Hirdetés
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Barátságot teremtene az ARM és az Anti-Cheat rendszere között az Epic Games
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen házat vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Házi hangfal építés
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen RAM-ot vegyek?
-
PROHARDVER!
nVidia GeForce GTX 970 / 980 (GM204)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Victor91
tag
Feltöltöttem egy új videót Far Cry 4 MSI GTX 970 Gaming SLI teszt
Itt már jól skáláz az SLI
-
rappit4
őstag
válasz
akoska07 #8162 üzenetére
Most nincs rajta az oldala és kb. 40cm-re van tőlem a gépház és közvetlen rálátásom és hallásom van a kártyára. Max terhelésnél, meg VSync nélkül nagyon picikét hallani, természetesen valamiféle hangeffekt a hangszóróból egyből elnyomja.
Itt az OC eredményem, ezzel még 100%-ig stabil. Azért jó lenne feljebb menni.
-
TTomax
félisten
Még ami nagyon fontos ne a globálban adjátok rá az nv panelböl,hanem a játék specifikus fülön.
-
TTomax
félisten
Akinek van BF4-e nézze meg,beállítod az mfaa-t a profilján,játékban meg egy 2xMSAA-t és bizony alig van rosszabb minősége mint egy 4xMSAA-nak,cserébe viszont nem kerül semmibe...
tehát a 4xMSAA-hoz képes egy 15-20%+fps... szerintem nem olyan nagy hülyeség ez,csak mivel kevés játékban van lehetőség rá,nincs nagydobra verve...
Most nézegetm egy üres pályán,Minden ultra,motion blur off 2xMSAA+MFAA 110-120fps,nagyon ritkán megy 110alá... 1440p(#8296) daveoff
Igen,ez volt az első amit próbáltam,de megmondom őszintén nem...4xMSAA felett ezen a monitoron már nem nagyon látom hogy jobb lenne,a 2xMSAA meg a 4X-es között viszont még igen... Talán akinek 27" 1080p monitora van az esetleg láthat valamit.Lehet tesztelgetni... -
KAMELOT
titán
Milyen jó topik lett! Kép, minta, kocka, pizza, pixel....
-
TTomax
félisten
válasz
brumi1024 #8287 üzenetére
2xmsaa-ra kapsz extra layert amivel jobb lesz a minőség,mindez szinte semmibe sem kerül,azt nem írhatja egyenlő a minősége a 4xmsaaval mert nem az,de a 2xmsaa-nál jobb,Abu meg azt írta rosszabb,na ez a nem mindegy...ugyanez igaz a 4x-re is...tehát ha a géped a 4xmssa-t nem bírja az adott felbontáson leveheted 2xmsaa,ráadod driverböl az mfaa-t és hanem is lesz meg a 4xmsaa minőség,de jobb lesz mint a 2xmsaa,az fps meg alig lesz tőle kevesebb,mégis jobb minőségű képed lesz...
(#8288) Zorel
Az a nincs ami van.illetve...
"A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi."
-
-
TTomax
félisten
Mert akkor négy mintát hoz át n-1-böl...
12 játék van támogatva, úgy ahogy vannak már tesztek kinn,nekem meggyőző mert az esetek többségében egy 4xmsaa bőven elég ezt megkapom egy 2xmssa+mfaa-val ami egy picivel gyengébb mint a 4xmsaa,cserébe több fpsem van...és ez maxwell only,csak még a support gyenge,kevés a 12 játék...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azzal nem sokat érsz, de ha ennyire két képkockára akarod az egészet átvinni, akkor a 4xMSAA két egymás utáni képkocka összes pixeljéből 4 mintát vesz, míg a 4xMSAA+MFAA két egymás utáni képkocka összes pixeljéből 2 mintát vesz. Tehát hogy lesz ebből megint négymintás minőség?
Én értem, hogy azt tudod írni, amit az NV mond, de ők írhatnak bármit. Nekik ez marketing.A Maxwellben annyi van, hogy a mintavétel megváltozhat a pixelek esetében megváltozhat, tehát nincs egy beépített rom, hanem ramban van tárolva a mintavételi pontok helye. Ez olyan koncepció, mint a Radeon X800-as érában a temporális AA, amit már elvetettek, mert a temporális megoldások rengeteg temporális zavart hoznak be az egymás utáni képkockákba. Az MFAA is.
-
TTomax
félisten
A slide szerint az n-1 képkockából,én csak azt tudom írni amit az nv mond két minta az n képkockából két minta az n-1böl,a minőségen lehet vitatkozni hogy akkor most ez nincs 4xmsaa ,azzal nem is lehet mit kezdeni,de az biztos hogy valami be van építve a maxwellbe ami ezt támogatja,ezért a régebbi kártyákon ez nem fog menni mint a dsr...
(#8283) players111
Visszamennyé... -
Abu85
HÁZIGAZDA
Mint mondtam, írni lehet bármit, de akkor sem tud egy rendszer a négymintás minőséghez felérni, ha pixelenként csak két mintája van képkockánként. Szimplán nincs elég adat hozzá, hogy ez lehetséges legyen. Ha ez ilyen egyszerű lenne, akkor ma nem lenne 8xMSAA, mert minek nyolc minta, ha a kevesebb adat jobb minőséget eredményez, mert most az NV azt állítja. Ne higgy el mindent, ami le van írva, hanem gondold át logikusan, hogy ha pixelenként csak két mintát vesz, akkor miképp lehetséges a négymintás minőség.
-
TTomax
félisten
Csakhogy ez nem így működik...nézd már át amit linkeltem,csak a magadét hajtogatod meg sem fordul a fejedben hogy tévedhetsz... ott van az nV doksiban vastagon....
"When enabled, the result will be MFAA anti-aliasing comparable to 4x MSAA when 2x MSAA is selected, and comparable to 8x MSAA when 4x MSAA is selected. Performance, meanwhile, will be 10-30% faster thanks to MFAA's innovative technology"
A 2xMSAA+MFAA képileg a 4xMSAA-val gondolják egy minőségre,miközben 10-30%-al jobb a teljesítmény...
Semmiféle mintafelezésről szó sincs... -
-
TTomax
félisten
-
TTomax
félisten
2xMSAA+MFAA = 4xMSAA
4xMSAA+MFAA = 8xMSAA
Mert te most azt állítod ha az MFAA be van kapcsolva és a játékban állítasz egy 4xMSAA-t akkor annak rosszabb lesz a minősége mintha be se lenne kapcsolva... hát nem...
"Nincs temporális adatmásolás"
Ott a képen,honnan van a maradék két pite...de komolyan...
a maradék két pixel az előző képkockából van átemelve,ezért nem olyan jó a minősége főleg mozgás közben...tehát egy 4XMSAA+MFAA esetén ami 8xMSAA minőségnek van beállítva (most ettől vonatkoztassunk el mennyire igaz) a 4 pixel ki van számolva az "n" képkockán a maradék 4 pedig az "n-1" -böl van ...ott van a slideon... te meg azt mondod hogy kettöt elvesz a 4xmsaa-ból...hát nem...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nagy kérdés, hogy mit akarsz hasonlítani. Mert az előbb a 4x MSAA-ról volt szó, és annál a 4xMSAA+MFAA nem jobb, mert a mintavételek fele elvész. A 2xMSAA-nál már jobb a 4xMSAA+MFAA.
Lehet bármit írni, vagy mondani, de ha józanul átgondolod, akkor megérted, hogy miért nem lehetséges, hogy elérje azt a minőséget. Megint a pitével előállva, ha négy pitét akarsz enni, akkor kevés kettőt sütni.
Nincs temporális adatmásolás. Ezt nem tudom honnan vetted. Ezt az NV sem állítja. A slide-on is világosan le van írva, hogy frame n és frame n-1. A temporális rész rád vonatkozik, ahogy elméletileg látnod kell. -
TTomax
félisten
Azért nem igaz amit írsz mert akkor a 2XMSAA esetén is elvesz két pixelt és akkor nincs semmi,nem vesz el az semmit hanem kapsz egy extra layert over 2xMSAA,ezért is írják hogy jobb lesz a minőség... [link] [link]
A maradék két pitét a négyhez meg az előző képkockából lopja ami lehet nem lesz olyan meleg és finom mint az eredeti,de azért még pite...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elmondom mit csinál a 4xMFAA. Fogja a 4xMSAA-t és elveszi a pixelenkénti négy mintából a két oldalsót, de ezt úgy, hogy a páros képkockáknál az egyik, míg a páratlan képkockáknál a másik oldal mintájával számol. Tehát képtelenség, hogy a 4xMSAA-t hozza a 4xMFAA minőségét, mert mindig csak feleannyi mintád van a számításhoz. Az NV mondhatja azt, hogy ha két pitéd van, akkor tudsz négyet enni, de ettől még nem tudsz.
-
TTomax
félisten
Idézve...
"When enabled, the result will be MFAA anti-aliasing comparable to 4x MSAA when 2x MSAA is selected, and comparable to 8x MSAA when 4x MSAA is selected. Performance, meanwhile, will be 10-30% faster thanks to MFAA's innovative technology"
Mondjuk a 12 játék nem sok,jahm és SLI nem támogatott még...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
regener #8266 üzenetére
Nagyjából igen. Illetve nagyon fontos, hogy egy játékot ehhez a beállításhoz hangoljanak, mert ez nem ám olyan, hogy megadnak neki egy számot, és akkor adja az eredményt, hanem a program fejlesztőjének is tudnia kell a driver beállítását, mert ahhoz kell optimalizálnia a programot. Ezért tűnik el ez a lehetőség teljesen a DirectX 12-ből. A fejlesztő beleírja a programba, hogy mi a pre-render és azt senkinek nem lehet megváltoztatni. Ahhoz a pre-render értékhez lesz az egész program optimalizálva.
-
TTomax
félisten
Se megcáfolni,se alátámasztani nem tudom bár igazából tökmindegy...
Jut eszembe,múltkor nem tudtam reagálni de az MFAA-ról ha jól láttam azt írtad hogy ha be van kapcsolva akkor a 4xMFAA esetén nem kapod meg a 4MSAA minöséget... csak jelzem megkapod,meg extra layert is rá...NV szerint 2xMSAA játékban+mfaa on-nal 4MSAA minőséget kapsz...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az sajnos semmit sem ér ma. Az Inspector egy 3rd party program, aminek a fejlesztését nem koordinálja az NVIDIA. Ezért van csak benne az Inspectorban ez a beállítás, mert a driver a 301.10-es óta átalakult. Először kivették belőle a 0-t, majd mára ez a beállítás teljesen eltűnt a vezérlőpultból. Megszűnt rá a registry rendszer is, tehát mindegy mit állítasz be az Inspectorban, azt már nem ismerik az új driverek. Csak lóg a semmiben a beállításod, esetleg rendszerhibákat használhatsz ki. Helyette az NVIDIA határozza meg ezt a paramétert minden játékra és ez megváltoztathatatlan, mert kódoltan van levédve ez a funkció. Hacsak nem töröd fel a drivert, akkor képtelen vagy módosítani. De ez egyébként teljesen normális, ez valóban egy olyan paraméter, amit a user kezébe nem szabad odaadni.
-
HSM
félisten
válasz
daveoff #8254 üzenetére
Hát ezaz... Nekem is volt olyanom, de az újabb P2414H-m gyorsabb, nálam ráadásul 72hz-en megy játékokban....
(#8256) hpeter10: Sajnálom.
Szívesen mondanám, hogy ha valakinek van kedve, ugorjon be hozzám egy 970-el, és teszteljük ki (mivel engem is érdekelne a dolog face-to-face mit tud a Mantle ellen egy 970), de sajnos már nincs meg az asztali gépem.
(#8257) TTomax: Biztos vagy benne, hogy a driver figyelembe veszi azt a kapcsolót BF4-ben?
(#8262) Abu85: Köszönöm a pontosítást.
-
Reggie0
félisten
válasz
#Morcosmedve #8256 üzenetére
Dehogy. Digitalis jel megy rajta, nem analog. Nem szamit semmit a csuszszuper arnyekolas meg ilyenek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A virtual reality beállításokat a hagyományos beállításokkal ne keverjük. Az azért kell, mert a VR-nél számít, hogy ez 1 legyen, főleg azóta, amióta van VR Direct mód, tehát a Windows már nem kijelzőként detektálja, konkrétan sehogy sem engedik meg az OS-nek, hogy felismerjék a VR headsetet, mert nem akarják, hogy azon a nagy késleltetésű display alrendszeren átmenjen a kép, mielőtt kimegy. Ezért került bele a driverbe. A másik pre-render kikerült belőle, mert egy ideje az NV állítja be minden alkalmazáshoz, és azt nem engedik módosítani.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából ez logikus. Számítani lehetett rá, hogy ilyen irányt vesz majd a fejlesztés, mert a DX12 megmaradt kompatibilisnek, tehát akinek az az irány tetszik jobban, tartson a Microsofttal. Viszont a kompatibilitás megőrzése megakadályozza, hogy hatékonyan fejlődjön. Ha eldöntöd, hogy a kompatibilitást feláldozod a mélyebb újítások érdekében, akkor sokkal gyorsabban fejlődés lehetséges. Képzeld el ezt úgy, hogy az AMD API-ja az 1.0-val lényegében véget ér, és jön helyette egy másik, aminek mondjuk Menta lesz a neve vagy akármi, esetleg szimplán a 2.0-t mögé rakják. A két API nem lesz egymással kompatibilis, de a hardverek ettől még támogatni fogják a "teoretikus Mentát", ami többet kínál majd. Például bevezetheti a generikus programozást, amire most nagy lett az igény.
-
#16729600
törölt tag
válasz
Cseneles #8253 üzenetére
Többen is jelezték már,hogy terheletlen állapotban szar a hang, nézz át a 280X-290X topikba és keress rá.Én 2 erőlködővel is kipróbáltam ( Yamaha Aventage RX-A3030 saját,illetve egy kölcsön Pioneer SC-LX86 el ).Nehogy már azt mondd,hogy user error,most hogy üzemel a 970,nem villognak az 5.1 es ikonok és nem kell terhelés sem a kártyának,hogy ne legyen olyan,mint egy Sokol rádió.....
-
#Morcosmedve
veterán
MÉG mindig nem tettél a gépedbe egy 970/980-at (tudjuk utálod az nVidiát, ha ingyen lenne is eladnád), szóval hiteltelen vagy, míg daveoff kipróbálta mindkét kártyát...
(#8255) Reggie0: nem olcsó, ellenben drága és még 1.4-et se tud, nemhogy 2.0-át. PC-re egyébként is DP való, HDMI multimédia.
Viszont Nála az erölködő szett miatt érthető lehet a választás. -
Cseneles
őstag
válasz
#16729600 #8249 üzenetére
Na erre kíváncsi vagyok...! Fejtsed csak ki kicsit bővebben...
Nálam egy Onkyo TX-SR707 és Wharfedale szett illetve Furutech FAH-5 kábelekkel van összekötve és jelét sem észleltem az általad említett problémának
a Hiba nagy valószínűséggel a te konfigodban keresendő!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Attix82 #8239 üzenetére
Maga az AnvilNext eléggé régi struktúrájú motor, tehát nem az NV az oka a DX-nek. A low-level API-khoz eléggé át kellene írni a motor struktúráját. Már csak ezért sincs alacsony szintű elérés konzolon sem, ahol meg pláne nincs semmi más indok arra, hogy ne legyen.
Aztán az Ubi része az összes low-level kezdeményezésnek és ismerve a cég elképzeléseit a Microsoft új API-ját előnyben részesítik. Egyre többet lehet hallani, hogy az AMD a saját API-ját más irányba fejleszti. A Microsoft törődni fog a visszafelé kompatibilitással, míg az AMD ezt elveti, ha az előnyösebb a partnereinek. Ez azt is jelenti, hogy akár évente jöhetnek új, egymással nem kompatibilis API-kkal. -
HSM
félisten
Ja, 5 képkockás prerenderrel... Máris 30ms-et késik az egér a képhez képest.
De mind1, nem vitázni akartam, csak kérdeztétek.
(#8247) daveoff: Én a régebbi, lassabb monitorodra gyanakszom, ami miatt nem láttál semmilyen eltérést, amit a 290-el ráadásul csak 60hz-en hajtottál.
(#8248) Sondi1986: ...de én a szerverre fogom.
Ez jóó...(#8249) szunya1: Ó, én el tudom képzelni, mintha folyamatosan bemenetet kapcsolgatnál az erősítőn... Bár erre sem egyformán háklis mindegyik.
-
#16729600
törölt tag
Én nem vagyok szerelembe esős típus,se fém, se vasdarabokkal, se szilícium lapokkal kapcsolatban, de azt kell mondanom,hogy érzésre nagyon nem mindegy volt,amikor is váltottam FX 8350 < I7 4770K és most 290X <GTX 970 re.Utóbbinál különösen nagy jelentősége van,hogy az AMD 2 éve b@szott kijavítani a házimozis hanghibát.Annyira brutál gáz volt a sistergés, recsegés,hogy nem is tudjátok elképzelni
-
daveoff
veterán
Hát én nem tudom mire érted ezt a direkt érzést, de amióta váltottam 290x@mantle-ről 980@dx-re, BF4-ben folyamatosan javul a statom, olyan köröket lövök, hogy még én is meglepődök magamon.
Lehet pont egy jó szériát fogtam ki, de a direkt érzés megvan most is, hidd el!
Elég sokat játszok BF4-el, egyből észreveszem, ha valami nem stimmel....
Én nem mondom, hogy nem jó a 290x, de a Maxwellen nagy nehéz fogást találni vele szemben....
-
Sondi1986
addikt
Mantle a 7970 Lightnin kártyámon rendesen működött +5-6 fps-t hozott a konyhára, pedig i7-es procim van.
-
HSM
félisten
válasz
Erdei88 #8238 üzenetére
Én máshogy láttam a topikban. A BF4-ben van egy bug, ami miatt Win7 + 4 szálú procin be-belaggol, erre panaszkodnak néhányan, ez nálam is volt, de ezt is jelentősen javították kb. egy hónapja, utána már én is Mantle-val toltam, és teljesen jól, megbízhatóan futott, semmi gondom nem volt vele, és a patch óta már csak kicsi belaggolások ellenére klasszisokkal jobb volt a DX-nél, pedig alaposan magasabbra raktama grafikát is, ami miatt kb. 10-el kevesebb lett az FPS-em is...
És nemcsak az élmény lett jobb, a statom is követte.
Ismerősi körben se volt senkinek gondja a Mantle-vel.(#8242) daveoff: "...csak a játékokban ebből nem érzel semmit."
Ez teljesen egyénfüggő, szvsz. Azt a direkt érzést, amit a Mantle tudott, semelyik korábbi DX progi nem tudta produkálni semmilyen beállítások mellett, semekkora FPS-el.Szóval kicsit szkeptikus vagyok ezzel.
A DX12-t majd meglátjuk, mindenesetre elég gáz ott is, hogy a Maxwell max Tier 2 eddigi állás szerint, nem tudja a max szintet.... No, meg kérdés, ki mennyire fog azokra DX12-t fejleszteni, AMD-re kész lesz a kód a konzolok miatt, de Nv-re...
-
daveoff
veterán
Nekem nagyon nem hiányzik a Mantle, mert a 980 DX-el messze jobban teljesít, mint a 290X Mantle-el, és ez tényleg nem túlzás! A Mantle-ről meg annyit, hogy a nagy ígéretek ellenére 3 sz@ros játék van, ami támogatja, abból is egy ami mérvadó, a BF4(ahol van vele gond bőven), de abban is jobb az NV még DX-el is. Szóval engem nem érdekel a Mantle, ha lesz valamikor DX12, akkor úgyis elveszik a süllyesztőben...
Jó az AMD GCN, mert fejlett, tudásban többet nyújt, meg van mantle, meg minden......csak a játékokban ebből nem érzel semmit.
-
#16729600
törölt tag
Nekem 290X el,Mantle alatt olyan fps beesések voltak,hogy használhatatlan volt.Már csak ez a pixel szemetelés idegesít,szerintetek ez mitől lehet?? Csináltam róla egy rövidke videót [link]
-
HSM
félisten
válasz
daveoff #8230 üzenetére
Tényleg nem szeretnék itt troll lenni, így csak egyet írok, amiből talán nem lesz vita, az pedig a Mantle. Nekem ma nem kéne VGA Mantle nélkül. Nálam itt elvérzett a Maxwell, ami a tudását illeti. Természetesen tudom, nem mindenkinek fontos ez, de én még emlékszem azokra az időkre, amikor fontosnak tartotta mindenki a prerendered frames kézi felülvezérlését minél kisebb értékekre....
(#8236) KAMELOT: Igen, és a sebességük is hasonló. Erről beszéltem.
-
TTomax
félisten
válasz
#16729600 #8228 üzenetére
Ezt mindenkképpen csináld meg addig ne is nyúlj semmihez...
-
#16729600
törölt tag
Mentem egy kört egy 64 es szerón.Itt van a hőmérsékleti eredmény.( ha ezzel a programmal kell csinálni egyáltalán ) BF4 minden ultra 4X MSAA.
Csak a battlelog alatt vannak pixelek chrome alatt,a kártya pontos típusa pedig :EVGA GTX970 SSC ACX 2.0 4 GB.Direkt levettem játék alatt az oldallapot a cicergés miatt,de semmi.Hitetleneknek szívesen csinálok videót róla
(#8220) TTomax Igen HDMI-t használom.
-
#85552128
törölt tag
válasz
#16729600 #8216 üzenetére
Ha HDMI-ről megy a monitor akkor ezzel a programmal: Nvidia Full/Limited Range Toggler kiválasztod a Full Range-t majd reboot és jók lesznek a színek.
-
#16729600
törölt tag
Kezdeti tapasztalatok. Cicergés semmi ( BF4 multi ) Legalább olyan jól megy, mint a 290X ( ha nem jobban,de ebben biztos van placebó is ) Házimozi erőlködővel teljesen rendben van minden,nem villognak az ikonok,nem sistereg-recseg terhelés nélkül.2 Gondom van csak, battlelog alatt ( chrome ) pixelek villannak be a képernyő 2 oldalán ).illetve kell valamit kezdenem a színvilággal , mert az AMD hez szokott szememnek ez túl anti vásári és céllövöldés
-
#35434496
törölt tag
válasz
#Morcosmedve #8212 üzenetére
Pedig ugyanarról az oldalról van mindkét infó.
Illetve ott a 79fok az oc load.
-
pzske
aktív tag
Ebben senki nem tud segíteni ?
-
Mate
nagyúr
válasz
#Morcosmedve #8211 üzenetére
MSI, Asus-t nem lehet szétszedni. Gigát elvileg szét tudod, de nem szabadna. Evgán viszont azt csinálsz amit akarsz. Elvileg még úgy is visszaviheted, hogy szét van szerelve. Nem foglalkoznak vele. Ezért vettem a tápot is evgátol. Szét lehet szedni büntetlenül.
970-ből csak evgát szedtem szét, de iszonyat gagyi pasztát használtak. Gondolom többi gyártó is. Így aki Evgát vesz szerintem első dolga legyen. Korábban leírtam, nekem jó pár fokot hozott.
"Gyári paszta, gyári ventiprofil: 70-72°
Új paszta, gyári ventiprofil: 62-65°
Új paszta, saját ventiprofil (kb. 30%-on fixen a ventillátor. Akkor még nem hallatszik): 55-56°" -
#Morcosmedve
veterán
Az lehet, de pont vittem gariba egy házat pénteken és nem akartam offolni a topicot, de láttam 1 méterre, ahogyan 04ahgy (mindenki ismeri tuningos "múltja" miatt), ő is a garis részen dolgozik iPonban, szedett szét egy ref 290X gigát. Azért szedte szét, mert azon nincs matrica és kiváncsi volt, hogyan is lett pasztázva. Hát nem volt túl sikeresen és picit feketés a GPU széle--- újrapasztázta "gyárira" és úgy bevették, jófejségből, hogy garin átmenjen--- Bár mondta, hogy még összerakja, aztán megnézik gépben, de azt nem vártam meg. Valamint fel volt matricázva egy számsorral a hűtő és a doboz is, ami azért volt, mert bányász gépben ez azonosította a GPU-t...hogy tudja az ember melyik is kakadáré.
Tanulság, tényleg megnézik, ráadásul a G1-en sincs matrica, de nem merem, pont ezért szétszedni. Evga-án szabadon lehet, hivatalból is, Gigáéknál nem, de, ha sz@r a pasztázás, akkor sztem simán visszadobhatják az evgát is.
-
#35434496
törölt tag
válasz
#Morcosmedve #8206 üzenetére
-
Mate
nagyúr
válasz
#Morcosmedve #8206 üzenetére
A kérdés, hogy pasztázták a kártyát vagy sem. Ha már szétszedhető a kártya, szinte kötelező lecserélni a gyári szarokat. Rengeteget számít.
-
#85552128
törölt tag
válasz
zegi_norbi #8207 üzenetére
Később lehet, hogy jó lesz, de jelenleg a GPU húzás alig ér valamit, a memóriánál +400 MHz, hozott ~8 FPS-t.
-
zegi_norbi
tag
Erre csak most találtam rá, eléggé durva
iGame GeForce GTX 970 Flame Wars X TOP 1279Mhz alap és 1443 Mhz boost órajel
Erre is nagyon kíváncsi leszek, szerintem még durvább lesz. Lehet még sem a Zotac lesz a nyerő.
-
#16729600
törölt tag
Na megjött az EVGA kártyám ,elmegyek blökit sétáltatni aztán kipróbálom, kíváncsi vagyok,hogy mit mutat bf4 multi alatt, ill,hogy hány fokos lesz ez a SSC verzió.
-
Asbee
veterán
EVGA FTW-n nincsen vrm-en semmilyen hűtés. Kíváncsi lennék hány fokos lehet, főleg, hogy eléggé vissza vannak véve a ventik a 970-es karion.
-
odorgg
addikt
válasz
#16729600 #8199 üzenetére
Ezért is írtam:
"Ha van vele valami extra nagy problémád, akkor meg."Vannak ilyen esetek, ha más megoldás nincs, akkor érthető a csere. De ha nincs semmi extra baja a kártyával, akkor a 970-töl se várjon csodákat, mert ahova nem lessz elég a 290 a jövőben, oda a 970 is kevés lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest