- Projektor topic
- TCL LCD és LED TV-k
- E-book olvasók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Gaming notebook topik
- Intel Arc Alchemist A310/A350/A380/A580/A750/A770... és mobil verzióik
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
-
PROHARDVER!
PlayStation 5 összefoglaló
A túlzott offolás és a konzol vs PC téma nem megengedett!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ProEvoFan
nagyúr
[link] Sony szerint jobban fogy a PS5 pro, mint ugyanebben az időszakban a PS4 pro.
#mégsemdrága -
Asbee
veterán
válasz
Alonso0180 #181662 üzenetére
Sony központi szalon
-
#25237004
törölt tag
válasz
Bad Pritt #181660 üzenetére
"A DLC-vel nem játszottam eddig egyszer sem."
Ja, ezt nem tudtam, így azért más. Így meg tudom érteni, mert amikor először játszottam very hardon, a DLC új robotjai meg tudtak lepni, addig, amíg ki nem tapasztaltam őket, ez neked valamivel fokozódik, mert egyből nagyobb sebzéssel látod. De szerintem ahogy folytatod, azt fogod tapasztalni, amit írtam. Én csak azt láttam, hogy a DLC very hard után ultra hardon már nem volt annyival nehezebb, mert nem tudtak mivel meglepni, csak tovább tartottak a harcok valamivel. -
Asbee
veterán
Nekem P-s a Pro. A Slim is P-s volt, CFI-2016 A01Y. Slimen ha odahajoltam akkor hallottam csak hogy tolja ki a levegőt, Pro-n kb 2 méterről picit hallani, de egyáltalán nem zavaró és csak menüben tűnik fel az embernek, ha nem zártam be a játékot és nem szól semmi. Cserébe hűvösebb levegőt tol ki mint a slim. Hangosnak nem nevezném, vagy zavarónak egyáltalán.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
#25237004 #181659 üzenetére
3. enemy perception range - ez harcban megint zéró jelentőséggel bír, ha nem bujkálva küzdött eddig sem az ember
Pont, hogy elég nagy jelentőséggel bír, mert csata közben még több gépet odavonz, ha nem figyelsz. Konkrétan a DLC Tallneck javítós küldetésének azért kellett nekifutnom többször, mert a közelben sétálgató kisebbek észrevették, ahogy a nagyobbal harcolok.
De ha ultra hardon tolod, akkor már ismered, ezért nem értem.
A DLC-vel nem játszottam eddig egyszer sem. Az alapjátékkal nincs nagyobb probléma, kevés támadásuk van, sok a charge, rövid a range, könnyű kikerülni mindent. A DLC-ben nagyobb a robotnépsűrűség, keményebbek, több az aoe és távolsági támadás, agresszívebbek a gépek. A very hard, majd ultra hard alapjátékhoz képest a DLC ultra hardon nehéznek számít.
Elden Ring egy lófütty játék amúgy, csak azért hoztam példának, mert friss tapasztalat. A DLC-hez day 1 kellett azért egy kis mellszőrzet, de azóta azt is nerfelték.
-
#25237004
törölt tag
válasz
Bad Pritt #181656 üzenetére
1. enemy health bars disabled - ettől nem lesz nehezebb
2. multiple enemies can attack simultaneously - hát, ez fel sem tűnt, mármint hogy very hardon nem így lenne, ultrán meg igen, de nem emlékszem biztosra
3. enemy perception range - ez harcban megint zéró jelentőséggel bír, ha nem bujkálva küzdött eddig sem az ember
4. heavy spear - elég ritkán használtam, amennyire emlékszemNem rémlik, hogy nagyon szeparálgattam. Igyekszel úgy mozogni, hogy a látóteredben legyenek. Egyre fókuszáltam (amennyire emlékszem, akire fókuszáltam, az nagyon onnantól nem mozgott
), a többit meg amikor éppen kellett, dodge-olgatod.
A gyenge pontokat meg szarrá lövöd folyamatosan, úgy ugrálva, sokszor egy helyben, hogy azt Mario is megirigyelné. Szerintem a Concentrationt nem is nagyon használtam ez mellett. Egér+billentyűzettel könnyű kipécézni a gyenge pontokat, és precízen azonnal le tudod követni az elmozdulásukat két ugrás-lövés kombó között. Sok lény gyakorlatilag egy helyben marad, ahogy elkezded szórni őket. Nem nagyon van válaszlépésük, mert gyakorlatilag áll az idő. Az, hogy a Hunter Reflexes-nek nincs semmiféle korlát, szerintem egy viccé teszi."Gyak. ezt írtam én is."
Te ultra hardon írtad, én very hard 1. alkalmat írok, amikor még nem találkoztam ezekkel. De ha ultra hardon tolod, akkor már ismered, ezért nem értem. Oké, van dmg különbség, de annyira meglepni már nem tudnak.
Szvsz az Elden Ring sem vészes amúgy, Maleniát leszámítva, de lehet azért éreztem viszonylag könnyűnek, mert már sokadik soulslike-om volt. Már írtam korábban, ha nehéz, akkor a Doom Eternal DLC-k Nightmare-en (legalábbis nekem, nyilván van, akinek ez is gyerekjáték volt), kenterbe veri az összes soulslike-ot, platformert, amihez szerencsém volt. Az az egyetlen játék szerintem amit láttam, hogy le van szavazva, meg meg van szórva rage review-val, csak a nehézsége miatt (még úgy is, hogy a reviewerek többsége nem Nightmare-en tolta), miközben amúgy abszolút zseniális. -
Elderath
addikt
válasz
ForRedGlory #181657 üzenetére
Nálam ugyanaz a sebesség gigabiten
-
ForRedGlory
félisten
Irgalmatlan lassú a vezetékes internet...
PS5: 980 Mbit/s
PS5 Pro: 24 Mbit/sAhogy nézem a Redditen is sokakat érint, itt más nem tapasztalta?
-
Bad Pritt
félisten
válasz
#25237004 #181650 üzenetére
A kettő között zongorázni lehet a különbséget. Ezt pontosan azért tudom, mert a remastered alap végigjátszásom előbbi volt, utóbbi meg a NG+, a combat különbségek ott vannak wikin:
- Enemy health bars are disabled.
- Multiple enemies can attack simultaneously.
- Enemy perception range (both visual and auditory) is greatly increased.
- Machines and humans are harder to knock down using the heavy spear attack.
Ezek közül a második-harmadik pont együttesen teszi fincsivé a harcot legnehezebb szinten, sokkal nehezebb elszeparálni a gépeket, gyorsabban észrevesznek ráadásul messzebbről, gyakrabban támadnak és tovább követnek. Very hardhoz képest a bekapott sebzés még 50%-kal több (Frozen Wilds Scorcher robot dupla pofon támadása pajzzsal együtt instadeath, ha eltalál) de ami a legfájóbb, hogy a kiosztott elemental dmg mindegyik szinten ugyanannyi, ultra hardon viszont csak 50%.arra emlékszem, hogy az új lények első pár alkalommal megleptek az 1. very hard végigjátszásban
Gyak. ezt írtam én is. Az első két Scorcher kiosztott pár sallert, kell a dodge, futás itt nem használ a nagyobb aoe támadások miatt, használni kell a lekötést (ehhez is amúgy több kötél kell, mint alacsonyabb szinteken) és jobban kell figyelni a környezetre. Tallneck javítós küldetésnek többször neki kellett vágnom, mert csata közben észrevettek kisebb robotok a közelben. Nem egy Elden Ring és launch Shadow of the Erdtree szintű különbség, de itt végre van kihívás a harcban, nem elég csak ugrabugrálni meg bombákat dobálni. -
undercover
őstag
válasz
hombre[EU] #181579 üzenetére
Nem tudom. Én bármilyen játékot elinditok sokkal jobban fut Pron. Szóval szerintem teljesen megérte. És valószínűleg a jövőben megjelenő címeknél még nagyobb lesz a különbség.
-
KaitouP
nagyúr
válasz
Elderath #181630 üzenetére
Bazzeg, minden egyes hozzászólásod arról szól hogy szörnyű, borzalmas PS5, a Pro meg egy megváltás. Értem, és nyilvánvaló a nyers erő miatti minőségbeli növekedés, senki nem ezt vitatja amikor köteledik, de azért ennyire szemellenzősen imádni a Sony-t a Pro miatt... Mozogjunk már a realitás talaján.
-
#25237004
törölt tag
válasz
Bad Pritt #181647 üzenetére
Továbbra is azt tudom mondani, semmit nem találtam a játékban, amit a Hunter Reflexes nem old meg. Gyakorlatilag permanens időlassításod van.
Ha very hardon nem volt gond a Frozen Wilds-zal, nem látom, hogy lesz ultra hardon. Már vagy 1,5 éve játszottam, arra emlékszem, hogy az új lények első pár alkalommal megleptek az 1. very hard végigjátszásban, de ebben a játékban is az van, hogy ha egyszer rájöttél, hogy érdemes hozzáállni a harchoz melyik ellen, sokat már nem változtat a más damage balance. Így ultra hardon sem éreztem nagy különbséget, tovább kellett őket lőni."Pont annyit változtat a dolgon, hogy az alapjátékot végig lehet darálni úgy, hogy nem kell még csak gondolni sem a dodge gombra, itt meg már igen"
Te nem azzal közlekedsz eleve? -
#25237004
törölt tag
válasz
Bad Pritt #181644 üzenetére
Félreértesz, a Frozen Wilds fősztorin is. Ultra hardon valójában főleg csak damage különbség van (kapott és adott), kicsit még tovább tart lekaszálni őket, ők meg gyorsabban kaszálnak le. Sokat nem változtat a dolgon, ha ismered a mintáikat, és nem igazán találnak el.
Az tény, hogy a Frozen Wilds valamivel nehezebb, mint az alapjáték.
-
Scholes9
nagyúr
A Forbidden West elég beteg ahogy kinéz teljesítmény Pro módban is
-
#25237004
törölt tag
válasz
#25237004 #181536 üzenetére
PS5 Pro CPU Tested: A Modest Upgrade - But Are Games Improved?
Megfeledkeztem róla, hogy a Digital Foundry korábbi videójában már volt is erről szó, csak most kidobták ezt a kis részletet külön is, szerepel is benne a BG3 példaként. Néhány játékban kevéske ez a +10% CPU upgrade.Bad Pritt: Hunter Reflexes szerintem olyan broken abban a játékban, hogy végigszaladtam a fősztorin az NG+ ultra hardon, szerintem nem volt 10 óra. (egér+bill persze, kontrollerrel nem tudom)
-
Bad Pritt
félisten
Húha, ez a NG+ ultra hard Frozen Wilds lehet egy kicsit merész vállalás volt részemről.
Nem mondom, hogy Mein Leben, de szegény Aloyom olyan pofonokba szaladt bele már az elején, amitől még a törzs hímsonivisztább tagjai is csak kamilláztak volna.
De ahogy ez a DLC kinéz, mármint az open world layout meg ahogy fel van építve.... nem kispályás. -
Scholes9
nagyúr
válasz
FollowTheORI #181578 üzenetére
-
bandi0000
nagyúr
Na nekem is tolja a coil whine-t kicsit, god ragnarokot próbáltam és unlock fps el hangosabban nyekereg, lockolttal kicsit jobb, nem mondom, hogy zavaró de azért picit
Sztem am lófasz hangja sincs, lehet hangosabb mint a fat de bőven jó
-
Dzsuri89
őstag
Nálatok se működik ez a menüpont?
Sima PS5-nél volt ez az új Widgetes menüm, de itt a Pro esetében sehol semmi. -
válasz
Szilágyi84 #181628 üzenetére
Gen4-es legyen megfelelő hűtőbordával, és minimum 5.500 MB/s olvasási sebességgel. Ennyire kell figyelni, és akkor nem lesz gond.
-
Siegrune
csendes tag
válasz
Alonso0180 #181626 üzenetére
-
Elderath
addikt
Ez a videó alapján Outlaws tényleg quality beállításokkal megy 60 fpsel és PSSR miatt eltűntek a szörnyű artifactok a haj meg a növényzet körül is, sokkal tisztább
-
Szilágyi84
senior tag
Tárhely bővítésnél mire kell figyelni mit fogad el a gép ,mindegy neki milyen 1TB ?
-
Alonso0180
tag
Hát nekem F- serial numberes (Sony központi szalon) viszont én azt olvastam, hogy ha leszeded az oldallapot akkor letudod olvasni, hogy milyen fan-od van és ebben az esetben ahol olvastam a Delta és Foxconn van összehasonlítva és ott a Foxconn venti halkabb valamennyivel mint a másik. Nekem Foxconn van és az biztos, hogy hangosabb mint a sima FAT de annyira nem zavaró, viszont enyhe coil whine is mintha lenne közelről. Mondjuk röhej, hogy ennyi pénzért lutri, hogy milyet kapsz... Aztán nem tudom,hogy ezen kivül van-e 3. vagy akár 4. venti fajta is.
Más: Alzánal van függőleges stand, most rendeltem holnap elméletileg áttudom venni.
-
legjoe69
csendes tag
válasz
madkiller #181613 üzenetére
Én is mértem egyet, szintén 15PM "dB Meter" app: konzol bekapcsolása után menüben 40dB, bármilyen játékot elindítva felmegy 52-54 dB (hosszan nem teszteltem, lehet hogy menne még feljebb is). Ami fura hogy ha kilépek a játékból akkor nem megy vissza a pörgés, marad a zajszint is. KOnzol kikapcs/vissza után ismét 40dB lesz.
Így mértem, ahogy a képen is látható, itt volt a leghangosabb (meg az sem volt mindegy merre állt a telefon).
-
-
válasz
bandi0000 #181617 üzenetére
Maga a csavar úgy van kialakítva, hogy ne lehessen teljesen rászorítani a talpra, hanem elvileg éppen passzent. Én annyit csináltam, hogy a szárát körbetekertem ragasztószalaggal, vagyis megvastagítottam kicsit, hogy ne legyen mozgatható a talp.
De ha ez nem elég, akkor egy alátétet javasolnék. -
bandi0000
nagyúr
Aki Alis talpat vett pro hoz annak mennyire illeszkedik? Slim re tökéletes volt, de ez valahogy nem akar jó lenne, becsavartam tökig de így is mozog
-
Siegrune
csendes tag
DF csinált egy tesztet a PS4 Image Enhancement-ről, akit érdekel
Kb ugyanarra jutottak a tesztjükben, amit nekem is sikerült megállítanom tegnap, az Image Enhancement az 1080p játékoknál működik (azaz többnyire a sima PS4 játékok).
Ha olyan játékot próbálunk, ami már alapból nagyobb felbontást tudott (jellemzően PS4 PRO enhanced játékok), ott nem csinál semmit, valószínűleg úgy volt vele a Sony, hogy ezeket kár lenne túlélesíteni, vagy több erőforrás kellene hozzá(?), passz.Az 1080p PS4 játékok kapnak lényegében egy post-processinget, amitől élesebb lesz a kép és az UI, ez amúgy tényleg jó, de hasonló eredmény elérhető pl. Sony TV-n a Reality Creation funckióval is. Néhány játéknál mondjuk egy picit talán már-már túl is élesíti a dolgokat, de ezt a DF is elmondja, nem feltétlen néz ki minden jobban, viszont szerencsére bármikor ki-be kapcsolható (akár in-game is).
-
madkiller
őstag
válasz
Siegrune #181610 üzenetére
Ahogy beszéltem mellette a gyerekkel fel is ugrott 65re, de mikor csendben voltunk tv lehalkítva akkor ezt a 21-22öt mérte. Appstore hangmérő, I15PM. Most itt játszunk megy a tv nem hallunk semmit a konzolból. Este sötétben van széljaz, mikor minden elhallgat és csak a gép megy.
-
krx21
nagyúr
P-s, Konzolvilág.
Hangosabb mint a PS5 Fat, de szerintem teljesen rendben van… -
válasz
Pzsolt1021 #181605 üzenetére
Én ezt vettem, és teljesen jó!
-
-
balintka
addikt
válasz
Pzsolt1021 #181605 üzenetére
[link] Tessék.
-
balintka
addikt
válasz
Siegrune #181602 üzenetére
Játék indításnál a Slim azonnal felpörög és addig nem is halkul vissza, amíg kilépés után manuálisan be nem zárom a játékot (nem elég letenni a PS gombbal háttérbe). Szerintem ezek így vannak programozva, kvázi méretileg, felépítésben a Slim-re hajaz a Pro, valószínűleg ugyanazon az elven megy a hűtése is.
-
raveinT
tag
válasz
Mezcal #181589 üzenetére
Arra azért érhető módon nem fogok egy prot venni, hogy megnézzem IRL a különbséget, így marad a YouTube-on erre szakosodott csatornás videók. Elhiszem, hogy van pár olyan eset, ahol rendesen látszik különbség, csak ez egyrészt sajnos nem érvényes minden játékra, másrészt erősen szubjektív, hogy ki mit tart ég és föld-nyi különbségnek.
De nem szándékozok győzködni senkit semmiről, aki megveszi/megvette, lelje örömét benne, aki marad egyelőre az alap gépen meg *szerintem* feleslegesen FOMO-zik, ha egyáltalán, ez azért nem a gen. váltás még
-
Pzsolt1021
csendes tag
Be tudná valaki linkelni pls az aliexpresses 3rd party talpat prohoz?
-
Siegrune
csendes tag
válasz
legjoe69 #181600 üzenetére
Nekem F-el kezdődik, F1470...
KonzolkirályAmúgy ami még feltűnt időközben, hogy ha bármilyen játékot elindítok (akár PS4) és odarakom a kezem a PRO mögé, fújja ki a levegőt ezerrel (főleg a fekete csíkok felett érezni)
Na most ha a sima PS5-ömön fut egy játék, és odarakom a kezem mögé kb semmi(!) levegőt nem fúj ki, legalábbis nem érezhető kézzel, és most mindkettőt egyszerűbb játékokkal teszteltem (PS4).
De, ha a sima PS5-ön fut pl. egy Stellar Blade akkor is csak egy nagyon minimális mennyiségű levegő jön ki a hátulján, ahhoz képest amennyit a PRO folyamatosan kifúj magából. Szóval szerintem itt valami nincs rendben. -
madkiller
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban tilos:
• hirdetni
• konzol vs PC téma
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000 / RTX A4000
- Csere-Beszámítás! Lenovo Ideapad 3! R3 7320U / 16GB DDR5 / 512GB SSD
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G6 - i7-8GEN I 16GB I 512GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- ÚJ- Hp Elitebook 840 G8 i5 11. gen 14" Magyar laptop / notebook- Win11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest