Hirdetés
- Micro Four Thirds
- Boldog karácsonyt kíván a PROHARDVER!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen RAM-ot vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- Apple asztali gépek
-
PROHARDVER!
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
LeventeV
senior tag
válasz 30z.Samu #189727 üzenetére
Szerintem van olyan jó mint az első rész, sőt egyes aspektusaiban jobb is.
Tweakelték kicsit a fizikát, adtak súlyt az autóknak és az útszéli buckák már nem katapultálnak. Nem volt szükség arra, hogy belemásszak a kontroller beállításokba (sensitivity, linearity, deadzone) mint az első részben, egyből jó volt az irányítás. Ezek miatt a változtatások miatt könnyebb és élvezhetőbb lett mint az első rész. Ez sokaknak nem tetszik. Szerintem is inkább simcade lett, mint full szimulátor, viszont emiatt elérhetőbb. Az első rész nehézségét sokszor az a pár dolog adta, amit most realisztikusabbá tettek. Én örülök, hogy nem akarom sokszor a kontrollert a földhöz vágni, és nem nyomom reflexszerűen a restartot.
Az első részhez képest több a tapadás a száraz pályákon, főleg lágy gumikkal, viszont egy hosszú szakasz után ezek elkopnak, így már csúszkálsz elég rendesen. Ehhez még hozzájön a pálya kopása. Eddig főleg az USA-ban éreztem, hogy elsőként indulva a poros úton "élt" az autó. Viszont ha a végén indulsz, akkor megvezet a kikopott ív. Ez ad egy technikai mélységet az egésznek, ami az első részből hiányzott.
Grafikát tekintve, kicsit mosottabb mint az első rész, ami az elején kicsit zavart, de hamar hozzászoktam. Gondolom ezzel csaltak kicsit, hogy maradjon kraft a fényeffekteknek. És te jó ég, az mennyit számít. Mikor a lemenő napfény a szemedbe süt, megcsillannak a pocsolyák... Lengyelországban vezettem rossz időben, és tényleg ítéletídőnek érződött. Új-Zélandon mikor megjelentek a gomolyfelhők, akkor a napfény által keltett hatások nagyon valóságosak voltak.
Elindítottam az első részt és a fényeffektek nélkül elég gagyinak tűnt az egész, főleg a fakó ég. Mintha a második részt low grafikára állítottam volna, de cserében a textúrák felbontását feljebb tekertem volna.A hangok nagyon jók lettek, ezen nagyon nincs is mit ragozni.
A karrier nekem jobban tetszik. Integrálták a community challengeket, amitől a karrier maga always online lett. Ez van akit zavar, engem speciel nem annyira, amúgy is állandóan online vagyok.
A tartalmat tekintve ugyanannyi szakasz van mint az első részben. A pikes peak, licensz okok miatt már nincs a játékban, cserébe kaptunk +5 rallycross pályát. Az autókat tekintve a kategóriák jobban meg vannak tömve.
Szerintem jelen pillanatban a Deluxe éri meg legjobban. 2500 Ft-al drágább, cserében kapsz még 2 szezonnyi tartalmat. Az első szezonban jön 6 új autó (4 a 2000-es évekből) és 3 rally az első részből (Monte Carlo, Svédország, Németország).
Én nem bántam meg, hogy megvettem a deluxe-ot. Az egyedüli dolog ami nekem hiányzik az első részből, az a 2010-es évek WRC autói, de megértem, hogy licensz okok miatt ezek sem kerülhetnek bele a játékba.
Az első részbe kb 300 órát öltem, két profilomon platináztam. Szerintem ebbe a részbe is beleteszek minimum ennyit, főleg ha megérkeznek a plusz tartalmak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch 19.0.1. Dual-Boot Cfw + 128GB MicroSD + Atmosphere 1.8.0, 3 hó garival
- Ps5 fat lemezes,gari 2025-03-21 ELADVA,értékelésre vár
- XBOX 360 Games - Fiók kisöprés
- Playstation 3 játékok,akár 1000ft-tól(részletek a leírásban)
- PlayStation 3 Slim 4.90 HFW - HEN, tele játékkal és 3 hónap garanciával eladó!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest