- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Milyen videókártyát?
- Gaming notebook topik
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Hobby elektronika
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen házat vegyek?
Hirdetés
-
Crash Bandicoot N-Sane Trilogy - Túl a 20 millión
gp A készítők a minap bejelentették, hogy egy fontos eladási mérföldkövet léptek át.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
ph A T6 igencsak pofásra sikeredett, fogantyúja pedig, ha úgy kívánjuk, fejhallgató-akasztóként is megállja a helyét.
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
H1N1
aktív tag
válasz torma1981 #26702 üzenetére
"Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkat megkereste.
Igazán sajnálom, hogy újfent hibát tapasztal a készülék kijelzőjén. Kérdésére válaszolva, ha a panel csere a gyári garancia időn belül történt ( amely 2 év ) akkor arra a cserélt alkatrészre a garancia ideje újra indult a csere időpontjától számítva.
Kérem, hogy a telefonos ügyfélszolgálatunk 061-54-54-054-es számán jelentse be a hibát, és rögzítünk önnek egy munkalapot a szervizünk részére. A szervizes kolléga pedig a rögzítést követő 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot telefonon, és egyeztetnek egy időpontot.
Bízom benne, hogy mihamarabb egy tökéletes készüléket használhat.
Szép napot kívánok."
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrotik routerek
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gitáros topic
- Energiaital topic
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Háztartási gépek
- Elden Ring
- További aktív témák...