Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz Abu85 #10415 üzenetére

    na hallod, jól legyilkoltad ezt a gyengécske tréfát :DDD

    szóval igen, ez itt a nagy tévedés. a valósághoz való hasonlításnak (ill. ennek a javulásának) már régen nincs komoly szerepe a játékélményben - a Far Cry, a FEAR meg az Oblivion után marha nagy dolgok már nem történtek. persze tetszik az embernek a Crysis vagy a BF3, de ha ezek a játékok mondjuk a Far Cry motorjával mennének, akkor sem lennének kevésbé élvezetesek. innentől kezdve egy új grafikai elem vagy öncélú, és főleg az állóképek összehasonlításában lehet tetten érni (remek példa erre az AO), vagy felmutat valamit, ami látványos, és megragadja az ember képzeletét (ilyen tud lenni a Depth of Field - már ha megfelelően koreografálva van).
    a forward renderes illuminationnek személy szerint örülök, de amit eddig láttam vele, az techdemo, ettől nem lesz jobb egy játék se. innen már nem a technológiánál van a labda, hanem a művészi képzelőerőnél. ki kell találni azokat az anyagokat, helyszíneket, szituációkat, ahol ez az effekt "élni" kezd.

Új hozzászólás Aktív témák