103
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / RX 7600 / 32GB DDR4 / 1TB M.2 SSD
- iKing.Hu - Samsung Galaxy Tab S8 Graphite Használt, karcmentes állapotban
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest