- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Autós kamerák
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- OLED TV topic
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ASUS ROG Ally
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
hunspikey
őstag
Ez egyébként számomra felfoghatatlan, hogy miért kell ilyen PCs hardware egy picit több pixelhez.
Azért a 4k csak négyszer annyi infó mint a fullHD, a 8 bit / csatorna helyett a 10 bit / csatorna meg még egy picivel több - az egyik 24 bit RGB színmélység a másik 30 - na bumm.
Szerintem még éretlenek a szoftveres algoritmusok az a baj. Ha belegondolsz - egy középszerű androidos telefon tud 4k-t visszajátszani, igaz egyenlőre 8 bit / csatornásat.
Egyébként sokat merengtem azon hogy a HDR hogy is működik.
Ugye van egy sokkal nagyobb dinamika tartománya a kijelzőnek, mert teszem azt a plazmákkal ellentétben mondjuk fel tud menni az OLED akár 700 nitre is fényességben
De ennek ellenére nem az a cél gondolom, hogy az általános jeleneteknél vakuljunk meg, tehát pl esti mozizásnál a normál fényességű jelenetek teteje valahol akkor is 120-150 nitnél lesz. Tehát ide rakják a normál dinamikát - és gondolom én efölé a HDR rész - azaz pl csúcsfények, vagy extra fényes felületek.
De hogy van az eldöntve, hogy egy eredendően nem HDR-ben tárolt originálból - pl vegyük a Samsara-t ami ugye 70 millis negatívra volt rögzítve eredetileg. Tehát az anyag valós dinamikája a gradációja ezen médium által van megszabva, azaz pl ezt moziban le lehetne vetíteni és kész - annyi - nem HDR mert a film nem az - max átfog 10 blendét. Ebből hogy lesz HDR? Vesznek egy nem lineáris - iszonyatosan torzított transzfergörbét és aszerint átkódolják az anyagot, hogy ami mondjuk a rögzített utolsó egy blende legyen a digitális HDR anyagban a 300-700 nites tartomány? A normál alsó 9 blende mondjuk meg legyen 300 nit alatt mind?
Érdekes dolgok ezek. Szerintem alapvetően az a baj, hogy HDR anyagot HDR-ben kell rögzíteni - hiszen így van meg a nagy dinamika a forrásanyagodban - ez nem olyan mint a 3D - ezt utólag nem lehet valósághűen konvertálni, hiszen az eredeti rögzítésekor kiégett fényes részek nem jönnek vissza illetve a sötét bedőlt részek sem lesznek sosem láthatóak - pont úgy nem ahogy nem lehet valós HDR-t konvertálni egy expoziciójából egy digitális kamerának.
A whisky skót, a kávégép olasz, a TV meg Oled, épp egy LG77G3
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Autós kamerák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- MG4 menetpróba
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox tulajok OFF topicja
- DIGI kábel TV
- További aktív témák...