Hirdetés
-
PROHARDVER!

Új hozzászólás Aktív témák
-
repvez
addikt
válasz
bucsupeti
#8881
üzenetére
Ez az első és egyetlen müködő progim eddig. gondolom a kinézet és a megvalósitás miatt is fogjátok a fejeteket,de eddig ez legalább müködik
#include <stdio.h>
#include <iostream.h>
#include <math.h>
int main(void)
{
double G; //suly (N)
double m; //tömeg (kg)
double A; //szárny felület
double Ay; //y irányu felület (m2)
double Ax; //x irányu felület (m2)
double V; //sebesség (km/h)
double V1; //sebesség (m/s)
double b; //fesztávolság (m)
double Tf; //felületi terhelés (kg/m2)
double B1; //oldalviszony
double a; //szárnymélység (m)
double a1; //szárnymélység(mm)
double Cy=0.4; //felhajtoerö tényezö
double Fy; //felhajtoerö (N)
double Fx; //légellenállás (N)
double Cx=0.04 ; //légellenállási tényezö
double Fxi; //indukállt ellenállás (N)
double Cxi; //indukállt ellenállási tényezö
double w; //merülösebesség (m/s)
double w1; //merülösebesség (m/s)
long Re; //reinolds szám
double Esz; //emelkedési szám
double Ro=0.125; //légsürüség (kg/m3)
double g=9.81; //nehézségi gyorsulás (m/s2)
double E; //sikloszám
double S; //siloszög1 radianban
double S1; //sikloszög1 fokban
double Vt; //tényleges sebesseg km/h
double V2; //tényleges sebesseg m/s
double Eosz ; //összes elenallas
double Tny; //torlonyomás
double r; //fordulosugár
double Pm; //motorteljesitmény
double alfa; //állásszog
double ax; //x irányu szárnymélység m
double ay; //y irányu szárnymélység m
double rad; //a fok megadasa radianba
double Vp; //pillanatnyi sebesseg km/h
double Tsz; //teljesitmeny szugseglet LE
double Tsz1; //teljesitmeny szugseglet LE
double Psz; //toloero szugseglet kg
double Cyt; //tényleges felhajtoero tenyezo
double N; //tulterheles
double Nford; //fordulo tulterheles
double Cr; //eredoero tenyezo
double Vs; //siklasi sebesseg m/s
double Vs1; //siklasi sebesseg km/h
double Vem1; //emelkedesi sebesseg km/h
double Vem; //emelkedesi sebesseg m/s
double rad1; //emelkedesi szog radianba
double alfa1; //emelkedesi szog fokba
double Al; //legkeresztmetszet
double Q; //legterfogat
double Pi=3.141492654;
double Vp1;
double Vle; //leszallosebesseg (m/s)
double Vle1; //leszallosebesseg (km/h)
double rad2; // bedontesi szog rad
double alfa2; // bedontesi szog fok
double Rf; //fordulosugar
double tf; //fordulasi ido (s)
double tf1; //fordulasi ido (min)
double Vy; //fuggoleges sebesseg (m/s)
double Vy1; //fuggoleges sebesseg (km/h)
cout<<"Adja meg a kiindulo adatokat!"<<endl;
cout<<"Szarnyfelulet (m2) :";
cin>>A;
cout<<"Geptomeg (kg) :";
cin>>m;
cout<<"Fesztavolsag (m) :";
cin>>b;
cout<<"sebesseg (km/h) :";
cin>>V;
cout<<"allasszog(fok) :";
cin>>alfa;
cout<<"emelkedesi szog(fok) :";
cin>>alfa1;
cout<<"bedontesi szog (fok) :";
cin>>alfa2;
G=m/g;
V1=V/3.6;
rad=alfa*0.017453292;
rad1=(alfa1*0.017453292)+rad;
rad2=alfa2*0.017453292;
Tf=m/A;
cout<<" A feluleti terheles :"<<Tf<<" kg/m2"<<endl;
B1=(pow(b,2 ))/A;
cout<<" Az oldalviszony :"<<B1<<endl;
a=b/B1;
a1=a*1000;
cout<<" A szarny melyseg :"<<a<<" m"<<endl;
//Cy=(2/Ro)*Tf*(1/pow(V1,2));
//cout<<" A felhajtoero tenyezo :"<<Cy<<endl;
Vp=sqrt((2*Tf)/(Ro*Cy));
cout<<" A vizszintes repuleshez szugseges sebesseg :"<<Vp<<" m/s"<<endl;
Vp1=pow(V1,2);
Vt=4*(sqrt((m/A)*(1/Cy)));
V2=Vt*3.6;
cout<<" A vizszintes repuleshez szugseges sebesseg :"<<V2<<" km/h"<<endl;
Al=(pow(b,2)*Pi)/4;
cout<<" A legkeresztmetszet :"<<Al<<" m2"<<endl;
Q=Al*V1;
cout<<" A legterfogat :"<<Q<<" m3"<<endl;
ay=a*(cos(rad));
cout<<" Az ay erteke :"<<ay<<" m"<<endl;
Ay=b*ay;
cout<<" Az y iranyu felulet :"<<Ay<<" m2"<<endl;
Fy=(Cy*Ro*Vp1)/2*Ay;
cout<<" A tenyleges felhajtoero :"<<Fy<<" N"<<endl;
Re=70*V1*a1;
cout<<" A reinolds szam :"<<Re<<endl;
w=Cy/(Pi*B1)*V1;
cout<<" A merulosebesseg 1 :"<<w<<" m/s"<<endl;
w1=m/(Ro*Q);
cout<<" A merulosebesseg 2 :"<<w1<<" m/s"<<endl;
//Cx=(w/Vp)*Cy;
//cout<<" A legellenallasi tenyezo :"<<Cx<<endl;
ax=a*(sin(rad));
cout<<" Az ax erteke :"<<ax<<" m"<<endl;
Ax=b*ax;
cout<<" Az x iranyu felulet :"<<Ax<<" m2"<<endl;
Fx=Cx*((Ro*(pow(V1,2)))/2)*Ax;
cout<<" A legellenallas :"<<Fx<<" N"<<endl;
E=Cy/Cx;
cout<<" A sikloszam :"<<E<<endl;
Psz=m/E;
cout<<" A szugseges toloero :"<<Psz<<" kg"<<endl;
Tsz=(Psz*V1)/75 ;
cout<<" A szugseges motor teljesitmeny :"<<Tsz<<" LE"<<endl;
Tsz1=(m/E*sqrt(2*m/(Cy*Ro*A)))/75;
cout<<" A szugseges motor teljesitmeny :"<<Tsz1<<" LE"<<endl;
Esz=pow(Cy,3 )/pow(Cx,2 );
cout<<" Az emelkedesi szam :"<<Esz<<endl;
S=w/V1;
S1=S/0.017453292;
cout<<" A sikloszog 1 :"<<S1<<" fok"<<endl;
Cxi=pow(Cy,2)/(Pi*B1) ;
cout<<" Az indukalt ellenallasi tenyezo:"<<Cxi<<endl;
Fxi=Cxi *((Ro*(pow(V1,2)))/2)*A;
cout<<" Az indukallt ellenallas :"<<Fxi<<" N"<<endl;
Eosz=Fxi+Fx;
cout<<" Az osszes ellenallas :"<<Eosz<<" N"<<endl;
N=(Cy*A*Ro*Vp1)/(2*m);
cout<<" A pillanatnyi elerheto vizszintes tulterheles:"<<N<<" g"<<endl;
Cr=sqrt(pow(Cy,2)+pow(Cx,2));
Vs=sqrt(2*m/(Cr*Ro*A));
Vs1=Vs*3.6;
cout<<" A siklasi sebesseg :"<<Vs1<<" km/h"<<endl;
Vem= (sqrt(2*m/(Cy*Ro*A)))*(sqrt( cos(rad1)));
Vem1=Vem*3.6;
cout<<" Az elemelkedesi sebesseg :"<<Vem1<<" km/h"<<endl;
Vle=0.94*Vem;
Vle1=Vle*3.6;
cout<<" A leszallo sebesseg :"<<Vle1<<" km/h"<<endl;
Rf=(2*m)/(9.8*Cy*A*Ro*(sin(rad2)));
cout<<" A fordulosugar :"<<Rf<<" m"<<endl;
tf=0.64*(V1/tan(rad2));
tf1=tf/60;
cout<<" A fordulasi ido :"<<tf<<" s = "<<tf1<<"min"<<endl;
Nford=0.75*sqrt(V1/Vp);
cout<<" A fordulo tulterheles :"<<Nford<<"g"<<endl;
Vy=V1*sin(rad1);
Vy1=Vy*3.6;
cout<<" A fuggoleges sebesseg :"<<Vy<<"m/s = "<<Vy1<<"km/h"<<endl;
//Sv=Vmax/Vmin;
// cout<<" A sebesseg viszony :"<<Sv<<endl;
cin>>"oké";
return 0;
}A shaderes vonatkozást nem nagyon értem a 3d játékoknál, eddig azt csak fény és részecske és textura vonatkozásában hallottam, de hogy egy 3d modellhez köze lenne azt annira nem.
3d modellezésben jobban otthon vagyok 3dsmaxban tudok egyszerübb modelleket csinálni. és azt gondoltam, egy abban elkészitett terepre egy modellt egyszerübb lehetne megjeleniteni és hogy ugy mozogjon ahogy én a program által kiszámoltatom. Repülös témában jobban otthon vagyok igy ahhoz kapcsolódna a dolog.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- iPhone topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Autós topik
- OLED TV topic
- Milyen processzort vegyek?
- Bestbuy játékok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Autós kamerák
- További aktív témák...
- Gyors, vékony és könnyű Lenovo Thinkpad X1 Carbon gen 8 (10.gen Core I5 16Gb DDR4 512Gb SSD) laptop!
- Samsung Galaxy S24 Ultra 256GB + töltőfej
- Apple iPhone 15 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BONTATLAN Lenovo ThinkCentre M70s SFF Business Időtálló Asztali gép -50% i5-14500 16/512 770 Magyar
- Tervezős Lenovo Thinkpad P14 S gen2 Laptopom (Nvidia 4Gb-os videokártyával) kifogástalan eladó!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Dell Latitude E7440 - i5, 8GB RAM, HDMI, eu bill - számla, 6 hó garancia
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- ÚJ Asus V16 V3607VM - 16" WUXGA 144Hz - Core 5 210H - 16GB - 1TB - Win11 - RTX 5050 - 3 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest



