Aktív témák

  • rogers

    aktív tag

    válasz DM-Fan #26107 üzenetére

    Sajnálom, én nem vagyok ennyire megértő, de elfogadom, hogy léteznek ilyen emberek.

    Ha a magyarországi leányka nem tudja nyújtani a Panasonic minőséget itthon, akkor ki kell rúgni a vezetést és újat tenni a helyébe. Ha másért nem, hát azért, mert a Panasonic minőséghez megfelelő árat fizeted itthon (és nem olcsóbbat, mert itt kvázi gyengébb a minőség), Te is, meg én is, sőt amint a környező országokkal kapcsolatos összevetések mutatják, nálunk relatíve drágák is a műszaki cikkek.

    Ezen felül azért lenne ügyfélcentrikus és korrekt az azonnali reakció, mert így csírájában el lehet(ne) folytani az esetleges adminisztrációs problémákat, számla v. partnerhibákat, félreértéseket. Mert majd 2 hónap múlva lesz igazán nehéz kibogozni a szálakat, ha valami reklamáció adódik. Akkor pedig már elég nehéz lesz visszamenni a kereskedőhöz, hogy bocs, de mégsem így, hanem úgy.

    Saját maguknak pedig abszolút többletmunkát generálnak az adminisztrációs munka szándékos felduzzasztásával, mivel majd a 2 hónap alatt beérkezett anyagokat kell feldolgozni egyszerre, nem pedig most folyamatosan. Persze lehet, nem fogják izgatni magukat és csak márciusig rendezik le a dolgot... ...nem tudom, nekem nincs tapasztalatom velük ilyen téren.

    Egy dolog viszont -szerintem- biztos: az akcióval kapcsolatos tájékoztatás nem megfelelő.

Aktív témák