Hirdetés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Mini PC
- Megérkezett a Seasonic Connect
- Házimozi belépő szinten
- Milyen monitort vegyek?
- Mégis mi értelme az Xbox PC-nek, ha limitálja a hardverválasztékot?
- A Noctua felvázolta a terveit jövő nyárig bezárólag
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
repvez
addikt
válasz
bucsupeti #8881 üzenetére
Ez az első és egyetlen müködő progim eddig. gondolom a kinézet és a megvalósitás miatt is fogjátok a fejeteket,de eddig ez legalább müködik
#include <stdio.h>
#include <iostream.h>
#include <math.h>
int main(void)
{
double G; //suly (N)
double m; //tömeg (kg)
double A; //szárny felület
double Ay; //y irányu felület (m2)
double Ax; //x irányu felület (m2)
double V; //sebesség (km/h)
double V1; //sebesség (m/s)
double b; //fesztávolság (m)
double Tf; //felületi terhelés (kg/m2)
double B1; //oldalviszony
double a; //szárnymélység (m)
double a1; //szárnymélység(mm)
double Cy=0.4; //felhajtoerö tényezö
double Fy; //felhajtoerö (N)
double Fx; //légellenállás (N)
double Cx=0.04 ; //légellenállási tényezö
double Fxi; //indukállt ellenállás (N)
double Cxi; //indukállt ellenállási tényezö
double w; //merülösebesség (m/s)
double w1; //merülösebesség (m/s)
long Re; //reinolds szám
double Esz; //emelkedési szám
double Ro=0.125; //légsürüség (kg/m3)
double g=9.81; //nehézségi gyorsulás (m/s2)
double E; //sikloszám
double S; //siloszög1 radianban
double S1; //sikloszög1 fokban
double Vt; //tényleges sebesseg km/h
double V2; //tényleges sebesseg m/s
double Eosz ; //összes elenallas
double Tny; //torlonyomás
double r; //fordulosugár
double Pm; //motorteljesitmény
double alfa; //állásszog
double ax; //x irányu szárnymélység m
double ay; //y irányu szárnymélység m
double rad; //a fok megadasa radianba
double Vp; //pillanatnyi sebesseg km/h
double Tsz; //teljesitmeny szugseglet LE
double Tsz1; //teljesitmeny szugseglet LE
double Psz; //toloero szugseglet kg
double Cyt; //tényleges felhajtoero tenyezo
double N; //tulterheles
double Nford; //fordulo tulterheles
double Cr; //eredoero tenyezo
double Vs; //siklasi sebesseg m/s
double Vs1; //siklasi sebesseg km/h
double Vem1; //emelkedesi sebesseg km/h
double Vem; //emelkedesi sebesseg m/s
double rad1; //emelkedesi szog radianba
double alfa1; //emelkedesi szog fokba
double Al; //legkeresztmetszet
double Q; //legterfogat
double Pi=3.141492654;
double Vp1;
double Vle; //leszallosebesseg (m/s)
double Vle1; //leszallosebesseg (km/h)
double rad2; // bedontesi szog rad
double alfa2; // bedontesi szog fok
double Rf; //fordulosugar
double tf; //fordulasi ido (s)
double tf1; //fordulasi ido (min)
double Vy; //fuggoleges sebesseg (m/s)
double Vy1; //fuggoleges sebesseg (km/h)
cout<<"Adja meg a kiindulo adatokat!"<<endl;
cout<<"Szarnyfelulet (m2) :";
cin>>A;
cout<<"Geptomeg (kg) :";
cin>>m;
cout<<"Fesztavolsag (m) :";
cin>>b;
cout<<"sebesseg (km/h) :";
cin>>V;
cout<<"allasszog(fok) :";
cin>>alfa;
cout<<"emelkedesi szog(fok) :";
cin>>alfa1;
cout<<"bedontesi szog (fok) :";
cin>>alfa2;
G=m/g;
V1=V/3.6;
rad=alfa*0.017453292;
rad1=(alfa1*0.017453292)+rad;
rad2=alfa2*0.017453292;
Tf=m/A;
cout<<" A feluleti terheles :"<<Tf<<" kg/m2"<<endl;
B1=(pow(b,2 ))/A;
cout<<" Az oldalviszony :"<<B1<<endl;
a=b/B1;
a1=a*1000;
cout<<" A szarny melyseg :"<<a<<" m"<<endl;
//Cy=(2/Ro)*Tf*(1/pow(V1,2));
//cout<<" A felhajtoero tenyezo :"<<Cy<<endl;
Vp=sqrt((2*Tf)/(Ro*Cy));
cout<<" A vizszintes repuleshez szugseges sebesseg :"<<Vp<<" m/s"<<endl;
Vp1=pow(V1,2);
Vt=4*(sqrt((m/A)*(1/Cy)));
V2=Vt*3.6;
cout<<" A vizszintes repuleshez szugseges sebesseg :"<<V2<<" km/h"<<endl;
Al=(pow(b,2)*Pi)/4;
cout<<" A legkeresztmetszet :"<<Al<<" m2"<<endl;
Q=Al*V1;
cout<<" A legterfogat :"<<Q<<" m3"<<endl;
ay=a*(cos(rad));
cout<<" Az ay erteke :"<<ay<<" m"<<endl;
Ay=b*ay;
cout<<" Az y iranyu felulet :"<<Ay<<" m2"<<endl;
Fy=(Cy*Ro*Vp1)/2*Ay;
cout<<" A tenyleges felhajtoero :"<<Fy<<" N"<<endl;
Re=70*V1*a1;
cout<<" A reinolds szam :"<<Re<<endl;
w=Cy/(Pi*B1)*V1;
cout<<" A merulosebesseg 1 :"<<w<<" m/s"<<endl;
w1=m/(Ro*Q);
cout<<" A merulosebesseg 2 :"<<w1<<" m/s"<<endl;
//Cx=(w/Vp)*Cy;
//cout<<" A legellenallasi tenyezo :"<<Cx<<endl;
ax=a*(sin(rad));
cout<<" Az ax erteke :"<<ax<<" m"<<endl;
Ax=b*ax;
cout<<" Az x iranyu felulet :"<<Ax<<" m2"<<endl;
Fx=Cx*((Ro*(pow(V1,2)))/2)*Ax;
cout<<" A legellenallas :"<<Fx<<" N"<<endl;
E=Cy/Cx;
cout<<" A sikloszam :"<<E<<endl;
Psz=m/E;
cout<<" A szugseges toloero :"<<Psz<<" kg"<<endl;
Tsz=(Psz*V1)/75 ;
cout<<" A szugseges motor teljesitmeny :"<<Tsz<<" LE"<<endl;
Tsz1=(m/E*sqrt(2*m/(Cy*Ro*A)))/75;
cout<<" A szugseges motor teljesitmeny :"<<Tsz1<<" LE"<<endl;
Esz=pow(Cy,3 )/pow(Cx,2 );
cout<<" Az emelkedesi szam :"<<Esz<<endl;
S=w/V1;
S1=S/0.017453292;
cout<<" A sikloszog 1 :"<<S1<<" fok"<<endl;
Cxi=pow(Cy,2)/(Pi*B1) ;
cout<<" Az indukalt ellenallasi tenyezo:"<<Cxi<<endl;
Fxi=Cxi *((Ro*(pow(V1,2)))/2)*A;
cout<<" Az indukallt ellenallas :"<<Fxi<<" N"<<endl;
Eosz=Fxi+Fx;
cout<<" Az osszes ellenallas :"<<Eosz<<" N"<<endl;
N=(Cy*A*Ro*Vp1)/(2*m);
cout<<" A pillanatnyi elerheto vizszintes tulterheles:"<<N<<" g"<<endl;
Cr=sqrt(pow(Cy,2)+pow(Cx,2));
Vs=sqrt(2*m/(Cr*Ro*A));
Vs1=Vs*3.6;
cout<<" A siklasi sebesseg :"<<Vs1<<" km/h"<<endl;
Vem= (sqrt(2*m/(Cy*Ro*A)))*(sqrt( cos(rad1)));
Vem1=Vem*3.6;
cout<<" Az elemelkedesi sebesseg :"<<Vem1<<" km/h"<<endl;
Vle=0.94*Vem;
Vle1=Vle*3.6;
cout<<" A leszallo sebesseg :"<<Vle1<<" km/h"<<endl;
Rf=(2*m)/(9.8*Cy*A*Ro*(sin(rad2)));
cout<<" A fordulosugar :"<<Rf<<" m"<<endl;
tf=0.64*(V1/tan(rad2));
tf1=tf/60;
cout<<" A fordulasi ido :"<<tf<<" s = "<<tf1<<"min"<<endl;
Nford=0.75*sqrt(V1/Vp);
cout<<" A fordulo tulterheles :"<<Nford<<"g"<<endl;
Vy=V1*sin(rad1);
Vy1=Vy*3.6;
cout<<" A fuggoleges sebesseg :"<<Vy<<"m/s = "<<Vy1<<"km/h"<<endl;
//Sv=Vmax/Vmin;
// cout<<" A sebesseg viszony :"<<Sv<<endl;
cin>>"oké";
return 0;
}A shaderes vonatkozást nem nagyon értem a 3d játékoknál, eddig azt csak fény és részecske és textura vonatkozásában hallottam, de hogy egy 3d modellhez köze lenne azt annira nem.
3d modellezésben jobban otthon vagyok 3dsmaxban tudok egyszerübb modelleket csinálni. és azt gondoltam, egy abban elkészitett terepre egy modellt egyszerübb lehetne megjeleniteni és hogy ugy mozogjon ahogy én a program által kiszámoltatom. Repülös témában jobban otthon vagyok igy ahhoz kapcsolódna a dolog.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Formula-1
- Elektromos autók - motorok
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- World of Tanks - MMO
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- Arcam SA 10 (2022)
- CraftBot Flow IDEX XL - 3D nyomtató, 2 extruderes verzió, garanciális
- 14" MacBook Pro (2024) M3 Pro / 18GB RAM / 1TB SSD Szinte új állapotban
- Számítástechnika készülékek és konzolok portalanítását, javítását vállalom BitTech szerviz 2025.
- PowerColor RADEON RX 7900 XTX HellHound Spectral OC 24GB - Garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest