Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #47854 üzenetére

    Az RT esetében a szabványos megoldás a döntő, mert azt támogatják a játékok. A GeForce RTX 40-ben is van Displaced Micro-Mesh Engine, Opacity Micromap Engine, Shader Execution Reordering. Ezek közül a Cyberpunk 2077 használta egyetlen egy beállításra a Shader Execution Reorderinget, és nem is a legjobb minőségre, mert abban nincs ott. Tehát a 40-es sorozat három nagy RT újításából egy jutott el a játékosokhoz, egyetlen egy játékban, egyetlen beállításban. Ja és az 50-es szériával a Displaced Micro-Mesh Engine megy a levesbe, vagyis az úgy halt meg, hogy nem is használta semmi. Hihettek abban, hogy ezeket majd használni fogják, de előbb szabványosítani kell őket. A Shader Execution Reordering egyébként kurva jó, tényleg megérné szabványosítani, de annyira lassan halad mostanában a Microsoft, hogy az AMD is inkább olyan hardveres megoldást épített magának, hogy ne kelljen specifikus kódot írni ennek a működéséhez, hanem működjön bármilyen kóddal. És nem azért van ez, mert jobb a hardveres megoldás, hanem azért, mert igazából a jelenlegi tempóval ezt a Microsoft akkor fogja szabványosítani, amikorra a most érkező generáció már a múzeumokban lesz.

Új hozzászólás Aktív témák